Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарбувальні речовини
Очікувана вартість
2 954 040,00 UAH
UA-2018-04-13-001164-a ● e540b32506b94b5697484cf770f35dc3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Контактна особа: |
Андрій Бобровський +380675213412,+380522358247 prozorotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 954 040,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
27 квітня 2018 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2018 15:46 |
Тендерна документація_Фарбувальні речовини_ЗІ ЗМІНАМИ 27.04.18.doc | |
27 квітня 2018 15:46 |
Протокол рішення ТК про зміни до тендерної документації Фарбувальні речовини від 27.04.2018р..PDF |
27 квітня 2018 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2018 15:46 |
Тендерна документація_Фарбувальні речовини_ЗІ ЗМІНАМИ 27.04.18.doc
|
|||
27 квітня 2018 15:46 |
Протокол рішення ТК про зміни до тендерної документації Фарбувальні речовини від 27.04.2018р..PDF
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 100,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Аукціон
Позиції
22 од
Фарбувальні речовини
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Аджамська, 9, центральний склад ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Дата доставки:
23 травня 2018
—
31 травня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 18 квітня 2018 14:58
Дата відповіді: 20 квітня 2018 08:34
Шановний замовник!
У тендерної документації вказані ДСТУ на продукцію ще радянських часів. У зв'язку з рухом України до ЕС, просимо розглянути можливість змінити стандарти, відповідно до яких виготовляєсться продукція на більш сучасні.
Відповідь: В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати з виразом «або еквівалент» (згідно зі ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT). Якщо Учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виробника продукції, що є предметом закупівлі, завірену належним чином виробником та копію діючого сертифікату систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого Учаснику закупівлі.
Товар повинен відповідати ГОСТам або Cтандартам або ТУ, підтверджуватися Сертифікатами відповідності (якості), виданими компетентними органами або заводом-виробником.
Товар повинен бути виготовлений не раніше 2018 року.
На запропонований товар повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Технічні, якісні характеристики товару предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
До Тендерної документації будуть внесені зміни
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT). Якщо Учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виробника продукції, що є предметом закупівлі, завірену належним чином виробником та копію діючого сертифікату систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого Учаснику закупівлі.
Товар повинен відповідати ГОСТам або Cтандартам або ТУ, підтверджуватися Сертифікатами відповідності (якості), виданими компетентними органами або заводом-виробником.
Товар повинен бути виготовлений не раніше 2018 року.
На запропонований товар повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Технічні, якісні характеристики товару предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
До Тендерної документації будуть внесені зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Спецколор |
1 846 189,78
UAH з ПДВ
|
1 779 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "Спліт" |
2 299 453,92
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торгова марка плюс |
2 340 243,36
UAH з ПДВ
|
2 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецколор #36817432 |
Переможець |
1 779 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 16:54
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ_Фарбувальні речовини_ТОВ Спецколор.doc | укладений |
30 жовтня 2019 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 16:27
|
Додат.угода №2_Спецколор_844.PDF | зміни до договору |
31 липня 2019 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2019 13:27
|
5 Додугода Спецколор до договору 844 04 від 29.05.18.PDF | зміни до договору |
31 травня 2019 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2018 13:23
|
Скан-копія договору_№844-04_Фарбувальні речовини_ТОВ Спецколор.PDF | укладений |
29 травня 2018 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку з виробничою необхідністю внести зміну до пункту 10.1 Договору та викласти в наступній редакції: "Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє до 31 липня 2019 року." 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 844/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1194/04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 844/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1502/04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |