Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до високонапірного обладнання для енергоблоку №1 ВП РАЕС
Очікувана вартість
1 572 170,76 UAH
UA-2018-04-12-000421-a ● 2d78fcaad516465da30e554ad83881d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2018 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2018 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 572 170,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 721,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15721.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 од.
Запасні частини до високонапірного обладнання для енергоблоку №1 ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська обл., Вараш, Промислова зона 35/2, Будівельна база №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
—
09 листопада 2018
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2018 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2018 13:52 |
ТД - 5536-1.doc | |
10 травня 2018 13:52 |
5536 -перелік ЗТД-1 .doc | |
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 3 - проект договору.pdf | |
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 5 - митні платежі.docx | |
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx | |
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 2 - мат-тех база.DOCX | |
12 квітня 2018 10:46 |
5536 - витяг з протоколу ТК.pdf | |
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 1 - цінова з тех характ.docx |
10 травня 2018 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2018 13:52 |
ТД - 5536-1.doc
|
|||
10 травня 2018 13:52 |
5536 -перелік ЗТД-1 .doc
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 3 - проект договору.pdf
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 5 - митні платежі.docx
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 2 - мат-тех база.DOCX
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
5536 - витяг з протоколу ТК.pdf
|
|||
12 квітня 2018 10:46 |
Додаток 1 - цінова з тех характ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-12-000421-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 19 квітня 2018 10:47
Порушення принципу закупівлі - дискримінація
Вітаю. Пунктом 2 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачена вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції - надання банківської гарантії обмеенним колом банків, зокрема "який на останню звітну дату:
- входить до ТОП-20 банків (у разі, якщо розмір забезпечення тендерної пропозиції становить до 50,0 млн грн (включно)".
Дана вимога є дискримінаційною оскільки будь-який банк України, що отримав ліцензію відповідає певним критеріям та має можливість надання гарантій.
Отже така вимога у ТД є протиправно.
На підставі викладеного вище, прошу змінити тендерну документацію та вилучити вимогу щодо розміру активів банку, банківська гарантія якого має забезпечувати тендерну пропозицію учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
- входить до ТОП-20 банків (у разі, якщо розмір забезпечення тендерної пропозиції становить до 50,0 млн грн (включно)".
Дана вимога є дискримінаційною оскільки будь-який банк України, що отримав ліцензію відповідає певним критеріям та має можливість надання гарантій.
Отже така вимога у ТД є протиправно.
На підставі викладеного вище, прошу змінити тендерну документацію та вилучити вимогу щодо розміру активів банку, банківська гарантія якого має забезпечувати тендерну пропозицію учасника торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2018 15:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідно до пункту 8 розділу І ст. 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 ЦК України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається Замовником, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції (роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06).
Враховуючи викладене Замовником встановлено, що Банківські гарантії приймаються від банків, які за розміром активів входять до ТОП-10 або ТОП-20 банків відповідно до інформації на останню звітну дату, яку розміщено на офіційному сайті НБУ.
Тобто, критерієм визначено розмір активів банку відповідно до офіційних даних НБУ на останню дату розміщення такої інформації.
Отже, такий підхід Замовника до визначення банків за критерієм розміру активів обумовлений необхідністю:
- визначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій за правилом норми пункту 14 ч. 1 ст. 22 Закону, відповідно до якої: «тендерна документація повинна містити … розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій».
- визначення критерію відбору фінансових установ відповідно до офіційно встановлених НБУ показників фінансової діяльності банків;
- захисту майнових інтересів Компанії.
Крім того зауважимо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками також такого виду забезпечення тендерної пропозиції, як страхова гарантія.
Також слід додати, що дискримінаційні умови для учасників, це як правило умови, що дають переваги одним учасникам закупівлі перед іншим, або виключають (ускладнюють) участь інших учасників у процедурі закупівлі.
В даному випадку умова передбачена тендерною документацію щодо критеріїв визначення банку, який має видати гарантію забезпечення тендерної пропозиції, стосується усіх без винятку учасників закупівлі, що виключає дискримінацією будь-кого з них, така умова є однаковою для всіх учасників без винятку.
Зазначені вимоги тендерної документації, жодним чином не порушують принципи недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки у тендерній документації запропоновано широкий спектр вибору банків, а також як альтернатива, запропонований вид забезпечення – страхова гарантія. При цьому критерій вибору фінансової установи за розміром активів не суперечить Закону або іншим нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 4212 0000-6 Насоси та компресори (запасні частин до високо напірного обладнання для енергоблоку №1 ВП РАЕС) не містить положень, які б обмежували можливість учасників приймати участь у вищезазначеній закупівлі, а також відсутні підстави для внесення Замовником змін до тендерної документації.
Відповідно до ст. 560 ЦК України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається Замовником, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції (роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06).
Враховуючи викладене Замовником встановлено, що Банківські гарантії приймаються від банків, які за розміром активів входять до ТОП-10 або ТОП-20 банків відповідно до інформації на останню звітну дату, яку розміщено на офіційному сайті НБУ.
Тобто, критерієм визначено розмір активів банку відповідно до офіційних даних НБУ на останню дату розміщення такої інформації.
Отже, такий підхід Замовника до визначення банків за критерієм розміру активів обумовлений необхідністю:
- визначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій за правилом норми пункту 14 ч. 1 ст. 22 Закону, відповідно до якої: «тендерна документація повинна містити … розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій».
- визначення критерію відбору фінансових установ відповідно до офіційно встановлених НБУ показників фінансової діяльності банків;
- захисту майнових інтересів Компанії.
Крім того зауважимо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками також такого виду забезпечення тендерної пропозиції, як страхова гарантія.
Також слід додати, що дискримінаційні умови для учасників, це як правило умови, що дають переваги одним учасникам закупівлі перед іншим, або виключають (ускладнюють) участь інших учасників у процедурі закупівлі.
В даному випадку умова передбачена тендерною документацію щодо критеріїв визначення банку, який має видати гарантію забезпечення тендерної пропозиції, стосується усіх без винятку учасників закупівлі, що виключає дискримінацією будь-кого з них, така умова є однаковою для всіх учасників без винятку.
Зазначені вимоги тендерної документації, жодним чином не порушують принципи недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки у тендерній документації запропоновано широкий спектр вибору банків, а також як альтернатива, запропонований вид забезпечення – страхова гарантія. При цьому критерій вибору фінансової установи за розміром активів не суперечить Закону або іншим нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 4212 0000-6 Насоси та компресори (запасні частин до високо напірного обладнання для енергоблоку №1 ВП РАЕС) не містить положень, які б обмежували можливість учасників приймати участь у вищезазначеній закупівлі, а також відсутні підстави для внесення Замовником змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-000421-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 20 червня 2018 12:48
Дайте пояснення
В тендерній пропозиції ТОВ "Коприг" була подана довідка про матеріально-технічну базу виробника. Завантажена п. 9 файл мтб.pdf - дивіться також вкладення.
Дайте пояснення з конкретикою по п. 6.2. протоколу.
Дайте пояснення з конкретикою по п. 6.2. протоколу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 09:33
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: За результатами повторного аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Коприг» у формі розміщених на електронному майданчику учасник розмістив довідку про наявність власної матеріально-технічної бази та додав додатковий файл про наявність матеріально - технічної бази виробника №9 від 17.05.2018.
За змістом службової записки ВП «Атомкомплект» №7578/43 від 19.06.2018 ВП «Атомкомплект» наведений висновок про невідповідність учасника вимогам ТД в частині не надання довідки про МТБ прошу вважати помилковим. Однак, враховуючи обставини (лист ВП «Атомкомплект» №7578/43 від 19.06.2018), учасник у складі ТД надав недостовірну інформацію, щодо дилерських повноважень, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
За змістом службової записки ВП «Атомкомплект» №7578/43 від 19.06.2018 ВП «Атомкомплект» наведений висновок про невідповідність учасника вимогам ТД в частині не надання довідки про МТБ прошу вважати помилковим. Однак, враховуючи обставини (лист ВП «Атомкомплект» №7578/43 від 19.06.2018), учасник у складі ТД надав недостовірну інформацію, щодо дилерських повноважень, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-04-12-000421-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 26 червня 2018 00:08
Дайте пояснення
Враховуючи основний принцип - відкритість процедури закупівлі прошу надати зміст листа ВП «Атомкомплект» №7578/43 від 19.06.2018 щодо невідповідіності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2018 14:03
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
"За результатами розгляду наданого учасником торгів ТОВ «Коприг» документу, підтверджуючого статус уповноваженого представника виробника, ВП АК направлено лист №6412/43 від 29.05.18р. на керівника реалізації по країнам СНД «Hammelmann GmbH» (Німеччина) Чернюка А., щодо підтвердження дилерських повноважень ТОВ «Коприг».
Листом від 30.05.18р керівник реалізації по країнам СНД «Hammelmann GmbH» (Німеччина) Чернюка А. повідомив, що наданий ТОВ «Коприг» лист про дилерські повноваження фірми ТОВ «Коприг» є фальшивим.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 13.06.18р. №85 ВП АК направлено повторно лист на генерального директора «Hammelmann GmbH» (Німеччина), щодо підтвердження дилерських повноважень ТОВ «Коприг».
Електронним листом від 15.06.18р компанія Hammelmann GmbH Німеччина в особі директора з продажів Маттіаса Кньодлера повторно повідомила, що лист про дилерські повноваження фірми ТОВ «Коприг» є фальшивим.
Враховуючи вищезазначене, керуючись п.7. статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Коприг»".
"За результатами розгляду наданого учасником торгів ТОВ «Коприг» документу, підтверджуючого статус уповноваженого представника виробника, ВП АК направлено лист №6412/43 від 29.05.18р. на керівника реалізації по країнам СНД «Hammelmann GmbH» (Німеччина) Чернюка А., щодо підтвердження дилерських повноважень ТОВ «Коприг».
Листом від 30.05.18р керівник реалізації по країнам СНД «Hammelmann GmbH» (Німеччина) Чернюка А. повідомив, що наданий ТОВ «Коприг» лист про дилерські повноваження фірми ТОВ «Коприг» є фальшивим.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 13.06.18р. №85 ВП АК направлено повторно лист на генерального директора «Hammelmann GmbH» (Німеччина), щодо підтвердження дилерських повноважень ТОВ «Коприг».
Електронним листом від 15.06.18р компанія Hammelmann GmbH Німеччина в особі директора з продажів Маттіаса Кньодлера повторно повідомила, що лист про дилерські повноваження фірми ТОВ «Коприг» є фальшивим.
Враховуючи вищезазначене, керуючись п.7. статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Коприг»".
Номер вимоги: UA-2018-04-12-000421-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 15 серпня 2018 15:24
Поясніть
Вітаємо. Дайте будь ласка обгрунтоване пояснення щодо причини відхилення нашої тендерної пропозиції - які відомості є недостовірними, чим це підтверджується та як воно відноститься щодо "суттєвості" на яку ви послались.
Дайте пояснення щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка не може перевищувати 20 робочих днів згідно Закону.
Дайте пояснення щодо права розглядати повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "Коприг" із посиланням на норми права та закону які наділяють таким правом замовника відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Дайте пояснення щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка не може перевищувати 20 робочих днів згідно Закону.
Дайте пояснення щодо права розглядати повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "Коприг" із посиланням на норми права та закону які наділяють таким правом замовника відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2018 15:15
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Коприг» на підтвердження дилерських повноважень наданий лист на бланку компанії «Hammelmann Australia» підписаний керуючим директором Марком Бріджером з печаткою «Hammelmann GmbH».
За результатами перевірки дилерських повноважень ТОВ «Коприг», ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» був отриманий лист від виробника «Hammelmann GmbH» (Німеччина) №VK/MK/YS від 16.07.18р. за підписом директора з продажів Матіаса Кнодлера згідно якого:
- «Доданий підтверджуючий лист, довіреність, начебто виданий «Hammelmann Australia» є фальшивим»;
- «Hammelmann Australia» є дочірньою компанією Hammelmann GmbH в Німеччині, та яка працює лише на Австралійському континенті.
- «Hammelmann GmbH» не підтверджує ТОВ «Коприг», як представника для України;
- Підпис в документі не є підписом керуючого директора Марка Бріджера;
- Печатка в документі є печаткою «Hammelmann Germany» та не є печаткою Hammelmann Australia. У зв’язку з тим, що «Hammelmann Australia» є легально незалежною компанією, вони використовують лише їх власну печатку та не використовують печатку «Hammelmann GmbH».
Лист виробника «Hammelmann GmbH» № VK/MK/YS від 16.07.18р. свідчить про недостовірність інформації наданої ТОВ «Коприг» у складі тендерної пропозиції.
Матеріали, щодо надання ТОВ «Коприг» недостовірної інформації під час здійснення закупівлі передані в правоохоронні органи України.
За результатами перевірки дилерських повноважень ТОВ «Коприг», ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» був отриманий лист від виробника «Hammelmann GmbH» (Німеччина) №VK/MK/YS від 16.07.18р. за підписом директора з продажів Матіаса Кнодлера згідно якого:
- «Доданий підтверджуючий лист, довіреність, начебто виданий «Hammelmann Australia» є фальшивим»;
- «Hammelmann Australia» є дочірньою компанією Hammelmann GmbH в Німеччині, та яка працює лише на Австралійському континенті.
- «Hammelmann GmbH» не підтверджує ТОВ «Коприг», як представника для України;
- Підпис в документі не є підписом керуючого директора Марка Бріджера;
- Печатка в документі є печаткою «Hammelmann Germany» та не є печаткою Hammelmann Australia. У зв’язку з тим, що «Hammelmann Australia» є легально незалежною компанією, вони використовують лише їх власну печатку та не використовують печатку «Hammelmann GmbH».
Лист виробника «Hammelmann GmbH» № VK/MK/YS від 16.07.18р. свідчить про недостовірність інформації наданої ТОВ «Коприг» у складі тендерної пропозиції.
Матеріали, щодо надання ТОВ «Коприг» недостовірної інформації під час здійснення закупівлі передані в правоохоронні органи України.
Номер вимоги: UA-2018-04-12-000421-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 31 серпня 2018 16:18
Ви не надали пояснення
Вітаємо.
У попередній відповіді на вимогу ви на надали пояснення щодо: "як воно відноститься щодо "суттєвості" на яку ви послались. Дайте пояснення щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка не може перевищувати 20 робочих днів згідно Закону. Дайте пояснення щодо права розглядати повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "Коприг" із посиланням на норми права та закону які наділяють таким правом замовника відкритих торгів"
Крім того повідомляємо, що зазначені вами відомості були вже предметом розгляду колегії АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
У попередній відповіді на вимогу ви на надали пояснення щодо: "як воно відноститься щодо "суттєвості" на яку ви послались. Дайте пояснення щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка не може перевищувати 20 робочих днів згідно Закону. Дайте пояснення щодо права розглядати повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "Коприг" із посиланням на норми права та закону які наділяють таким правом замовника відкритих торгів"
Крім того повідомляємо, що зазначені вами відомості були вже предметом розгляду колегії АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2018 10:12
Керуючись п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ 30.05.2018 (далі – Закон) Замовник може подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель. Рішення тендерного комітету щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОПРИГ» до 20 робочих днів 30.05.2018 оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу.
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.07.2018 № 7302-р/пк-пз (далі – АМКУ) тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» 13.08.2018 було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Коприг" та рішення про визначення ТОВ ТК фірма "Атоменерго" переможцем процедури закупівлі.
Оскільки Замовником було скасовано попереднє рішення щодо визначення переможця торгів – процедура закупівлі повернулась на стадію оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коприг», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону з урахуванням рішення АМКУ.
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.07.2018 № 7302-р/пк-пз (далі – АМКУ) тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» 13.08.2018 було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Коприг" та рішення про визначення ТОВ ТК фірма "Атоменерго" переможцем процедури закупівлі.
Оскільки Замовником було скасовано попереднє рішення щодо визначення переможця торгів – процедура закупівлі повернулась на стадію оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коприг», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону з урахуванням рішення АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-12-000421-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 28 червня 2018 03:10
Дата подання: 28 червня 2018 03:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 21:23
Рішення від 04.07.2018№6542+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:23
Інформація про резолютивну частину від 20.17.2018 №7302.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 15:38
рішення від 20.07.2018 № 7302.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.07.2018 № 7302-р/пк-пз:
- скасувати рішення тендерного комітету від 22.06.2018 (п. 1.1 протоколу засідання ТК від 22.06.2018 № 90) про визначення переможцем торгів ТОВ «Торгівельно-Комерційна Фірма «Атоменерго»;
- скасувати рішення тендерного комітету від 20.06.2018 (п. 1.3 протоколу засідання ТК від 20.06.2018 № 88) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коприг».
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2018 16:37
Номер скарги: UA-2018-04-12-000421-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 31 серпня 2018 12:16
Дата подання: 31 серпня 2018 12:16
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2018 15:27
Рішення від 04.09.2018 № 9069 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 вересня 2018 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2018 № 9635.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 18:24
Рішення від 18.09.2018 № 9635.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2018 17:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2018 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Коприг" |
1 474 334,40
UAH з ПДВ
|
1 474 334,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельно-Комерційна Фірма "Атоменерго" |
1 569 552,00
UAH з ПДВ
|
1 553 830,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комета-СДЕ" |
1 572 162,00
UAH з ПДВ
|
1 572 162,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельно-Комерційна Фірма "Атоменерго" #40098942 |
Рішення скасоване |
1 553 830,29
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 16:32
|
ТОВ "Коприг" #33718667 |
Рішення скасоване |
1 474 334,40
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 16:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельно-Комерційна Фірма "Атоменерго" #40098942 |
Рішення скасоване |
1 553 830,29
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 16:33
|
ТОВ "Коприг" #33718667 |
Відхилено |
1 474 334,40
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2018 14:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельно-Комерційна Фірма "Атоменерго" #40098942 |
Переможець |
1 553 830,29
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2018 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2018 15:08
|
Договір 53-129-01-18-01577.pdf | укладений |
02 жовтня 2018 15:07
|