Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Толстого»
Очікувана вартість
2 482 300,00 UAH
UA-2018-04-12-000737-c 143f2e82f37f42039681b9862e3feba5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 21:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 13:04
Очікувана вартість: 2 482 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 411,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Толстого»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 12:51
ТД - ПР КР зал. колії по вул. Толстого.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА ТОВАР-ВО З ОБМЕЖ. ВIД" 2 418 000,00
UAH з ПДВ
2 418 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 2 482 300,00
UAH з ПДВ
2 482 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 13:39
27_Ліцензія банк.rar
08 травня 2018 13:39
26_Банківська гарантія.zip
08 травня 2018 13:39
18_Відгук Замовника.PDF
08 травня 2018 13:39
17_Двідка про досвід.PDF
08 травня 2018 13:39
9_Лист про відс. ПДВ.PDF
08 травня 2018 13:39
8_Лист з кодом до ЄДР.PDF
08 травня 2018 13:39
6_Лист - згода.PDF
08 травня 2018 13:39
1_Заявка-пропозиція.PDF

Публічні документи

22 травня 2018 12:15
Документи переможця.rar
10 травня 2018 14:17
Електронний підпис
10 травня 2018 14:16
1.Заявка-пропозиція.pdf
10 травня 2018 14:16
Кваліфікація.zip

Публічні документи

10 травня 2018 14:47
Банківська гарантія.7z
10 травня 2018 14:47
17_Згода з ТЗ.pdf
10 травня 2018 14:47
13_2_Досвід виконання.7z
10 травня 2018 14:47
11_1_ДОВІДКА_МТБ.pdf
10 травня 2018 14:47
10 Довідка ст. 17.pdf
10 травня 2018 14:47
07 Статут.pdf
10 травня 2018 14:47
01_ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект"

ТОВ "IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА ТОВАР-ВО З ОБМЕЖ. ВIД"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект"
#30096823
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 12:36
ТОВ "IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА ТОВАР-ВО З ОБМЕЖ. ВIД"
#39994993
Переможець 2 418 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА ТОВАР-ВО З ОБМЕЖ. ВIД"
#39994993
2 418 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:27
Додаткова 11.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:57
Додаткова 10.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 11:23
Додаткова 9.pdf зміни до договору
03 червня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 12:17
Додаткова 8.pdf зміни до договору
14 січня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 13:00
Додаткова 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 13:22
Додаткова 6.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 13:21
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 17:17
Додаткова 5.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 17:16
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 16:41
Додаткова 4.pdf зміни до договору
18 березня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:26
Додаткова 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:26
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2018 13:49
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 червня 2018 13:49
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 11:13
Додаткова 1.pdf зміни до договору
05 червня 2018 11:13
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 11:00
80-11.pdf укладений
05 червня 2018 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до п. 3.8. Договору (змінено строки виконання робіт). 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) - викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за цим договором не змінюється та складає 2 418 000,00 грн. (два мільйона чотириста вісімнадцять тисяч грн.00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 403 000,00 грн. ( чотириста три тисячі грн.00 коп.). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 та викласти їх в наступній редакції: «4.1. Обсяг виконаних та оплачених робіт, станом на 01.01.2019 року згідно Договору складає 15 031,79 грн. ( п’ятнадцять тисяч тридцять одна грн. 79 коп.) у тому числі ПДВ 20%- 2 505,30 грн. (дві тисячі п’ятсот п’ять грн. 30 коп.). Вартість надання послуг у 2019 році, відповідно до бюджетних призначень, становить 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 250 000,00грн., але може бути змінена у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на’ зазначені роботи. Зобов’язання за договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до Договору». 3. Додаток №2 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 4. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу XXII «Найменування та реквізити Сторін» Договору та викласти реквізити виконавця в наступній редакції : 03057 м. Київ, вул. Дегтярівська 33-А код отримувача: 39994993 рахунок отримувача ІВАN UА063807750000026004056113805 назва банку: ФІЛІЯ "КИЇВСІТІ» АТ КБ "ПРИВАТБАНК" код банку (МФО) 380775
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється і становить: 2 418 000,00 грн. (два мільйона чотириста вісімнадцять тисячгривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 403 000,00 грн. (чотириста три тисячі00 коп.). 2. Внести зміни до п. 17.2 та викласти його в наступній редакції: «Термін дії Договору до 31.12.2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором».
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу 4 договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 2. У зв’язку з відсутністю фінансування по об’єкту у повному обсязі (запропоновані проектні рішення по даному об’єкту потребували ув’язки з проектом капітального ремонту вул. Льва Толстого від вул. Тарасівська до вул. Василя Липківського, який розробляє інша проектна організація, тому кошти були переправлені на капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ-Волинський-Святошино біля платформи «Борщагівка», який на той час являвся пусковим) та враховуючи лист головного розпорядника коштів від 27.12.2019 року № 053-13747 внести зміни до пункту 17.2 розділу 17 договору «Строк дії договору». 3. Внести зміни до розділу 20 договору «Найменування та реквізити Сторін». 4. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з проходженням і отриманням позитивного висновку експертизи, договірна ціна за договором змінюється.
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 2.1 Розділу ІІ Договору «Ціна Договору». 2. Внесено зміни до п. 4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 80-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 916 713,20
UAH (в тому числі ПДВ 319 452,20 UAH)