Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стіл однотумбовий з 3-ма ящиками для забезпечення навчального процесу, шафа для документів для забезпечення навчального процесу
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2018-04-12-001881-a d7227a28a6b0401c94c8c647461106bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хілініч Ірина

+380532562330 hilinich@umsa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УКРАЇНИ "УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 02010824
Вебсайт: http://www.umsa.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул.Шевченка буд. 23
Контактна особа: Хілініч Ірина
+380532562330
hilinich@umsa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 12:11
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
стіл письмовий однотумбовий з 3-ма ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
100 штука
шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 11:06
Додаток 1.docx
13 квітня 2018 11:06
Перелік змін.docx
12 квітня 2018 16:36
ТД.doc
12 квітня 2018 16:36
Додаток 2.docx
12 квітня 2018 16:36
Проект договору.doc
12 квітня 2018 16:36
Додаток 3.doc
13 квітня 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 11:06
Додаток 1.docx
12 квітня 2018 16:36
Додаток 1.docx
13 квітня 2018 11:06
Перелік змін.docx
12 квітня 2018 16:36
ТД.doc
12 квітня 2018 16:36
Додаток 2.docx
12 квітня 2018 16:36
Проект договору.doc
12 квітня 2018 16:36
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Требования , согласно техзадания
Дата подання: 14 квітня 2018 17:16
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:17
Добрый день. Согласно требований, указанных в техзадании : "Меблі повинні відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ДСТУ ГОСТ 16371:2014, IDT), що повинно бути підтверджено сканованою копією сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО, який є дійсним на дату подання тендерних пропозицій". Сообщаем,что согласно Приказа Министерства экономического развития и торговли Украины № 162 от 25.10.2011 г.,сертификация мебели не требуется. Напоминаем Вам, что Законом Украины "О технических регламентах и оценке соответствия", принятым 15.01.2015 г., были внесены изменения к Декрету Кабинета Министров Украины "О стандартизации и сертификации" от 10.05.1993 № 46-93, согласно которым с 1 января 2018 года отменяется действие этого Декрета и прекращает свою деятельность государственная система сертификации (бывшая Система УкрСЕПРО). Таким образом, считаем, что вышеуказанное требование является дискриминационным и его необходимо убрать из перечня требований,указанных Вами в техзадании.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколом тендерного комітету від 13.04.2018 року у Додаток 1 тендерної документації внесено зміни.
Требования,согласно техзадания
Дата подання: 16 квітня 2018 09:37
Дата відповіді: 18 квітня 2018 15:54
Добрый день. В ответ на первый вопрос Вы отвечаете"Протоколом тендерного комітету від 13.04.2018 року у Додаток 1 тендерної документації внесено зміни". Однако , изменения не внесены. Документация пол техописанию от 13.04.18 и 12.04.18 абсолютно идентичны в части Ваших требований сертификации по УкрСепро . Согласно требований, указанных в техзадании : "Меблі повинні відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ДСТУ ГОСТ 16371:2014, IDT), що повинно бути підтверджено сканованою копією сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО, який є дійсним на дату подання тендерних пропозицій". Сообщаем,что согласно Приказа Министерства экономического развития и торговли Украины № 162 от 25.10.2011 г.,сертификация мебели не требуется. Напоминаем Вам, что Законом Украины "О технических регламентах и оценке соответствия", принятым 15.01.2015 г., были внесены изменения к Декрету Кабинета Министров Украины "О стандартизации и сертификации" от 10.05.1993 № 46-93, согласно которым с 1 января 2018 года отменяется действие этого Декрета и прекращает свою деятельность государственная система сертификации (бывшая Система УкрСЕПРО). Таким образом, считаем, что вышеуказанное требование является дискриминационным и его необходимо убрать из перечня требований,указанных Вами в техзадании.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації.
По-перше, згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3433-06/1382-07 від 12.01.2018 року документи, видані в державній системі сертифікації до 01.01.2018 року, залишаються чинними до закінчення терміну їх дії, визначеного у цих документах, за умови проведення органами із сертифікації технічного нагляду за періодичністю, визначеною у вказаних документах.
Таким чином, учасник може подати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності УкрСепро, які він отримав до моменту скасування системи сертифікації, за умови, що в них не закінчився термін дії.
По-друге, ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» 01.11.2017 року затверджено Положення про добровільну систему сертифікації УкрСЕПРО, яким встановлений порядок отримання органами з сертифікації права на проведення робіт у Системі УкрСЕПРО (введено в дію з 01.01.2018 року). Згідн з розділом 1 даного положення для споживача сертифікат відповідності, виданий в добровільній системі сертифікації УкрСЕПРО, є гарантією, що продукція пройшла відповідний контроль, відповідає вимогам, які на неї поширюються, та задекларованим у маркуванні її складу та властивостям.
Таким чином, на сьогодні діє добровільна система сертифікації УкрСЕПРО.
Наголошуємо, що згідно з вищезазначеним сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСепро є таким, що передбачений законодавством для учасників.
Вважаємо, що учасники, які дійсно постачають якісну продукцію, повинні підтвердити це документально. У свою чергу відповідно до положень ст.ст.16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює спосіб підтвердження тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності державної системи сертифікації УкрСепро не є дискримінаційною та відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Технічне запитання
Дата подання: 16 квітня 2018 14:45
Дата відповіді: 19 квітня 2018 11:02
Добрий день. В технічному завданні вказано: Задня стінка шафи має бути із суцільного листа ДВП товщиною не менше 5 мм. У виробництві меблів для виготовлення задньої стінки використовується ДВП товщиною 2,5 - 3 мм, або ДСП від 10 мм. Прошу внести зміни до технічного завдання (Додаток 1).
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 1 "Технічне завдання на закупівлю", задня стінка шафи має бути із суцільного листа ДВП товщиною не менше 5 мм і прикріплена до задньої стінки шурупами з шайбою, у разі невиконання вимог тендерної документації на підставі пункту 4 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника,
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 273 000,00
UAH з ПДВ
268 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРИТОРІЯ СТИЛЮ" 292 300,00
UAH з ПДВ
268 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 307 668,00
UAH з ПДВ
270 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ" 300 000,00
UAH з ПДВ
291 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 13:10
Електронний підпис
16 травня 2018 13:09
ст. 17 п.2 Довідка.PDF
16 травня 2018 13:09
МВС.PDF
16 травня 2018 13:09
ДФС.PDF
12 травня 2018 16:01
Електронний підпис
12 травня 2018 16:01
Пропозиція від 12.05.18р..PDF
07 травня 2018 17:59
Електронний підпис
07 травня 2018 17:54
Відомості0001.PDF
04 травня 2018 17:20
Статут (копія).PDF
04 травня 2018 17:20
Сертифікат.PDF
04 травня 2018 17:20
Св-во ПДВ.PDF
04 травня 2018 17:20
Протокол 11 (копія).PDF
04 травня 2018 17:20
Проект договору.PDF
04 травня 2018 17:20
Повноваження.PDF
04 травня 2018 17:20
Наказ 14 (копія).PDF
04 травня 2018 17:20
Додаток 3. стаття 17.PDF
04 травня 2018 17:20
Додаток 1. Частина 1.PDF
04 травня 2018 17:20
Додаток 1. Тех.хар-ки.PDF
04 травня 2018 17:20
Відомості.PDF
04 травня 2018 17:20
Висновок СЕС.PDF

Публічні документи

08 травня 2018 10:44
Техн. хар-ки.rar
08 травня 2018 10:44
Тенд.пропоз.rar
08 травня 2018 10:44
Статут.rar
08 травня 2018 10:44
СЕРТИФІКАТИ (3).rar
08 травня 2018 10:44
Довідка про підпис.pdf
08 травня 2018 10:44
Довідка про МТБ.pdf
08 травня 2018 10:44
ГЛ щодо монтажу..pdf
08 травня 2018 10:44
ГЛ щодо зразку..pdf
08 травня 2018 10:44
ГЛ про строки гарантії.pdf
08 травня 2018 10:44
ГЛ про захист довк..pdf
08 травня 2018 10:44
ГЛ про доставку.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 16:57
документи.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 14:31
термін.доставки 7.jpg
26 квітня 2018 14:31
термін придатності.jpg
26 квітня 2018 14:31
довкілля.jpg
26 квітня 2018 14:31
тех.вимоги столи.pdf
26 квітня 2018 14:31
ст.17.pdf
26 квітня 2018 14:31
пропозиція стіл і шафа.pdf
26 квітня 2018 14:31
згода з договором.jpg
26 квітня 2018 14:31
Устав с изменениями.PDF
26 квітня 2018 14:31
Сертифікати якості.pdf
26 квітня 2018 14:31
св-во ПДВ ФЕНИКС.jpeg
26 квітня 2018 14:31
протокол.jpg
26 квітня 2018 14:31
наказ.jpg
26 квітня 2018 14:31
выписка новая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ТЕРИТОРІЯ СТИЛЮ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 268 350,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 13:53

Документи

15 травня 2018 13:53
Електронний підпис
15 травня 2018 13:52
Розгляд столи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
268 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 13:53
Електронний підпис
15 травня 2018 13:52
Розгляд столи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 13:53
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 14:05
Договір столи та шафи.pdf укладений
30 травня 2018 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 268 350,00
UAH з ПДВ