Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення підстанції 35/10 кВ компресорної станції «Богородчани» (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
109 733 629,42 UAH
UA-2018-04-13-000294-b a2d8290f3af649fa85072127665cdd11
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Черник

+380342784302 Chernik-yi@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 00153133
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48
Контактна особа: Юрій Черник
+380342784302
Chernik-yi@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 11:30
Очікувана вартість: 109 733 629,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 548 668,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 548668.15 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Технічне переоснащення підстанції 35/10 кВ компресорної станції «Богородчани» (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення підстанції 35/10 кВ компресорної станції "Богородчани"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 12:42
04 - ЗМК-005-016-РЗ.pdf
13 квітня 2018 12:42
01 - ЗМК-005-016-ПЗ.pdf
13 квітня 2018 12:42
05 - ЗМК-005-016-ЕВ.pdf
13 квітня 2018 12:42
06 - ЗМК-005-016-КЛ.pdf
13 квітня 2018 12:42
09 - ЗМК-005-016-СС.pdf
13 квітня 2018 12:42
07 - ЗМК-005-016-ЗДТУ.pdf
13 квітня 2018 12:42
03 - ЗМК-005-016-БР.pdf
13 квітня 2018 12:42
08 - ЗМК-005-016-ПС.pdf
13 квітня 2018 12:42
02 - ЗМК-005-016-ЕП.pdf
13 квітня 2018 12:42
Додаток I. Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі.doc
13 квітня 2018 12:42
Додаток VI . Екологічно-соціальний питальник.docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток X . Структура власності.xls
13 квітня 2018 12:42
Тендерна документація 2018.docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток VII . Банківська гарантія.docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток V. Банківська гарантія.docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток IX. ОПТИУВАЛЬНИК -ФІЗИЧНА ОСОБА.xlsx
13 квітня 2018 12:42
Додаток IV. Проект договору..docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток III. Цінова пропозиція.docx
13 квітня 2018 12:42
Додаток VIII. ОПИТУВАЛЬНИК -ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.xls
13 квітня 2018 12:42
Додаток II. Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни
Дата подання: 26 квітня 2018 13:04
Дата відповіді: 27 квітня 2018 14:21
Доброго дня ! Просимо звернути увагу на те , що згідно тендерної документації Розділ І - Загальні положення, пункт 4.4, а також проекту договору (Додаток IV) розділ 4. УМОВИ, ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ , пункт 4.1. Початком виконання робіт є дата отримання Замовником в ДАБІ України дозволу на виконання будівельних робіт. Тобто конкретна дата початку робіт невідома , що несе за собою ризик не виконання вчасно умов договору до кінцевої дати , що є зазначена , а саме 30.08.2019 року враховуючи час ,який потрібен для оцінки учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом організації будівництва «Технічне переоснащення підстанції 35/10кВ КС «Богородчани» визначено термін будівництва об’єкта, який складає 10 міс.
У зв’язку з тим, що на виготовлення обладнання потрібен деякий час, Замовником збільшено термін згідно проекту договору на виконання робіт.
Отримання дозволу на виконання робіт здійснюється згідно Постанови КМУ №466 від 13.04.2011р. «Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт».
П.29 вищевказаної Постанови для отримання дозволу на право виконання робіт передбачено надання Замовником будівництва ряду документів, частину з яких надає підрядна організація (ліцензія на право виконання робіт, наказ на відповідального виконавця робіт), в зв’язку з тим, що визначити час, за який підрядна організація надасть замовнику дані документи неможливо, а також те, що Державна архітектурно-будівельна інспекція України надає дозвіл на право виконання робіт на протязі 10-ти робочих днів, а також час, який виділено підряднику на замовлення обладнання достатній і на протязі якого і буде здійснюватися отримання дозволу Замовником, тому не бачимо підстав щодо невиконання договору в зазначені тендерною документацією терміни.
Опитувальник юридичної особи
Дата подання: 26 квітня 2018 14:48
Дата відповіді: 27 квітня 2018 14:16
Просимо надати роз'яснення, щодо доцільності заповнення "Додаток X . Структура власності" у разі якщо товариство має одного власника (володіє 100% Статутного капіталу товариства), що підтверджується статутними документами. Чи достатньо буде надання "Додаток VIII. ОПИТУВАЛЬНИК _ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ"?
Відповідь: Шановний Учаснику торгів. У відповідності до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: п. 8. При поданні своєї тендерної пропозиції учасник торгів надає інформацію щодо опитувальника контрагента – юридичної особи (за формою, яка наведена у Додатку VIII**** до тендерної документації), а також п. 10. При поданні своєї тендерної пропозиції учасник торгів надає інформацію щодо структури власності (за формою, яка наведена у Додатку X до тендерної документації), то ж надання вказаних вище документів є обов’язковою вимогою Замовника.
Терміни виконання договору
Дата подання: 26 квітня 2018 16:16
Дата відповіді: 27 квітня 2018 14:20
Добрий день! Замовник вимагає від учасника скан-копію листа від виробника про можливість виготовлення та поставки основного обладнання визначеного в Додатку №1 (Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі - п.1.2.1.) із зазначенням конкретних термінів необхідних для виконання умов договору, що викладені в Додатку № IV. Не володіючи інформацією про дату початку виконання робіт , зазначення конкретних термінів неможливе
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом організації будівництва «Технічне переоснащення підстанції 35/10кВ КС «Богородчани» визначено термін будівництва об’єкта, який складає 10 міс.
У зв’язку з тим, що на виготовлення обладнання потрібен деякий час, Замовником збільшено термін згідно проекту договору на виконання робіт.
Отримання дозволу на виконання робіт здійснюється згідно Постанови КМУ №466 від 13.04.2011р. «Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт».
П.29 вищевказаної Постанови для отримання дозволу на право виконання робіт передбачено надання Замовником будівництва ряду документів, частину з яких надає підрядна організація (ліцензія на право виконання робіт, наказ на відповідального виконавця робіт), в зв’язку з тим, що визначити час, за який підрядна організація надасть замовнику дані документи неможливо, а також те, що Державна архітектурно-будівельна інспекція України надає дозвіл на право виконання робіт на протязі 10-ти робочих днів, а також час, який виділено підряднику на замовлення обладнання достатній і на протязі якого і буде здійснюватися отримання дозволу Замовником, тому не бачимо підстав щодо невиконання договору в зазначені тендерною документацією терміни.
Еквівалент , працівники
Дата подання: 27 квітня 2018 10:35
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:53
1. Частиною 6 Розділу V тендерної документації передбачено: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, повинні бути обґрунтованими та містити вираз "або еквівалент"». Дана вимога міститься у п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та стосується Замовника (складання ним тендерної документації, включення у неї інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника додавання виразу "або еквівалент"). З даної вимоги не зрозуміло необхідність виконання такої вимоги Учасником, чи при зазначенні Учасником конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника він (Учасник) повинен додавати вираз "або еквівалент", ким це повинно бути обґрунтовано, в якому вигляді і як Замовник (у разі зазначення Учасником конкретної назви та виразу «або еквівалент») зрозуміє що саме Учасник йому буде поставляти? Просимо роз’яснити та/або привести у відповідності. 2. Розділом 1 Додатку ІІ тендерної документації передбачені вимоги для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, зокрема ч.1.2. (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). Просимо конкретизувати: у Листі учасника про працівників, що подається за формою №2 Учасник повинен вказати усіх працівників (у тому числі адміністративний персонал), а документи на підтвердження пп.1.2.2, 1.2.3,1.2.4 надати лише на працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При подачі своєї тендерної пропозиції Учасник торгів підтвержує технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені в Додатку I. У випадку заміни основного обладнання (виробника «А» - вимоги Замовника які передбачені в Додатку I) на обладнання (виробник «В» - надає Учасник торгів), використовує Учасник «або еквівалент», про що визначено в Примітці до Додатку I.
Вимога Замовника поширюється на конкретний перелік спеціалістів які мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні до того чи іншого виду робіт на об’єкті.
Довідка про відсутність заборгованості
Дата подання: 27 квітня 2018 17:01
Дата відповіді: 03 травня 2018 15:01
У відповідності до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Використовуючи право, надане нам Законом звертаємось до Вас та просимо надати роз’яснення, усунути порушення, внести зміни до тендерної документації на закупівлю робіт із технічного переоснащення підстанції 35/10 кВ компресорної станції «Богородчани» (Будівельні роботи та поточний ремонт). . Пп. в) п.2.1 частини 2 Розділу V тендерної документації передбачено обов’язок переможця «…у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати (завантажити) Замовнику через електронну систему закупівель та/або в паперовому вигляді… …в) інформацію (довідку), про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (оригінал) в паперовому вигляді або (скан-копію) в електронному вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником…» Порядок видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів затверджено наказом Міндоходів від 10.10.2013 р. №567. У п.3 даного Порядку встановлено, що Довідку видають безоплатно на підставі заяви. Відповідно до п.4 Порядку строк розгляду заяви платника податків та видання Довідки або направлення відмови в її наданні становить 5 робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів. Додатково повідомляємо, що для даної довідки в Законі України «Про публічні закупівлі» чітко не встановлено строк, протягом якого переможець повинен надати документальне підтвердження. У частині 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовникові документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Отже, у даній частині відсутнє посилання на частину 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому можна дійти висновку, що замовник може вимагати довідку про відсутність або інформацію про наявність у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довший строк. Просимо, для дотримання наказу Міндоходів від 10.10.2013 р. №567 збільшити строк подання відповідної довідки. Також замовник зазначає: «..або (скан-копію) в електронному вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису». Просимо конкретизувати «з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису», яких саме вимог даного закону? У разі, якщо замовник вбачає у цій вимозі накладення ЕЦП, то останній на скан-копію відповідним органом виконавчої влади накласти неможливо. Даний орган може накласти ЕЦП лише на оригінал електронного документа і тоді вимога тендерної документації щодо надання скан-копії з дотримання ЗУ «Про електронний документ і електронний документообіг» звучить некоректно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до Розділ V (Оцінка тендерної пропозиції) п.2, п.п.2.1 тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити) Замовнику через електронну систему закупівель та/або в паперовому вигляді (одержувач: контактна особа, яка визначена у п.п. 2.3 р.1 загальні положення про закупівлю) документи*, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Дана вимога визначена ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія
Дата подання: 27 квітня 2018 17:05
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:57
Частиною 2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 120 днів з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій». Кінцевим строком подання тендерних пропозицій згідно ч.1 Розділу ІV тендерної документації, а згодом, як наслідок, згідно інформації у електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-13-000294-b) є 08 травня 2018 00:00. В подальшому, частиною 4 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій*… *Датою розкриття тендерних пропозицій є день проведення (закінчення) електронного аукціону». Згідно інформації, що висвітлена у електронній системі закупівель датою початку аукціону є 10 травня 2018 11:30. Варто зазначити, що згідно п.7 ч.1 Розділу ІІІ забезпечення тендерної пропозиції є частиною тендерної пропозиції. Таким чином, інформація, зазначена у вищезгаданих пунктах тендерної документації суперечить одна і одній і виникають питання щодо дати початку дії документів. Просимо привести у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів частиною 2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 120 днів, а тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та втрачають чинність з моменту укладання договору або прийняття рішення про відміну торгів (визнання торгів такими, що не відбулися).
Банківська гарантія
Дата подання: 27 квітня 2018 17:08
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:50
Додаток V (Вимоги до банківської гарантії/електронної банківської гарантії як забезпечення пропозиції процедури закупівлі) та Додаток VII Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором закупівлі) тендерної документації містять вимогу: «Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною». Повідомляємо, що 3 лютого 2018 року набрала чинності Постанова Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Такі поняття як «безумовна» гарантія та «безвідклична» гарантія, у відповідності до змін, відсутні, що означає, що на законодавчому рівні немає визначення понять «безумовної» та «безвідкличної» гарантії. Таким чином, Учасник не зможе у повному обсязі підтвердити вимоги тендерної документації, що у свою чергу може призвести до відхилення його тендерної пропозиції. Просимо привести дану вимогу у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що безвідкличність гарантії, це умови гарантії які не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Безумовна гарантія, це умови гарантії, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Отже, учасник торгів має керуватися Примірною (орієнтовною) формою банківської гарантії і умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо), не повинні бути ускладненими по відношенню до умов визначених Примірною (орієнтовною) формою банківської гарантії.
А відтак вимога Замовник відповідає вимогам чинного законодавства.
Відомості
Дата подання: 27 квітня 2018 17:10
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:59
Пунктом 5.1. частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ тендерної документації передбачено обов’язок Учасника надати «відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці)). Просимо конкретизувати даний пункт, оскільки із вищезазначеної вимоги не зрозуміло які саме відомості, окрім ПІБ та посади повинен надати Учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник торгів надає «відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці)) у відповідності до п.5 (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" 68 599 999,20
UAH з ПДВ
68 599 999,20
UAH з ПДВ
Документи
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор" 86 500 000,00
UAH з ПДВ
86 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬМОНТАЖ" 104 899 429,20
UAH з ПДВ
104 350 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ" 109 042 307,94
UAH з ПДВ
107 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" 108 361 932,84
UAH з ПДВ
107 813 264,69
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" 109 042 956,74
UAH з ПДВ
108 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 18:06
Технічні вимоги.pdf
07 травня 2018 18:06
Листи від виробників.pdf
07 травня 2018 18:06
Розрахунок вартості.rar
07 травня 2018 18:06
Банківська гарантія.rar
07 травня 2018 18:06
Накази на працівників.pdf
07 травня 2018 18:06
Аналогічний договір.pdf
07 травня 2018 18:06
Лист працівники.pdf
07 травня 2018 18:06
Лист мат-технічна база.pdf
07 травня 2018 18:06
Опитувальник юр особа.pdf
07 травня 2018 18:06
Паспорт директора.pdf
07 травня 2018 18:06
Наказ на директора .pdf
07 травня 2018 18:06
Довідка субпідряд.pdf
07 травня 2018 18:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 травня 2018 20:58
Електронний підпис
07 травня 2018 19:27
10-Структура власності.PDF
07 травня 2018 19:27
3- Пропозиція.PDF
07 травня 2018 19:27
2-1-3 ДОСВІД.pdf
07 травня 2018 19:27
2-1-2 ПЕРСОНАЛ.pdf
07 травня 2018 19:27
1 ВІДП тех вимогам.PDF

Публічні документи

07 травня 2018 22:24
Щодо субпідрядника.pdf
07 травня 2018 22:24
Щодо довкілля.pdf
07 травня 2018 22:24
Щодо відхилення.pdf
07 травня 2018 22:24
Щодо відповідності.pdf
07 травня 2018 22:24
Трудові_договори.pdf
07 травня 2018 22:24
ТП КС Богородчани.imd
07 травня 2018 22:24
Технічні вимоги.pdf
07 травня 2018 22:24
Структура власності.pdf
07 травня 2018 22:24
Статут БХШ.pdf
07 травня 2018 22:24
Протоколи ОП.pdf
07 травня 2018 22:24
Працівники.pdf
07 травня 2018 22:24
Посвідчення ОП.pdf
07 травня 2018 22:24
Оренда.pdf
07 травня 2018 22:24
Накази.pdf
07 травня 2018 22:24
Матеріальна база.pdf
07 травня 2018 22:24
Лист УЕС Богородчани.pdf
07 травня 2018 22:24
Лист АВВ_Богородчани.pdf
07 травня 2018 22:24
Інформаційна довідка.pdf
07 травня 2018 22:24
Договор_КТП.pdf
07 травня 2018 22:24
Договір_КЦ.pdf
07 травня 2018 22:24
Договір_АПО.pdf
07 травня 2018 22:24
Відгук.pdf
07 травня 2018 22:24
Банк_рейтинг.pdf
07 травня 2018 22:24
Акт готовності_КЦ.pdf
07 травня 2018 22:24
Акт готовності_КТП.pdf
07 травня 2018 22:24
Акт готовності_АПО.pdf

Публічні документи

Публічні документи

04 травня 2018 16:34
персонал2.zip
04 травня 2018 16:34
персонал1.zip
04 травня 2018 16:34
персонал3.zip
04 травня 2018 16:34
5.3. статут 17.01.pdf
04 травня 2018 16:34
8. опитувальник.PDF
04 травня 2018 16:34
кошторис Богородчани.zip
04 травня 2018 16:34
15. щодо зобовязань.PDF
04 травня 2018 16:34
11. 1. Транс Богородчани.pdf
04 травня 2018 16:34
13. довідка за ст.ст. 17,28.PDF
04 травня 2018 16:34
11. АВВ Богородчани.pdf
04 травня 2018 16:34
11. 2. УЭС Богородчани.pdf
04 травня 2018 16:34
10. структура власності.PDF
04 травня 2018 16:34
7. БГ.PDF
04 травня 2018 16:34
3-4 КП+ДЦ.PDF
04 травня 2018 16:34
5.3. (1)опись 17.01.PDF
04 травня 2018 16:34
1. тех задание.pdf
04 травня 2018 16:34
2.3. (5) відгуки УТГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"

Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Відхилено 68 599 999,20
UAH з ПДВ
06 червня 2018 17:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬМОНТАЖ"
#39440289
Очікує рішення 104 350 760,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 18:18
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"
#33138153
Відхилено 86 500 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 18:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 червня 2018 16:54
Електронний підпис

Документи

14 червня 2018 18:18
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 липня 2018 17:10
Коментар щодо відміни: Протокол відміни торгів.