Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво водоводу з перекидання води Павлопольского водосховища до Старо-Кримського водосховища на землях Волноваського та Володарського районів Донецької області»
Очікувана вартість
4 796 190,00 UAH
UA-2018-04-11-002082-a 7dd06dced751486dacd37bd3ebed5880
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626477285
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626477285
iva-ois@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:39
Очікувана вартість: 4 796 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 961,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23980.95 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво водоводу з перекидання води Павлопольского водосховища до Старо-Кримського водосховища на землях Волноваського та Володарського районів Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваський та Володарський райони, Волноваський та Володарський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
менш ніж 80 % : 5%
від 81 % до 90 % : 3%
більше 91 %, включно до 99% : 1%
100%: 0%
27 квітня 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 10:36
Договор розробка ПКД.doc
27 квітня 2018 10:35
ТД ПКД 4 нова редакція.docx
27 квітня 2018 10:35
зміни до тд від 26.04.2018.pdf
17 квітня 2018 17:10
Договор розробка ПКД.doc
17 квітня 2018 17:10
ТД ПКД 4 нова редакція.docx
17 квітня 2018 17:10
зміни до ТД.pdf
11 квітня 2018 17:42
4_ЗП Водовод Павлопольске -Старо-Крмимське водосходища Додаток 5.pdf
11 квітня 2018 17:42
Договор розробка ПКД пп.doc
11 квітня 2018 17:42
ТД ПКД 4.docx
27 квітня 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 10:36
Договор розробка ПКД.doc
27 квітня 2018 10:35
ТД ПКД 4 нова редакція.docx
27 квітня 2018 10:35
зміни до тд від 26.04.2018.pdf
17 квітня 2018 17:10
Договор розробка ПКД.doc
17 квітня 2018 17:10
ТД ПКД 4 нова редакція.docx
17 квітня 2018 17:10
зміни до ТД.pdf
11 квітня 2018 17:42
4_ЗП Водовод Павлопольске -Старо-Крмимське водосходища Додаток 5.pdf
11 квітня 2018 17:42
Договор розробка ПКД пп.doc
11 квітня 2018 17:42
ТД ПКД 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 13 квітня 2018 13:39
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:54
Добрий день! У п. 1 додатку 2 ТД передбачено, що учасник має надати довідку про наявність механізмів та обладнання (автотранспорт та техніка також), необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні. Відповідно до технічного завдання предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, для чого механізми, техніка та автотранспорт не потрібні. Чи має учасник зазначати про наявність у нього механізмів, техніки та автотранспорту, або достатньо тільки підтвердити наявність обладнання , комп'ютерів, приміщень? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим що об’єкти, які потрібно проектувати, розташовані поза населеними пунктами та мають велику протяжність та невизначеністю кінцевої траси їх проходження та стадії оголошення тендерної документації, для проектувальної організації необхідно використовувати автотранспорт та іншу техніку, включаючи обладнання для виконання інженерних вишукувань, лабораторія для випробування ґрунтів, топогеодезічні прибори.
Аналогічні договори
Дата подання: 13 квітня 2018 14:05
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:15
Відповідно до п. 1.3. додатку 2 ТД Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (довідки КБ-3 та акти КБ-3), однак вказані документи складаються при виконанні договорів на будівництво. Які документи в підтвердження виконання аналогічних договорів має надати учасник з урахуванням того, що предметом цієї закупівлі є проектування? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Надаються аналогічні договори із Актами здачі-приймання робіт (що дублюється у проекті договору до тендерної документації).
Працівники
Дата подання: 13 квітня 2018 14:38
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:55
Відповідно до п. 1.2. додатку 2 ТД надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. При цьому кількість працівників повинні відповідати кількості використовуємого обладнання для надання послуг та їх обсягу. У господарській діяльності кількість працівників не обов'язково повинна відповідати кількості обладнання, тому, вважаємо, що такі умови ТД звужують коло можливих учасників та призводять до їх дискримінації. Просимо обґрунтувати цю вимогу з посиланням на нормативні акти або усунути її. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник наполягає на цій вимозі по тім обставинам, що майже всі об’єкти мають клас наслідків СС-3, тому буде надавати перевагу більш кваліфікованим підрядникам для проектування, які вже у достатній кількості мають обладнання та працівників, відповідної кваліфікації.
Кількість працівників-проектувальників повинно бути не менш ніж наявність одиниць комп’ютерної техніки. Наприклад, мається на увазі, що проектна організація, яка має пару ноутбуків при цьому не може мати у своєму штаті 5-6 спеціалістів по різним напрямкам проектування але без комп’ютерів та відповідного програмного забезпечення. Маючи обладнання для виконання геодезичних та геологічних вишукувань повинні бути працівники відповідної кваліфікації.
Замовник більш зацікавлений у проектувальній організації, що має більший термін подібної роботи, що виражається, у тому числі, у наявності власної техніки та кваліфікованого персоналу.
копія паспорту
Дата подання: 13 квітня 2018 14:58
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:44
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД учасник надає завірену копію сторінок паспорту уповноваженої на підписання документів особи. Ким повинен завірятися цей документ: учасником, самою уповноваженою особою або нотаріусом? Дякую!
Відповідь: Уповноваженою особою.
Ліцензія
Дата подання: 13 квітня 2018 15:32
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:56
Відповідно до п. 2 Додатку 2 ТД Учасник подає копію ліцензії на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі. Який документ має на увазі Замовник з урахуванням того, що предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації? Дякую!
Відповідь: Роботи з виготовлення проектної документації не ліцензуються. Малось на увазі відповідні кваліфікаційні сертифікати на працівників та виконавців робіт.
Проект договору
Дата подання: 13 квітня 2018 15:48
Дата відповіді: 16 квітня 2018 12:28
Проектом договору (пп. 11.1.) передбачено, що Сторони можуть розірвати договір в односторонньому порядку у випадках, передбачених п. 7.2.4, 7.4.2, 7.4.7 договору. Однак, п. 7.2.4. у проекті договору відсутній, що позбавляє Підрядника права на одностороннє розірвання договору. Внесіть, будь ласка, відповідний пункт у проект договору. Дякую!
Відповідь: пункт 7.2.4 у пункті 11.1 вказано помилково.
Персональні данні
Дата подання: 13 квітня 2018 16:09
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:45
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД учасник повинен надати лист-згоду , який підтверджує дозвіл на використання, розповсюдження і доступ до персональних даних відповідно до додатку 7 до ТД. Чиї прізвище, ім'я та по-батькові мають бути зазначені у такому листі-згоді, якщо учасник є юридичною особою? Дякую!
Відповідь: Уповноваженою особою.
Початок виконання робіт
Дата подання: 13 квітня 2018 16:30
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:54
Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист щодо згоди учасника з технічним завданням, в тому числі з початком виконання робіт - протягом 3 днів з дати отримання дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт. Однак предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, а не будівельні роботи. Які в такому випадку вимоги Замовника щодо початку виконання робіт? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: початок виконання робіт протягом 3 днів з дати укладання договору. Будуть внесені зміни до ТД.
Копії
Дата подання: 13 квітня 2018 16:57
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:47
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД всі документи тендерної пропозиції подаються у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання). Однак, копії документів можуть бути або завірені учасником, або посвідчені нотаріусом. Роз'ясніть будь ласка, яким чином учасник має завіряти копії документів? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:-зі слів "Згідно з оригіналом",-назви посади,-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису. Відповідальність за достовірність наданої інформації несуть учасники закупівлі.
Пропозиція
Дата подання: 13 квітня 2018 17:10
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:51
Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією повинен розмістити на електронному торгівельному майданчику: - документ, який містить остаточну цінову пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні, оформлений згідно Додатку 3 до Тендерної документації; - розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) ураховуючи результати аукціону, визначеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Однак, додатком 3 до ТД передбачений перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у ст. 17 Закону “Про публічні закупівлі”. Тож за якою формою учасник має надати цінову пропозицію після аукціону? Крім того, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає правила визначення вартості будівництва, що не є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Договірна ціна визначається у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням. Помилка буде виправлена, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Документи переможця
Дата подання: 13 квітня 2018 17:17
Дата відповіді: 16 квітня 2018 09:49
Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 3 (для переможця). Яким чином переможець має подати вказані документи? Чи достатньо буде їх просто завантажити у систему або їх необхідно передавати поштою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нарочно або кур'єрскою доставкою.
Аналогічний договір
Дата подання: 17 квітня 2018 14:23
Дата відповіді: 17 квітня 2018 17:26
Добрий день! Предметом аналогічного договору може бути лише розробка проектно-кошторисної документації на будівництво водоводу чи на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт водоводу/водопроводу/каналізації? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Предмет закупівлі - розробка проектно-кошторисної документації на нове будівництво.

Завдання на проектування
Дата подання: 19 квітня 2018 12:00
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:44
Згідно із п. 8 наказу Міністерства регіонального розвитку від 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. У разі невідповідності проекту та завдання на проектування цим вимогам проект не зможе пройти експертизу. Однак, додане до тендерної документації завдання на проектування не відповідає вказаним вище вимогам, а саме: назва об'єкту у назві завдання та назва об'єкту у п. 1 таблиці "Назва та місцезнаходження об'єкта" не ідентичні та не відповідають п. 8 наказу № 45. У зв'язку з цим, вважаємо, що для можливості виконання переможцем торгів відповідної роботи, яка є предметом закупівлі, завдання на проектування потребує коригування у відповідності до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завдання на проектування має назву проекту, яке повинне відповідати назві проектно-кошторисної документації.
В таблиці 1 наведена назва об’єкту та його місцезнаходження, які навмисне не співпадають з назвою проектно-кошторисної документації. Це зроблено для додаткового опису об’єкту будівництва, та назва об’єкту не є назвою проектно-кошторисної документації.
Матеріал труби
Дата подання: 19 квітня 2018 13:03
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:45
Чи є якесь обгрунтування для проектування водоводу зі сталевих труб? Більш практично використовувати ПЕ труби, які мають більш тривалий термін експлуатації та не піддаються дії агресивних речовин.
Відповідь: Проект повинен виконуватися у три стадії. У ТЕО можуть бути обґрунтування інших матеріалів для трубопроводу.
Гарантія
Дата подання: 19 квітня 2018 13:06
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:57
Тендерна документація передбачає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії. Чи може учасник надати таке забезпечення у формі банківської гарантії?
Відповідь: Ні
Протяжність водоводу
Дата подання: 19 квітня 2018 13:19
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:45
Завдання на проектування не містить інформацію про протяжність водоводу, який необхідно запроектувати. Уточніть, будь ласка, цю інформацію.
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На стадії ТЕО необхідно визначити трасу проходження водоводу та її кінцеву протяжність для проектування. На стадії оголошення тендеру у Замовника немає інформації про протяжність водоводу, тому що на цій стадії не узгоджена траса проходження водогону.
Тип водоводу
Дата подання: 19 квітня 2018 13:30
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:46
Роз'ясніть, будь ласка, тип водоводу, до якого повинен підключатися запроектований водовід? Згідно завдання проектується водовод технічної води з приєднанням до магістрального Південно-Догбасського водоводу (якого???).
Відповідь: П.10 Технічного завдання: «Підключення водоводу, що проектується, здійснити до напірного трубопроводу існуючої насосної станції 1 підйому Павлопольського водопроводу,яка є власністю КП «Компанія «Вода Донбасу».
Електрохімічний захист
Дата подання: 19 квітня 2018 13:39
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:46
Завдання на проектування містить вимогу запроектувати електрохімічний захист водоводу. Роз'ясніть, будь ласка, у зв'язку з чим виникла необхідність у такому захисті (водовод проходить поряд з лініями високовольтних передач)?
Відповідь: Згідно ДБН В.2.5-74-2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди» стальні та з/б труби необхідно захистити від корозії. (п.12.32-п.12.41). Причому захист повинен бути забезпечено по всій протяжності, а не тільки у місцях перетину ліній електропередач.
Заробітна плата
Дата подання: 19 квітня 2018 13:43
Дата відповіді: 20 квітня 2018 15:51
Відповідно до завдання на проектування у зведеному кошторисному розрахунку необхідно прийняти витрати на заробітну плату у розмірі 7523,57 грн. Для цього необхідний безпосередньо розрахунок вказаного розміру заробітної плати, якого немає в тендерній документації.
Відповідь: Розмір кошторисної заробітньої плати у 2018 році, який враховується при визначенні вартості будівництва за рахунок коштів обласного бюджету, становить 7523,57грн. та затверджений розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації від 06.03.2018 № 312/5-18.
Погодження
Дата подання: 19 квітня 2018 13:47
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:20
Згідно з п. 14.2 завдання на проектування необхідно погодження техніко-економічного обгрунтування з експлуатаційною службою КП "Компанія "Вода Донбасу". Однак реквізити компанії не зазначені (адреса, телефон). Уточніть, будь ласка, цю інформацію.
Відповідь: відомості про КП "Компанія "Вода Донбасу" внесені до ЄДРПОУ, які є загальнодоступними (Код ЄДРПОУ: 00191678)
Відновлення споруд благоустрою
Дата подання: 19 квітня 2018 13:51
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:20
Відповідно до п. 16 завдання на проектування необхідно передбачити відновлення існуючих споруд благоустрою території вздовж траси водоводу. Згідно наданих Вами роз'яснень, об’єкти, які потрібно проектувати, розташовані поза населеними пунктами. У зв'язку з цим, роз'ясніть, будь ласка, відновлення яких саме споруд благоустрою необхідно передбачити? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На стадії ТЕО необхідно визначити трасу проходження водоводу та відповідно елементи благоустрою, які, можливо, будуть по трасі водоводу. Тому у Технічному завданню вказані споруди. На стадії оголошення тендеру у Замовника немає інформації про трасу проходження водоводу, тому немає інформації про елементи благоустрою.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-002082-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Донецький інститут води", Код ЄДРПОУ:37671633
Дата подання: 03 липня 2018 15:37
Оскраження визначення переможця
Опис вимоги у файлі, що додається
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 липня 2018 15:37
2018-07-03 вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 3 999 000,00
UAH з ПДВ
1 894 736,84
UAH з ПДВ
1.0526315789 1 800 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВОДОКАНАЛПРОЕКТ" 4 209 250,00
UAH з ПДВ
1 399 998,98
UAH з ПДВ
1 1 399 998.98 Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 473 682,10
UAH з ПДВ
1.0526315789 1 399 998 Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 4 796 190,00
UAH з ПДВ
4 796 190,00
UAH з ПДВ
1 4 796 190 Документи
ПАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ" 4 718 190,00
UAH з ПДВ
4 670 220,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 4 436 709 Документи
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ" 4 791 190,00
UAH з ПДВ
4 743 228,10
UAH з ПДВ
1.0315789474 4 598 027.24 Документи

Публічні документи

02 травня 2018 14:27
Електронний підпис
02 травня 2018 14:26
Гарантія_218.rar
02 травня 2018 13:02
Правила.rar
02 травня 2018 13:02
Свідоцтво.rar
02 травня 2018 13:02
Ліцензія.rar
01 травня 2018 19:13
Паспорт ОІ.pdf
01 травня 2018 19:13
Паспорт В.А..pdf
01 травня 2018 19:13
80-11-15. Іллічівськ.rar
01 травня 2018 19:13
55-11-12. Фастів.rar
01 травня 2018 19:13
49-10-15. Полонне.rar
01 травня 2018 19:13
№ 347 Довідка ліцензія.pdf
01 травня 2018 19:13
Фінансові документи.rar
01 травня 2018 19:13
Дипломи працівників.pdf
01 травня 2018 19:13
Відгук_Полонне місто.pdf
01 травня 2018 19:13
Статут.pdf
01 травня 2018 19:13
довідка ЄДРПОУ.pdf
01 травня 2018 19:13
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 14:41
Договор Дод 6 - 2342428.pdf
02 травня 2018 14:41
Довідки з банків.pdf
02 травня 2018 14:41
Договор підряду.pdf
02 травня 2018 14:41
Статутні документи.pdf
02 травня 2018 14:41
Договори оренди МТБ.pdf
02 травня 2018 14:41
Дог аренди офіса.pdf
02 травня 2018 14:41
Довідка МТБ.pdf
02 травня 2018 14:41
Данні посадової особи.pdf
02 травня 2018 14:41
Паспорт бухг.pdf
02 травня 2018 14:41
Антікор програма.pdf
02 травня 2018 14:41
Реєстр документів.docx
02 травня 2018 14:41
Довіренність Банк.pdf
02 травня 2018 14:41
Банківська ліцензія.pdf
02 травня 2018 14:41
Банківська ліцензія 2.pdf
02 травня 2018 14:41
Календарний план.pdf
02 травня 2018 14:41
Кошторис 4209,25.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 20:52
Електронний підпис
10 травня 2018 20:52
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2018 20:52
Розрахунок ціни.pdf
10 травня 2018 20:52
Договір.pdf
05 травня 2018 01:22
Електронний підпис
05 травня 2018 01:21
Свидетельство ФУ.rar
05 травня 2018 01:21
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
05 травня 2018 01:21
Договір 100-181-01343.rar
05 травня 2018 01:21
Гарантія 100-181-01343.rar
05 травня 2018 01:21
20. Паспорт керівника.pdf
05 травня 2018 01:21
15. Умови договору.pdf
05 травня 2018 01:21
9. Довідка банку.pdf
05 травня 2018 01:21
8. Баланс.pdf
05 травня 2018 01:21
7. Ліцензія, дозвіл.pdf
05 травня 2018 01:21
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 травня 2018 01:21
5. Статут.pdf
05 травня 2018 01:21
4. Довідка про досвід.pdf
05 травня 2018 01:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 13:37
Статут.pdf
05 травня 2018 13:37
Будівництво водоводу.PDF

Публічні документи

26 червня 2018 09:58
Електронний підпис
26 червня 2018 09:57
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
26 червня 2018 09:57
Довідка МВС.pdf
26 червня 2018 09:57
Довідка ДПІ.pdf
21 червня 2018 09:25
Електронний підпис
21 червня 2018 09:24
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2018 09:24
Договірна ціна.pdf
21 червня 2018 09:24
Договір підряду.pdf
05 травня 2018 12:45
Електронний підпис
04 травня 2018 22:38
Електронний підпис
04 травня 2018 22:37
Цінова пропозиція.pdf
04 травня 2018 22:37
Статут.pdf
04 травня 2018 22:37
Розрахунок ціни.pdf
04 травня 2018 22:37
Правила СК Смарт.pdf
04 травня 2018 22:37
Правила СК Смарт зміни.pdf
04 травня 2018 22:37
Ліцензія СМАРТ.pdf.(2).P7S
04 травня 2018 22:37
Ліцензія СМАРТ.pdf.(1).P7S
04 травня 2018 22:37
Ліцензія СМАРТ.pdf
04 травня 2018 22:37
Лист-роз'яснення.pdf
04 травня 2018 22:37
Дозвіли, ліцензії.pdf
04 травня 2018 22:37
Довідки банку.pdf
04 травня 2018 22:37
Довідка субпідряд.pdf
04 травня 2018 22:37
Довідка про довкілля.pdf
04 травня 2018 22:37
Довідка про аванс.pdf
04 травня 2018 22:37
Гарант.лист характ..pdf
04 травня 2018 22:37
Витяг ПДВ.pdf
04 травня 2018 22:37
Бух.звітність.pdf
04 травня 2018 22:37
Thumbs.db
04 травня 2018 22:37
21489100_2069606013_DS170208103801.ZS2

Публічні документи

05 травня 2018 13:47
Електронний підпис
05 травня 2018 13:42
29. Про спроможність.pdf
05 травня 2018 13:41
21.1 Договора.pdf
05 травня 2018 13:41
13. Договірна ціна.pdf
05 травня 2018 13:41
2. Лист Згода.pdf
05 травня 2018 13:41
1. Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2018 13:33
Страхова Гарантія.rar
05 травня 2018 13:33
30. Довідка до ст.17.pdf
05 травня 2018 13:33
26. Довідки з банка.pdf
05 травня 2018 13:33
24. Ліцензія.pdf
05 травня 2018 13:33
22. Статут.pdf
05 травня 2018 13:33
8. Лист Гарантія 90 днів.pdf
05 травня 2018 13:33
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВОДОКАНАЛПРОЕКТ"

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

ПАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ"

ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 1 473 682,10
UAH з ПДВ
06 червня 2018 12:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВОДОКАНАЛПРОЕКТ"
#37656594
Відхилено 1 399 998,98
UAH з ПДВ
13 червня 2018 10:29
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Відхилено 1 894 736,84
UAH з ПДВ
20 червня 2018 10:34
ПАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ"
#21489100
Переможець 4 670 220,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 14:20

Документи

06 червня 2018 12:59
Електронний підпис
06 червня 2018 12:58
Протокол 42_copy.pdf
15 травня 2018 15:23
Електронний підпис
15 травня 2018 15:21
протокол 24.pdf

Документи

13 червня 2018 10:29
Електронний підпис
13 червня 2018 10:28
протокол 57.pdf

Документи

20 червня 2018 10:34
Електронний підпис
20 червня 2018 10:34
протокол 67.pdf

Документи

23 червня 2018 14:20
Електронний підпис
23 червня 2018 14:20
протокол 78.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ"
#21489100
4 670 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 14:20
Електронний підпис
23 червня 2018 14:20
протокол 78.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 14:44
ду 509-6.pdf зміни до договору
31 березня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 17:13
Сканировать2.TIF зміни до договору
02 березня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:04
дод уг 4 до дог 509.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 11:37
дог. 509-3.pdf зміни до договору
29 травня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 16:42
Дод уг 2 до дог 509.pdf зміни до договору
14 січня 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 16:31
дод уг 1 до дог 509.pdf зміни до договору
24 липня 2018 16:30
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 11:54
договір 509.pdf укладений
09 липня 2018 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано додаток 4 до договору
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 509
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 509
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 509
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 509
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 4 670 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 778 370,00 UAH)