Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Очікувана вартість
28 538 356,00 UAH
UA-2018-04-12-001379-c cdd63e93eef34e44805e6e82ba7016bc
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління міського господарства"
Код ЄДРПОУ: 23982460
Місцезнаходження замовника: 85300, Україна, Донецька обл., Покровськ, Прокоф'єва, будинок 82
Контактна особа замовника: Конов Артем Олександрович
380623921632
kp.umg2017@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 19:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 11:04
Очікувана вартість: 28 538 356,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 539,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, вул. Прокоф'єва , б. 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2018  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2018 17:22
Електронний цифровий підпис
03 травня 2018 17:13
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2018 17:32
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2018 17:14
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2018 15:49
Електронний цифровий підпис
13 квітня 2018 13:10
Електронний цифровий підпис
12 квітня 2018 17:52
Електронний цифровий підпис
15 травня 2018 17:20
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами_15.05.2018[62].doc
15 травня 2018 17:20
тд_Заводська зміни 15.05.2018[60].doc
05 травня 2018 15:33
протокол.PDF
26 квітня 2018 17:30
протокол.PDF
26 квітня 2018 17:30
тд_Заводська зміни.doc
26 квітня 2018 17:30
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами[27].doc
20 квітня 2018 14:26
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами.doc
17 квітня 2018 15:37
Тендерная_документацiя_Заводская із змінами.doc
17 квітня 2018 15:37
техзадание_Заводская із змінами.docx
16 квітня 2018 14:46
420-ОВ (1) Заводська.pdf
16 квітня 2018 14:46
420-ТМК Заводська.pdf
12 квітня 2018 17:50
техзадание_Заводская.docx
12 квітня 2018 17:50
Тендерная_документацiя_Заводская.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 17 квітня 2018 12:40
Дата відповіді: 17 квітня 2018 15:41
Згідно статті 22 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або евівалент". Ваша документація не містить виразу "або еквівалент", тому просимо привести документацію у відповідність із ЗУ"Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній докуметації на сторінки 20 є примітка з виразом "або еквівалент",технічна документація доповненна приміткою.
Телефон
Дата подання: 17 квітня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 квітня 2018 15:39
Шановний тендерний комітет Ваш телефон який зазначено в тендері не відповідає. Просимо зазначити на Prozorro телефони уповноважених осіб на проведення тендерних закупівель за якими можна звязатись з 9:00 до 16:00.(бажано два номери). Дякуємо.
Відповідь: 380660530903 Телефон для зв"язку
Вопрос
Дата подання: 18 квітня 2018 15:49
Дата відповіді: 18 квітня 2018 16:07
Каким способом будет осуществляться «Забезпечення виконання договору про закупівлю»? Банковская гарантия подается в електронном или бумажном виде и в какой термин она должна быть подана?
Відповідь: Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку.
Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації.
Невідповідність
Дата подання: 18 квітня 2018 16:24
Дата відповіді: 20 квітня 2018 14:16
В пункті 7 «Про субпідрядника зазначено: не менше ніж 50% від вартості договору, а в додатку 3 п.5.8 не менше ніж 20%.» Приведіть документацію у відповідність.
Відповідь: Документи відредаговано.
Формула
Дата подання: 18 квітня 2018 17:15
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Добрий день. У формулі : PV – питома вага критерію, ціна – це критерій 70% стала величина для всіх учасників? Підтвердіть або спростуйте даний вираз.
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
НДС
Дата подання: 18 квітня 2018 17:16
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Просим Вас уточнить формулировку : «Загальна вартість пропозицій _____ грн з/без ПДВ.» Записать нужно с НДС или без НДС? Нужно ли придерживатся формы Додатку 2?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Питання
Дата подання: 18 квітня 2018 17:16
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Взагалі зрозуміло : F1,F2,F3 – питома вага іншого критерію оцінки – як він обчислюється? Надайте чітке розяснення про які критерії йде мова? І до чого тут залучення працівників з Донецької області(наприклад з Донецька або Шахтарська)? Учасники АТО – теж повинні залучатись? До яких саме робіт – військових з розмінування обєкту чи будівництва і на яких посадах? Хто ці працівники? Це суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 18 квітня 2018 17:18
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Суммой в 30 млн. грн ограничиваются учасники ФОП и другие, что на едином налоге. Каким способом ФОП может подать предложение без увеличения налоговой нагрузки, тем более если финансирование будет в 2019 году? Какая сумма предусмотрена на 2018 год. Обратите внимание что это будет противоречить п.6 относительно : «включати витрати на сплату всіх податків і зборів.»(5% или 7% - какие писать?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Учасники АТО
Дата подання: 18 квітня 2018 17:20
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:48
Кто такие учасники АТО и жители Донецкой обл. За какие критерии оценки они отвечают?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується.
Фінансування
Дата подання: 18 квітня 2018 17:23
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:38
У Оцінка п.1 частина 3 зазначено «за відсутності авансу», а в договорі п. 12.3 попередня оплата не більше 50%. Вимога щодо відсутності авансу є дискримінаційною (порушення ЗУ стаття 5). Анулюйте частину 3 про відсутність авансу.
Відповідь: Тендерна документація відкорегована.
Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 18 квітня 2018 17:24
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Оцінка тендерної документації (п.1): При арифметичному складанні максимальних критеріїв оцінки пунктів 1+2+3 дорівнює 70+10+5 = 85%. Де інші критерії до 100%?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 18 квітня 2018 17:53
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
В продовження нашого запитання: В наданому тех завданні Додаток 1 бункер основного запасу палива 50 м3 – 3 шт. , а в наданій нам схемі він один – 106 м3. Внесіть зміни в техзавдання.
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Бункер
Дата подання: 18 квітня 2018 17:54
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Бункер проміжний 1,5 м3 в технічному завданні, а в проекті 2,0 м3. Чому вірити?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Запитання
Дата подання: 18 квітня 2018 17:54
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
В кошторисі відсутній комплекс прийому та зберігання пелет V=103 м3 . Де взяти його дані і чи потрібно його встановлювати?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Шнек
Дата подання: 18 квітня 2018 17:55
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:47
Шнек паливоподачі в технічному завданні 6шт. в проекті – 3 шт. Чому вірити?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Порушення
Дата подання: 18 квітня 2018 17:56
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Шановний тендерний комітет третина технічного завдання не відповідає висвітленому на PROZORRO проекту. Вимагаємо виставити на публічне обговорення в системі PROZORRO висновок експертно-технічного центру щодо проходження експертизи проекту з зазначенням посадових осіб та сертифікату кошторисника ФОП Романенка Д.М., так як вбачаємо підтасовку фактів, що унеможливлює виконання будівництва даного проекту. А вимоги кошторису є дискримінаційними та суперечать здоровому глузду та проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
питання
Дата подання: 19 квітня 2018 12:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
В додатку 5 «Договір» зазначений п.12.2 обсяги фінансування на 2018 та 2019 рік. Просимо зазначити суми фінансування щорічно так як одним із критеріїв оцінки пропозиції є обсяги робіт, а також вимагається календарний графік виконання по обсягам робіт (без попередньої оплати). Це впливає на відповідний розрахунок вартості робіт та залучення відповідних субпідрядників, у яких закінчується ліцензія в 2019 році. Ненадання графіку фінансування може привести до дискримінації учасників. Порушення ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 19 квітня 2018 12:45
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Як може не вважатись технічною помилкою відсутність коми, букви в реченнях технічного завдання(кошторисах)? Це пряме порушення ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кожного, хто поставить не там кому або крапку можуть дискваліфікувати, окрім учасників які повязані з проектувальником, а відповідно і з замовником. Анулюйте даний вислів. У Вашому технічному завданні вже можна знайти більше 20 орфографічних та інших помилок. Учаснику писати кошторис теж з помилками? Порушення ст.15 ЗУ «Про публічні закупівлі». А якщо Ваш учасник не дописав ціле словосполучення в довідці про відсутність заборгованості це буде вважатись тех.помилкою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Додатку №2
Дата подання: 19 квітня 2018 12:46
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Печатка та підпис в Додатку №2 не обовязкова? Взагалі не має вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та інших обов’язкових документів згідно ЗУ «Про документи та електронний документообіг»? Чи потрібно ставити підписи, номери вихідних документів, тощо?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
?
Дата подання: 19 квітня 2018 12:46
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
Заповнення та погодження з основним договором є обов’язковим, чи він складається тільки після проведення процедури закупівлі?
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Додаток 3
Дата подання: 19 квітня 2018 12:47
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:46
П. 3.2 Додатку 3 є дискримінаційним та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» аналогічним вважаються лише будівництво або капітальний ремонт – а де ж Ваша реконструкція за якою Ви граєте тендер? Пункт 3.2 необхідно анулювати як такий, що суперечить Господарському кодексу України та спеціально спотворений, аби визнавати переможцем організації що не виконували роботи з реконструкції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято та опрацьовується
Відповідність тех.завдання та проекту
Дата подання: 27 квітня 2018 10:55
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:05
Доброго дня. Шановний тендерний комітет, дуже вдячні вам за зміни, які ви внесли до тендерної документації. Але коли ви призведете до відповідності технічне завдання та проект? Особливо, у тій частині, що стосується бункеру зберігання палива?
Відповідь: На теперішний час готується внесення змін до технічного завдання.
Про довідку про заміну норм в технічному завданні
Дата подання: 27 квітня 2018 11:09
Дата відповіді: 04 травня 2018 18:48
Ви не надали кошториси з зазначенням пошукового образу (шифру) розцінки на виконання робіт та ресурсів в техзавданні. Без кошторису неможливо надати довідку про зміни норм, які втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції
Відповідь: Кошторис не є складовою тендерної документації відповідно до ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Для участі в тендері необхідно надати кошторис з заміною норм ДБН(СОУ),що втратили чинність на відповідні норми ДСТУ (СОУ). Надати перелік норм, що замінені в табличній формі.
Аналогічни договір
Дата подання: 04 травня 2018 12:34
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:36
Доброго дня. Аналогічним договором вважається реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні чи будь який договір на реконструкцію чи капітальний ремонт приміщень?
Відповідь: Аналогічним договором є договір на виконання комплексу робіт,аналогічним роботам технічного завдання.
відповідність технічного завдання
Дата подання: 05 травня 2018 09:21
Дата відповіді: 05 травня 2018 14:35
Коли ви призведете до відповідності технічне завдання та проект? особливо , у тій частині, що стосується бункеру зберігання палива?
Відповідь: За основу необхідно враховувати технічне завдання.
Розгорнути всі запитання: 25 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-12-001379-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 13 червня 2018 15:07
Вимога
Оскарження визнання переможця
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

21 червня 2018 16:40
відповідь Заводська0001.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Міма Світлана Ігорівна, Код ЄДРПОУ:2752900527
Дата подання: 08 травня 2018 10:05
Щодо змін у тендерній документації
Шановний тендерний комітет, 05.05.2018 року ви надали до тендерної площадки Prozorro протокол засідання тендерного комітету за № 131 від 04.05.2018р. про ухвалу внесення змін до тендерної документації. Але самих змін до тендерної документації досі не надано! Чи вони будуть надані в останній момент? Термін подання пропозицій спливає дуже швидко, а участники досі не мають остаточної тендерної документації для вірного підготування своєї пропозиції!
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 11.05.2018 № 4428.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:38
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 10 травня 2018 16:23
Скарга
Відповідно до статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. В ході ознайомлення з тендерною документацією та її додатками було встановлено ряд невідповідностей та дискримінаційних вимог на які Замовник не реагує та не усуває порушення. Тендерна документація замовника містить припис “Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі”, велика кількість запитань від потенційних учасників свідчить про недоопрацюваня Замовником розміщеної тендерної документації. По-перше, при перевірці проектної документації та технічного завдання до тендерної документації виявлені грубі порушення в кількісних характеристиках обладнання, а саме: 1. Бункер проміжний 1,5 м3 в технічному завданні, а в проекті 2,0 м3. 2. Шнек паливоподачі в технічному завданні - 6шт. в проекті – 3 шт. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію для усунення грубих поршень. При неоднарозових зверненнях за роз’ясненнями Замовник не надав конкретної відповіді на поставлені запитання. По-друге, Замовником обмежується право учасника на участь у поцедурі закупівлі, оскільки відсутність чітких вимог не дає змогу сформувати тендерну пропозицію. Разом з тим, відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі. У разі неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. По-третє, переможець торгів не зможе взяти на себе зобов’язання до моменту внесення змін в проектну документацію, а це означає, що тендерний комітет навмисно вводить в оману всіх учасників, які надають згоду з умовами договору щодо виконання робіт якісно та вчасно. Відповідь тендерного комітету щодо виконання робіт згідно технічного завдання є дискримінаційною та суперечить статті 5 та 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”. При виконанні робіт учасником не у відповідності з проектом майбутній переможець згідно законодавства повинен буде сплатити штраф у розмірі 450 тис.грн. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Таманова, б. 20в) та ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі, розташованого за адресою: Донецька область, місто Покровськ, вул. Заводська, б.6а 2. Усунути дискримінаційні вимоги та продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.05.2018 № 4490.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:36
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 10 травня 2018 17:22
Порушення
Шановні контролюючі служби СБУ, поліція, Антимонопольний комітет, Аудиторська служба та громадські організації дані роботи максимально коштують 10 млн.грн., а не 30. Зверніть увагу на невідповідність запропонованого технічного завдання до проектного рішення і все стане зрозумілим - йде відверте розкрадання бюджетних коштів з ознаками корупційних домовленостей між замовником, проектантом та майбутнім переможцем.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.05.2018 № 4499.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:01
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 14 червня 2018 12:38
скарга
Оскарження визнання переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: необхідність доповнення скарги
Дата: 14 червня 2018 14:10
Рішення від 18.05.2018 № 5866.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 19:58
Номер скарги: UA-2018-04-12-001379-c.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 14 червня 2018 15:18
Скарга
Оскарження визнання переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2018 19:48
Причина: Відмова від подання скарги
Дата: 27 червня 2018 12:11
Рішення від 18.06.2018 № 5873.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 19:48
Рішення від 05.07.2018 № 6638.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 12:28

Документи Органу Оскарження

14 травня 2018 20:38
Рішення від 11.05.2018 № 4428.pdf

Документи подані скаржником

10 травня 2018 16:23
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

15 травня 2018 15:36
Рішення від 14.05.2018 № 4490.pdf

Документи подані скаржником

10 травня 2018 17:22
1.pdf

Документи Органу Оскарження

15 травня 2018 15:01
Рішення від 14.05.2018 № 4499.pdf

Документи подані скаржником

14 червня 2018 12:38
СКАРГА.PDF

Документи Органу Оскарження

18 червня 2018 19:58
Рішення від 18.05.2018 № 5866.pdf

Документи подані скаржником

14 червня 2018 15:18
СКАРГА.PDF
14 червня 2018 15:18
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

18 червня 2018 19:48
Рішення від 18.06.2018 № 5873.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 9 999 623,40
UAH з ПДВ
9 999 623,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 28 250 055,64
UAH з ПДВ
28 250 055,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРРЕМБУД КОМФОРТ" 28 538 356,00
UAH з ПДВ
28 538 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2018 12:08
sign.p7s
25 травня 2018 12:07
16.кошторис.7z
24 травня 2018 11:50
sign.p7s
23 травня 2018 16:42
sign.p7s
23 травня 2018 16:40
серт_UA1.066.0020832-17.PDF
23 травня 2018 16:40
36.проект договору.PDF
23 травня 2018 16:40
34.стаття 17.7.PDF
23 травня 2018 16:40
34. стаття 17.6.PDF
23 травня 2018 16:40
33. стаття 17.5.PDF
23 травня 2018 16:40
32. стаття 17.4.PDF
23 травня 2018 16:40
31. стаття 17.3.PDF
23 травня 2018 16:40
30. стаття 17.2.PDF
23 травня 2018 16:40
29. стаття 17.1.PDF
23 травня 2018 16:40
28.Лист відгук Спартак.pdf
23 травня 2018 16:40
22.Технічне завдання.PDF
23 травня 2018 16:40
16.кошторис.7z
23 травня 2018 16:40
9.Дозвіл.PDF
23 травня 2018 16:40
7.Статут.pdf
23 травня 2018 16:40
7..зміни до Статуту.PDF
23 травня 2018 16:40
6.Витяг ПДВ.PDF
23 травня 2018 16:40
5.Протокол № 2.PDF
23 травня 2018 16:40
5.Наказ № 3.PDF
23 травня 2018 16:40
5.виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2018 16:40
2.23. цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

09 червня 2018 11:54
sign.p7s
09 червня 2018 11:52
ДОГОВР ЦЕНА 3.rar
09 червня 2018 11:52
ДОГОВР ЦЕНА2.rar
09 червня 2018 11:51
ДОГОВР ЦЕНА1.rar
09 червня 2018 00:04
sign.p7s
09 червня 2018 00:03
6 АНТИКОРУП ПРОГРАМА 001.pdf
08 червня 2018 22:27
sign.p7s
08 червня 2018 21:24
СПРАВКА С НАЛОГОВОЙ.PDF
08 червня 2018 21:23
НЕ СУДИМОСТЬ НАЗАРОВ.PDF
23 травня 2018 13:33
sign.p7s
23 травня 2018 13:25
заводска гарантия 001.pdf
23 травня 2018 13:24
заводска гарантия 001.pdf
23 травня 2018 13:19
таманова гарантия 001.pdf
23 травня 2018 13:01
6 АНТИКОРУП ПРОГРАМА 001.pdf
15 травня 2018 17:46
sign.p7s
15 травня 2018 17:43
ЛК 6-1-2 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 6-1-3 001.pdf
15 травня 2018 17:43
админ. затрати.PDF
15 травня 2018 17:43
Т2 001.pdf
15 травня 2018 17:43
РОЗРАХ ПРАМ ВИТР 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЦЕНИ ЕНЕРГО НОС 001.pdf
15 травня 2018 17:43
РОЗРАХ 5500 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПОЯСН ЗАП 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПВР 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ОБЕКТ КОШТОР 2-4-6 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 6-1-1 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 2-1-3 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 4-1-1 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 2-1-2 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЛК 2-1-1 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЗВЕД КОШТОРИС 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЗАГ ВИРОБ ДО ОБЕКТ 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ЗАГ ВИРО НА БУД 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ДОГОВОРН ЦЕНА 001.pdf
15 травня 2018 17:43
СТАТУТ 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ДОЗВИЛ АЛЬТЕРНАТИВА 001.pdf
15 травня 2018 17:43
відгук-1.PDF
15 травня 2018 17:43
ВИТЯГ ПДВ 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПРОТОКОЛ ДИРЕТКОР 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПРО ЭДР 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПРО СУБ ПОДРЯД 001.pdf
15 травня 2018 17:43
ПРО НЕ СУДИМЫСТЬ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРО КОРОУП ДИИ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРО ЗАКОНОДАВСТВО 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРО ДОВКЫЛЛЯ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРО ВІДСУТ ЗАДОЛЖН 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРАЦИВНИКИ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ОБЛАДНАННЯ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
НАКАЗ ДИРЕКТОР 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ЗГОДА З ДОГОВОРОМ 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ЗАМЕНА РАСЦЕНОК 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ДОВДКА ПРО ДОГОВОРА 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ГРАФИК 001.pdf
15 травня 2018 17:42
ПРОПОЗИЦИЯ 001.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 16:39
sign.p7s
23 травня 2018 16:37
ТП_Заводська, б. 6а.pdf
23 травня 2018 16:20
sign.p7s
23 травня 2018 16:16
ТП.doc
23 травня 2018 16:16
Аналогічний договір.pdf
23 травня 2018 16:16
6.ліцензія з додатком.pdf
23 травня 2018 16:16
2.протокол № 2.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 9 999 623,40
UAH з ПДВ
31 травня 2018 16:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Переможець 28 250 055,64
UAH з ПДВ
04 червня 2018 17:04

Документи

31 травня 2018 16:48
sign.p7s
31 травня 2018 16:38
протокол.PDF

Документи

04 червня 2018 17:03
sign.p7s
01 червня 2018 17:27
sign.p7s
01 червня 2018 17:25
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04.06.2018 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
28 250 055,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2018 17:03
sign.p7s
01 червня 2018 17:27
sign.p7s
01 червня 2018 17:25
протокол.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2018 15:50
договор.PDF укладений
10 липня 2018 15:49
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 08:33
доп.сог. № 9 заводская.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 08:32
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 12:45
доп угода № 8.PDF зміни до договору
22 грудня 2018 12:44
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 12:43
доп угода № 7.PDF зміни до договору
22 грудня 2018 12:42
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 12:41
доп угода № 6.PDF зміни до договору
22 грудня 2018 12:40
sign.p7s укладений
25 жовтня 2018 16:11
sign.p7s зміни до договору
25 жовтня 2018 16:09
додаткова угода №5 Заводська.PDF зміни до договору
25 жовтня 2018 16:07
sign.p7s укладений
19 жовтня 2018 15:43
sign.p7s зміни до договору
19 жовтня 2018 15:42
додаткова угода №4.PDF зміни до договору
19 жовтня 2018 15:40
додаток4.PDF зміни до договору
19 жовтня 2018 15:39
sign.p7s укладений
17 серпня 2018 17:59
sign.p7s зміни до договору
17 серпня 2018 17:58
додат угод 3 Заводська.PDF зміни до договору
17 серпня 2018 17:57
sign.p7s укладений
17 серпня 2018 17:41
sign.p7s зміни до договору
17 серпня 2018 17:41
додат угод 2 Заводська.PDF зміни до договору
17 серпня 2018 17:40
sign.p7s укладений
17 серпня 2018 17:37
sign.p7s зміни до договору
17 серпня 2018 17:37
додат угод 1 Заводська.PDF зміни до договору
17 серпня 2018 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додатковою угодою № 1 від 14.08.2018 р. сторони домовились внести зміни до розділу 23 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" із боку замовника в іншій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додатковою угодою № 2 від 14.08.2018 р. сторони домовились про внесення змін до розділу 1 "Предмет договору", а саме до п. 1.2. в іншій редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додатковою угодою № 3 від 15.08.2018 р. сторони домовились внесення змін до розділу 1 "Предмет Договору", а саме до п. 1.4. в іншій редакції; внесення змін до розділу 2 "Договірна ціна робіт", а саме до п. 2.4. в іншій редакції; внесення змін до розділу 3 "Терміни виконання робіт та умови їх перегляду", а саме до п. 3.2. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.1. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.3. в іншій редакції; внесення змін до розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме до п. 12.9. в іншій редакції; внесення змін до розділу 21 "Строк дії договору та інші умови", а саме до п. 21.1. в іншій редакції; дійшли згоди виключити фразу "2019 рік 0 (нуль гривень)" в розділі 12 "Порядок здійснення розрахунків за виконанні роботи", а саме абз. 3 п. 12.2
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно ч.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни до розділу 12
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди вважати нечинним п.1 в Додатковій угоди № 8 від 21.12.2018
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку