Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту:
«Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по
вул. Медової Печери, 71 в м. Львові»
Очікувана вартість
444 211,00 UAH
UA-2018-04-12-001692-c ● 900761214e9a436bb11ad3672ae0a7a1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 03188955 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, Медової Печери,71 |
Контактна особа: |
Віт Ірина Григорівна 380322712424 ir.vit2010@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2018 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2018 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2018 13:07 |
Очікувана вартість: | 444 211,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 442,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту:
«Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по
вул. Медової Печери, 71 в м. Львові»
«Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по
вул. Медової Печери, 71 в м. Львові»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту:
«Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по
вул. Медової Печери, 71 в м. Львові»
«Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по
вул. Медової Печери, 71 в м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, Медової Печери,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
—
30 червня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2018 08:49 |
ДДТ(1).doc |
13 квітня 2018 08:49 |
ДДТ(1).doc |
12 квітня 2018 18:05 |
проект2.doc |
12 квітня 2018 18:05 |
Додаток 4(2).doc |
12 квітня 2018 18:04 |
Додаток 3(5).doc |
12 квітня 2018 18:04 |
проет1.doc |
13 квітня 2018 08:49 |
ДДТ(1).doc
|
||
13 квітня 2018 08:49 |
ДДТ(1).doc
|
||
12 квітня 2018 18:05 |
проект2.doc
|
||
12 квітня 2018 18:05 |
Додаток 4(2).doc
|
||
12 квітня 2018 18:04 |
Додаток 3(5).doc
|
||
12 квітня 2018 18:04 |
проет1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001692-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 03 травня 2018 16:50
Що дискваліфікації
Вимога про скасування що до дискваліфікації
щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця
Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
02.05.2018 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту: «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери, 71 в м. Львові», ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-12-001692-c
Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року Замовником було дискваліфіковано ПП «Сабі»
код ЄДРПОУ 31943632,
юридичний адрес: 01021, м. Київ,. Кловський узвіз, буд. 4
З приводу дискваліфікації ПП «Сабі» вивчивши зауваження , що
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ СВОЄЇ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА. Додаток №3
ПОПЕРШЕ:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документи, які підтверджують право власності або право користування об’єктами матеріально-технічної бази
ПП «Сабі» надало гарантійні листи та інструкції , надані безпосередньо торгівельними організаціями. які торгують на території України.
Згідно
Критерії оцінки відповідності
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази: комп'ютерів, програмного забезпечення (ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації), необхідного вимірювального обладнання.
Висновок:
Фізична наявність цього обладнання підтверджена, тобто ми маємо право користуватися об’єктами матеріально-технічної бази
ПОДРУГЕ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
• Документи, які підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, визначеними в довідці (копії трудових угод та/або накази про прийняття на роботу тощо)
ПП «Сабі» надало всі документи які необхідні для підтвердження працевлаштування архітектора та інженера кошторисника для виконання даних робіт згідно закупівлі.
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо зазначає про наявність у штаті архітектора, інженера-кошторисника, надає їх кваліфікаційні сертифікати та документи, які підтверджують наявність трудових відносин з працівниками.
Висновок:
ПП «Сабі» підтвердило наявність трудових відносин з працівниками цивільно правовими угодами.
тому відповідно до п. 9.2. Наказу № 35, Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Тому на підставі вищевказаного вимагаємо:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року, яким було дискваліфіковано ПП«Сабі »
2. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї. як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35. будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця
Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
02.05.2018 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту: «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери, 71 в м. Львові», ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-12-001692-c
Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року Замовником було дискваліфіковано ПП «Сабі»
код ЄДРПОУ 31943632,
юридичний адрес: 01021, м. Київ,. Кловський узвіз, буд. 4
З приводу дискваліфікації ПП «Сабі» вивчивши зауваження , що
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ СВОЄЇ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА. Додаток №3
ПОПЕРШЕ:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документи, які підтверджують право власності або право користування об’єктами матеріально-технічної бази
ПП «Сабі» надало гарантійні листи та інструкції , надані безпосередньо торгівельними організаціями. які торгують на території України.
Згідно
Критерії оцінки відповідності
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази: комп'ютерів, програмного забезпечення (ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації), необхідного вимірювального обладнання.
Висновок:
Фізична наявність цього обладнання підтверджена, тобто ми маємо право користуватися об’єктами матеріально-технічної бази
ПОДРУГЕ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
• Документи, які підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, визначеними в довідці (копії трудових угод та/або накази про прийняття на роботу тощо)
ПП «Сабі» надало всі документи які необхідні для підтвердження працевлаштування архітектора та інженера кошторисника для виконання даних робіт згідно закупівлі.
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо зазначає про наявність у штаті архітектора, інженера-кошторисника, надає їх кваліфікаційні сертифікати та документи, які підтверджують наявність трудових відносин з працівниками.
Висновок:
ПП «Сабі» підтвердило наявність трудових відносин з працівниками цивільно правовими угодами.
тому відповідно до п. 9.2. Наказу № 35, Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Тому на підставі вищевказаного вимагаємо:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року, яким було дискваліфіковано ПП«Сабі »
2. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї. як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35. будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 17:57
На Вашу вимогу щодо усунення порушень повідомляємо наступне:
Тендерний комітет не погоджується із Вашими зауваженнями щодо змісту пропозиції ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" та пропозицією щодо скасування рішення про визначення переможця з наступних причин:
1) По першому зауваженню:
Тендерний комітет під час розгляду пропозицій учасників керувався вимогами Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 N 35, своїм внутрішнім положенням та принципами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як вимога щодо найменування файлів відноситься до оформлення пропозиції та не впливає на її зміст, порушення цієї вимоги є формальною помилкою і не може вважатись достатньою підставою для відхилення відповідно до вимог ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та внутрішнього положення замовника.
2) По другому зауваженню:
У оборотно-сальдовій відомості наданій учасником міститься інформація щодо наявності на балансі підприємства основних засобів, в тому числі тих об’єктів матеріально-технічної бази, що вимагалась умовами тендеру. Відсутність ліцензій не може вважатись підставою для відхилення, оскільки вимоги щодо їх надання документація не містила.
Тендерний комітет не погоджується із Вашими зауваженнями щодо змісту пропозиції ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" та пропозицією щодо скасування рішення про визначення переможця з наступних причин:
1) По першому зауваженню:
Тендерний комітет під час розгляду пропозицій учасників керувався вимогами Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 N 35, своїм внутрішнім положенням та принципами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так як вимога щодо найменування файлів відноситься до оформлення пропозиції та не впливає на її зміст, порушення цієї вимоги є формальною помилкою і не може вважатись достатньою підставою для відхилення відповідно до вимог ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та внутрішнього положення замовника.
2) По другому зауваженню:
У оборотно-сальдовій відомості наданій учасником міститься інформація щодо наявності на балансі підприємства основних засобів, в тому числі тих об’єктів матеріально-технічної бази, що вимагалась умовами тендеру. Відсутність ліцензій не може вважатись підставою для відхилення, оскільки вимоги щодо їх надання документація не містила.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001692-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ, Код ЄДРПОУ:02497909
Дата подання: 04 травня 2018 09:49
Щодо дискваліфікації
Протоколом розгляду пропозиції допорогової закупівлі від 02.05.2018р. (без номера) тендерним комітетом КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат при здійсненні закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-04-12-001692-c) визначено учасника переможця конкурсу з найвищою остаточною ціновою пропозицією – Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКРО-БУДОМАТ».
Пропозиції двох інших учасників електронних закупівель- ПП «Сабі» та ДП ДІПМ «Містопроект» відхилені, незважаючи на те, що їхні остаточні цінові пропозиції значно нижчі від цінової пропозиції ТзОВ «МАКРО-БУДОМАТ».
ДП ДІПМ «Містопроект», за результатами аналізу матеріалів наданих учасниками конкурсу процедури закупівлі в електронній системі закупівель за номером UA-2018-04-12-001692-c, а також протоколів засідання тендерного комітету КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат, не погоджується з висновками тендерного комітету з наступних підстав.
Згідно п.12 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
ДП ДІПМ «Містопроект» у терміни, визначені процедурою електронних закупівель, було надано в електронному вигляді для участі в електронних закупівлях усі необхідні документи, передбачені документацією електронних допорогових торгів, зокрема, тих, що були передбачені переліком документів, які надаються учасниками для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
Усі документи надані ДП ДІПМ «Містопроект» були оформлені відповідно до вимог зазначених у цьому переліку. В наданих документах зазначена уся інформація, яка підтверджує спроможність учасника кваліфіковано і якісно розробити та виготовити проектну документацію щодо «Реконструкції корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові». Слід зазначити, що ДП ДІПМ «Містопроект» є державним регіональним проектним інститутом, з багаторічною історією та досвідом проектування для будівництва, реконструкції і капітального ремонту цивільних об’єктів, а також неодноразово ставав переможцем престижних вітчизняних та зарубіжних конкурсів у галузі архітектури та містобудівної діяльності.
Не зважаючи на вищезазначене, тендерний комітет КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат віддає перевагу ТзОВ «МАКРО-БУДОМАТ», а за формальним надуманим приводом відхиляє пропозицію спеціалізованого державного проектного інституту, не проаналізувавши надані ДП ДІПМ «Містопроект» документи, якими обґрунтовано підтверджується спроможність учасника на високому професійному рівні виконати роботу передбачену умовами торгів.
Зауваження тендерного комітету, які наведені в протоколі не можуть бути підставою для відхилення пропозиції ДП ДІПМ «Містопроект» з наступних причин:
1. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог ч.1 додатку 3 документації допорогової закупівлі надана на бланку підприємства інформаційна довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання, з інформацією про правові підстави використання, що засвідчено у встановленому порядку підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства. Крім того, в Статуті підприємства, затвердженого Мінрегіоном України, зазначено, що майно підприємства належить йому на праві господарського відання.
2. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог ч.4 додатку 3 документації допорогової закупівлі надана «Детальна інформація про юридичну особу», яка отримана 19.04.2018р. з відкритого для загального доступу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань розміщеного на сайті Міністерства юстиції України,. Крім того, як додатковий аргумент щодо реєстрації ДП ДІПМ «Містопроект», як юридичної особи, було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 26.09.2017р., дані якого повністю відповідають вищезазначеній Детальній інформації про юридичну особу. Звертаємо увагу тендерного комітету також на те, що згідно ч.3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог документації допорогової закупівлі надана за встановленою формою цінова пропозиція, а також додатково кошторис. Як цінова пропозиція, так і наданий кошторис є проектами документів, які підлягають коригуванню та додатковому погодженню між Замовником та переможцем торгів, після проведення аукціону. Не значне (0,02%) відхилення проекту кошторису від початкової цінової пропозиції жодним чином не може бути фактором, який в тій чи іншій мірі може вплинути на об’єктивність проведення процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного вважаємо недостатньою та необгрунтованою аргументацію тендерної комісії, зазначену в протоколі, стосовно причини невідповідності пропозиції ДП ДІПМ «Містопроект» умовам документації. допорогової закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові», а рішення тендерної комісії КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат про відхилення пропозиції Державного підприємства Державний інститут проектування міст «Містопроект» та визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКРО-БУДОМАТ» переможцем закупівлі на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові» незаконними та вимагаємо їх скасувати.
У випадку ігнорування наших вимог, ДП ДІПМ «Містопроект» вимушене буде звертатись до відповідних компетентних органів, а також до Львівської обласної ради.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиції двох інших учасників електронних закупівель- ПП «Сабі» та ДП ДІПМ «Містопроект» відхилені, незважаючи на те, що їхні остаточні цінові пропозиції значно нижчі від цінової пропозиції ТзОВ «МАКРО-БУДОМАТ».
ДП ДІПМ «Містопроект», за результатами аналізу матеріалів наданих учасниками конкурсу процедури закупівлі в електронній системі закупівель за номером UA-2018-04-12-001692-c, а також протоколів засідання тендерного комітету КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат, не погоджується з висновками тендерного комітету з наступних підстав.
Згідно п.12 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
ДП ДІПМ «Містопроект» у терміни, визначені процедурою електронних закупівель, було надано в електронному вигляді для участі в електронних закупівлях усі необхідні документи, передбачені документацією електронних допорогових торгів, зокрема, тих, що були передбачені переліком документів, які надаються учасниками для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
Усі документи надані ДП ДІПМ «Містопроект» були оформлені відповідно до вимог зазначених у цьому переліку. В наданих документах зазначена уся інформація, яка підтверджує спроможність учасника кваліфіковано і якісно розробити та виготовити проектну документацію щодо «Реконструкції корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові». Слід зазначити, що ДП ДІПМ «Містопроект» є державним регіональним проектним інститутом, з багаторічною історією та досвідом проектування для будівництва, реконструкції і капітального ремонту цивільних об’єктів, а також неодноразово ставав переможцем престижних вітчизняних та зарубіжних конкурсів у галузі архітектури та містобудівної діяльності.
Не зважаючи на вищезазначене, тендерний комітет КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат віддає перевагу ТзОВ «МАКРО-БУДОМАТ», а за формальним надуманим приводом відхиляє пропозицію спеціалізованого державного проектного інституту, не проаналізувавши надані ДП ДІПМ «Містопроект» документи, якими обґрунтовано підтверджується спроможність учасника на високому професійному рівні виконати роботу передбачену умовами торгів.
Зауваження тендерного комітету, які наведені в протоколі не можуть бути підставою для відхилення пропозиції ДП ДІПМ «Містопроект» з наступних причин:
1. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог ч.1 додатку 3 документації допорогової закупівлі надана на бланку підприємства інформаційна довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання, з інформацією про правові підстави використання, що засвідчено у встановленому порядку підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства. Крім того, в Статуті підприємства, затвердженого Мінрегіоном України, зазначено, що майно підприємства належить йому на праві господарського відання.
2. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог ч.4 додатку 3 документації допорогової закупівлі надана «Детальна інформація про юридичну особу», яка отримана 19.04.2018р. з відкритого для загального доступу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань розміщеного на сайті Міністерства юстиції України,. Крім того, як додатковий аргумент щодо реєстрації ДП ДІПМ «Містопроект», як юридичної особи, було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 26.09.2017р., дані якого повністю відповідають вищезазначеній Детальній інформації про юридичну особу. Звертаємо увагу тендерного комітету також на те, що згідно ч.3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3. Учасником (ДП ДІПМ «Містопроект») відповідно до вимог документації допорогової закупівлі надана за встановленою формою цінова пропозиція, а також додатково кошторис. Як цінова пропозиція, так і наданий кошторис є проектами документів, які підлягають коригуванню та додатковому погодженню між Замовником та переможцем торгів, після проведення аукціону. Не значне (0,02%) відхилення проекту кошторису від початкової цінової пропозиції жодним чином не може бути фактором, який в тій чи іншій мірі може вплинути на об’єктивність проведення процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного вважаємо недостатньою та необгрунтованою аргументацію тендерної комісії, зазначену в протоколі, стосовно причини невідповідності пропозиції ДП ДІПМ «Містопроект» умовам документації. допорогової закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові», а рішення тендерної комісії КП ЛОР Львівський геріатричний пансіонат про відхилення пропозиції Державного підприємства Державний інститут проектування міст «Містопроект» та визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКРО-БУДОМАТ» переможцем закупівлі на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери,71 в м. Львові» незаконними та вимагаємо їх скасувати.
У випадку ігнорування наших вимог, ДП ДІПМ «Містопроект» вимушене буде звертатись до відповідних компетентних органів, а також до Львівської обласної ради.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 17:53
На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 N 35 невідповідність пропозиції учасника умовам закупівлі є підставою для дискваліфікації такої пропозиції.
На етапі розгляду пропозицій Замовник не здійснює суб’єктивну оцінку історії, репутації чи загальновідомого досвіду учасника. Відповідно до вимог чинного законодавства розгляд пропозиції відбувається на предмет її відповідності встановленим замовником в документації допорогових торгів вимогам.
Якщо вимоги встановлені документацією здаються учасникам необґрунтованими чи дискримінуючими - вони мають законно передбачену можливість на етапі уточнень звернутися до замовника з запитаннями та пропозиціями щодо внесення змін до документації. При проведенні даної закупівлі жодних зауважень до змісту документації допорогової закупівлі від учасників не надходило, що є достатнім підтвердженням їх згоди з умовами тендеру і погодженням їх обов’язковості для всіх учасників.
Щодо підстав відхилення Вашої пропозиції, то вони є достатніми і обґрунтованими, оскільки твердження в Статуті підприємства, що майно підприємства належить йому на праві господарського відання в жодному випадку не може вважатись документом, який підтверджує право власності або прово користування об’єктами матеріально-технічної бази, що вимагалась умовами тендеру, а витяг з ЄДР, що міститься в пропозиції є протермінованим згідно умов документації. Таким чином, Ваша пропозиція не відповідала вимогам замовника, тому була правомірно відхилена рішенням тендерного комітету.
Визначення переможцем торгів учасника, пропозиція якого не відповідає усім вимогам замовника буде порушувати принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та, таким чином, буде дискримінувати законні права та інтереси інших учасників закупівлі.
На етапі розгляду пропозицій Замовник не здійснює суб’єктивну оцінку історії, репутації чи загальновідомого досвіду учасника. Відповідно до вимог чинного законодавства розгляд пропозиції відбувається на предмет її відповідності встановленим замовником в документації допорогових торгів вимогам.
Якщо вимоги встановлені документацією здаються учасникам необґрунтованими чи дискримінуючими - вони мають законно передбачену можливість на етапі уточнень звернутися до замовника з запитаннями та пропозиціями щодо внесення змін до документації. При проведенні даної закупівлі жодних зауважень до змісту документації допорогової закупівлі від учасників не надходило, що є достатнім підтвердженням їх згоди з умовами тендеру і погодженням їх обов’язковості для всіх учасників.
Щодо підстав відхилення Вашої пропозиції, то вони є достатніми і обґрунтованими, оскільки твердження в Статуті підприємства, що майно підприємства належить йому на праві господарського відання в жодному випадку не може вважатись документом, який підтверджує право власності або прово користування об’єктами матеріально-технічної бази, що вимагалась умовами тендеру, а витяг з ЄДР, що міститься в пропозиції є протермінованим згідно умов документації. Таким чином, Ваша пропозиція не відповідала вимогам замовника, тому була правомірно відхилена рішенням тендерного комітету.
Визначення переможцем торгів учасника, пропозиція якого не відповідає усім вимогам замовника буде порушувати принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та, таким чином, буде дискримінувати законні права та інтереси інших учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001692-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 03 травня 2018 16:51
Оскарженя переможця
Вимога до скасування переможця закупівлі
щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця
Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
02.05.2018 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту: «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери, 71 в м. Львові», ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-12-001692-c
Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року
Замовником було визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" Код: 33805691
Адреса: 79035, Львівська обл., місто Львів, Сихівський район, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, б. 149
По приводу визначення переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" вивчивши їх пропозицію хочемо зазначити, що Замовником було прийнято помилкове та безпідставне рішення про визнання переможцем даного учасника, оскільки даним учасником не було виконано всіх вимог зазначених у Оголошенні Замовника, та згідно Тендерної документації оприлюдненої замовником
Зауваження №1
5. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження:
Кожен завантажений файл повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ.
ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" НАДАНО ТАКУ ідентифікацію документів , що взагалі важко зрозуміти послідовність документації.
Виникає питання:
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
Зауваження №2
ДОДАТОК № 3
до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Перелік документів
• Документи, які підтверджують право власності або право користування об’єктами матеріально-технічної бази
Критерії оцінки відповідності
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази: комп'ютерів, програмного забезпечення (ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації), необхідного вимірювального обладнання.
НАДАНА Оборотно-сальдова відомість по рахунку 127 за квітень 2018 р., але наявність ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації не підтверджено ліцензіями на право користування.
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
Зауваження №3
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
.- копія кваліфікаційних сертифікатів архітектора, інженера проектів, інженера-кошторисника, зазначеного у довідці
-ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ
Наданий сертифікат Інженер-проектувальник «Забезпечення механічного опору та стійкості» Бошняк Надія Павлівна серія АР 002987 виданий 13.09.2012 не дійсний ( а саме немає свідоцтва відповідно до ст. 17 з березня 2017р. Закону України «Про архітектурну діяльність») тобто не відповідає кваліфікаційній вимогі.
-ЩОДО ТРУДОВИХ ВІДНОСИН
НЕ надано не наказів, не трудових угод на якій підставі Бошняк Надія Павлівна виконує обов’язки інженера-кошторисника.
Виникає питання:
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що ТОВ "МАКРО - БУДОМАТ", як учасником-переможцем не було виконано вимог зазначених у Оголошенні Замовника, а тому такий учасник повинен бути відхилений відповідно до п. 9.2. Наказу № 35 (пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі), а нагадування Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально, вважається як нав’язування своїх вимог.
ТОМУ НА ПІДСТАВІ ВИЩЕВКАЗАНОГО ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський геріатричний пансіонат від 02.05.2018 р., яким було визнано переможцем ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ".
2. Провести повторну оцінку тендерних пропозицій інших Учасників даних торгів.
3. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35. будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень з боку Замовника вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 під час визначення переможця
Згідно п. 6.9. Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 Порядку, виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
02.05.2018 року Замовником було оголошено допорогові закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної по об’єкту: «Реконструкція корпусу Львівського геріатричного пансіонату по вул. Медової Печери, 71 в м. Львові», ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-12-001692-c
Протокол розгляду пропозиції допорогової закупівлі м. Львів від 02.05.2018 року
Замовником було визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" Код: 33805691
Адреса: 79035, Львівська обл., місто Львів, Сихівський район, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, б. 149
По приводу визначення переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" вивчивши їх пропозицію хочемо зазначити, що Замовником було прийнято помилкове та безпідставне рішення про визнання переможцем даного учасника, оскільки даним учасником не було виконано всіх вимог зазначених у Оголошенні Замовника, та згідно Тендерної документації оприлюдненої замовником
Зауваження №1
5. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження:
Кожен завантажений файл повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ.
ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" НАДАНО ТАКУ ідентифікацію документів , що взагалі важко зрозуміти послідовність документації.
Виникає питання:
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
Зауваження №2
ДОДАТОК № 3
до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Перелік документів
• Документи, які підтверджують право власності або право користування об’єктами матеріально-технічної бази
Критерії оцінки відповідності
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази: комп'ютерів, програмного забезпечення (ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації), необхідного вимірювального обладнання.
НАДАНА Оборотно-сальдова відомість по рахунку 127 за квітень 2018 р., але наявність ліцензованої архітектурної програми, ліцензованої програми для створення кошторисної документації не підтверджено ліцензіями на право користування.
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
Зауваження №3
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
.- копія кваліфікаційних сертифікатів архітектора, інженера проектів, інженера-кошторисника, зазначеного у довідці
-ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ
Наданий сертифікат Інженер-проектувальник «Забезпечення механічного опору та стійкості» Бошняк Надія Павлівна серія АР 002987 виданий 13.09.2012 не дійсний ( а саме немає свідоцтва відповідно до ст. 17 з березня 2017р. Закону України «Про архітектурну діяльність») тобто не відповідає кваліфікаційній вимогі.
-ЩОДО ТРУДОВИХ ВІДНОСИН
НЕ надано не наказів, не трудових угод на якій підставі Бошняк Надія Павлівна виконує обов’язки інженера-кошторисника.
Виникає питання:
Тендерний комітет всупереч Своїм кваліфікаційним вимогам вважає документи завантаженні ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" відповідними?
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що ТОВ "МАКРО - БУДОМАТ", як учасником-переможцем не було виконано вимог зазначених у Оголошенні Замовника, а тому такий учасник повинен бути відхилений відповідно до п. 9.2. Наказу № 35 (пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі), а нагадування Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально, вважається як нав’язування своїх вимог.
ТОМУ НА ПІДСТАВІ ВИЩЕВКАЗАНОГО ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський геріатричний пансіонат від 02.05.2018 р., яким було визнано переможцем ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ".
2. Провести повторну оцінку тендерних пропозицій інших Учасників даних торгів.
3. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35. будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 17:58
Вимогою замовника було надання саме кваліфікаційного сертифікату на архітектора, інженера проектів та інженера-кошторисника. Кваліфікаційні сертифікати були надані учасником на всіх вказаних спеціалістів. Таким чином, вимога замовника була повністю виконана учасником. Замовник не вимагав надання свідоцтва відповідно до ст. 17 з березня 2017р. Закону України «Про архітектурну діяльність», тому і відхиляти за його відсутність у замовника не має жодних правових підстав.
Щодо документального підтвердження трудових відносин Бошняк Надії Павлівни з учасником - у складі пропозиції міститься наказ про прийняття її на роботу №8-к від 1 грудня 2010 року.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" повністю відповідає вимогам замовника і не може бути відхилена з підстав наведених вами у вимозі.
Щодо документального підтвердження трудових відносин Бошняк Надії Павлівни з учасником - у складі пропозиції міститься наказ про прийняття її на роботу №8-к від 1 грудня 2010 року.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "МАКРО- БУДОМАТ" повністю відповідає вимогам замовника і не може бути відхилена з підстав наведених вами у вимозі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Сабі" |
374 000,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
347 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" |
370 175,99
UAH з ПДВ
|
370 175,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Сабі" #31943632 |
Відхилено |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 14:30
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ #02497909 |
Відхилено |
347 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 14:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" #33805691 |
Переможець |
370 175,99
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Сканировать10001.PDF | укладений |
08 травня 2018 15:48
|