Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
72 282,00 UAH
UA-2018-04-11-002060-a ● 8ef17ffb1d874f0eb19618eeaa2ecb7e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 11:13 |
Очікувана вартість: | 72 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1(послуга)- відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
1 (послуга)- Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року (до 31.12.2018).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
1 (послуга)- Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року (до 31.12.2018).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2018 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 17:29 |
ТД_75.doc | |
11 квітня 2018 17:29 |
проект дог дод 8.doc | |
11 квітня 2018 17:29 |
Оголошення послуги з технічного обслуговування принтерів,заправка та відновлення картриджів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-11-002060-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:40218897
Дата подання: 07 травня 2018 16:31
Підстава відхилення
Хочемо зауважити, що подана нами Пропозиція повністю співпадає з Ціновою пропозицією, що подана вами в Додатку №3 тендерної документації. Відповідність до Додатку №1 неможлива з тієї причини, що у викладеній вами Тендерній документації, починаючи із п'ятої строчки, між Технічним завданням та Ціновою пропозицією починаються розбіжності в кількості. В зв'язку з цим просимо переглянути Рішення про відхиленя нашої пропозиції або змінити статус закупівлі на "відмінена", в іншому випадку ми втрачаємо кошти, що були витрачені на участь в тендері не з нашої вини.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2018 15:51
Протоколом 24-5-1/05/18 від 05.05.2018 прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідний протокол оприлюднено відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Електронна система закупівель автоматично переведе процедуру в статус відмінена по закінченню строку оскарження.
Електронна система закупівель автоматично переведе процедуру в статус відмінена по закінченню строку оскарження.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-002060-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 10 травня 2018 10:03
Оскарження дискваліфікації
Хочемо зауважити, що подана нами Пропозиція повністю співпадає з Технічним завданням, згідно Додатку №1 тендерної документації. Відповідність до Додатку №3 неможлива з тієї причини, що у викладеній Вами Тендерній документації, між Технічним завданням та Ціновою пропозицією є розбіжності в кількості (файл у владенні). В зв'язку з цим просимо переглянути Рішення про відхиленя нашої пропозиції або змінити статус закупівлі на "відмінена", в іншому випадку ми втрачаємо кошти, що були витрачені на участь в тендері не з нашої вини.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Дата відміни
05 травня 2018 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі