Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси)
Spare parts for freight wagons
Очікувана вартість
23 237 150,40 UAH
UA-2018-04-12-000254-b 13f303fa7b0d4d44b4566c8bdea9eed1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципченко Ліна Андріївна

+380574578064 LTSYPCHENKO@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Ципченко Ліна Андріївна
+380574578064
LTSYPCHENKO@USV.COM.UA
Додаткові контактні особи: Оксана
0574578359
kuhar@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: The affiliate “Paniutyno Railway-car Repair Works” of Public Joint Stock Company "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081305
Contact point: Tsypchenko Lina
+380574578064
LTSYPCHENKO@USV.COM.UA
Additional contacts: Oksana
0574578359
kuhar@usv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 16:10
Початок аукціону: 18 червня 2018 12:30
Очікувана вартість: 23 237 150,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 185,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 232371.5 UAH
Publication date: 12 квітня 2018 13:27
Enquiries until: 04 травня 2018 16:10
Complaints submission until: до 10 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2018 16:10

Information

Estimated total value: 23 237 150 UAH including VAT
Minimal lowering step: 116 186 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4590 шт
Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., Панютине, Заводська, будинок 5
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Spare parts for freight wagons
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-12-000254-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АПРЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:20173234
Дата подання: 21 травня 2018 18:12
Вимога (про усунення порушень в процесі проведення закупівлі за індентифікатором UA-2018-04-12-000254-b)
12 квітня 2018 року фiлiя "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця"(далі - Замовник) опублікувала проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(далі - тендер).
11 травня 2018 року ПП «АПРЕЛЬ» було подано тендерну пропозицію разом з необхідним пакетом документів відповідно до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р.). Вищенаведена тендерна пропозиція разом з документами була подана шляхом завантаження на майданчик публічних закупівель «Tender online» за адресою: https://tender-online.com.ua.
14 травня 2018 року о 16.10 годині, було припинено прийняття тендерних пропозицій.
15 травня 2018 року представник Замовника засобами телефонного зв’язку звернувся до ПП «АПРЕЛЬ» з питань щодо уточнення наявності у наданій тендерній пропозиціїї ПП «АПРЕЛЬ» забезпечення тендерної пропозиції - банківської гарантії. На вищенаведене звернення представнику Замовника, було роз’яснено, що 11.05.2018 року банківська гарантія була подана разом з іншими документами тендерної документації шляхом завантаження на майданчик публічних закупівель «Tender online». Вищенаведене підтверджується знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b (додаються), що були надані представниками технічного департаменту майданчика публічних закупівель «Tender online». Варто зазначити, що представнику Замовнику було надіслано лист зі знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, та копію самої банківської гарантії(додається).
Тендерна пропозиція нашого підприємства була відхилена та визнана такою що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ч.3 ст. 30 Закон України “Про публічні закупівлі” ми вимагаємо надати чітку і достовірну інформацію стосовно причин невідповідності наданої нам документації.
Ми не згодні з висновками протоколу, оскільки вважаємо його положення дискримінують, обмежують конкуренцію, та не відповідають дійсності та чинному законодавству з наступних підстав.
1) Оглянувши знімки екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, можливо
зробити висновок, що файл з назвою «банк гарантія 232 371» був закріплений у блоці тендерної пропозиції - «цінова пропозиція», та тендерна пропозиція разом з повним пакетом документів була сформована та подана у рамках закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b – 11.05.2018р.
Відповідно до листа майданчика публічних закупівель «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р., згідно того, що вищезазначений тендер проводився за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», то на першому етапі проведення такої процедури закупівлі (Період «Прекваліфікації») в системі не доступні документи, тип яких є «Цінова пропозиція». Для документу під назвою «Банк гарантія 232371» було обрано тип документу «Цінова пропозиція», тому даний документ на етапі «Прекваліфікації» не відображається в системі. Документи з даним типом «Цінова пропозиція» будуть доступні для перегляду лише після завершення етапу «Аукціон».
Позиція майданчика публічних закупівель «Tender online» грунтується у відповідності до ч.2 ст.27 «ЗУ «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Крім того, наявність банківської гарантії, пітверджується самою банківською гарантією № G0418/6141, відповідно до якої ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", проінформовані про те, що у відповідь на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-04-12-000254-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-12-000254-b/), згідно Тендерної документації, ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "АПРЕЛЬ" (ПП "АПРЕЛЬ"), ЄДРПОУ 20173234 (як Учасник), надало Публiчному акцiонерному товариству "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40075815, в особi фiлiї "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40081305 (як Замовнику), Пропозицію щодо закупівлі: Код ДК 021:2015─34630000-2 (частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)- Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси), та що умовами відкритих торгів вимагається видача банківської гарантії. На цій підставі ми, ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", беремо на себе безвідкличні зобов'язання негайно сплатити Вам суму
в розмірі UAH 232 371,50 (двiстi тридцять двi тисячi триста сiмдесят одна гривня 50 копiйок) (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за Вашою першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що Учасник не виконав своїх зобов'язань, передбачених його Пропозицією.
Таким чином, вищенаведеними доказами підтверджено, що ПП «АПРЕЛЬ» на виконання вимог тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р.), надав всі необхідні документи, зокрема банківську гарантію, яка буде доступна Замовником після проведення аукціону.
2) ПП «АПРЕЛЬ» вже було учасником публічних закупівель, що були оголошені
Замовником(філією "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця"), а саме публічні закупівлі №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678- с.
У вищенаведених закупівлях, ПП «АПРЕЛЬ» у тому ж самому порядку подав тендерну пропозицію шляхом подачі через майданчик публічних закупівель «Tender online», зокрема банківська гарантія була закріплена у блоці – «цінова пропозиція», та після розкриття тендерної пропозиції банківська гарантія доступна для перегляду. Вищенаведене підтверджується знімками екрана, що додаються. Варто зауважити, що при проведенні закупівель №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ПП «АПРЕЛЬ» у відповідності до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вищенаведені закупівлі не відбулися з підстави відсутності необхідної кількості учасників.
3) Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається
в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р., електронна банківська гарантія прикріпляється учасником через електронний майданчик у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, законодавство та тендерна документація не містить чіткої вказівки щодо у якій блок тендерної документації завантажується банківська гарантія. Ураховуючи вищенаведене, банківська гарантія ПП «АПРЕЛЬ» вважається поданою у складі тендерної документації.
Норма ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарького кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом.
Згідно ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки електронна банківська гарантія додана до тендерної пропозиції.
Ураховуючи все вищенаведене, просимо діяти у межах чинного законодавства, та розглянути пропозицію ПП «АПРЕЛЬ» у встановленому законом порядку.
У разі ігнорування вищенаведених порушень чинного законодавства та їх продовженні, ПП «АПРЕЛЬ» буде вимушено звернутися до відповідних органів у встановленому законом порядку за захистом своїх прав та інтересів.


Додатки:
1. Копія банківської гарантії № G0418/6141.
2. Знімки екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с.
3. Лист «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2018 14:37
відмовити ПП "Апрель"

Документи подані скаржником

21 травня 2018 18:12
Банк гарантія 232 371
21 травня 2018 18:12
Лист Tender online

Документи

06 червня 2018 14:37
Untitled001.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-12-000254-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "АПРЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:20173234
Дата подання: 18 травня 2018 14:06
дискримінаційні вимоги до учасника
12 квітня 2018 року фiлiя "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця"(далі - Замовник) опублікувала проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(далі - тендер). 11 травня 2018 року ПП «АПРЕЛЬ» було подано тендерну пропозицію разом з необхідним пакетом документів відповідно до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р.). Вищенаведена тендерна пропозиція разом з документами була подана шляхом завантаження на майданчик публічних закупівель «Tender online» за адресою: https://tender-online.com.ua. 14 травня 2018 року о 16.10 годині, було припинено прийняття тендерних пропозицій. 15 травня 2018 року представник Замовника засобами телефонного зв’язку звернувся до ПП «АПРЕЛЬ» з питань щодо уточнення наявності у наданій тендерній пропозиціїї ПП «АПРЕЛЬ» забезпечення тендерної пропозиції - банківської гарантії. На вищенаведене звернення представнику Замовника, було роз’яснено, що 11.05.2018 року банківська гарантія була подана разом з іншими документами тендерної документації шляхом завантаження на майданчик публічних закупівель «Tender online». Вищенаведене підтверджується знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b (додаються), що були надані представниками технічного департаменту майданчика публічних закупівель «Tender online». Варто зазначити, що представнику Замовнику було надіслано лист зі знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, та копію самої банківської гарантії(додається). Після ознайомлення з вищенаведеними обставинами та документами, що їх підтверджують, представник Замовника відповів, що оскільки Замовник не бачить забезпечення тендерної пропозиції, то тендерна пропозиція ПП «АПРЕЛЬ» буде відхилена. Вищенаведена позиція представника Замовника є такою, що суперечить дійсності та чинному законодавству з наступних підстав. 1) Оглянувши знімки екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, можливо зробити висновок, що файл з назвою «банк гарантія 232 371» був закріплений у блоці тендерної пропозиції - «цінова пропозиція», та тендерна пропозиція разом з повним пакетом документів була сформована та подана у рамках закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b – 11.05.2018р. Відповідно до листа майданчика публічних закупівель «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р., згідно того, що вищезазначений тендер проводився за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», то на першому етапі проведення такої процедури закупівлі (Період «Прекваліфікації») в системі не доступні документи, тип яких є «Цінова пропозиція». Для документу під назвою «Банк гарантія 232371» було обрано тип документу «Цінова пропозиція», тому даний документ на етапі «Прекваліфікації» не відображається в системі. Документи з даним типом «Цінова пропозиція» будуть доступні для перегляду лише після завершення етапу «Аукціон». Позиція майданчика публічних закупівель «Tender online» грунтується у відповідності до ч.2 ст.27 «ЗУ «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Крім того, наявність банківської гарантії, пітверджується самою банківською гарантією № G0418/6141, відповідно до якої ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", проінформовані про те, що у відповідь на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-04-12-000254-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-12-000254-b/), згідно Тендерної документації, ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "АПРЕЛЬ" (ПП "АПРЕЛЬ"), ЄДРПОУ 20173234 (як Учасник), надало Публiчному акцiонерному товариству "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40075815, в особi фiлiї "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40081305 (як Замовнику), Пропозицію щодо закупівлі: Код ДК 021:2015─34630000-2 (частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)- Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси), та що умовами відкритих торгів вимагається видача банківської гарантії. На цій підставі ми, ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", беремо на себе безвідкличні зобов'язання негайно сплатити Вам суму в розмірі UAH 232 371,50 (двiстi тридцять двi тисячi триста сiмдесят одна гривня 50 копiйок) (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за Вашою першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що Учасник не виконав своїх зобов'язань, передбачених його Пропозицією. Таким чином, вищенаведеними доказами підтверджено, що ПП «АПРЕЛЬ» на виконання вимог тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р.), надав всі необхідні документи, зокрема банківську гарантію, яка буде доступна Замовником після проведення аукціону. 2) ПП «АПРЕЛЬ» вже було учасником публічних закупівель, що були оголошені Замовником(філією "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця"), а саме публічні закупівлі №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678- с. У вищенаведених закупівлях, ПП «АПРЕЛЬ» у тому ж самому порядку подав тендерну пропозицію шляхом подачі через майданчик публічних закупівель «Tender online», зокрема банківська гарантія була закріплена у блоці – «цінова пропозиція», та після розкриття тендерної пропозиції банківська гарантія доступна для перегляду. Вищенаведене підтверджується знімками екрана, що додаються. Варто зауважити, що при проведенні закупівель №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ПП «АПРЕЛЬ» у відповідності до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вищенаведені закупівлі не відбулися з підстави відсутності необхідної кількості учасників. 3) Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Відповідно до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р., електронна банківська гарантія прикріпляється учасником через електронний майданчик у складі тендерної пропозиції. Таким чином, законодавство та тендерна документація не містить чіткої вказівки щодо у якій блок тендерної документації завантажується банківська гарантія. Ураховуючи вищенаведене, банківська гарантія ПП «АПРЕЛЬ» вважається поданою у складі тендерної документації. 4) Чинним законодавством та тендерною документацією Замовника не встановлено усне повідомлення про відхилення пропозиції. В свою чергу розкриття та оцінка пропозицій повинні відбуватися у відповідності до вимог ст.ст. 27, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Норма ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарького кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом. Згідно ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, у Замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки електронна банківська гарантія додана до тендерної пропозиції. Крім того, усне попередження про відхилення тендерної пропозиції є дискримінаційними діями, такими, що обмежують конкуренцію, та суперечать антимонопольному законодавству. Ураховуючи все вищенаведене, просимо діяти у межах чинного законодавства, та розглянути пропозицію ПП «АПРЕЛЬ» у встановленому законом порядку. У разі ігнорування вищенаведених порушень чинного законодавства та їх продовженні, ПП «АПРЕЛЬ» буде вимушено звернутися до відповідних органів у встановленому законом порядку за захистом своїх прав та інтересів. Додатки: 1. Копія банківської гарантії № G0418/6141. 2. Знімки екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с. 3. Лист «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 21.05.2018 № 4782.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:14
Номер скарги: UA-2018-04-12-000254-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АПРЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:20173234
Дата подання: 21 травня 2018 20:46
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції (недопущення до аукціону)
Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця" оголосила про здійснення процедури закупівлі у формі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: ID код 13f303fa7b0d4d44b4566c8bdea9eed1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-12-000254-b). У Процедурі закупівлі прийняли участь три підприємства: 1. ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО СУБКОНТРАКТИНГА". 2. ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ". 3. ПП «АПРЕЛЬ». Скаржник (ПП «АПРЕЛЬ») завчасно підготував та подав необхідний пакет документів, що передбачений тендерною документацією на закупівлю (затверджена рішенням тендерного комітету - протокол № 402 від 12.04.2018 р.). Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету філії “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 592 від 17.05.18 р., тендерну пропозицію приватного підприємтва «Апрель» відхилено як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, з посиланням на не надання електронної банківської гарантії, у зв’язку з чим не допущено до наступного етапу торгів – «Аукціону». Згідно вищенаведеного протоколу, голова тендерного комітету Олексенко Г.О. надав до ознайомлення членам тендерного комітету перелік розглянутих тендерних пропозицій від ПП «АПРЕЛЬ». Пропозиція учасника ПП «АПРЕЛЬ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації, а саме тендерною документацією на закупівлю передбачено надання Учасником електронної банківської гарантії, яка відсутня у складі тендерної пропозиції Учасника, тому не може бути допущена пропозиція ПП «АПРЕЛЬ» до аукціону. Голова тендерного комітету Олексенко Г.О., виніс на голосування питання прийняття рішення про недопущення до аукціону відповідно до результату розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АПРЕЛЬ» на закупівлю: (№2345295) код ДК 021:2015─34630000-2 (частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)- Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси). Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за». Вирішили: Відповідно до результату розгляду тендерної пропозиції не допустити до участі в аукціоні ПП «АПРЕЛЬ» на закупівлю: (№2345295) код ДК 021:2015─34630000-2 (частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)- Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси). Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2) не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, зазначена підстава для відхилення Тендерної пропозиції ПП «Апрель» надумана та не відповідає Тендерній документації на закупівлю та вимогам чинного законодавства через наступне. Згідно частини 3. ст. 30 Закону, нами підготовлено звернення(вимога) про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозицій умовам тендерної документації №б/н від 21.05.2018 р. Відповідь Замовника відсутня. Наші заперечення щодо висновків Тендерного комітету полягають у наступному: 1) 15 травня 2018 року представник Замовника засобами телефонного зв’язку звернувся до ПП «АПРЕЛЬ» з питань щодо уточнення наявності у наданій тендерній пропозиціїї ПП «АПРЕЛЬ» забезпечення тендерної пропозиції - банківської гарантії. На вищенаведене звернення представнику Замовника, було роз’яснено, що 11.05.2018 року банківська гарантія була подана разом з іншими документами тендерної документації шляхом завантаження на майданчик публічних закупівель «Tender online». Вищенаведене підтверджується знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, що були надані представниками технічного департаменту майданчика публічних закупівель «Tender online». Варто зазначити, що представнику Замовнику було надіслано лист зі знімками екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, та копію самої банківської гарантії. Оглянувши знімки екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, можливо зробити висновок, що файл з назвою «банк гарантія 232 371» був закріплений у блоці тендерної пропозиції - «цінова пропозиція», та тендерна пропозиція разом з повним пакетом документів була сформована та подана у рамках закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b – 11.05.2018р. Вищенаведений лист було відправлено на електрону пошту контактної особи Замовника - Ципченко Ліни Андріївни (що зазначено у офіційній інформації до торгів), знімки екрана з електронної пошти ПП «Апрель» додаються. 2) Відповідно до листа майданчика публічних закупівель «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р., згідно того, що вищезазначений тендер проводився за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», то на першому етапі проведення такої процедури закупівлі (Період «Прекваліфікації») в системі не доступні документи, тип яких є «Цінова пропозиція». Для документу під назвою «Банк гарантія 232371» було обрано тип документу «Цінова пропозиція», тому даний документ на етапі «Прекваліфікації» не відображається в системі. Документи з даним типом «Цінова пропозиція» будуть доступні для перегляду лише після завершення етапу «Аукціон». Позиція майданчика публічних закупівель «Tender online» грунтується у відповідності до ч.2 ст.27 «ЗУ «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Крім того, наявність банківської гарантії, пітверджується самою банківською гарантією № G0418/6141, відповідно до якої ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", проінформовані про те, що у відповідь на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-04-12-000254-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-12-000254-b/), згідно Тендерної документації, ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "АПРЕЛЬ" (ПП "АПРЕЛЬ"), ЄДРПОУ 20173234 (як Учасник), надало Публiчному акцiонерному товариству "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40075815, в особi фiлiї "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця", код ЄДРПОУ: 40081305 (як Замовнику), Пропозицію щодо закупівлі: Код ДК 021:2015─34630000-2 (частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)- Запасні частини до вантажних вагонів (Корпус букси), та що умовами відкритих торгів вимагається видача банківської гарантії. На цій підставі ми, ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", беремо на себе безвідкличні зобов'язання негайно сплатити Вам суму в розмірі UAH 232 371,50 (двiстi тридцять двi тисячi триста сiмдесят одна гривня 50 копiйок) (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за Вашою першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що Учасник не виконав своїх зобов'язань, передбачених його Пропозицією. Таким чином, вищенаведеними доказами підтверджено, що ПП «АПРЕЛЬ» на виконання вимог тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху від 12.04.2018р.(зі змінами від 07.05.2018р.), надав всі необхідні документи, зокрема банківську гарантію, яка буде доступна Замовником після проведення аукціону. 3) ПП «АПРЕЛЬ» вже було учасником публічних закупівель, що були оголошені Замовником(філією "Панютинський вагоноремонтний завод" публiчного акцiонерного товариства "Українська залiзниця"), а саме публічні закупівлі №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678- с. У вищенаведених закупівлях, ПП «АПРЕЛЬ» у тому ж самому порядку подав тендерну пропозицію шляхом подачі через майданчик публічних закупівель «Tender online», зокрема банківська гарантія була закріплена у блоці – «цінова пропозиція», та після розкриття тендерної пропозиції банківська гарантія доступна для перегляду. Вищенаведене підтверджується знімками екрана, що додаються. Варто зауважити, що при проведенні закупівель №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ПП «АПРЕЛЬ» у відповідності до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вищенаведені закупівлі не відбулися з підстави відсутності необхідної кількості учасників. 4) Відповідно до чинного законодавства, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі(прекваліфікація). Замовник оцінює відповідність пропозицій кваліфікаційним та технічним вимогам щодо предмета закупівлі та завантажує по кожному учаснику протокол рішення з відхиленням або допущенням до аукціону. Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Згідно п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю (затверджена рішенням тендерного комітету - протокол № 402 від 12.04.2018 р.), тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Учасник вирішує сам, до якої фінансової установи йому звернутися по відповідну послугу. Електронна банківська гарантія прикріпляється учасником через електронний майданчик у складі тендерної пропозиції. Таким чином, ані законодавство, ані тендерна документація не вимагає на стадії прекваліфікації розкриття забезпечення тендерної пропозиції та/або обов’язкової умови, що електронна банківська гарантія повинна бути в публічному доступі до розкриття тендерної пропозиції, та/або зазначення, що тендерна документація буде відхилена при умові відсутності у публічному доступі електронної банківської гарантії. Отже, не має сумнівів, що недопущення до аукціону Приватного підприємства «Апрель» було проведено тендерним комітетом з умисним порушенням процедури публічних закупівель. Для Учасника Приватного підприємства «Апрель» були створені штучні перешкоди з метою усунення конкурентного учасника. Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Норма ст. 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарького кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Приватне підприємство «Апрель», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху. 3. Зобов’язати Замовника – філію “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 592 від 17.05.18 р. скасувати своє рішення в частині не допущення до участі в аукціоні Приватного підприємства «Апрель» на закупівлі товарів: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, що викладене у протоколі засідання тендерного комітету філії “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 592 від 17.05.18 р.. Додатки: 1. Копія платіжного доручення на здійснення оплати за надання скарги до АМКУ згідно ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. Копія протоколу засідання тендерного комітету філії “Панютинський вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” № 592 від 17.05.18 р. 3.Копія банківської гарантії № G0418/6141. 4.Копія знімків з екрана по закупівлі №UA-2018-04-12-000254-b, №UA-2018-04- 06-000018- b; №UA-2018-04-05-000678-с. 5. Копія знімку з екрану електронної пошти ПП «Апрель». 6. Лист «Tender online» щодо складу документів тендерної пропозиції №16-05/18-1 від 16.05.2018р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 травня 2018 19:27
Рішення від 23.05.2018 № 4907.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 19:27
Рішення від 12.06.2018 № 5641.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 18:05

Документи подані скаржником

18 травня 2018 14:06
Банк гарантія 232 371
18 травня 2018 14:06
Лист Tender online

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:14
Рішення від 21.05.2018 № 4782.pdf

Документи подані скаржником

21 травня 2018 20:46
Банк гарантія 232 371
21 травня 2018 20:46
Плата за подання скарги
21 травня 2018 20:46
Лист Tender online
21 травня 2018 20:46
Протокол №592
21 травня 2018 20:46
Скарга
21 травня 2018 20:55
Електронний підпис
12 червня 2018 10:42
Лист до АМКУ 12.06.2018

Документи подані замовником

06 червня 2018 14:36
Doc1.docx
06 червня 2018 14:36
Doc2.docx
06 червня 2018 14:36
Doc3.docx
06 червня 2018 14:37
Untitled001.pdf

Документи Органу Оскарження

24 травня 2018 19:27
Рішення від 23.05.2018 № 4907.pdf
15 червня 2018 18:05
Рішення від 12.06.2018 № 5641.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 травня 2018
UA-2018-04-12-000254-b13f303fa7b0d4d44b4566c8bdea9eed1
Найменування: Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО СУБКОНТРАКТИНГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "АПРЕЛЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 травня 2018 16:03
Протокол № 590.docx
17 травня 2018 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 15:00
Електронний підпис
10 травня 2018 10:33
Електронний підпис
10 травня 2018 10:25
Антікор.pdf
10 травня 2018 10:25
Наказ Антікор.pdf
10 травня 2018 10:25
Уповноважені особи.pdf
10 травня 2018 10:25
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2018 10:25
статут 04.07.12 ЦПС.pdf
10 травня 2018 10:25
Протокол_6_директор.pdf
10 травня 2018 10:25
Протокол_1_директор.pdf
10 травня 2018 10:25
паспорт_данные.pdf
10 травня 2018 10:25
Аналогічний договір.pdf
10 травня 2018 10:25
Довіреність.pdf
10 травня 2018 10:25
Захист довкілля.pdf
10 травня 2018 10:25
Наявність обладнення.pdf
10 травня 2018 10:25
Наявність працівників.pdf
10 травня 2018 10:25
Технічна специфікація.pdf

Документи

17 травня 2018 16:04
Протокол № 591.docx
17 травня 2018 16:04
Електронний підпис

Публічні документи

13 липня 2018 16:23
Електронний підпис
13 липня 2018 16:15
Додаток 2.pdf
13 липня 2018 16:15
витяг з протоколу.pdf
11 травня 2018 14:01
Електронний підпис
11 травня 2018 13:58
Лист НДКТІ від 01.03.2018р..pdf
11 травня 2018 13:58
Витяг з ПДВ завірений.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 4.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 1.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 5.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 3.pdf

Документи

17 травня 2018 16:05
Протокол №592.docx
17 травня 2018 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 18:37
Електронний підпис
11 травня 2018 18:36
АНТИКОР.ПРОГРАММА
11 травня 2018 18:26
Електронний підпис
11 травня 2018 18:24
Техн частина
11 травня 2018 18:24
Техн специф
11 травня 2018 18:24
сертификат качества
11 травня 2018 18:24
ПРОТОКОЛ період випроб
11 травня 2018 18:20
ПАСПОРТ директора
11 травня 2018 18:20
Додаток 4.3
11 травня 2018 18:20
Додаток 4.2
11 травня 2018 18:20
Додаток 4.1
11 травня 2018 18:20
Додаток 4
11 травня 2018 18:20
Обладнання продовж
11 травня 2018 18:20
Обладнання 2
11 травня 2018 18:20
Обладнання 1
11 травня 2018 18:20
Додаток 3 праців
11 травня 2018 18:20
Договір ХАР.ВЗ
11 травня 2018 18:10
Додаток 3

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО СУБКОНТРАКТИНГА"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ"

ПП "АПРЕЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" 23 237 150,40
UAH з ПДВ
23 120 931,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО СУБКОНТРАКТИНГА" 23 216 220,00
UAH з ПДВ
23 216 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 16:23
Електронний підпис
13 липня 2018 16:15
Додаток 2.pdf
13 липня 2018 16:15
витяг з протоколу.pdf
11 травня 2018 14:01
Електронний підпис
11 травня 2018 13:58
Лист НДКТІ від 01.03.2018р..pdf
11 травня 2018 13:58
Витяг з ПДВ завірений.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 4.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 1.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 5.pdf
11 травня 2018 13:58
Додаток 3.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 15:00
Електронний підпис
10 травня 2018 10:33
Електронний підпис
10 травня 2018 10:25
Антікор.pdf
10 травня 2018 10:25
Наказ Антікор.pdf
10 травня 2018 10:25
Уповноважені особи.pdf
10 травня 2018 10:25
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2018 10:25
статут 04.07.12 ЦПС.pdf
10 травня 2018 10:25
Протокол_6_директор.pdf
10 травня 2018 10:25
Протокол_1_директор.pdf
10 травня 2018 10:25
паспорт_данные.pdf
10 травня 2018 10:25
Аналогічний договір.pdf
10 травня 2018 10:25
Довіреність.pdf
10 травня 2018 10:25
Захист довкілля.pdf
10 травня 2018 10:25
Наявність обладнення.pdf
10 травня 2018 10:25
Наявність працівників.pdf
10 травня 2018 10:25
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ"

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО СУБКОНТРАКТИНГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ"
#01882172
Переможець 23 120 931,60
UAH з ПДВ
11 липня 2018 13:12

Документи

11 липня 2018 13:12
Електронний підпис
18 червня 2018 12:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ"
#01882172
23 120 931,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2018 13:12
Електронний підпис
18 червня 2018 12:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 11:20
ПВРЗ (ВМТП-18.542)ю (2).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 11:20
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 14:02
18.542 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2018 14:02
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 16:26
18,542.pdf укладений
26 липня 2018 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-18.542)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПВРЗ(ВМТП-18.542)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-18.542)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПВРЗ(ВМТП-18.542)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML