Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник консольний вуличний світлодіодний 20-35Вт., Світильник консольний вуличний світлодіодний 55-75Вт., Світильник консольний вуличний світлодіодний 100-120Вт
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2018-04-12-000779-c 327e321034bf42358ff9ce1210726d4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619422161 melgorsvet2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськсвітло" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03344929
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, 1-й пров. Чернишевського, буд. 11
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619422161
melgorsvet2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 13:15
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:35
Очікувана вартість: 945 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 шт
Світильник консольний вуличний світлодіодний 20-35Вт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, пров.1-й Чернишевського,буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
60 шт
Світильник консольний вуличний світлодіодний 55-75Вт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, пров.1-й Чернишевського,буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
50 шт
Світильник консольний вуличний світлодіодний 100-120Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, пров.1-й Чернишевського,буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 13:11
Проект договору .doc
12 квітня 2018 13:11
ТД Світильник.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Потужність
Дата подання: 12 квітня 2018 15:11
Дата відповіді: 13 квітня 2018 08:48
Доброго дня. Чим зумовлений такий діапазон потужностей від 20 до 35 Вт, від 55 до 75 Вт, 100 Вт - 120 Вт ? Наприклад світильник 20 і 35 Вт будуть мати різну ефективність 20 Вт *110 Лм/Вт = світловий потік 2200Лм, а от 35 Вт * 110Лм/Вт = світловий потік 3850 Лм, ну і звісно ціна цих світильників буде різна.
Відповідь: Доброго дня!На Ваше питання надаємо відповідь,що відповідно умов тендерної документації встановлені вимоги ,що не дискримінують Учасників.Тобто Нас як Замовників задовільняють світильники вказаних діапазонів (від 20 до 35 Вт, від 55 до 75 Вт, 100 Вт - 120 Вт),але щоб вони відповідали техничним вимогам, відповідно тендерної документації.
систему управління світильниками
Дата подання: 13 квітня 2018 16:40
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:44
У попередній закупівлі переможцем став Радій https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/2081352/ . Він Вам запропонував світильники інтелектуальні та додаткову систему управління світильниками. Просимо вказати наступне: 1. На підставі якого документу ми передамо систему управління світильниками, а Ви візьмете її обслуговування; 2. Як розуміти повинна входити у вартість заявленої кількості світильників? Також просимо надати яку систему Вам встановив Радій (модель, найменування, протокол керування), можливо Вона може керувати і нашими світильниками, а це дуже зменшить вартість пропозиції, що в свої чергу, призведе до економії бюджетних коштів! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!У данній закупівлі вказано,що система управління світильниками (якщо така пропонується) повинна входити у вартість заявленної кількості світильників (стосується Світильників консольних вуличних світлодіодних 55-75Вт та Світильників консольних вуличних світлодіодних 100-120Вт,але це не є обов'язковою вимогою Замовника.Замовник встановлює техничну вимогу ,щодо предмета закупівлі,а саме:Світильники повинні мати можливість зміни світлового потоку (потужності) від 10% до 100% самостійно(прагромується), або за допомогою системи дистанційного керування освітленням.Тобто Учасник має можливість,запрограмувати світильники будь яким доступним для нього способом.
Протокол випробувань
Дата подання: 13 квітня 2018 16:42
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:44
Просимо вказати перелік усіх кількісних показників світильників, котрі повинні бути підтвердженні протоколом випробувань від акредитованого органу!
Відповідь: Доброго дня!Стовно Вашого питання надаємо відповідь,що перелік усіх кількісних показників світильників, котрі повинні бути підтвердженні протоколом випробувань від акредитованого органу вказані у Тендерної документації Додаток №2.
Надання зразків
Дата подання: 13 квітня 2018 16:52
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:45
Просимо надати контакти відповідальної особи та адресу для надання зразків. Також просимо збільшити термін 2 дні до 5 робочих днів. Адже кур’єрські служби не в змозі 100% гарантувати, що відправлення прибуде отримувачеві за 1 робочий день. Приклад: Ви визначаєте переможця о 16.00 1го числа, зразки необхідно надати до 16.00 3го числа. Учасник з Ужгорода треба подолати понад 1400км! Кур'єрські служби будуть доставляти відправлення 2-3 доби!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого питання надаємо відповідь, що перед укладанням договору Постачальник зобов'язаний надати зразок товару(світильника) для проведення випробувань(для підтвердження відповідності вказаних характеристик) та копії необхідної технічної документації протягом 2 днів з часу прийняття рішення про визнання Учасника Переможцем. Тобто у Замовника повинен бути час для перевірки відповідності вказаних характеристик запропонованого товару Учасником!
Сертифікати
Дата подання: 13 квітня 2018 16:54
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:48
Світильники не підлягають обов’язковій сертифікації. Вимога щодо обов’язкової наявності сертифікатів ISO9001 та УКРСЕПРО є неправомірної, тим самим Ви порушуєте Закон про публічні закупівлі, вимагаючи документи, котрі є необов’язковими. Просимо внести зміни до ДКТ!
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого питання надаємо відповідь, що Документи, що не передбачені чинним законодавством України для учасників (резидентів України) та законодавством країни походження (нерезиденти України) не надаються в складі пропозиції, в такому разі учасник надає лист пояснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання тих чи інших документів, наданий на відповідних бланках (за наявності), затверджені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (за наявності) .Стосовно наявності сертифікату ISO 9001,то він видається ні як ні на продукцію. Даний сертифікат поширюється на підприємство, або його частину, або процес, але у разі не продукцію. Застосування ISO 9001 гарантує, що клієнти отримують високоякісні товари і послуги. Даний стандарт заснований на ряді принципів по менеджменту якості таких - як орієнтація на клієнта, мотивація і зацікавленість вищого керівництва, процесний підхід і постійне вдосконалення. Відповідно ця вимога не порушує права учасника, такого як вітчизняний виробник.
SMD
Дата подання: 13 квітня 2018 17:02
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:52
Що таке Конструкция оптического модуля – SMD? Яким чином цей параметр відноситися до предмету закупівлі? Яким нормами \ постановами \ директивами він регламентується та де є рекомендації щодо вибору того чи іншого типу розташування світлодіодів? На даний час у світи відсутні документи згідно котрих вибирають \ застосовують певну «Конструкция оптического модуля». Згідно останньої редакції «ПЕРЕЛІК національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1067» предмет закупівлі повинен відповідати: ДСТУ EN 60598-1:2014 та ДСТУ EN 60598-1:2015. В жодному з цих нормативних документах відсутні номінальні або допустимі значення параметру «Конструкция оптического модуля», навіть даний параметр відсутній у нормативних документа та законах. У ПКМ №992 зазначені головні технічні характеристики та їх мінімальні значення, там також відсутні значення параметру «Конструкция оптического модуля». Все це наводить на думку зговору між замовником та певним виробником. Адже даний параметр ніяким чином не впливає на основні показники предмету закупівлі, а лише звужує коло потенціальних учасників. Замовник може заявити, що цей параметр впливає на надійність конструкції та її оптичні характеристики. Але такі речі не підтверджується висновками від акредитованих органів. Кожний виробник виробляє продукцію за своїм розробленим ТУ і в праві використовувати різні методи і прийоми під час виробництва. Головне одне, що в кінцевому результаті маємо продукт, котрий відповідає усіх чинним нормативним актам. А надійність та довговічність конструкції виробник підтверджує терміном гарантійного обслуговування перед замовником. Виходячи з вищенаведеного пропонуємо внести зміни в Тендерну документацію, а вимогу «Конструкция оптического модуля» видалити із ТД. Нижче наводимо приклад позитивного рішення АМКУ щодо вилучення параметру «SMD» із ДКТ https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=https%3a%2f%2fpublic.docs.openprocurement.org%2fget%2f17a2915aaea7421a8c5bfae3f34deb99%3fKeyID%3d52462340%26Signature%3d12t92HfL0xEX8vrjVa8sph5lZn012IlCNZTate%25252BPdHsIqvXTYUiggP%252Fuu82jiS9bXEPLmW2okhTo67OwBk%25252BtCw%25253D%25253D
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно Вашого питання надаємо відповідь, щодо «Кожний виробник виробляє продукцію за своїм розробленим ТУ і в праві використовувати різні методи і прийоми під час виробництва», Ми як Замовники торгів самостійно обираємо ті технічні параметри, які вважаємо за необхідне отримати у товарі, який необхідно нам придбати, так як саме Ми будемо використовувати товар у своїй подальшої діяльності. А також повідомляємо, що використання СОВ технології в даному тендері не прийнятно!
Система управління світильниками
Дата подання: 16 квітня 2018 11:05
Дата відповіді: 16 квітня 2018 15:33
Ви не відповіли на наше питання! 1. У випадку надання пропозиції на світильники з можливістю дистанційного зміни світлового потоку (потужності) від 10% до 100% за допомогою системи дистанційного керування освітленням яким офіційним документом Учасник передає, а Замовник приймає дане обладнання та яким чином! Включити товар у вартість неможливо згідно чинного законодавства, його потрібно включити у пропозицію з певною ринковою ціною, т.к. це матеріальна цінність. Виходячи з цього вбачається шахрайство від Учасників, котрі можуть запропонувати звичайні світильники та не поставити систему дистанційного керування освітленням. 2. Яким офіційним документом потрібно підтвердити можливість світильника «зміни світлового потоку (потужності) від 10% до 100% самостійно(прагромується)»? Просимо надати від Замовника, як саме потрібно запрограмувати світильник! Адже Учасник повинен передати Замовнику світильники, котрі на виробництві вже запрограмовані та готові до роботи згідно графіку світлового потоку (потужності) Замовника. Яким документом факт наявності цього графіку у світильнику потрібно підтвердити? Дана опція не дешеве задоволення, вона збільшує вартість світильника на 5-40%. На даний момент не зовсім зрозуміло методи перевірки даної особливості світильників. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У Нашій тендерній закупівлі немає наполягання на систему управління. Наша вимога, це, надання Нам світильників з можливістю зміни світлового потоку (диммирования) будь-якими із запропонованих Вами способами. І так само, Ми не заперечуємо проти постачання Нам запрограмованих світильників під Наш добовий графік (графік обмовлятиметься окремо з потреби) без самої системи управління. Що стосується підтверджувального офіційного документу, стосовно можливості світильників "зміни світлового потоку (потужності) від 10% до 100%,то досить буде офіційного гарантійного листа в якому зазначено, що в запропанованих світильниках є наявність функції зміни світлового потоку!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОРДКЛІФФ" 679 698,00
UAH з ПДВ
679 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМІТГРУП" 728 580,00
UAH з ПДВ
723 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" 899 409,00
UAH з ПДВ
728 579,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИПЕР-ПЛАСТ" 899 580,00
UAH з ПДВ
894 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шредер 925 670,20
UAH з ПДВ
925 670,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" 945 000,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 11:01
Електронний підпис
07 травня 2018 11:00
Документи переможця.pdf
02 травня 2018 15:52
Електронний підпис
26 квітня 2018 11:43
Електронний підпис
26 квітня 2018 11:39
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 11:39
Проект договору.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 12:55
Додаток №7.1.2. (Статут).PDF
27 квітня 2018 12:54
Додаток №2 (5 Паспорта).pdf
27 квітня 2018 12:54
Додаток 2 (4, Драйвер 150W).pdf
27 квітня 2018 12:54
Договір Гарантії.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 17:15
ТЕНДЕР МЕЛІТОПОЛЬ.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 11:28
Електронний підпис
27 квітня 2018 11:26
26. Фото світильників.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.8. Data Sheet XP-G3 - укр.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.7. Data Sheet XP-G3.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.6. Data Sheet PLP-30-SPEC - укр.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.5. Data Sheet PLP-30-SPEC.PDF
27 квітня 2018 11:26
24.4. Data Sheet LPF-90D-SPEC - укр.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.3. Data Sheet LPF-90D-SPEC.PDF
27 квітня 2018 11:26
24.2. Data Sheet HLG-150H-SPEC - укр.pdf
27 квітня 2018 11:26
24.1. Data Sheet HLG-150H-SPEC.PDF
27 квітня 2018 11:26
23.3. Паспорт СЭС 1-120Л11.pdf
27 квітня 2018 11:26
23.2. Паспорт СЭС 1-65Л8.pdf
27 квітня 2018 11:26
23.1. Паспорт СЭС 1-30Л12.pdf
27 квітня 2018 11:26
22.3. IQNet (16989-3) переклад.pdf
27 квітня 2018 11:26
22.2. IQNet (16989-3).pdf
27 квітня 2018 11:26
22.1. Quality Austria ISO 9001-2015 Ru.pdf
27 квітня 2018 11:26
21.2. Декларація СЭС.pdf
27 квітня 2018 11:26
21.1. УкрСЕПРО СЭС.pdf
27 квітня 2018 11:26
20.3. Протокол СЭС 1-120Л11-2.pdf
27 квітня 2018 11:26
20.2. Протокол СЭС 1-65Л8-4.pdf
27 квітня 2018 11:26
20.1. Протокол СЭС 1-30Л12.pdf
27 квітня 2018 11:26
19. Технічні вимоги.pdf
27 квітня 2018 11:26
12. Проект договору.pdf
27 квітня 2018 11:26
10. Витяг ПДВ.pdf
27 квітня 2018 11:26
7. Статут ТД Радій.pdf
27 квітня 2018 11:26
6.4. Паспорт директора.pdf
27 квітня 2018 11:26
4.5. Відгуки клієнтів.pdf
27 квітня 2018 11:26
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОРДКЛІФФ"

ТОВ "КМІТГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИПЕР-ПЛАСТ"

ТОВ Шредер

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОРДКЛІФФ"
#36685535
Переможець 679 698,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 08:50

Документи

05 травня 2018 08:50
Електронний підпис
05 травня 2018 08:48
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОРДКЛІФФ"
#36685535
679 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2018 08:50
Електронний підпис
05 травня 2018 08:48
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:06
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 14:38
Договір зміни до договору
24 травня 2018 14:32
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 15:48
Протокол .pdf зміни до договору
23 травня 2018 15:45
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 13:12
Договір укладений
18 травня 2018 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Курс долара США встановленого НБУ на момент підписання даного Договору складає 26,18 грн. за долар США
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 679 698,00
UAH з ПДВ