Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нанесення дорожньої розмітки на вулично-дорожній мережі міста)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-04-12-000677-c bf9ff2ffd12e40e398195c05556dddf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2018 12:27
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2018 12:27
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:26
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нанесення дорожньої розмітки на вулично-дорожній мережі міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м. Кам`янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 12:29
Додаток 5.doc
12 квітня 2018 12:29
Додаток 4.doc
12 квітня 2018 12:29
Додаток 3.doc
12 квітня 2018 12:29
Додаток 2.doc
12 квітня 2018 12:29
Додаток 1.doc
12 квітня 2018 12:29
ТД розмітка 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискриминаційні вимоги
Дата подання: 16 квітня 2018 12:29
Дата відповіді: 17 квітня 2018 16:04
Чому лист відгук і акт звірки які готувалися на попередні торги які ви скасували не підійдуть? Гарантійні строки на розмітку фарбою 6 місяців , про який рік йде мова.
Відповідь: Доброго дня, ця процедура це окремий тендер і Замовником встановлено саме такі вимоги на дану процедуру.
Дякуємо.
Банківська гарантія
Дата подання: 16 квітня 2018 14:25
Дата відповіді: 17 квітня 2018 16:52
Тендерною документацією передбачено надання забезпечення пропозиції електронну гарантію (банківську), разом з електронною гарантією (банківською) Учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Питання 1. : Якщо банківську гарантію підписую (шляхом накладення ЕЦП) голова правління банку чи потрібно в такому випадку надавати «копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію»???; Питання 2.: Також разом з гарантією потрібно надати «скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку». Таке «покриття за гарантію» вноситься учасником у разі отримання гарантії, яка передбачає відкриттям окремого рахунку та внесенням суми що відповідає 100% гарантії (гарантія із заставою). Банками також передбачена видача беззаставної гарантії (без внесення суми що відповідає 100% гарантії та відкриття окремого рахунку) а лише сплати комісії (певний відсоток від суми гарантії) за видачу гарантії, така гарантія ні чим не відрізняється від гарантії, що передбачає внесення застави, і банк гарант повністю підтверджує по ній свої зобов’язання, також хочемо зазначити, що ми маємо досвід в отримані обох видів гарантій і так, як отримання даних гарантій проводиться у банку, що обслуговує підприємство то ні яких платіжних доручень для сплати коштів за гарантію не передбачено, банк просто списую кошти з поточного рахунку на підставі заяви про надання гарантії. Просимо Вас надати роз’яснення по даному питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідь на питання 1 : Так потрібно.
Відповідь на питання 2: Банківська гарантія – це документ, у якому банк гарантує перерахування певної суми (зазначеної в умовах закупівлі) замовнику у гарантійному випадку. Опримавши платіжне доручення про перерахування коштів на покриття гарантії Замовник 100 % страхує себе від ризікв невиплати гарантії у разі виникнення гарантійного випадку.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 квітня 2018 15:20
Дата відповіді: 17 квітня 2018 16:56
Тендерною документацією передбачено надання Відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не більше 10 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дані, які значені у Відомостях з ЄДРПОУ також наявні у Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань доступ до якого є вільним. Згідно закону «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також не зрозумілою є вимога отримання даних відомостей не більше 10 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відомості з ЄДРПОУ - це документ, який видає орган Державної статистики.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 18 квітня 2018 08:44
Дата відповіді: 20 квітня 2018 19:26
Відповідно до тендерної документації передбачено надання учасником тендерного забезпечення банківської гарантії, також з забезпечення потрібно надати , скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Відповідно до пп.9 п.3 ч.1 положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого Постанова Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 (далі положення) – «гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку». В пп.20 ч.2 положення зазначено : 20. Принципал має право в заяві про надання гарантії доручити банку-гаранту: 1) списати кошти в національній або іноземних валютах з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії; 2) утримати з належних йому коштів комісійну винагороду та відшкодувати витрати, що належать банку-гаранту та іншим банкам, що беруть участь у наданні гарантії. Тобто згідно з вище викладеним, якщо учасник отримує забезпечення в банку якому він обслуговується то в такому випадку грошові кошти СПИСУЮТЬСЯ (ніякого платіжного доручення не передбачено!) з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або утримується сума комісійної нагороди шляхом СПИСАННЯ коштів з поточного рахунку принципала (учасника). Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. У зв'язку з вище викладеним, для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності просимо виключити вимогу щодо надання платіжного доручення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією передбачено надання "сканованої копії платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку". Чіткої вимоги щодо надання саме платіжного ДОРУЧЕННЯ не має. У разі СПИСАННЯ з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії банк надає меморіальний ордер, який також являється платіжним/розрахунковим документом, який складається за ініціативою банку для оформлення операцій зі списання коштів з рахунка платника внутрішньобанківських операцій відповідно до нормативно-правових актів НБУ.
Дякуємо.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2018 08:55
Дата відповіді: 20 квітня 2018 19:18
Просимо Аргументувати вимогу тендерної документації щодо надання відомостей з ЄДРПОУ не більше 10 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій? Чому саме не більше 10 днів???
Відповідь: Доброго дня! Це є іншою вимогою замовника. Ми не розуміємо, що Вас так турбує у наданні даного документу, якщо його можно без перешкод отримати протягом одного дня в органах статистики.
Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 2 640 648,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бізань Плюс 2 464 669,00
UAH з ПДВ
2 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс" 3 995 000,00
UAH з ПДВ
3 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДКОМПЛЕКТ-АКТИВ" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2018 11:39
Електронний підпис
28 квітня 2018 10:59
Проект договору.PDF
28 квітня 2018 10:39
Проект договору.PDF
28 квітня 2018 10:24
Кваліфікація досвід.PDF
28 квітня 2018 10:09
Фінансовий звіт.PDF
28 квітня 2018 09:59
Технічне завдання.PDF
28 квітня 2018 09:58
Статут.PDF
28 квітня 2018 09:57
ст.17.PDF
28 квітня 2018 09:56
Повноваження.PDF
28 квітня 2018 09:55
Лист гарантія санкції.PDF
28 квітня 2018 09:55
Довідки з банків.PDF
28 квітня 2018 09:54
Довідка про печатку.PDF
28 квітня 2018 09:54
Гарантия Камянец.zip
28 квітня 2018 09:53
Відомості ЄДРПОУ.PDF
28 квітня 2018 09:53
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

28 квітня 2018 07:48
Електронний підпис
28 квітня 2018 07:33
ст17.pdf
28 квітня 2018 07:33
договор та інші док.pdf
28 квітня 2018 07:33
паспорт приказ.pdf
28 квітня 2018 07:33
інші документи 1.pdf
28 квітня 2018 07:33
інші документи2.pdf
28 квітня 2018 07:33
16-23490 (2).pdf
28 квітня 2018 07:33
16-23490.pdf (1).p7s
28 квітня 2018 07:33
лицензия.pdf
28 квітня 2018 07:33
лицензия.pdf.p7s

Публічні документи

27 квітня 2018 18:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Бізань Плюс

ТОВ "ПРОМРЕМСЕРВІС-РЕСУРС"

ТОВ "БКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:39
ТОВ Бізань Плюс
#41038659
Відхилено 2 198 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
Переможець 3 995 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:52

Документи

08 травня 2018 15:38
Електронний підпис
08 травня 2018 15:37
187 транс лайн.pdf
08 травня 2018 15:37
548 транс лайн.pdf

Документи

08 травня 2018 15:46
Електронний підпис
08 травня 2018 15:43
549 бізань.pdf
08 травня 2018 15:43
188 бізань.pdf

Документи

08 травня 2018 15:52
Електронний підпис
08 травня 2018 15:50
189 прс ресурс.pdf
08 травня 2018 15:50
550 прс ресурс.pdf
08 травня 2018 15:50
ппнуд прс ресурс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
3 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 15:52
Електронний підпис
08 травня 2018 15:50
189 прс ресурс.pdf
08 травня 2018 15:50
550 прс ресурс.pdf
08 травня 2018 15:50
ппнуд прс ресурс.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 10:15
д.у.3 від 14.12.18 до договору 284-18 від 22.05.18.pdf укладений
14 грудня 2018 10:12
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 11:05
д.у.2 від 07.11.18 до договору 284-18 від 22.05.18.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 11:02
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 10:13
д.у.1 від 10.09.18 до договору 284-18 від 22.05.18.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 10:10
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 12:20
284-18 від 22.05.18 розмітка.pdf укладений
23 травня 2018 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 284-18 від «22» травня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 600 000 грн. 00 коп. (два мільйона шістсот тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 433 333,33 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 284-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 284-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 284-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 284-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 235 999,98
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, - вважати розірваним за згодою сторін