Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2018-04-12-001633-a 20487039dc1543639f778844791439f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Кришталь

+380500853970 verakrishtal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40213202
Місцезнаходження: 38340, Україна , Полтавська обл., Великобагачанський район, село Білоцерківка, вул. Першотравнева, 9
Контактна особа: Віра Кришталь
+380500853970
verakrishtal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 11:39
Очікувана вартість: 615 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тони
вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2018  —  11 червня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 15:51
Тендерна документація.doc
12 квітня 2018 15:51
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст проекту договору
Дата подання: 13 квітня 2018 15:56
Дата відповіді: 18 квітня 2018 10:15
У пункті 1.1 додатку 4 Проект договору зазначенно ,що специфікація додаєтся до договору і є невідємною частиною.Із тексту проекту договору слідує що додаток №1-специфікація, відсутня. За таких обставин проект договору наявний у тендерній документації не у повному складі .Дана обставина тягне внесення змін до проекту договору, що є обовязковими. Просмо завантажит додаток №1- специфікація до договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз’яснення, що Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області (далі-Замовник) при визначенні положень Проекту договору були дотримані вимоги пункту 2 статті 266 «Предмет, кількість і асортимент поставки» Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV «зі змінами» (далі-Господарський кодекс).
Відповідно до частини 1 коментованої статті предметом договору поставки можуть бути продукція та вироби, визначені як родовими, так і індивідуальними ознаками.
Частина 2 коментованої статті визначає право сторін узгодити між собою загальну кількість товарів, що становитимуть предмет договору поставки, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатуру) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами.
Так, істотною умовою договору поставки, як випливає з його законодавчого визначення статті 265 «Договір поставки» Господарського кодексу, є його предмет, в нашому випадку згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09110000-3 – тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) в кількості 150 тонн.
Як правило, належні до поставки товари визначаються в договорі на основі замовлення покупця, в нашому випадку замовлення Товару визначається відповідно до технічного завдання встановленого Додатком 5 Тендерної документації з подальшим укладанням Договору на його поставку після встановлення переможця на його постачання.
Частина 2 статті 266 Господарського кодексу передбачає підписанню специфікації як і договору поставки уповноваженими особами та є його невід’ємною частиною.
Таким чином, керуючись частиною 2 сз урахуванням розгалуження місць постачання товару за адресами закладів, які підпорядковані Замовнику при укладанні Договору з визначеним переможцем, Сторонами буде узгоджено специфікацію у відповідності до його умов, що не заборонено законодавцем.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення залишити без змін вимоги щодо завантаження Додатку №1 «Специфікація» встановленого пунктом 1.1 Проекту договору Додатку 4, який викладений у тендерній документації.
Банківська гарантія
Дата подання: 17 квітня 2018 14:32
Дата відповіді: 18 квітня 2018 10:38
Відповідно до Т.Д. Ви вимагаете забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Для оформлення банківської гарантії необхідно зазначити місце знаходження Вашї банківської(казначейської ) установи. Просимо надати таку інформацію.
Відповідь: ГУ ДКСУ у Полтавській області
Уточнення
Дата подання: 17 квітня 2018 15:10
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:44
У Т.Д. додакток 6 (пропозиція) п.7 необхідно зазначити кількісь календарних днів строку виконання зобов"язань, яким чином ми маємо зазначити кількість днів , якщо у строках поставки товарів зазначена орієнтовна дата. Також у пункті 8 додатку 6 треба зазначити кількість днів у відстрочці платежу. Яку кількість днів потрібно зазначити?
Відповідь: Надаємо роз’яснення на Ваші питання та зазначаємо наступне, підпунктом 4.4 пункту 4 розділу 1 Тендерної документації визначено початковий строк (період поставки товару) з 11.05.2018 по 11.06.2018, який є орієнтовним, та залежить від умов викладених у договорі та дати його підписання, тобто 30 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника.
В пунктах 7, 8 Додатку 6 «Форма «Пропозиція» інформація, щодо зазначення кількості календарних днів виконання зобов’язань та днів відстрочки платежу Учасником встановлюється самостійно на власний розсуд з врахуванням вимог Тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 17 квітня 2018 15:19
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:47
Якщо учасник використовує мобільну вагу, тобто зважування може відбуватись за вимогою замовника, то яку адресу та назву підприємства вказувати у довідці?
Відповідь: Надаємо роз’яснення на Ваше питання та зазначаємо, що адреса та назва замовника зазначена в підпунктах 2.1, 2.2 Пункту 2 Розділу 1 Тендерної документації з подальшим постачанням товару за адресами вказаними в підпункті 4.3 Пункту 4 Розділу1.
Уточнення
Дата подання: 18 квітня 2018 09:15
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:49
Доброго дня. Чи підлягає заповненю " Проект договору" ? Якщо так, то які саме поля?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо роз’яснення на Ваше питання та зазначаємо, що умовами Додатку 4 «Проект договору» Тендерної документації є погодження істотних умов та положень викладених в проекті договору шляхом подання у складі своєї пропозиції завіреного належним чином уповноваженою особою учасника документу(ів) у виді завантаженого файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), з дотриманням умов проекту договору.
На підставі вище викладеного «Проект договору» розміщений в Додатку 4 Тендерної документації не підлягає заповненню на момент подачі пропозиції Учасника.
Уточнення попереднього запитання
Дата подання: 18 квітня 2018 15:06
Дата відповіді: 19 квітня 2018 13:43
Уточніть , чи дійсно в проекті договору не потрібно вказувати найменування учасника та реквізити сторін?
Відповідь: На ваше запитання надаємо уточнення, що інформація (найменування учасника та його реквізитів) в Проекті договору який розміщений в Додатку 4 Тендерної документації на момент подання пропозиції Учасника не підлягає обов’язковому заповненню з боку учасника. Наступним інформуємо, що у випадку заповнення або не заповнення відповідних реквізитів проекту договору Замовник не матиме підстав для відхилення поданої Пропозиції учасником, якщо за характером поданого документального підтвердження з проектом договору не буде виникати двозначного тлумачення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 494 599,50
UAH з ПДВ
461 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 535 500,00
UAH з ПДВ
461 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВАПАЛИВО" 585 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс" 547 500,00
UAH з ПДВ
547 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 18:25
Електронний підпис
07 травня 2018 18:24
довідка з МВС.PDF
07 травня 2018 18:24
довідка з ДПІ.PDF
02 травня 2018 13:12
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:47
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:46
технічні специфікації.PDF
27 квітня 2018 16:46
стаття 17 ЗУ.PDF
27 квітня 2018 16:46
копії листів-відгуків.PDF
27 квітня 2018 16:46
кваліфікація.PDF
27 квітня 2018 16:46
витяг платника ПДВ.pdf
27 квітня 2018 16:46
аналогічні договори.pdf
27 квітня 2018 16:46
проект договору.PDF
27 квітня 2018 16:46
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 квітня 2018 12:28
Електронний підпис
27 квітня 2018 12:17
Наказ Фролова.7z
27 квітня 2018 12:17
Гарантія 2202-18.7z
27 квітня 2018 12:17
Банківська ліцензія.7z
27 квітня 2018 12:17
10Пропозиція.pdf
27 квітня 2018 12:17
9Проект договору.pdf
27 квітня 2018 12:17
8Установчі документи.zip
27 квітня 2018 12:17
7Тех.частина.zip
27 квітня 2018 12:17
6ст16.zip
27 квітня 2018 12:17
5ст 17.zip
27 квітня 2018 12:17
4Право підпису.zip
27 квітня 2018 12:17
3Мат-тех база.zip
27 квітня 2018 12:17
1Аналог.дог.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВАПАЛИВО"

ТОВ "Укрвугілляресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 461 700,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
461 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 14:04
File.PDF зміни до договору
08 серпня 2018 13:49
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 20:48
File.PDF зміни до договору
23 липня 2018 12:50
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2018 20:05
File0001.PDF зміни до договору
08 липня 2018 17:48
File0002.PDF зміни до договору
06 липня 2018 16:13
File.PDF зміни до договору
11 червня 2018 16:33
Електронний підпис укладений
22 травня 2018 11:37
File.PDF укладений
22 травня 2018 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 частини 4 статті 36 Закону України “ Про публічні закупівлі” в зв»язку з коливанням ціни товарів на ринку, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% ціни визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв'язку з коливання ціни товарів на ринку, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% ціни визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв"язку з коливанням ціни товарів на ринку, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% ціни визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 461 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 950,00 UAH)