Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (комплексні послуги з прибирання будівель та споруд)
Очікувана вартість
1 435 688,00 UAH
UA-2018-04-12-001339-a a3f732913e064113892ad7a71da528f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ковальський

+380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Олександр Ковальський
+380443232078
kovalskyi-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2018 19:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 11:44
Очікувана вартість: 1 435 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (комплексні послуги з прибирання будівель та споруд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 16:56
Додатки до проекту договору.xlsx
12 квітня 2018 16:56
Додаток 1 до технічної специфікації.xlsx
12 квітня 2018 15:01
ТД клінінг 2.doc
12 квітня 2018 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 15:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 16:56
Додатки до проекту договору.xlsx
12 квітня 2018 15:01
Додатоки до проекту договору.xlsx
12 квітня 2018 16:56
Додаток 1 до технічної специфікації.xlsx
12 квітня 2018 15:01
Додаток 1 до технічної специфікації.xlsx
12 квітня 2018 15:01
ТД клінінг 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-12-001339-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент", Код ЄДРПОУ:35534488
Дата подання: 19 квітня 2018 19:10
про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня.
Шановний Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону та внести відповідні зміни до вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, керуюсь наступним обґрунтуванням:
Статтею 3 та 5 Закону передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 Закону законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить Замовнику закупівлі. До них відноситься: • Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов Тендерної документації, а саме п. 1.1 Додатку № 1, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – Довідку учасника у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в м. Києві (мінімум два аналогічні договори) за період 2016 - 2018 роки на об’єктах аналогічного призначення (площею прибирання від 7 000 м² та строком дії не менше 6 місяців), з зазначенням предмету договору, строку надання послуг, назви, фактичної та юридичної адреси замовника, прізвища, ініціали та номерів телефонів контактних осіб замовників.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними, оскільки порушують саме права нашої компанії, як потенційного учасника торгів та суперечать законодавству у сфері закупівель.
Звертаємо увагу, що ст. 16 Закону передбачає кваліфікаційну вимогу - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору В ОДНИНІ. А також Замовник, порушуючи норми Закону вказує дискримінаційний вимоги такі, як – місто (м. Київ), кількість договорів (мінімум два аналогічні договори), період (2016 - 2018 роки), площа прибирання (від 7 000 м²) та строк ( дія не менше 6 місяців).
Законом не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного Закону і не містить обмежень щодо місця , площі, чи інших критеріїв виконання аналогічного договору, а також даний Закон не встановлює обмеження в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на визначених об’єктах. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не обсяг його виконання. Вказаною вище вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Вважаємо, що вимога Замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 Закону та принципи здійснення закупівель.
Враховуючи, вищесказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», практикою розгляду аналогічного питання Антимонопольним комітетом України,
Просимо:
привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) вимоги щодо кількості аналогічних договорів, періоду виконання, призначення об’єкту та площі прибирання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2018 13:51
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням норм Закону.
Підтвердженню правомірності даної ситуації є інформація Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яка розміщена за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 220 744,88
UAH з ПДВ
1 213 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 1 251 195,38
UAH з ПДВ
1 220 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком" 1 360 400,80
UAH з ПДВ
1 360 400,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-КЛІНІНГ" 1 424 240,50
UAH з ПДВ
1 424 240,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 11:44
довідка_форма_.pdf
27 квітня 2018 17:07
фінзвіт_2018.pdf
27 квітня 2018 17:07
звіт 1ДФ.pdf
27 квітня 2018 17:07
довідка працівники.pdf
27 квітня 2018 17:07
довідка_форма.pdf
27 квітня 2018 17:07
дозвіл висотні роботи.pdf
27 квітня 2018 17:07
посвідчення висотники.pdf
27 квітня 2018 17:07
сертифікати.pdf
27 квітня 2018 17:07
згода_з_тех.спец..pdf
27 квітня 2018 17:07
захист_довкілля.pdf
27 квітня 2018 17:07
тех. х-ки.pdf

Публічні документи

28 квітня 2018 14:51
16 Документи якості.pdf
28 квітня 2018 14:51
15 Довідка пояснення.pdf
28 квітня 2018 14:51
14 Дозвільні документи.pdf
28 квітня 2018 14:51
11 Захист довкілля.pdf
28 квітня 2018 14:51
9 Копія паспорта.pdf
28 квітня 2018 14:51
4 Лист гарантія 17 ст.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 16:19
Таблиця 1.5.pdf
27 квітня 2018 16:19
Ст. 17.pdf
27 квітня 2018 16:19
Лист-відгук ДТЕК (1).pdf
27 квітня 2018 16:19
Звітність.pdf
27 квітня 2018 16:19
Дозволи.pdf
27 квітня 2018 16:19
Додаток 5.pdf
27 квітня 2018 16:19
Додаток 3.pdf
27 квітня 2018 16:19
Додаток 3.1.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 17:52
технічні специфікації.pdf
27 квітня 2018 17:52
Лист гарантія Ст.17.pdf
27 квітня 2018 17:52
Додаток 1.5 - кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ТОВ "Чистий світ фасіліком"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-КЛІНІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 1 213 544,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 12:34
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3364605917
Відхилено 1 220 004,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 14:24
ТОВ "Чистий світ фасіліком"
#38443844
Переможець 1 360 400,80
UAH з ПДВ
14 травня 2018 15:31

Документи

10 травня 2018 12:34
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 14:24
Електронний підпис

Документи

14 травня 2018 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком"
#38443844
1 360 400,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 17:51
Scan f002(2).pdf укладений
04 червня 2018 17:50
Scan f001(103).pdf укладений
04 червня 2018 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 1 301 515,85
UAH (в тому числі ПДВ 216 919,31 UAH)