Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо
Очікувана вартість
397 000,00 UAH
UA-2018-04-13-000668-b e467242d6b634ae6bf6c3f2c1be3fd1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОСТМО "Фтизіатрія"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinobltubdicp
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 23:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2018 23:25
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2018 23:25
Очікувана вартість: 397 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 квітня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 15:15
Зміни до тендерної документації.docx
23 квітня 2018 15:15
Тендерна документація.docx
23 квітня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 15:15
Зміни до тендерної документації.docx
23 квітня 2018 15:15
Тендерна документація.docx
13 квітня 2018 23:21
Тендерна документація на закупівлю мяса.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог тендерної дукументації
Дата подання: 19 квітня 2018 13:23
Дата відповіді: 20 квітня 2018 10:01
В п.1 третього розділу вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією про субпідрядника (субпідрядників). Але в пункті 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), чомусь стоїть прочерк? То потрібно надавати таку інформацію чи ні? В Додатку 2 Технічне завдання вказано, що: продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. В п.5 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що учасник має надати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. В зв’язку з цим питання: окрім довідки про наявність матеріально-технічної бази, в т.ч. і транспортного засоби – чи має учасник надати документальне підтвердження відповідності цього транспорту санітарним та іншим нормам враховуючи предмет закупівлі. І взагалі, чи вимагаються будь-які інші документи на транспорт окрім вказаної довідки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Інформація про субпідрядників не подається.
Подання учасником документального підтвердження відповідності транспорту санітарним та іншим нормам тендерною документацією не передбачається, а отже не зобов'язує учасника їх подавати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-13-000668-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 18 квітня 2018 08:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Порушення ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2018 02:44
Шановний Скаржник!
Вами не зазначено в чому полягає порушення.
Номер вимоги: UA-2018-04-13-000668-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 11 травня 2018 17:06
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Детальніше в долучених документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 14:54
Шановний Скаржнику!
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні звання та досвід, повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
Учасником закупівлі ФОП Гавриш К.А. надано довідку про наявність та кількість працівників. Дана інформація підтверджується в особових медичних книжках працівників, в частині суб’єкт господарювання. Сканкопії особових медичних книжок завантажено у поданій пропозиції.
Щодо не надання в складі тендерної пропозиції будь- яких документів на підтвердження того, що товар, який пропонує до постачання Замовнику відповідає ГОСТу чи державному стандарту, а також що це «туші, напівтуші без жирової тканини (сала) зазначаємо:
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у Додатку 2 тендерної документації. Учасником закупівлі ФОП Гавриш К.А., для підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вимогам, завантажено технічні завдання та ветеринарне свідоцтво видане Тиврівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини від 27 березня 2018 року серія КА № 087684.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що доводи викладені у скарзі не надають підстав для відхилення пропозиції ФОП Гавриш К.А.
Зважаючи на вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.
Номер вимоги: UA-2018-04-13-000668-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 15 травня 2018 13:15
ПОВТОРНО! Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
На засіданні тендерного комітету Замовника, 8 травня 2018 року згідно протоколу №102 прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі м’яса по лоту 1- м’ясо свинини, ФОП Гавриш К.А.

Вважаю, що тендерна пропозиція ФОП Гавриш К.А. не відповідає вимогам Замовника а саме:
I. Замовник у тендерній документації поставив вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, зокрема – «інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації».
На виконання цієї вимоги ФОП Гавриш К.А. надав в складі своєї тендерної пропозиції довідку «про наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації». У цій довідці вказано про наявність 5 працівників. Таких як: Гавриш К.А.(ФОП), Токарчук Л.В. (бухгалтер), Козолуп І.І. (водій – експедитор), Мосійчук Д.П. (водій – експедитор), Федчишен В.І. (водій – експедитор), Ковтун Л.П. (зав.склад.).
Але ФОП Гавриш К.І. надав довідку з ознаками підроблення, яка містить неправдиву та таку, що вводить в оману інформацію, тому що містить неправдиві відомості про господарську діяльність, а саме про те, що у ФОП Гавриш К.А. нібито працюють Козолуп І.І., Мосійчук Д.П., Федчишен В.І., та Ковтун Л.П.
Проте, як мені стало відомо, такі особи не є працівниками у ФОП Гавриш К.І. (дану інформацію Замовник може сам перевірити у відповідності до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»).

II. У пункті 6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
У додатку 2 тендерної документації, по лоту №1, визначено якісні вимоги до м’яса свинини. А саме, що м’ясо свинини має відповідати ГОСТу, державному стандарту.
Проте ФОП Гавриш К.І. не надав в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких документів на підтвердження того, що товар, який він пропонує до постачання Замовнику відповідає ГОСТу чи державному стандарту. Надане ФОП Гавриш К.І. в складі своєї пропозиції ветеринарне свідоцтво на м’ясо свинини теж не містить такої інформації та/або посилань на те, що м’ясо свинини відповідає ГОСТу або державному стандарту.

III. У пункті 6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
У додатку 2 тендерної документації, по лоту №1, визначено якісні вимоги до м’яса свинини. А саме, зазначено конкретну вимогу до предмета закупівлі. Це мають бути «Туші, напівтуші без жирової тканини (сала). Поверхня свіжого розрізу злегка волога, але не липка, певного кольору для свого виду м'яса, охолоджене….»
Проте ФОП Гавриш К.І. не надав в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких документів на підтвердження того, що товар, який він пропонує до постачання Замовнику це «туші, напівтуші без жирової тканини (сала)». Надане ФОП Гавриш К.І. в складі своєї пропозиції ветеринарне свідоцтво на м’ясо свинини теж не містить інформації, що це свинина в тушах, напівтушах без жирової тканини (сала).

Отже, тендерна пропозиція ФОП Гавриш К.А. не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет має відхилити її як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозицій наступних учасників.

Тому, на підставі викладеного вище, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюсь до Вас з вимогою:
1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гавриш К.А., та скасувати рішення про визначення ФОП Гавриш К.А. переможцем по процедурі закупівлі.
2. Розглянути пропозиції наступних учасників.
3. Надати відповідь в спосіб та терміни згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 14:57
Шановний Скаржнику!
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні звання та досвід, повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
Учасником закупівлі ФОП Гавриш К.А. надано довідку про наявність та кількість працівників. Дана інформація підтверджується в особових медичних книжках працівників, в частині суб’єкт господарювання. Сканкопії особових медичних книжок завантажено у поданій пропозиції.
Щодо не надання в складі тендерної пропозиції будь- яких документів на підтвердження того, що товар, який пропонує до постачання Замовнику відповідає ГОСТу чи державному стандарту, а також що це «туші, напівтуші без жирової тканини (сала) зазначаємо:
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у Додатку 2 тендерної документації. Учасником закупівлі ФОП Гавриш К.А., для підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вимогам, завантажено технічні завдання та ветеринарне свідоцтво видане Тиврівською районною державною лікарнею ветеринарної медицини від 27 березня 2018 року серія КА № 087684.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що доводи викладені у скарзі не надають підстав для відхилення пропозиції ФОП Гавриш К.А.
Зважаючи на вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.
Номер вимоги: UA-2018-04-13-000668-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 23 травня 2018 07:57
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Детальніше в долученому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2018 23:04
Шановний Скаржнику!
Технічне завдання до документації на закупівлю м’яса складене згідно положень статті 22 п.3 Закону про публічні закупівлі, а саме зазначено: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;..
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником у Додатку 2 тендерної документації. Учасником закупівлі ФОП Марченко Д.К. для підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вимогам, завантажено ряд довідок та декларацію виробника, в тому числі перекислених Вами у скарзі. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що доводи викладені у скарзі не надають підстав для відхилення пропозиції ФОП Марченко Д.К. Зважаючи на вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-13-000668-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 19 травня 2018 16:05
Оскарження процедури закупівлі.
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" під час визначення переможця.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 21:37
рішення від 22.05.2018 №4810 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:33
Рішення від 08.06.2018 № 5500.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 12:47
Номер скарги: UA-2018-04-13-000668-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 25 травня 2018 17:56
Оскарження процедури закупівлі
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" під час визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 20:18
Рішення від 31.05.2018 № 5162.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 20:18
Рішення від 13.06.2018 № 5724.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення органу оскарження прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 13:41

Документи подані скаржником

19 травня 2018 16:05
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2018 13:38
Пояснення

Документи подані скаржником

25 травня 2018 17:56
Платіжне доручення 47.pdf

Документи подані замовником

11 червня 2018 17:46
UA-2018-04-13-000668-b.pdf

Документи Органу Оскарження

31 травня 2018 20:18
Рішення від 31.05.2018 № 5162.pdf
18 червня 2018 18:08
Рішення від 13.06.2018 № 5724.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: мясо свинини
Опис предмету закупівлі:
туші, напівтуші
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 267 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 400,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2018 14:25
Закінчення: 02 травня 2018 14:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3000 кг
мясо свинини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-04-13-000668-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 19 травня 2018 16:05
Оскарження процедури закупівлі.
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" під час визначення переможця.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 21:37
рішення від 22.05.2018 №4810 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:33
Рішення від 08.06.2018 № 5500.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження прийнято до виконання
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 12:47

Документи подані скаржником

19 травня 2018 16:05
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2018 13:38
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мороз Богдан Геннадійович 251 700,00
UAH з ПДВ
251 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лушина Ганна Сергіївна 266 400,00
UAH з ПДВ
262 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Слободянюк Неля Борисівна 265 000,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

11 травня 2018 17:43
довідка з податкової
30 квітня 2018 17:26
Реєстр.pdf
30 квітня 2018 17:26
Свідоцтво яловичина.jpg
30 квітня 2018 17:26
img237.jpg
30 квітня 2018 17:26
Гарантійний лист.pdf
30 квітня 2018 17:26
Листи відгуки.pdf
30 квітня 2018 17:26
Аналогічні договори.pdf
30 квітня 2018 17:26
Медична книжка4.pdf
30 квітня 2018 17:26
Мелична книжка 3.pdf
30 квітня 2018 17:26
Мед книжка 2.pdf
30 квітня 2018 17:26
Медкижка 1.pdf
30 квітня 2018 17:26
Договір оренди авто.pdf
30 квітня 2018 17:26
Тех паспорт на авто.pdf
30 квітня 2018 17:26
Договір оренди.pdf
30 квітня 2018 17:26
Договір на бойню.pdf
30 квітня 2018 17:26
Паспорт.pdf
30 квітня 2018 17:26
Свідоцтво.pdf
30 квітня 2018 17:26
Витяг.pdf
30 квітня 2018 17:26
Виписка.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 11:09
ТП до лоту 1.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Реєстр до лоту 1.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Паспорт та ІПН.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Лит відгук.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Лист погодження.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Лист гарантія.FR12.pdf
27 квітня 2018 11:09
Деларації.FR12.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 15:37
Електронний підпис
05 липня 2018 15:35
Документи переможця.pdf
27 червня 2018 22:52
Електронний підпис
27 квітня 2018 14:31
Реєстр до лоту 1.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Паспорт та код.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Лист погодження.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Лист згода.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Лист гарантія.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Договір оренди.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Довідка ст 17.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Гарантійний лист.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Витяг з ЄДР.FR12.pdf
27 квітня 2018 14:31
Виписка з ЄДР.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович

ФОП Мороз Богдан Геннадійович

ФОП Лушина Ганна Сергіївна

ФОП Слободянюк Неля Борисівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович
#2033305870
Рішення скасоване 216 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 12:47
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович
#2033305870
Відхилено 216 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 15:18
ФОП Мороз Богдан Геннадійович
#2850414277
Рішення скасоване 251 700,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 13:49
ФОП Мороз Богдан Геннадійович
#2850414277
Відхилено 251 700,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 13:52
ФОП Лушина Ганна Сергіївна
#2995804084
Переможець 262 980,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 14:13

Документи

09 травня 2018 15:15
Електронний підпис
09 травня 2018 14:38
img523.pdf

Документи

27 червня 2018 15:18
Електронний підпис
27 червня 2018 15:04
img630.pdf

Документи

27 червня 2018 15:51
Електронний підпис
27 червня 2018 15:49
img633.pdf

Документи

04 липня 2018 13:52
Електронний підпис
04 липня 2018 13:50
img645.pdf

Документи

04 липня 2018 14:13
Електронний підпис
04 липня 2018 14:08
img646.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лушина Ганна Сергіївна
#2995804084
262 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 14:13
Електронний підпис
04 липня 2018 14:08
img646.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 14:54
img252.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 14:48
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 17:33
img078.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:29
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 10:13
img682.pdf укладений
20 липня 2018 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону україни "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 315 576,00
UAH з ПДВ