Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги їдалень
Очікувана вартість
29 631,00 UAH
UA-2018-04-12-001074-a 1b18aeedafc74b3484dcc2983978b26d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся П’ятничанська

+380506669599 tenderosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Коломийської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143548
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. Шепарівці, вул. Шевченка, 70
Контактна особа: Леся П’ятничанська
+380506669599
tenderosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 14:06
Оскарження наміру укласти договір: 23 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1411 порція
послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78231, Україна, Івано-Франківська область, с. Голосків, вул. Довбуша,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

12 квітня 2018 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Козачок Галина Василівна
#2421016840
Переможець 29 631,00
UAH
12 квітня 2018 14:06

Документи

12 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
12 квітня 2018 14:05
протокол Голосків.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 14:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Козачок Галина Василівна
#2421016840
29 631,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
12 квітня 2018 14:05
протокол Голосків.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:03
Козачок додаткова.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:24
Додаткова угода Козачок Голосків.PDF зміни до договору
22 грудня 2018 13:24
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 11:37
Договір Козачок Голосків.zip укладений
24 квітня 2018 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 22.15.2018 р. до договору №133 від 25.04.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 29.12.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML