Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Моноблоки
30210000-4 Data-processing machines (hardware) All-in-one PCs
Очікувана вартість
27 090 000,00 UAH
UA-2018-04-12-001539-c 0dc3314f617b400ebf450ea23900c39e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенда Марія Пантелеевна

+380442383740 Benda.MP@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Бенда Марія Пантелеевна
+380442383740
Benda.MP@ua.energy
Додаткові контактні особи: Грузінова Кристина Вікторівна
(044) 238-31-87
Gruzinova.kv@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: Benda Mariya Panteliivna
+380442383740
Benda.MP@ua.energy
Additional contacts: Грузінова Кристина Вікторівна
(044) 238-31-87
Gruzinova.kv@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 06 червня 2018 12:43
Очікувана вартість: 27 090 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650160 UAH
Publication date: 12 квітня 2018 16:57
Enquiries until: 13 травня 2018 12:00
Complaints submission until: до 19 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 травня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 27 090 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 270 900 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Моноблоки
All-in-one PCs
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1125 шт
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

30210000-4 Data-processing machines (hardware) All-in-one PCs
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 10:35
ТД_038285_Моноблоки_зі змінами 3.doc
15 травня 2018 10:35
Зміни 3_ТД_038285_Моноблоки.pdf
14 травня 2018 14:29
Зміни 2_ТД_038285_Моноблоки.pdf
02 травня 2018 17:38
зміни ТД моноблоки.pdf
12 квітня 2018 16:54
Тітульний аркуш_ТД_Моноблоки.pdf
15 травня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 10:35
ТД_038285_Моноблоки_зі змінами 3.doc
14 травня 2018 14:29
ТД_038285_Моноблоки_зі змінами 2.doc
02 травня 2018 17:38
ТД_Моноблоки зі змінами.doc
12 квітня 2018 16:54
ТД_Моноблоки (на погодження).doc
15 травня 2018 10:35
Зміни 3_ТД_038285_Моноблоки.pdf
14 травня 2018 14:29
Зміни 2_ТД_038285_Моноблоки.pdf
02 травня 2018 17:38
зміни ТД моноблоки.pdf
12 квітня 2018 16:54
Тітульний аркуш_ТД_Моноблоки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 13:57
Дата відповіді: 23 квітня 2018 16:45
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення Юридичної Фірми ЛЕКСФОР повідомляю, що ДП «НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель цілком і повністю дотримується принципів здійснення закупівель, зазначених в ст. 3 Закону, а саме:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням..
Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь із Департаментом технічної підтримки користувачів ДП «НЕК «Укренерго» за тел. (044) 249-12-25 для обговорення особливостей процесу перевірки оригінальності та ліцензування операційної системи Microsoft Windows.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:40155256
Дата подання: 27 квітня 2018 14:05
Щодо вилучення неправомірних вимог, які обмежують конкуренцію
Відповідно до вимог Додатку 3, Розділу1, Переліку «Документи, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції»пункту 1.2.Замовник вимагає довідку про сумісність товару з програмним забезпеченням «Skype for Business» виробника Microsoft та посилання на web-сторінку:

«1.2. Довідка (в довільній формі), в якій надано підтвердження щодо сумісності запропонованого товару з програмним забезпеченням «Skype forBusiness» виробника Microsoft (тому що задане програмне забезпечення розгорнуто та використовується у підрозділах компанії) у вигляді посилання на web-сторінку з запропонованим товаром у каталозі сумісності на сайті виробника програмного забезпечення https://partnersolutions.skypeforbusiness.com/.»

Тестування на таку сумісність не є обов’язком та може суттєво звузити коло потенційних учасників.
Вимагаємо: Вилучити дану вимогу. А саме: у до Додатку 3, Розділу 1, Переліку «Документи, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції» пункту 1.2 вилучити фразу «у вигляді посилання на web-сторінку з запропонованим товаром у каталозі сумісності на сайті виробника програмного забезпечення https://partnersolutions.skypeforbusiness.com/.»»

Замінити дану вимогу вимогою про сумісність запропонованого товару з програмним забезпеченням «Skype for Business» виробника Microsoft, про що надається підтвердження у вигляді посилання на web-сторінку виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2018 17:39
За результатами розгляду вимоги Учасника повідомляємо, що у Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації внесено зміни, з якими є можливість ознайомитись в електронній системі закупівель Prozorro.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 04 травня 2018 19:26
Вимога щодо усунення умов тендерної документації обмежуючих конкуренцію
Керуючись принципами здійснення закупівель, що наведені у Статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, звертаємось до Вас з наступною вимогою.
У Додатку № 3 до тендерної документації, серед переліку документів, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, є пункт «1.2 Довідка (в довільній формі), в якій надано підтвердження щодо сертифікації запропонованого товару за міжнародним стандартом енергоефективності споживчих товарів «Energy Star» у вигляді посилання на web-сторінку з запропонованим товаром на сайті www.energystar.gov.»
Оскільки приведений сайт відноситься до товарів призначених здебільшого для ринку США, просимо внести зміни до Тендерної документації та доповнити дану вимогу словами «або http://www.eu-energystar.org », що виключає обмеження коло учасників та надає можливість запропонувати товари сертифіковані за міжнародним стандартом енергоефективності споживчих товарів «Energy Star» не лише для ринку США, а також і Європейського регіону, частиною якого є і Україна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 14:32
За результатами розгляду вимоги Учасника у Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації внесено зміни, які розміщено в електронній системі закупівель Prozorro.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ДАТА-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39972409
Дата подання: 05 травня 2018 09:31
Внесення зміни до тендерної документації з метою покращення якості
Розглянувши технічні вимоги викладені в додатку до Тендерної документації, розміщеної на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України 12.04.2018 року за ідентифікатором UA-2018-04-12-001539-c (ID 0dc3314f617b400ebf450ea23900c39e) «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Моноблоки», спеціалісти нашої компанії прийшли до висновку що Замовник може в запропонований бюджет придбати техніку з ліпшими характеристиками та значно покращити властивості обладнання і комфорт/безпеку свого персоналу.

Просимо Вас розглянути можливість внесення до тендерної документації змін з метою покращення якості, надійності та продуктивності комп’ютерного обладнання що планується до закупівлі - опис додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:33
Технічні вимоги до предмету закупівлі формувалися виходячи з необхідності забезпечення безперебійності виробничого процесу підприємства та програмного забезпечення, що використовуються в компанії ДП «НЕК «Укренерго». Підстав для внесення змін в технічні вимоги до предмету закупівлі відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:39
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.10.1 проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.10.1 проекту договору: "10.1. Договір набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє до __ _______201__р. (календарна дата закінчення дії Договору конкретизується на етапі укладанняДоговору), а в частині виконання гарантійних зобов’язань - до повного виконання. " Вимагаємо встановити конкретний строк закінчення дії договору - наприклад 31.12.2018 р. оскільки не маєчи конкретної дати завершення договору переможець не буде в змозі оформити забезпечення виконання договору та виконати вимогу про строк дії такого забезпечення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:35
Строк поставки товару визначений умовами тендерної документації та становить, а саме: не пізніше 31.12.2018р. Строк дії договору конкретизується на етапі укладення договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником переможцем, та подається ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:42
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п.3.4 проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п.3.4 проекту договору та встановити розмір санкції три відсотки річних встановлено в ст.. 625 ЦКУ. Розмір санкції в 14% річних є неадекватно завиченим.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:36
Статтею 625 Цивільного кодексу України передбачено те, що договором може бути встановлена інша відсоткова ставка. Вимога щодо зменшення відсоткової ставки за користування авансом Замовника та невиконання п. 3.4. договору щодо надання звіту про використання авансу не відповідає інтересом Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:44
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити п. 5.1.1.1.3 проекту договору
имагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити п. 5.1.1.1.3 проекту договору. Оскільки, по –перше, відповідно до ст.. 629 ЦКУ договір є обов'язковим для виконання сторонами. По – друге , відповідно до ст.. 651 ЦКУ Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Постачальник має бути захищений від примхливої поведінки замовника, що призведе про зриву поставки товару та великих фінансових трат, та попирання принципів 3. Зобов'язання має добросовісності, розумності та справедливості встановлених чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:37
Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено те, що договором можуть бути встановлені умови внесення змін та розірвання договору. Виключення пункту 5.1.1.3 з проекту договору вважається Замовником не доцільним.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:46
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п. 5.1.1.4. проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п. 5.1.1.4. проекту договору, в якому викладено
"5.1.1.4. Зменшувати ціну Договору:
-у разі зменшення (за взаємною згодою) ціни Товару (без зміни якості Товару, умов його передачі),
- у зв’язку з зменшенням Замовником обсягу закупівлі."
Тут вказано не коректне формулювання даної умови! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти дану умову відповідно до п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і викласти абзац другий в такій редакції: « зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:38
Умови п. 5.1.1.4 проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства України. Внесення змін до проекту договору Замовником вважається не доцільним.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:48
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати п. 5.1.2.2. проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати п. 5.1.2.2. проекту договору:"5.1.2.2. ПОСТАЧАЛЬНИК вправі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі "
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:39
Відповідно до вимог ч.4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” зміна істотних умов договору про закупівлю можлива у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:49
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме п. 6.2 проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та одразу встановити чіткий обумовлений строк для виконання цього зобов’язання:"6.2. Порядок дії гарантії якості – згідно з умовами Додатку __ до Договору, а у разі виявлення недоліків (дефектів) Товару, що не можуть бути усунуті згідно з таким порядком, складається відповідний документ (як-то: дефектна відомість / відповідний акт / інший документ),
і ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний вжити заходів щодо усунення недоліків (дефектів)
у визначеному порядку, зокрема, за вимогою Покупця, провести заміну Товару, що має недоліки (дефектний Товар), на Товар належної якості (якості, визначеної Договором); при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ) всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного Товару (вивіз ПОСТАЧАЛЬНИКОМ неякісного Товару та доставку ПОКУПЦЮ Товару, яким замінений неякісний Товар та який відповідає умовам Договору), усуненням інших недоліків, тощо.
Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі
у оформленні документу про недоліки (дефекти), або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ у визначений ПОКУПЦЕМ строк три робочих дні з моменту отримання письмового виклику, ПОКУПЕЦЬ (уповноважена особа) вправі скласти такий документ щодо недоліків (дефектів) одноособово згідно з визначеним чинним законодавством України порядком, зокрема вправі залучити для складання такого акту незалежних експертів, спеціалістів з питань сервісного обслуговування такого типу товарів, інших незацікавлених осіб, які мають кваліфікацію, що дозволяє їм визначати якість і недоліки Товару.
Акт / інший документ про недоліки надається / направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ
для виконання.
Строк гарантії якості не залежить від строку дії Договору.
У разі заміни неякісного Товару таким, що за якістю повинен відповідати умовам Договору, гарантійний строк діє протягом строку та в порядку, визначеного чинним законодатвом України.
У разі невиконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог щодо усунення недоліків Товару ПОКУПЕЦЬ вчиняє дії згідно з чинним законодавством України.
"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:41
Термін гарантії на обладнання, гарантійного обслуговування зазначено у Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.c10
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:52
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.7.2. проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.7.2. проекту договору та викласти у наступній редакції: "7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. " Вимагаємо внести зміни до тендерної документації до п.7.2. проекту договору та виключити умови, що фактично знімають будь-яку відповідальність з покупця (чи роблять її несуттєво мізерною) при несвоєчасному виконанні своїх обов’язків за договором. Така мізерна відповідальність покупця на фоні неадекватно збільшеної відповідальності постачальника не має нічого спільного з принципами цивільного законодавства щодо справедливості та розумності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:42
Внесення змін до проекту договору в частині відповідальності сторін не вважається Замовником за доцільне.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:55
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.7.3. проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити абсурдну умову договору: "За ненадання забезпечення виконання зобов’язання у встановлений Договором строк Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі подвійної суми Забезпечення виконання Договору. " Оскільки без своєчасного надання забезпечення виконання договору – сам договір про закупівлю взагалі не буде укладено згідно процедури публічних торгів і вимог цієї тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 14:43
За результатами розгляду вимоги Учасника у Додаток 4 «Проект договору» внесено зміни, які розміщено в електронній системі закупівель Prozorro.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.c12
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:56
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.7.3. проекту договору
В п 7.3. зазначено таку умову: "За порушення строків надання продовження (у зв’язку із змінами строку дії Договору) Банківської гарантії, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята відсотка) суми Банківської гарантії, строк продовження якої порушений, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів Постачальник повинен додатково сплатити Покупцю штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми. (не включається до Договору умова цього абзацу у разі іншого виду забезпечення виконання Договору). " Вимагаємо виключити цю умову договору. Оскільки порушення строків може буде викликано діями самого Покупця, та подовження строку дії банківської гарантії – це право виключно Постачальника, і чинним законодавством в сфері публічних закупівель не встановлено обов’язкової вимоги подовжувати строк дії банківської гарантії – це вільний вибір постачальника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:43
Внесення змін до проекту договору в частині відповідальності сторін не вважається Замовником за доцільне.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.a13
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:57
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме п.7.4. проекту договору
Вимагаємо викласти п 7.4. в такій редакції: "7.4. Документально підтверджені зЗбитки, завдані ПОКУПЦЮ неналежним виконанням / невиконанням ПОСТАЧАЛЬНИКОМ зобов'язань за Договором, підлягають відшкодуванню ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у повній сумі понад встановлені Договором штрафні санкції."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:44
Внесення змін до проекту договору в частині відповідальності сторін не вважається Замовником за доцільне.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-001539-c.b14
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 05 травня 2018 11:59
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме виключити п.7.5. проекту договору
Вимагаємо внести зміни в тендерну документаці., а саме виключити п.7.5. проекту договору. Оскільки і без того переповнений штрафними санкціями договір накладає на постачальник витрати, які нибито понесе кокупець. Покумець може перенести податковий кредит на інший період та нічого не втратить.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 14:44
Внесення змін до проекту договору в частині відповідальності сторін не вважається Замовником за доцільне.

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 14:05
Вимога_1.docx

Документи

Документи подані скаржником

05 травня 2018 09:31
Опис.docx

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 травня 2018
UA-2018-04-12-001539-c0dc3314f617b400ebf450ea23900c39e
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 травня 2018 17:19
Електронний підпис

Публічні документи

22 травня 2018 14:59
Електронний підпис
22 травня 2018 13:16
Л_ценз_я Григорчук.zip
22 травня 2018 13:16
Григорчук Довереность.zip
22 травня 2018 13:16
Гарантия_2140.zip
22 травня 2018 13:16
Технічна частина.pdf

Документи

31 травня 2018 17:19
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2018 15:26
BCS_vidsytnist_pidstav.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка Windows.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка МВС.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2018 14:31
BCS_renew_offer.pdf
23 травня 2018 09:32
DELL_MAF.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_tech_3.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_qualify_11.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_offer_1.pdf

Документи

31 травня 2018 17:22
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2018 11:01
4.Технічна частина.PDF

Документи

31 травня 2018 17:22
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2018 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2018 11:37
технічна частина.pdf

Документи

31 травня 2018 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2018 11:43
Наказ Фролова.7z
23 травня 2018 11:43
Гарантія 2946-18.7z
23 травня 2018 11:43
Банківська ліцензія.7z
23 травня 2018 11:43
.Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2018 11:43
.Технічна частина.pdf

Документи

31 травня 2018 17:24
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" #36676955

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 травня 2018 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2018 11:56
Електронний підпис
23 травня 2018 11:55
4.5 Lenovo Сервісцентри.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo ГРІН ЛАЙТ.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo ГРІН ЛАЙТ MAF.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo гарантія.pdf
23 травня 2018 11:54
4.3 Довідка Microsoft.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 M810_Декларація.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Lenovo-ISO9001Переклад.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Lenovo-ISO9001.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Довідка Energy Star.pdf
23 травня 2018 11:54
Грін лайт 8563-1 p7s.7z
23 травня 2018 11:54
Грін лайт 8563-1 medoc.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" 24 046 875,00
UAH
15 997 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 24 655 500,00
UAH
16 100 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 18 225 000,00
UAH
16 621 800,00
UAH
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 20 998 125,00
UAH
16 621 875,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" 26 757 000,00
UAH
16 644 375,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 21 999 375,00
UAH
18 495 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 15:26
BCS_vidsytnist_pidstav.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка Windows.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка МВС.pdf
07 червня 2018 15:00
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2018 14:31
BCS_renew_offer.pdf
23 травня 2018 09:32
DELL_MAF.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_tech_3.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_qualify_11.pdf
23 травня 2018 09:32
BCS_offer_1.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 11:01
4.Технічна частина.PDF

Публічні документи

22 травня 2018 14:59
Електронний підпис
22 травня 2018 13:16
Л_ценз_я Григорчук.zip
22 травня 2018 13:16
Григорчук Довереность.zip
22 травня 2018 13:16
Гарантия_2140.zip
22 травня 2018 13:16
Технічна частина.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2018 11:37
технічна частина.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 11:56
Електронний підпис
23 травня 2018 11:55
4.5 Lenovo Сервісцентри.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo ГРІН ЛАЙТ.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo ГРІН ЛАЙТ MAF.pdf
23 травня 2018 11:54
4.5 Lenovo гарантія.pdf
23 травня 2018 11:54
4.3 Довідка Microsoft.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 M810_Декларація.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Lenovo-ISO9001Переклад.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Lenovo-ISO9001.pdf
23 травня 2018 11:54
4.2 Довідка Energy Star.pdf
23 травня 2018 11:54
Грін лайт 8563-1 p7s.7z
23 травня 2018 11:54
Грін лайт 8563-1 medoc.7z

Публічні документи

23 травня 2018 11:43
Наказ Фролова.7z
23 травня 2018 11:43
Гарантія 2946-18.7z
23 травня 2018 11:43
Банківська ліцензія.7z
23 травня 2018 11:43
.Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2018 11:43
.Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"
#40155256
Переможець 15 997 500,00
UAH
07 червня 2018 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"
#40155256
15 997 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 10:32
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 14:59
Договір HW18.1806_09-1_1451-18 від 26.06.2018.pdf укладений
27 червня 2018 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 15 997 500,00
UAH