Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шприци ін’єкційні, приладдя для забору крові: лот №1 - шприци ін’єкційні; лот №2-приладдя для забору крові
Очікувана вартість
384 700,00 UAH
UA-2018-04-13-000727-c ● 4824bc98bf284760aabf0177feaff144
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38947811 |
Вебсайт: | http://www.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київ обл., Київ, Саксаганського, 100 |
Контактна особа: |
Нога Юлія Вікторівна 380442352387 chevchcrp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 384 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
закупівля за кодом ДК021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (шприци ін’єкційні, приладдя для забору крові: лот №1 - шприци ін’єкційні; лот №2-приладдя для забору крові)
Тендерна документація
18 квітня 2018 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2018 11:50 |
Тендерна документація шприци ін_єкційні_приладдя для забору крові.doc | |
13 квітня 2018 12:12 |
ТД шприци ін'єкційні, приладдя для забору крові.pdf |
18 квітня 2018 11:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2018 11:50 |
Тендерна документація шприци ін_єкційні_приладдя для забору крові.doc
|
|||
13 квітня 2018 12:12 |
ТД шприци ін'єкційні, приладдя для забору крові.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання документації у ворд форматі
Дата подання: 18 квітня 2018 11:23
Дата відповіді: 18 квітня 2018 11:54
Доброго дня, прошу розмістити на сайті тендерну документацію у ворд форматі. Дякую!
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація у зазначеному Вами форматі розміщена.
дискримінаційні вимоги, ЕЦП (електронно-цифровий підпис)
Дата подання: 19 квітня 2018 14:49
Дата відповіді: 19 квітня 2018 15:40
Згідно ДОДАТКУ 1 форми "тендерна пропозиція", замовник вказує що - учасник обов’язково повинен накласти на тендерну пропозицію ЕЦП (електронно-цифровий підпис).
Відповідно до частини 3 пункту 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно частини 1 статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Приймаючи до уваги все вищезазначене, мати електронний цифровий підпис є правом учасника, а не обов’язком. Юридична особа або фізична особа-підприємець відповідно до законодавства України не зобов’язана використовувати електронний цифровий підпис, тому тендерна документація встановлює для учасників дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі - Закон). Згідно зі статтею 5 цього Закону електронний документ - це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов"язкові реквізити документа. Згідно зі статтею 6 Закону накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Виходячи з цього, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства України та встановлення дискримінаціних вимог до учасників в тендерній документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | шприци ін’єкційні |
Опис предмету закупівлі: |
закупівля за кодом ДК021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (шприци ін’єкційні)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 59 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 594,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
39200 шт
шприци ін’єкційні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Саксаганського, будинок 100
Дата доставки:
01 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" |
44 058,32
UAH з ПДВ
|
37 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"МК МЕДГРУПП" ТОВ |
49 660,84
UAH з ПДВ
|
37 670,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА " |
59 392,00
UAH з ПДВ
|
42 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" #00480922 |
Переможець |
37 670,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 12:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 травня 2018 12:13
Учасник | Пропозиція | Документи |
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" #00480922 |
37 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2018 14:01
|
Додаткова угода Гемопласт.pdf | зміни до договору |
23 травня 2018 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2018 12:59
|
Договір №31-18.pdf | укладений |
23 травня 2018 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до договору внесені відповідно до п.5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв"язку з узгодженою зміною ціни у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 31/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору № 31/18 від 23.05.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |