Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Очікувана вартість
28 538 356,00 UAH
UA-2018-04-12-001379-c ● cdd63e93eef34e44805e6e82ba7016bc
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління міського господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 23982460 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Прокоф'єва, будинок 82 |
Контактна особа: |
Конов Артем Олександрович 380623921632 kp.umg2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2018 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2018 11:04 |
Очікувана вартість: | 28 538 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 539,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85615 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, вул. Прокоф'єва , б. 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 червня 2018
—
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2018 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2018 17:20 |
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами_15.05.2018[62].doc | |
15 травня 2018 17:20 |
тд_Заводська зміни 15.05.2018[60].doc | |
05 травня 2018 15:33 |
протокол.PDF | |
26 квітня 2018 17:30 |
протокол.PDF | |
26 квітня 2018 17:30 |
тд_Заводська зміни.doc | |
26 квітня 2018 17:30 |
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами[27].doc | |
17 квітня 2018 15:37 |
техзадание_Заводская із змінами.docx | |
16 квітня 2018 14:46 |
420-ОВ (1) Заводська.pdf | |
16 квітня 2018 14:46 |
420-ТМК Заводська.pdf | |
12 квітня 2018 17:50 |
техзадание_Заводская.docx | |
12 квітня 2018 17:50 |
Тендерная_документацiя_Заводская.doc |
15 травня 2018 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
15 травня 2018 17:20 |
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами_15.05.2018[62].doc
|
||||||||||||||||||
15 травня 2018 17:20 |
тд_Заводська зміни 15.05.2018[60].doc
|
||||||||||||||||||
05 травня 2018 15:33 |
протокол.PDF
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2018 17:30 |
протокол.PDF
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2018 17:30 |
тд_Заводська зміни.doc
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2018 17:30 |
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами[27].doc
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2018 15:37 |
техзадание_Заводская із змінами.docx
|
||||||||||||||||||
16 квітня 2018 14:46 |
420-ОВ (1) Заводська.pdf
|
||||||||||||||||||
16 квітня 2018 14:46 |
420-ТМК Заводська.pdf
|
||||||||||||||||||
12 квітня 2018 17:50 |
техзадание_Заводская.docx
|
||||||||||||||||||
12 квітня 2018 17:50 |
Тендерная_документацiя_Заводская.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 17 квітня 2018 12:40
Дата відповіді: 17 квітня 2018 15:41
Згідно статті 22 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або евівалент".
Ваша документація не містить виразу "або еквівалент", тому просимо привести документацію у відповідність із ЗУ"Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній докуметації на сторінки 20 є примітка з виразом "або еквівалент",технічна документація доповненна приміткою.
Телефон
Дата подання: 17 квітня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 квітня 2018 15:39
Шановний тендерний комітет Ваш телефон який зазначено в тендері не відповідає. Просимо зазначити на Prozorro телефони уповноважених осіб на проведення тендерних закупівель за якими можна звязатись з 9:00 до 16:00.(бажано два номери). Дякуємо.
Відповідь: 380660530903 Телефон для зв"язку
Вопрос
Дата подання: 18 квітня 2018 15:49
Дата відповіді: 18 квітня 2018 16:07
Каким способом будет осуществляться «Забезпечення виконання договору про закупівлю»? Банковская гарантия подается в електронном или бумажном виде и в какой термин она должна быть подана?
Відповідь: Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку.
Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації.
Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації.
Невідповідність
Дата подання: 18 квітня 2018 16:24
Дата відповіді: 20 квітня 2018 14:16
В пункті 7 «Про субпідрядника зазначено: не менше ніж 50% від вартості договору, а в додатку 3 п.5.8 не менше ніж 20%.» Приведіть документацію у відповідність.
Відповідь: Документи відредаговано.
Формула
Дата подання: 18 квітня 2018 17:15
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Добрий день. У формулі : PV – питома вага критерію, ціна – це критерій 70% стала величина для всіх учасників? Підтвердіть або спростуйте даний вираз.
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
НДС
Дата подання: 18 квітня 2018 17:16
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Просим Вас уточнить формулировку : «Загальна вартість пропозицій _____ грн з/без ПДВ.» Записать нужно с НДС или без НДС? Нужно ли придерживатся формы Додатку 2?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Питання
Дата подання: 18 квітня 2018 17:16
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Взагалі зрозуміло : F1,F2,F3 – питома вага іншого критерію оцінки – як він обчислюється? Надайте чітке розяснення про які критерії йде мова? І до чого тут залучення працівників з Донецької області(наприклад з Донецька або Шахтарська)? Учасники АТО – теж повинні залучатись? До яких саме робіт – військових з розмінування обєкту чи будівництва і на яких посадах? Хто ці працівники? Це суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 18 квітня 2018 17:18
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Суммой в 30 млн. грн ограничиваются учасники ФОП и другие, что на едином налоге. Каким способом ФОП может подать предложение без увеличения налоговой нагрузки, тем более если финансирование будет в 2019 году? Какая сумма предусмотрена на 2018 год. Обратите внимание что это будет противоречить п.6 относительно : «включати витрати на сплату всіх податків і зборів.»(5% или 7% - какие писать?)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Учасники АТО
Дата подання: 18 квітня 2018 17:20
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Кто такие учасники АТО и жители Донецкой обл. За какие критерии оценки они отвечают?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується.
Фінансування
Дата подання: 18 квітня 2018 17:23
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:38
У Оцінка п.1 частина 3 зазначено «за відсутності авансу», а в договорі п. 12.3 попередня оплата не більше 50%. Вимога щодо відсутності авансу є дискримінаційною (порушення ЗУ стаття 5). Анулюйте частину 3 про відсутність авансу.
Відповідь: Тендерна документація відкорегована.
Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 18 квітня 2018 17:24
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Оцінка тендерної документації (п.1): При арифметичному складанні максимальних критеріїв оцінки пунктів 1+2+3 дорівнює 70+10+5 = 85%. Де інші критерії до 100%?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 18 квітня 2018 17:53
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
В продовження нашого запитання: В наданому тех завданні Додаток 1 бункер основного запасу палива 50 м3 – 3 шт. , а в наданій нам схемі він один – 106 м3. Внесіть зміни в техзавдання.
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Бункер
Дата подання: 18 квітня 2018 17:54
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Бункер проміжний 1,5 м3 в технічному завданні, а в проекті 2,0 м3. Чому вірити?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Запитання
Дата подання: 18 квітня 2018 17:54
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
В кошторисі відсутній комплекс прийому та зберігання пелет V=103 м3 . Де взяти його дані і чи потрібно його встановлювати?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Шнек
Дата подання: 18 квітня 2018 17:55
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Шнек паливоподачі в технічному завданні 6шт. в проекті – 3 шт. Чому вірити?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Порушення
Дата подання: 18 квітня 2018 17:56
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Шановний тендерний комітет третина технічного завдання не відповідає висвітленому на PROZORRO проекту. Вимагаємо виставити на публічне обговорення в системі PROZORRO висновок експертно-технічного центру щодо проходження експертизи проекту з зазначенням посадових осіб та сертифікату кошторисника ФОП Романенка Д.М., так як вбачаємо підтасовку фактів, що унеможливлює виконання будівництва даного проекту. А вимоги кошторису є дискримінаційними та суперечать здоровому глузду та проекту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
питання
Дата подання: 19 квітня 2018 12:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
В додатку 5 «Договір» зазначений п.12.2 обсяги фінансування на 2018 та 2019 рік. Просимо зазначити суми фінансування щорічно так як одним із критеріїв оцінки пропозиції є обсяги робіт, а також вимагається календарний графік виконання по обсягам робіт (без попередньої оплати). Це впливає на відповідний розрахунок вартості робіт та залучення відповідних субпідрядників, у яких закінчується ліцензія в 2019 році. Ненадання графіку фінансування може привести до дискримінації учасників. Порушення ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 19 квітня 2018 12:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Як може не вважатись технічною помилкою відсутність коми, букви в реченнях технічного завдання(кошторисах)? Це пряме порушення ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кожного, хто поставить не там кому або крапку можуть дискваліфікувати, окрім учасників які повязані з проектувальником, а відповідно і з замовником. Анулюйте даний вислів. У Вашому технічному завданні вже можна знайти більше 20 орфографічних та інших помилок. Учаснику писати кошторис теж з помилками? Порушення ст.15 ЗУ «Про публічні закупівлі». А якщо Ваш учасник не дописав ціле словосполучення в довідці про відсутність заборгованості це буде вважатись тех.помилкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Додатку №2
Дата подання: 19 квітня 2018 12:46
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Печатка та підпис в Додатку №2 не обовязкова? Взагалі не має вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та інших обов’язкових документів згідно ЗУ «Про документи та електронний документообіг»? Чи потрібно ставити підписи, номери вихідних документів, тощо?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 19 квітня 2018 12:46
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Заповнення та погодження з основним договором є обов’язковим, чи він складається тільки після проведення процедури закупівлі?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Додаток 3
Дата подання: 19 квітня 2018 12:47
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
П. 3.2 Додатку 3 є дискримінаційним та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» аналогічним вважаються лише будівництво або капітальний ремонт – а де ж Ваша реконструкція за якою Ви граєте тендер? Пункт 3.2 необхідно анулювати як такий, що суперечить Господарському кодексу України та спеціально спотворений, аби визнавати переможцем організації що не виконували роботи з реконструкції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Відповідність тех.завдання та проекту
Дата подання: 27 квітня 2018 10:55
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:05
Доброго дня. Шановний тендерний комітет, дуже вдячні вам за зміни, які ви внесли до тендерної документації. Але коли ви призведете до відповідності технічне завдання та проект? Особливо, у тій частині, що стосується бункеру зберігання палива?
Відповідь: На теперішний час готується внесення змін до технічного завдання.
Про довідку про заміну норм в технічному завданні
Дата подання: 27 квітня 2018 11:09
Дата відповіді: 04 травня 2018 18:48
Ви не надали кошториси з зазначенням пошукового образу (шифру) розцінки на виконання робіт та ресурсів в техзавданні. Без кошторису неможливо надати довідку про зміни норм, які втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції
Відповідь: Кошторис не є складовою тендерної документації відповідно до ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Для участі в тендері необхідно надати кошторис з заміною норм ДБН(СОУ),що втратили чинність на відповідні норми ДСТУ (СОУ). Надати перелік норм, що замінені в табличній формі.
Аналогічни договір
Дата подання: 04 травня 2018 12:34
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:36
Доброго дня. Аналогічним договором вважається реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні чи будь який договір на реконструкцію чи капітальний ремонт приміщень?
Відповідь: Аналогічним договором є договір на виконання комплексу робіт,аналогічним роботам технічного завдання.
відповідність технічного завдання
Дата подання: 05 травня 2018 09:21
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:35
Коли ви призведете до відповідності технічне завдання та проект? особливо , у тій частині, що стосується бункеру зберігання палива?
Відповідь: За основу необхідно враховувати технічне завдання.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Міма Світлана Ігорівна, Код ЄДРПОУ:2752900527
Дата подання: 08 травня 2018 10:05
Дата подання: 08 травня 2018 10:05
Щодо змін у тендерній документації
Шановний тендерний комітет, 05.05.2018 року ви надали до тендерної площадки Prozorro протокол засідання тендерного комітету за № 131 від 04.05.2018р. про ухвалу внесення змін до тендерної документації. Але самих змін до тендерної документації досі не надано!
Чи вони будуть надані в останній момент? Термін подання пропозицій спливає дуже швидко, а участники досі не мають остаточної тендерної документації для вірного підготування своєї пропозиції!
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 11.05.2018 № 4428.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:38
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 10 травня 2018 16:23
Дата подання: 10 травня 2018 16:23
Скарга
Відповідно до статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
В ході ознайомлення з тендерною документацією та її додатками було встановлено ряд невідповідностей та дискримінаційних вимог на які Замовник не реагує та не усуває порушення.
Тендерна документація замовника містить припис “Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі”, велика кількість запитань від потенційних учасників свідчить про недоопрацюваня Замовником розміщеної тендерної документації.
По-перше, при перевірці проектної документації та технічного завдання до тендерної документації виявлені грубі порушення в кількісних характеристиках обладнання, а саме:
1. Бункер проміжний 1,5 м3 в технічному завданні, а в проекті 2,0 м3.
2. Шнек паливоподачі в технічному завданні - 6шт. в проекті – 3 шт.
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію для усунення грубих поршень. При неоднарозових зверненнях за роз’ясненнями Замовник не надав конкретної відповіді на поставлені запитання.
По-друге, Замовником обмежується право учасника на участь у поцедурі закупівлі, оскільки відсутність чітких вимог не дає змогу сформувати тендерну пропозицію. Разом з тим, відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі. У разі неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
По-третє, переможець торгів не зможе взяти на себе зобов’язання до моменту внесення змін в проектну документацію, а це означає, що тендерний комітет навмисно вводить в оману всіх учасників, які надають згоду з умовами договору щодо виконання робіт якісно та вчасно. Відповідь тендерного комітету щодо виконання робіт згідно технічного завдання є дискримінаційною та суперечить статті 5 та 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
При виконанні робіт учасником не у відповідності з проектом майбутній переможець згідно законодавства повинен буде сплатити штраф у розмірі 450 тис.грн.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Таманова, б. 20в) та ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
2. Усунути дискримінаційні вимоги та продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 14.05.2018 № 4490.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:36
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 10 травня 2018 17:22
Дата подання: 10 травня 2018 17:22
Порушення
Шановні контролюючі служби СБУ, поліція, Антимонопольний комітет, Аудиторська служба та громадські організації дані роботи максимально коштують 10 млн.грн., а не 30. Зверніть увагу на невідповідність запропонованого технічного завдання до проектного рішення і все стане зрозумілим - йде відверте розкрадання бюджетних коштів з ознаками корупційних домовленостей між замовником, проектантом та майбутнім переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 14.05.2018 № 4499.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:01
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 14 червня 2018 12:38
Дата подання: 14 червня 2018 12:38
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: необхідність доповнення скарги
Дата: 14 червня 2018 14:10
Рішення від 18.05.2018 № 5866.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 19:58
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 14 червня 2018 15:18
Дата подання: 14 червня 2018 15:18
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 19:48
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відмова від подання скарги
Дата: 27 червня 2018 12:11
Рішення від 18.06.2018 № 5873.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 19:48
Рішення від 05.07.2018 № 6638.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 12:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2018 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
9 999 623,40
UAH з ПДВ
|
9 999 623,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" |
28 250 055,64
UAH з ПДВ
|
28 250 055,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРРЕМБУД КОМФОРТ" |
28 538 356,00
UAH з ПДВ
|
28 538 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Відхилено |
9 999 623,40
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 16:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" #34760641 |
Переможець |
28 250 055,64
UAH з ПДВ
|
04 червня 2018 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 08:33
|
доп.сог. № 9 заводская.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2018 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:45
|
доп угода № 8.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:43
|
доп угода № 7.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:41
|
доп угода № 6.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2018 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2018 16:09
|
додаткова угода №5 Заводська.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2018 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 15:42
|
додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2018 15:40
|
додаток4.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2018 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:58
|
додат угод 3 Заводська.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:41
|
додат угод 2 Заводська.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:37
|
додат угод 1 Заводська.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2018 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2018 15:50
|
договор.PDF | укладений |
10 липня 2018 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 1 від 14.08.2018 р. сторони домовились внести зміни до розділу 23 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" із боку замовника в іншій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 2 від 14.08.2018 р. сторони домовились про внесення змін до розділу 1 "Предмет договору", а саме до п. 1.2. в іншій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 3 від 15.08.2018 р. сторони домовились внесення змін до розділу 1 "Предмет Договору", а саме до п. 1.4. в іншій редакції; внесення змін до розділу 2 "Договірна ціна робіт", а саме до п. 2.4. в іншій редакції; внесення змін до розділу 3 "Терміни виконання робіт та умови їх перегляду", а саме до п. 3.2. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.1. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.3. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.9. в іншій редакції; внесення змін до розділу 21 "Строк дії договору та інші умови", а саме до п. 21.1. в іншій редакції; дійшли згоди виключити фразу "2019 рік 0 (нуль гривень)" в розділі 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме абз. 3 п. 12.2 |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до розділу 12 |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди вважати нечинним п.1 в Додатковій угоди № 8 від 21.12.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |