Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги їдалень
Очікувана вартість
16 695,00 UAH
UA-2018-04-12-001178-a 80525bb4f8c24ac1b05ef2344d176042
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся П’ятничанська

+380506669599 tenderosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143548
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. Шепарівці, вул. Шевченка, 70
Контактна особа: Леся П’ятничанська
+380506669599
tenderosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 23 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
795 порція
послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78230, Україна, Івано-Франківська область, с. Угорники, вул. Шевченка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

12 квітня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Крицька Надія Василівна
#2569820401
Переможець 16 695,00
UAH
12 квітня 2018 14:30

Документи

12 квітня 2018 14:30
Електронний підпис
12 квітня 2018 14:29
протокол Угорники.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Крицька Надія Василівна
#2569820401
16 695,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2018 14:30
Електронний підпис
12 квітня 2018 14:29
протокол Угорники.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 14:06
Додаткова угода №2 Крицька.PDF зміни до договору
02 травня 2019 14:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:58
Крицька додаткова.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:57
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 11:51
Договір Крицька Угорники.zip укладений
24 квітня 2018 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 29.12.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML