Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-04-12-000354-c 3c447c71f46341699065b90f1df8616f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіцак Зіновій

+380976681069 PIDBERIZCIVSKARADA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22372802
Місцезнаходження: 81146, Україна , Львівська обл., с. Підберізці, Пустомитівський район
Контактна особа: Кіцак Зіновій
+380976681069
PIDBERIZCIVSKARADA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 20:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 11:24
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74500 м3
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 19:15
Тендерна документація перелік змін та доповнень від 20.04.docx
20 квітня 2018 19:15
Тендерна документація газ НР від 20.04.doc
20 квітня 2018 19:15
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 19:15
Додаток 1.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 2.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 5.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 6.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 4 Проект договору.docx
20 квітня 2018 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 19:15
Тендерна документація перелік змін та доповнень від 20.04.docx
20 квітня 2018 19:15
Тендерна документація газ НР від 20.04.doc
12 квітня 2018 10:49
Тендерна документація газ 12.04.doc
20 квітня 2018 19:15
Додаток 3.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 3.docx
20 квітня 2018 19:15
Додаток 1.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 1.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 2.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 5.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 6.docx
12 квітня 2018 10:49
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

включення витрат транспортування
Дата подання: 12 квітня 2018 13:43
Дата відповіді: 19 квітня 2018 15:50
В тендерній документації : "Оцінка тедерної пропозиції" " Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат." Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги. Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище. Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу». Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо включення до ціни газу послуг з транспортування природного газу магістральними газопроводами, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 32 статті 1 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Аналогічна позиція зазначена також у пункті 5 розділу 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – «якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
2. Відповідно до річного плану закупівель, оплата товару – газ природний, скраплений або в газоподібному стані здійснюється за КЕКВ 2274 у відповідності до розміру бюджетного призначення або очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 «Про затвердження інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» КЕКВ 2274 – «оплата природного газу» - плата за природний газ, включаючи оплату послуг з розподілу природного газу, зберігання, постачання та транспортування; оплата скрапленого (балонного) газу (Підпункт 2.2.7.4 підпункту 2.2.7 пункту 2.2 глави 2).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 19 Закону України від 09.04.2015 р. № 329-VIII «Про ринок природного газу» - «суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до пункту 39 статті 1 зазначеного Закону, суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем.
Оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG зобов’язані за зверненням суб’єкта ринку природного газу (замовника) забезпечити йому доступ до газотранспортної або газорозподільної системи, газосховища або установки LNG.
Згідно ст. 32 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу здійснюється на підставі та умовах договору транспортування природного газу в порядку, передбаченому кодексом газотранспортної системи та іншими нормативно-правовими актами.
За договором транспортування природного газу оператор газотранспортної системи зобов’язується забезпечити замовнику послуги транспортування природного газу на період та умовах, визначених у договорі транспортування природного газу, а замовник зобов’язується сплатити оператору газотранспортної системи встановлену в договорі вартість послуг транспортування природного газу.
Абзацом 3 пункту 12 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р. встановлено, що взаємовідносини між постачальником і Оператором ГТС щодо обміну інформацією про фактичні обсяги споживання природного газу споживачем регулюються Кодексом газотранспортної системи та окремим договором транспортування природного газу, укладеним між постачальником та Оператором ГТС.
Таким чином, вказаний нормативно-правовий акт передбачає наявність окремого договору на транспортування природного газу між постачальником та оператором газотранспортної системи для забезпечення фізичного транспортування природного газу газотранспортною системою на підставі підтверджених номінацій
3. Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП № 2493 від 30.09.2015 р. встановлено, що цей Кодекс є регламентом функціонування газотранспортної системи України та визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України.
Дія цього Кодексу поширюється на всіх суб’єктів ринку природного газу України: операторів суміжних систем, газовидобувні підприємства, замовників, споживачів та постачальників природного газу незалежно від підпорядкування та форми власності.
Доступ суб’єктів ринку природного газу до газотранспортної системи здійснюється на принципах:
рівного права доступу та приєднання для всіх суб’єктів ринку природного газу;
збереження цілісності, безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи;
надання оператором газотранспортної системи послуг доступу та приєднання виключно на договірних засадах;
надання оператором газотранспортної системи послуг належної якості;
своєчасної та повної оплати послуг, наданих оператором газотранспортної системи.
Отже, вказаний Кодекс ГТС визначає, що всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до споживача через газотранспортну систему.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з положеннями Кодексу ГТС договір з Оператором ГТС на транспортування природного газу можуть укладати тільки прямі споживачі, тобто споживачі, об’єкти яких приєднані безпосередньо до газотранспортної системи (абзац 54 пункту 5 глави 1 розділу)
У відповідності до статті 13 Закону України «Про ринок природного газу» споживач має право на вільний вибір постачальника.
Розділом VIII Кодексу ГТС встановлений порядок укладення договору транспортування природного газу.
Так, абз. 1 глави 1 розділу VІІ передбачено, що одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі послуг балансування системи, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Оператор газотранспортної системи не має права відмовити в укладенні договору транспортування за умови дотримання заявником вимог щодо його укладення, передбачених цим розділом.
Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування.
Крім того, абзац дев’ятий пункту 2 глави 2 розділу VIII також передбачає, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів. Зокрема, у випадку, якщо споживачі замовника послуги транспортування розраховуються з ним через поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, оплата замовника за послуги транспортування (у тому числі замовлення розподілу потужності) здійснюється з поточного рахунку зі спеціальним режимом використання замовника на поточний рахунок оператора газотранспортної системи кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, затвердженим Регулятором. Тобто, розрахунки за послуги з транспортування здійснюються безпосередньо замовником таких послуг (згідно з алгоритмом розподілу коштів), а не його споживачами.
Слід зазначити, що в Тендерній документації чітко вказано, що до ціни тендерної пропозиції не включається вартість послуг з розподілу природного газу.
Беручи до уваги викладене, вважаємо, що вимога про наявність в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу магістральними газопроводами не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з поміж них.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-12-000354-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 25 травня 2018 18:37
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 17:56
рішення від 31.05.2018 № 5175+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 17:55
Рішення від 13.06.2018 № 5709.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Оскаржені рішення скасовано
Дата виконання рішення замовником: 20 червня 2018 13:21

Документи подані скаржником

25 травня 2018 18:36
скарга.docx
25 травня 2018 18:36
оплата.pdf
25 травня 2018 18:36
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогаз-Альянс" 573 501,00
UAH з ПДВ
573 501,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 596 000,00
UAH з ПДВ
596 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" 799 385,00
UAH з ПДВ
799 385,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 10:21
Електронний підпис
04 травня 2018 10:19
цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2018 15:17
Електронний підпис
25 квітня 2018 15:15
Свідоцтво ПДВ НГА.jpg
25 квітня 2018 15:15
технічне завдання.pdf
25 квітня 2018 15:15
договір з ТОВ Каргілл.pdf
25 квітня 2018 15:15
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 15:46
Електронний підпис
27 квітня 2018 15:45
цінова.jpg
27 квітня 2018 15:45
технічні.7z
27 квітня 2018 15:45
аналогічні.7z
27 квітня 2018 15:45
відповідність.7z
27 квітня 2018 15:45
повноваження.7z

Публічні документи

18 травня 2018 16:33
Електронний підпис
18 травня 2018 16:24
ДПІ Підберізці.pdf
17 травня 2018 17:28
Електронний підпис
17 травня 2018 11:49
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2018 14:03
Електронний підпис
26 квітня 2018 14:00
Довідка МТЗ.pdf
26 квітня 2018 14:00
ст 17 Лавриненко Н.В..pdf
26 квітня 2018 14:00
Ощадбанк.pdf
26 квітня 2018 14:00
Укргазбанк.pdf
26 квітня 2018 14:00
Копія постанови 549.pdf
26 квітня 2018 14:00
Кліринговий Дім.pdf
26 квітня 2018 14:00
Довідка ст17 додаток2.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 12:48
Електронний підпис
25 квітня 2018 12:47
Установчі документи.rar
25 квітня 2018 12:47
проект договору.pdf
25 квітня 2018 12:47
Ліцензія 2017.pdf
25 квітня 2018 12:47
Тендерна пропозиція 800.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нафтогаз-Альянс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нафтогаз-Альянс"
#34881820
Очікує рішення 573 501,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 13:07
ТОВ "Нафтогаз-Альянс"
#34881820
Рішення скасоване 573 501,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 13:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Рішення скасоване 596 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 13:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
#39594527
Рішення скасоване 799 385,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 13:07

Документи

Документи

07 травня 2018 16:43
Електронний підпис
07 травня 2018 16:43
протокол учасник 1.pdf

Документи

11 травня 2018 11:10
Електронний підпис
11 травня 2018 11:10
протокол учасник 2.pdf

Документи

16 травня 2018 21:24
Електронний підпис
16 травня 2018 21:23
протокол учасник 3.pdf
16 травня 2018 21:21
протокол учасник 3.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2018 09:54
Коментар щодо відміни: ) в зв’язку з порушенням тендерним комітетом ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Документи:
16 жовтня 2018 09:54
Протокол відміна.docx