Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт та термомодернізація з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ»
Очікувана вартість
26 427 588,00 UAH
UA-2018-04-12-000541-b c448a44a9e824fa68edf63bbd39fb45f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриця Неоліна Матвіївна

+380612222120 aleck.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26338955
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м.Запоріжжя, пр.Леніна 70
Контактна особа: Добриця Неоліна Матвіївна
+380612222120
aleck.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 17:04
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 17:04
Початок аукціону: 07 травня 2018 15:01
Очікувана вартість: 26 427 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

обсяг виконання робіт розраховано на період 2018-2019 роки. обсяг виконання робіт на 2018 рік згідно додатку 10 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
837 найменувань
капітальний ремонт та термомодернізація з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів КУ «ЗОКДЛ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Проспект Соборний, буд. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2018 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 11:01
ТД кап. ремонт.docx
12 квітня 2018 17:00
ПРОЕКТ ДОГ. З ПРОВЕД. РОБІТ З КАП. РЕМОНТУ.doc
12 квітня 2018 17:00
ОГОЛОШЕННЯ кап ремонт.docx
17 квітня 2018 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 11:01
ТД кап. ремонт.docx
13 квітня 2018 18:56
ТД кап. ремонт.docx
12 квітня 2018 17:00
ТД. КАП. РЕМОНТИ 2018.docx
12 квітня 2018 17:00
ПРОЕКТ ДОГ. З ПРОВЕД. РОБІТ З КАП. РЕМОНТУ.doc
12 квітня 2018 17:00
ОГОЛОШЕННЯ кап ремонт.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Іоліт" 25 088 941,42
UAH з ПДВ
24 824 665,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЗІС ХХІ" 26 098 110,33
UAH з ПДВ
25 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 25 966 138,28
UAH з ПДВ
25 966 138,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 10:36
Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2018 10:35
ДБ =24 824 665.rar
04 травня 2018 17:04
Наказ по директору.pdf
04 травня 2018 17:04
Опис реєстратору.pdf
04 травня 2018 17:04
Протокол зборів1.pdf
04 травня 2018 17:04
Протокол зборів 2.pdf
04 травня 2018 17:04
Статистика1.pdf
04 травня 2018 17:04
Статистика2.pdf
04 травня 2018 16:45
ЗОКДЛ =25 088,941,42.rar
04 травня 2018 16:29
Посвідчення.rar
04 травня 2018 16:26
4 ОПП (1).PDF
04 травня 2018 16:26
Виконроб.rar
04 травня 2018 16:26
Виписка.PDF
04 травня 2018 16:25
Головний енергетик.rar
04 травня 2018 16:25
Посвідчення Буслаєв.pdf
04 травня 2018 16:25
Тендерна пропозиція (2).pdf
04 травня 2018 16:20
Декларація ОП.pdf
04 травня 2018 16:20
Довідка ЄДРПОУ.PDF
04 травня 2018 16:20
Довідка про учасника.pdf
04 травня 2018 16:20
Договірна ціна.pdf
04 травня 2018 16:20
звіт ЄСВ.pdf
04 травня 2018 16:18
Копія ліцензії.PDF
04 травня 2018 16:18
Копія свідотства ПДВ.PDF
04 травня 2018 16:18
Копія статуту.PDF
04 травня 2018 16:17
Лист згоди з договором.pdf
04 травня 2018 16:17
Лист пояснення по ЄСВ.pdf
04 травня 2018 16:17
Лист-згода.pdf
04 травня 2018 16:17
Лист-пояснення.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 12:52
тендерна пропозиція
04 травня 2018 15:49
Електронний підпис
03 травня 2018 16:28
Тендер детская обл.rar
03 травня 2018 16:28
14. Дозвіл.pdf
03 травня 2018 16:28
13. Ліцензія з додатком.pdf
03 травня 2018 16:28
11. Свідоцтво ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:28
10. Статут.pdf
03 травня 2018 16:28
8. Субпідрядник.rar
03 травня 2018 16:28
7. Уповноважена особа.pdf
03 травня 2018 16:28
6. Розрахунок ціни.rar
03 травня 2018 16:28
5. Відповідність ст 17.pdf
03 травня 2018 16:28
4. Працівники.rar
03 травня 2018 16:28
3. Матеріально тех база.rar
03 травня 2018 16:28
2. Лист-згода.pdf
03 травня 2018 16:28
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2018 16:28
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Іоліт"

ТОВ "БАЗІС ХХІ"

ТОВ Гарант-Строй 2007

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Іоліт"
#37941934
Відхилено 24 824 665,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 12:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БАЗІС ХХІ"
#35764296
Відхилено 25 077 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 09:52
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 25 966 138,28
UAH з ПДВ
25 травня 2018 11:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Іоліт" #37941934

№ рішення у справі

№ 54/40-р/к

Дата рішення у справі

15.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

11 травня 2018 12:47
Електронний підпис
11 травня 2018 12:44
протокол розгляду

Документи

22 травня 2018 09:52
Електронний підпис

Документи

25 травня 2018 11:05
Електронний підпис
25 травня 2018 11:03
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2018 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
25 966 138,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2018 11:05
Електронний підпис
25 травня 2018 11:03
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОДАТКОВА УГОДА ГАРАНТ.pdf (2).pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:48
Додаткова Гарант.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 16:29
Додаткова угода Гарант.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:21
Додаткова угода Гарант 2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 14:01
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:11
Додаткова Гарангт.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:53
Дод. угода 7 від 20.06.2019.pdf зміни до договору
20 червня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 12:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 13:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 12:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 14:05
Додаткова Гарант.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:01
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 11:47
Додаткова угода Гарант.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 11:45
Додаткова угода ГАРАНТ.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 14:54
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 10:42
Договор Гарант Строй 2017.pdf зміни до договору
07 червня 2018 10:38
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 09:30
Договор зміни до договору
07 червня 2018 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звіті про резкльтати проведення закупівлі UA-2018-04-12-000541b у пункті місце поставки товарів ,виконання робіт чи надання послуг визначено: 69063, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, Проспект . Соборний , буд. 70, потрібно читата пункт 6 69063, м. Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у договорі № 35Т/18 від 07.06.2018 р. у пункті 16 додатки до договору визначено код ЄДРПОУ 05498737 потрібно читати код ЄДРПОУ 26338955
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про збільшення в 2018 році обсягів виконання робіт Підрядником, передбачених вказаним договором, у відповідності до проектно-кошторисної документації, та про збільшення суми на виконання робіт в 2018 році на 515 149,00грн. (п’ятсот п’ятнадцять тисяч сто сорок дев’ять гривень 00 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 25 966 138,28 грн.
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із додатковим фінансуванням бюджетних призначень Замовника на закупівлю робіт у 2018 році, що передбачені довгостроковим договором № 35 Т/18 Сторони договору досягли згоди про збільшення в 2018 році обсягів виконання робіт Підрядником, передбачених вказаним договором, у відповідності до проектно- кошторисної документації, та про збільшення суми на виконання робіт в 2018 році на 1 961 231,50грн. (один мільйон дев’ятсот шістдесят одна тисяча двісті тридцять одна гривня 50 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 25 966 138,28 грн. (Двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят шість тисяч сто тридцять вісім гривень 28 копійок), в т. ч., ПДВ становить 4 327 689.72 грн. (чотири мільйони триста двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень 72 копійки).
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ). Сторони договору досягли згоди про збільшення в 2018 році обсягів виконання робіт Підрядником, передбачених вказаним договором, у відповідності до проектно-кошторисної документації, та про збільшення суми на виконання робіт в 2018 році на 17 126,98 грн. (сімнадцять тисяч сто двадцять шість гривень 98 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 25 966 138,28 грн. (Двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят шість тисяч сто тридцять вісім гривень 28 копійок), в т. ч., ПДВ становить 4 327 689,71 грн. (чотири мільйони триста двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень 71 копійка
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли зголи про проведення робіт за обсягами та у строки, що відповідають розміру фінансування Замовника, тобто сумі в розмірі 520 408, 00 грн. (п’ятсот двадцять тисяч чотириста вісім гривень 00 копійок). При цьому загальна ціна договору залишається нез.мінною та становить 25 966 138,28 грн. (Двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят шість тисяч сто тридцять вісім гривень 28 копійок), в т. ч., ПДВ становить 4 327 689,71 грн. (чотири мільйони гриста двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень 71 копійка).
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору досягли згоди про проведения робіт в 2019 рощ за обсягами та у строки, що відповідають сумі фінансування Замовника, тобто сумі 1 235 047,19 грн., в т.ч. ПДВ – 205 841,20 грн.. При цьому загальна ціна договору залищаеться незмінною та становить 25 966 138,28 грн. (Двадцать п’ять мільйонів дев’ятсот щістдесят щість тисяч сто тридцать вісім гривень 28 копійок). в т. ч., ПДВ становить 4 327 689,71 грн. (чотири мільйони триста двадцать сім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень 71 копійка).
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із додатковим фінансуванням бюджетних призначень Замовника на закупівлю робіт у 2019 році, що передбачені довгостроковим договором № 35 Т/18, укладеним між Замовником та Підрядником 07.06.2018 р. (капітальний ремонт та термомодернізація з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради), в розмірі 4 707 695,71 грн. (чотири мільйони сімсот сім тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 71 копійка), в т.ч. ПДВ 784 615,95 грн., Сторони договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають сумі фінансування Замовника в 2019 році, тобто, сумі 5 942 742,90 грн. в т.ч. ПДВ 990 457,15 грн. (з урахуванням проведеного фінансування в лютому та березні 2019 року).
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із надходженням додаткових коштів з Державного фонду регіонального розвитку (далі - ДФРР) в розмірі 2 653 366.74 грн. та затвердженням змін до кошторису від 30.09.2019 р. на закупівлю робіт у 2019 році, що передбачені довгостроковим договором № 35 Т/18, укладеним між Замовником та Підрядником 07.06.2018 р. (капітальний ремонт та термомодериізанія з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комуиальної установи «Запорізька обласна клінічна дигяча лікарня» Запорізької обласної ради). Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно- кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в 2019 році в розмірі 15 010 401,72 грн., в т.ч. ПДВ 2 501 733.62 грн.
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із надходженням додаткових коштів з обласного бюджеіу в розмірі 491 055,00 грн. на закупівлю робіт у 2019 році, що передбачені довгостроковим договором № 35 Т/18, укладеним між Замовником та Підрядником 07.06.2018 р. (капітальний ремонт та термомодернізація з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради), Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в 2019 році в розмірі 15 501 456,72 грн., в т.ч. ПДВ 2 583 576.12 грн. При цьому, загальна ціна договору залишаєтьея незмінною та становить 25 966 138,28 грн. (Двадцять п’ять мільйотйв дев’ятсот шістдесят шість тисяч сто тридцять вісім гривень 28 копійок), в т. ч. ПДВ становить 4 327 689.72 грн. (чотири мільйони триста двадтія ть сім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень 72 копійки).
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вказаного договору, керуючись п.п.1 нункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі робіт, і як слідство, про зменшепня ціни договору на 2 064 973. 81 трн. (два мільйони шістдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят три гривні 81 копійка). Загальна ціна цього договору становить 23 901 164,47 грн. (Двадцять три мільйони дев’ятсот одна тисяча сто шістдесят чотири гривні 47 копійок), в т. ч., ПДВ становить З 983 527,41 грн. (три мільйони дев’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятсот двадцять сім гривень,41 копійка)
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дійшли згоди про продовження строку дії договору № 35 Т/18 від 07.06.2018 р., до 31.12.2020 року, в зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2020 році у відцовідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в 2020 році в розмірі 86 480,96 грн., в т.ч. ПДВ 14 413,49 грн. При цьому, загальна ціна договору залишається незмінною та становить 23 901 164,47 грн. (Двадцять три мільйоні дев’ятсот одна тисяча сто шістдесят чотири гривні 47 копійок), в т. ч., ПДВ становить З 983 527,41 грн. (три мільйони дев’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятсот двадцять сім гривень 41 копійка)».
Номер договору про закупівлю: 35Т/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35Т/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML