Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «72260000-5 Послуги з впровадження корпоративної системи електронного документообігу Украероруху (організаційно-розпорядчий документообіг)»
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2018-04-11-002069-a 207ef98fe4b243c894591ec77c428478
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тарасенко

+0443516581 tarasenko_om@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Оксана Тарасенко
+0443516581
tarasenko_om@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2018 11:45
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 «72260000-5 Послуги з впровадження корпоративної системи електронного документообігу Украероруху (організаційно-розпорядчий документообіг)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 «72260000-5 Послуги з впровадження корпоративної системи електронного документообігу Украероруху (організаційно-розпорядчий документообіг)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт, Украерорух
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 17:10
ТД 23-05-18 документообіг.doc
23 травня 2018 17:10
Перелік змін 2.pdf
19 квітня 2018 17:46
Перелік змін.pdf
23 травня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 17:10
ТД 23-05-18 документообіг.doc
19 квітня 2018 17:46
ТД 19-04-18 документообіг.doc
11 квітня 2018 17:34
ТД 11-04-18 документообіг.doc
23 травня 2018 17:10
Перелік змін 2.pdf
19 квітня 2018 17:46
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання висновку
Дата подання: 16 квітня 2018 20:54
Дата відповіді: 19 квітня 2018 17:49
Просимо Вас надати роз’яснення щодо необхідності надання копії чинного експертного висновку для програмного продукту/платформи, на базі якої створюватиметься Система, оскільки: - в п.1.2.7 додатку № 3 до Тендерної документації зазначена вимога «Рівень реалізації послуг захисту інформації програмного продукту/платформи, на базі якої впроваджується Система, повинен бути не нижчий, ніж Г2 відповідно до НД ТЗІ 2.5-008-2002 «Вимоги із захисту конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2». - в п.7 додатку № 9 до Тендерної документації зазначено «копію чинного експертного висновку для програмного продукту/платформи, на базі якої створюватиметься Система, зареєстрованого в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій не нижчий, ніж Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99 та НД ТЗІ 2.5-008-2002 «Вимоги із захисту конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2»; Копію якого саме висновку необхідно надавати для підтвердження рівень гарантій Г2 з огляду на те, що в рамках проекту планується надання Послуг з впровадження корпоративної системи електронного документообігу Украероруху (організаційно-розпорядчий документообіг)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На звернення учасника надаємо наступні зміни до Тендерної документації:
1. Викласти пункт 2.1.7 Технічного завдання на закупівлю (Додаток 3 до Тендерної документації) у такій редакції:
«2.1.7. Комплекс засобів захисту інформації програмного продукту/платформи, на базі якого впроваджується Система (крім ПЗ для мобільних пристроїв), має відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2».
2. Викласти другий підпункт пункту 7 форми Технічної пропозиції (Додаток 9 до Тендерної документації) у такій редакції:
«- копію чинного експертного висновку для програмного продукту/платформи, на базі якого впроваджується Система, зареєстрованого в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій не нижчий, ніж Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99».
Крім того, по тексту тендерної документації (а саме: в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації), пункт 2.5.7; в формі Технічної пропозиції (Додаток 9 до тендерної документації), пункт 6, перший та третій підпункт пункту 7, рядок 1 Таблиці 1; в Методиці оцінки відповідності учасника технічним вимогам тендерної документації (Додаток 10 до тендерної документації), третій абзац) слово «створюватиметься» замінити на слово «впроваджується».
Усі інші положення тендерної документації залишаються без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-002069-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна", Код ЄДРПОУ:37079872
Дата подання: 20 квітня 2018 14:59
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга від 20.04.2018 № 2
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:50
рішення від 25.04.2018 № 3924 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:50
Рішення від 14.05.2018 № 4522.pdf
Дата публікації: 17 травня 2018 20:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2018 № 4522-р/пк-пз за розглядом скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Елеганс Україна» від 20.04.2018 № UA-2018-04-11-002069-а.а1 замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації та продовження строку для подання тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2018 17:31

Документи подані скаржником

20 квітня 2018 14:57
скарга.PDF
20 квітня 2018 14:57
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

23 травня 2018 17:31
Перелік змін 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛАДДІН СІСТЕМС" 2 450 000,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 3 450 000,00
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 16:00
Статут.pdf
27 квітня 2018 16:00
Стаття 17.jpg
27 квітня 2018 16:00
Працівники.jpg
27 квітня 2018 16:00
Лист санкції.jpg
27 квітня 2018 16:00
Аналогічні договори.jpg
27 квітня 2018 16:00
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 14:36
Електронний підпис
15 червня 2018 14:36
цінова пропозиція.PDF
15 червня 2018 14:36
документи_переможця.pdf
31 травня 2018 16:56
тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2018 16:48
ISO.pdf
31 травня 2018 16:29
Електронний підпис
31 травня 2018 16:28
технічна пропозиція.pdf
31 травня 2018 16:28
статут.pdf
31 травня 2018 16:28
ст. 17.pdf
31 травня 2018 16:28
Наказ Фролова.7z
31 травня 2018 16:28
ліцензійний договір.pdf
31 травня 2018 16:28
лист-згода.pdf
31 травня 2018 16:28
Зміни до гарантії 2227-18.7z
31 травня 2018 16:28
експертний висновок.PDF
31 травня 2018 16:28
Г2 Юніті Бейз.PDF
31 травня 2018 16:28
Вит-ПДВ_Айкюжн+ІТ.PDF
31 травня 2018 16:28
Виписка-ЕДР_Айкюжн+ІТ.PDF
31 травня 2018 16:28
Банківська ліцензія.7z
31 травня 2018 16:28
Банкiвська лiцензiя.7z
31 травня 2018 16:28
аналогічні договори.PDF
31 травня 2018 16:28
2227-18.7z

Публічні документи

25 квітня 2018 17:31
Електронний підпис
25 квітня 2018 17:31
04_Наказ_про_директора.pdf
25 квітня 2018 17:31
02_Статут_ІнфоПлюс.pdf
25 квітня 2018 17:31
01_Реєстр_документів.pdf
25 квітня 2018 17:30
26_Цінова_пропозиція.pdf
25 квітня 2018 17:30
25_Перелік_акціонерів.PDF
25 квітня 2018 17:30
24_Щодо_санкцій.pdf
25 квітня 2018 17:30
23_Лист-згода.pdf
25 квітня 2018 17:30
22_Довіреність.pdf
25 квітня 2018 17:30
21_Банківська_гарантія.pdf
25 квітня 2018 17:30
20_Ліцензія_НБУ.pdf
25 квітня 2018 17:30
19_Захист_довкілля.pdf
25 квітня 2018 17:30
16_Ліцензійний_договір.pdf
25 квітня 2018 17:30
15_Сертифікат_СЕВ_ОВВ.PDF
25 квітня 2018 17:30
13_Технічна_пропозиція.pdf
25 квітня 2018 17:30
11_Копія_договору.PDF
25 квітня 2018 17:30
10_Аналогічні_договори.pdf
25 квітня 2018 17:30
09_Дипломи_про_освіту.pdf
25 квітня 2018 17:30
05_Витяг_ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛАДДІН СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

"Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛАДДІН СІСТЕМС"
#41388768
Відхилено 2 450 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2018 18:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Переможець 3 400 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 13:18

Документи

06 червня 2018 18:36
Електронний підпис
06 червня 2018 18:35
Пр №4 розгляду.pdf

Документи

14 червня 2018 13:18
Електронний підпис
14 червня 2018 10:40
Пр № 5 розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 13:18
Електронний підпис
14 червня 2018 10:40
Пр № 5 розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:42
Звіт про виконання дог 12-419_2018.pdf укладений
27 лютого 2020 17:40
Електронний підпис укладений
03 липня 2018 14:46
Договір 12-419-2018.pdf укладений
03 липня 2018 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,67 UAH)