Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неттоп у сборі
Очікувана вартість
2 457 675,00 UAH
UA-2018-04-12-000023-a 05df43f042954a08823513835e94ccdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2018 15:49
Очікувана вартість: 2 457 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 од
Неттоп у сборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена 26/2, каб. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:44
Протокол змін.pdf
23 травня 2018 16:44
ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc
23 травня 2018 16:44
ТД зі змінами.doc
26 квітня 2018 14:00
Протокол змін.pdf
26 квітня 2018 14:00
ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc
17 квітня 2018 17:50
Протокол внесення змін в ТД.pdf
17 квітня 2018 17:50
Перелік змін до тендерної документації.doc
23 травня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 16:44
Протокол змін.pdf
23 травня 2018 16:44
ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc
23 травня 2018 16:44
ТД зі змінами.doc
26 квітня 2018 14:00
ЗТД 2.doc
17 квітня 2018 17:50
ЗТД.doc
12 квітня 2018 08:55
Тендерна документація.doc
26 квітня 2018 14:00
Протокол змін.pdf
26 квітня 2018 14:00
ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc
17 квітня 2018 17:50
Протокол внесення змін в ТД.pdf
17 квітня 2018 17:50
Перелік змін до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до монітору
Дата подання: 17 квітня 2018 18:54
Дата відповіді: 18 квітня 2018 13:21
Чи буде шановний Замовник розглядати монітори з фактичною діагоналлю 21,5" як такі , що відповідають технічним вимогам даної закупівлі?
Відповідь: Шановний учаснику!
Пропозиції в яких будуть вказані монітори з фактичною діагоналлю 21,5" будуть розглядатися як такі , що відповідають технічним вимогам даної закупівлі так як діагональ монітору 21.5" є еквівалентом монітору з діагоналлю 22".
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 14:15
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:31
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо Вам за надану пропозицію щодо допомоги Маріупольській міській раді із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться переможцем тендеру. В технічні завдання на закупівлю комп’ютерної техніки додані вимоги до постачальників техніки щодо попередньої перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional OEM. Учасника торгів буде перевірено Замовником в представництві компанії Microsoft. Звернемося до Вас, або до інших офіційних представників Microsoft.

Сподіваємося на плідну співпрацю!
Проект Договору
Дата подання: 19 квітня 2018 17:33
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:39
В проекті Договору: 1) Сторони заначаються по - різному (Учасник, Замовник, Постачальник, Покупець); 2) Поушена нумерація. Прохання привести у відповідність дані умови.
Відповідь: Шановні колеги, це проект договору, при укладанні з переможцем договору буде відкореговані остаточна редакція
п. 1.2. Розділу I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Дата подання: 19 квітня 2018 17:36
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:39
п. 1.2. Розділу I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ встановлено: Найменування товару: на закупівлю комп’ютерного обладнання (_________________). Об-сяги закупівлі товарів (робіт або послуг) можуть бути зменшені залежно від реального фінан-сування видатків. Оскільки умовами ТД та проектом Договору передбачена закупівля Товару, прохання видалити: "(робіт або послуг) ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні колеги, це проект договору, при укладанні з переможцем договору буде відкореговані остаточна редакція
п. 6.2.1. проекту Договору
Дата подання: 19 квітня 2018 17:39
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:39
Перелік обставин непереборної сили визначено ч.2 ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати України», серед якого поняття "локаути" - відсутнє. Прохання видалити дане поняття з проекту Договору.
Відповідь: Шановні колеги, це проект договору, при укладанні з переможцем договору буде відкореговані остаточна редакція
Строки поставки товару
Дата подання: 19 квітня 2018 17:43
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:48
Шановний Замовник! Прохання зорієнтувати Учасників щодо строків поставки товару. Оскільки ані умовами ТД, ані проектом договору вони не встановлені. Заздалегідь, дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановні колеги, прошу Вас звернути увагу на строки, які поставки вказані на сайті уповноваженного органу
Уточнення щодо вимог до операційної системи
Дата подання: 03 травня 2018 12:07
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:56
Шановний Замовник, відповідно до офіційного сайту виробника ПЗ (https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware.aspx), легальність попередньо встановленої (ОЕМ) версії ПЗ підтверджує: 1. Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальна наклейка, яка кріпиться на поверхню системного блоку комп’ютера, має приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту. Або Етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML)) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується на поверхні системного блоку комп’ютера, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. 2. оригінальний носій – лазерний диск з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки (існує виключення для локальних прямих ОЕМ партнерів Microsoft, що можуть постачати інші засоби відновлення системи, відповідно до умов договору). 3. ліцензійна угода (така угода з’являється на екрані комп’ютера при першому запуску). Просимо додати до пункту «Вимоги до операційної системи OEM Windows 10 Professional:» уточнення, що Операційна система може мати Етикетки справжнього програмного забезпечення Microsoft (GML), якщо виробником персонального комп’ютера виступає міжнародний виробник або локальний прямий ОЕМ партнер Microsoft.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Враховуючи вимоги технічного завдання, будуть розглядатися лише ті пропозиції, до яких включено операційну систему OEM Windows 10 Professional, що матиме сертифікат автентичності та позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 928 593,80
UAH з ПДВ
1 928 593,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 986 930,00
UAH з ПДВ
1 986 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 2 084 400,00
UAH з ПДВ
2 059 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД" 2 287 602,00
UAH з ПДВ
2 071 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 17:58
Електронний підпис
08 червня 2018 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2018 17:52
Сертифікати.pdf
08 червня 2018 17:52
Протокол засновнивків.pdf
08 червня 2018 17:52
Проект договору.pdf
08 червня 2018 17:52
Паспорт та РНОКПП.pdf
08 червня 2018 17:52
Наказ на призначення.pdf
08 червня 2018 17:52
ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2018 17:52
Витяг ПДВ.pdf
08 червня 2018 17:52
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2018 08:36
Проект договору.pdf
11 червня 2018 08:36
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2018 08:36
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2018 08:36
Лист про сертифікацію.pdf
11 червня 2018 08:36
Копія паспорту.pdf
11 червня 2018 08:36
Витяг КОНРАД.pdf
11 червня 2018 08:36
Витяг КОНРАД ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "КОНРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 928 593,80
UAH з ПДВ
10 липня 2018 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
1 928 593,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 10:10
звіт про виконання договору укладений
10 жовтня 2018 10:03
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 11:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 11:42
Повідомлення про внесення змін до Договору.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 11:42
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 15:57
Підписаний контракт укладений
26 липня 2018 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п. 10.2, 10.3 Сторони вирішилі внести зміни до Розділу 12 (Місцезнаходження та банківські реквізити сторін) до Договору та викласти реквізити Покупця у наступній редакції: Виконавчий комітет Маріупольської міської ради 87500, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т Миру, 70 р/р 35212096037390 в Держказначейській службі України, м .Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 04052784 _____________________ ____ м.п. 2. Викласти Додаток №1 Специфікація до Договору у новій редакції зі змінами реквізитами (додається).
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 187
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 928 593,80
UAH з ПДВ