Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь»
Очікувана вартість
5 334 071,90 UAH
UA-2018-04-11-002013-a 7d0170240b7e4fd9a5f1a492d8700f37
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626477285
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626477285
iva-ois@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 12:29
Очікувана вартість: 5 334 071,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 340,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26670.36 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, м.Маріуполь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
менш ніж 80 % : 5%
від 81 % до 90 % : 3%
більше 91 %, включно до 99% : 1%
100%: 0%
27 квітня 2018 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 10:44
ТД ПКД 7 нова редакція.docx
27 квітня 2018 10:44
Договор розробка ПКД.doc
27 квітня 2018 10:44
зміни до тд від 26.04.2018.pdf
17 квітня 2018 17:20
ТД ПКД 7 нова редакція.docx
17 квітня 2018 17:20
Договор розробка ПКД.doc
17 квітня 2018 17:20
зміни до ТД.pdf
11 квітня 2018 17:09
ТД ПКД 7.docx
11 квітня 2018 17:09
7_ЗП Водовод Старо-Кримська ФС - ВУ Новоселівка Додаток 5.pdf
11 квітня 2018 17:09
Договор розробка ПКД пп.doc
27 квітня 2018 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 10:44
ТД ПКД 7 нова редакція.docx
27 квітня 2018 10:44
Договор розробка ПКД.doc
27 квітня 2018 10:44
зміни до тд від 26.04.2018.pdf
17 квітня 2018 17:20
ТД ПКД 7 нова редакція.docx
17 квітня 2018 17:20
Договор розробка ПКД.doc
17 квітня 2018 17:20
зміни до ТД.pdf
11 квітня 2018 17:09
ТД ПКД 7.docx
11 квітня 2018 17:09
7_ЗП Водовод Старо-Кримська ФС - ВУ Новоселівка Додаток 5.pdf
11 квітня 2018 17:09
Договор розробка ПКД пп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка обладнання
Дата подання: 13 квітня 2018 13:40
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:01
Добрий день! У п. 1 додатку 2 ТД передбачено, що учасник має надати довідку про наявність механізмів та обладнання (автотранспорт та техніка також), необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні. Відповідно до технічного завдання предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, для чого механізми, техніка та автотранспорт не потрібні. Чи має учасник зазначати про наявність у нього механізмів, техніки та автотранспорту, або достатньо тільки підтвердити наявність обладнання , комп'ютерів, приміщень? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим що об’єкти, які потрібно проектувати, розташовані поза населеними пунктами та мають велику протяжність та невизначеністю кінцевої траси їх проходження та стадії оголошення тендерної документації, для проектувальної організації необхідно використовувати автотранспорт та іншу техніку, включаючи обладнання для виконання інженерних вишукувань, лабораторія для випробування ґрунтів, топогеодезічні прибори.
Аналогічні договори
Дата подання: 13 квітня 2018 14:06
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:14
Відповідно до п. 1.3. додатку 2 ТД Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (довідки КБ-3 та акти КБ-3), однак вказані документи складаються при виконанні договорів на будівництво. Які документи в підтвердження виконання аналогічних договорів має надати учасник з урахуванням того, що предметом цієї закупівлі є проектування? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Надаються аналогічні договори із Актами здачі-приймання робіт (що дублюється у проекті договору до тендерної документації).
Працівники
Дата подання: 13 квітня 2018 14:39
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:02
Відповідно до п. 1.2. додатку 2 ТД надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. При цьому кількість працівників повинні відповідати кількості використовуємого обладнання для надання послуг та їх обсягу. У господарській діяльності кількість працівників не обов'язково повинна відповідати кількості обладнання, тому, вважаємо, що такі умови ТД звужують коло можливих учасників та призводять до їх дискримінації. Просимо обґрунтувати цю вимогу з посиланням на нормативні акти або усунути її. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник наполягає на цій вимозі по тім обставинам, що майже всі об’єкти мають клас наслідків СС-3, тому буде надавати перевагу більш кваліфікованим підрядникам для проектування, які вже у достатній кількості мають обладнання та працівників, відповідної кваліфікації. Кількість працівників-проектувальників повинно бути не менш ніж наявність одиниць комп’ютерної техніки. Наприклад, мається на увазі, що проектна організація, яка має пару ноутбуків при цьому не може мати у своєму штаті 5-6 спеціалістів по різним напрямкам проектування але без комп’ютерів та відповідного програмного забезпечення. Маючи обладнання для виконання геодезичних та геологічних вишукувань повинні бути працівники відповідної кваліфікації. Замовник більш зацікавлений у проектувальній організації, що має більший термін подібної роботи, що виражається, у тому числі, у наявності власної техніки та кваліфікованого персоналу.
Копія паспорту
Дата подання: 13 квітня 2018 14:59
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:05
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД учасник надає завірену копію сторінок паспорту уповноваженої на підписання документів особи. Ким повинен завірятися цей документ: учасником, самою уповноваженою особою або нотаріусом? Дякую!
Відповідь: Уповноваженою особою.
Ліцензія
Дата подання: 13 квітня 2018 15:33
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:03
Відповідно до п. 2 Додатку 2 ТД Учасник подає копію ліцензії на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі. Який документ має на увазі Замовник з урахуванням того, що предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації? Дякую!
Відповідь: Роботи з виготовлення проектної документації не ліцензуються. Малось на увазі відповідні кваліфікаційні сертифікати на працівників та виконавців робіт.
Проект договору
Дата подання: 13 квітня 2018 15:48
Дата відповіді: 16 квітня 2018 12:30
Проектом договору (пп. 11.1.) передбачено, що Сторони можуть розірвати договір в односторонньому порядку у випадках, передбачених п. 7.2.4, 7.4.2, 7.4.7 договору. Однак, п. 7.2.4. у проекті договору відсутній, що позбавляє Підрядника права на одностороннє розірвання договору. Внесіть, будь ласка, відповідний пункт у проект договору. Дякую!
Відповідь: пункт 7.2.4 у пункті 11.1 вказано помилково.
Персональні данні
Дата подання: 13 квітня 2018 16:09
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:05
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД учасник повинен надати лист-згоду , який підтверджує дозвіл на використання, розповсюдження і доступ до персональних даних відповідно до додатку 7 до ТД. Чиї прізвище, ім'я та по-батькові мають бути зазначені у такому листі-згоді, якщо учасник є юридичною особою? Дякую!
Відповідь: Уповноваженою особою.
Початок виконання робіт
Дата подання: 13 квітня 2018 16:30
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:06
Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист щодо згоди учасника з технічним завданням, в тому числі з початком виконання робіт - протягом 3 днів з дати отримання дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт. Однак предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, а не будівельні роботи. Які в такому випадку вимоги Замовника щодо початку виконання робіт? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: початок виконання робіт протягом 3 днів з дати укладання договору. Будуть внесені зміни до ТД.
Копії
Дата подання: 13 квітня 2018 16:58
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:06
Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД всі документи тендерної пропозиції подаються у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання). Однак, копії документів можуть бути або завірені учасником, або посвідчені нотаріусом. Роз'ясніть будь ласка, яким чином учасник має завіряти копії документів? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:-зі слів "Згідно з оригіналом",-назви посади,-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису. Відповідальність за достовірність наданої інформації несуть учасники закупівлі.
Пропозиція
Дата подання: 13 квітня 2018 17:11
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:06
Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією повинен розмістити на електронному торгівельному майданчику: - документ, який містить остаточну цінову пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні, оформлений згідно Додатку 3 до Тендерної документації; - розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) ураховуючи результати аукціону, визначеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Однак, додатком 3 до ТД передбачений перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у ст. 17 Закону “Про публічні закупівлі”. Тож за якою формою учасник має надати цінову пропозицію після аукціону? Крім того, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає правила визначення вартості будівництва, що не є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Договірна ціна визначається у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням. Помилка буде виправлена, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Документи переможця
Дата подання: 13 квітня 2018 17:17
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:07
Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 3 (для переможця). Яким чином переможець має подати вказані документи? Чи достатньо буде їх просто завантажити у систему або їх необхідно передавати поштою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нарочно або кур'єрскою доставкою.
Завдання на проектування
Дата подання: 19 квітня 2018 12:03
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:55
Згідно із п. 8 наказу Міністерства регіонального розвитку від 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. У разі невідповідності проекту та завдання на проектування цим вимогам проект не зможе пройти експертизу. Однак, додане до тендерної документації завдання на проектування не відповідає вказаним вище вимогам, а саме: назва об'єкту у назві завдання та назва об'єкту у п. 1 таблиці "Назва та місцезнаходження об'єкта" не ідентичні. У зв'язку з цим, вважаємо, що для можливості виконання переможцем торгів відповідної роботи, яка є предметом закупівлі, завдання на проектування потребує коригування у відповідності до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завдання на проектування має назву проекту, яке повинне відповідати назві проектно-кошторисної документації. В таблиці 1 наведена назва об’єкту та його місцезнаходження, які навмисне не співпадають з назвою проектно-кошторисної документації. Це зроблено для додаткового опису об’єкту будівництва, та назва об’єкту не є назвою проектно-кошторисної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 19 квітня 2018 14:54
Дата відповіді: 20 квітня 2018 16:56
Добрий день! Предметом аналогічного договору може бути лише розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію водоводу чи на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт водоводу/водопроводу/каналізації/трубопроводу? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Предметом аналогічного договору може бути:розробка проектно-кошторисної документації на об`єкт будівництва водопроводу чи каналізації.
Тиск
Дата подання: 19 квітня 2018 14:55
Дата відповіді: 20 квітня 2018 17:02
Відповідно до завдання на проектування (п. 15 "Потужність або характеристика об'єкта") зазначений тиск об'єкту 7 атм. У зв'язку з чим необхідно передбачити запірно-регулюючу арматуру на тиск 2,5 МПа?
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На підставі висновків стадії ТЕО тиск для запірної арматури, при відповідному обґрунтуванні, може буди змінено.
Матеріал труби
Дата подання: 19 квітня 2018 14:56
Дата відповіді: 20 квітня 2018 17:03
Чи є якесь обгрунтування для проектування водоводу зі сталевих труб? Більш практично використовувати ПЕ труби, які мають більш тривалий термін експлуатації та не піддаються дії агресивних речовин.
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На підставі висновків стадії ТЕО проектувальник має обґрунтувати матеріал трубопроводу.
Електрохімічний захист
Дата подання: 19 квітня 2018 14:56
Дата відповіді: 20 квітня 2018 17:05
Завдання на проектування містить вимогу запроектувати електрохімічний захист водоводу. Роз'ясніть, будь ласка, у зв'язку з чим виникла необхідність у такому захисті (водовод проходить поряд з лініями високовольтних передач)?
Відповідь: Згідно ДБН В.2.5-74-2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди» стальні та з/б труби необхідно захистити від корозії. (п.12.32-п.12.41). Причому захист повинен бути забезпечено по всій протяжності, а не тільки у місцях перетину ліній електропередач.
Заробітна плата
Дата подання: 19 квітня 2018 14:57
Дата відповіді: 20 квітня 2018 17:05
Відповідно до завдання на проектування у зведеному кошторисному розрахунку необхідно прийняти витрати на заробітну плату у розмірі 7523,57 грн. Для цього необхідний безпосередньо розрахунок вказаного розміру заробітної плати, якого немає в тендерній документації.
Відповідь: Розмір кошторисної заробітньої плати у 2018 році, який враховується при визначенні вартості будівництва за рахунок коштів обласного бюджету, становить 7523,57грн. та затверджений розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації від 06.03.2018 № 312/5-18.
Відновлення споруд благоустрою
Дата подання: 19 квітня 2018 14:57
Дата відповіді: 20 квітня 2018 17:06
Відповідно до п. 16 завдання на проектування необхідно передбачити відновлення існуючих споруд благоустрою території вздовж траси водоводу. Згідно наданих Вами роз'яснень, об’єкти, які потрібно проектувати, розташовані поза населеними пунктами. У зв'язку з цим, роз'ясніть, будь ласка, відновлення яких саме споруд благоустрою необхідно передбачити? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На стадії ТЕО необхідно визначити трасу проходження водоводу та відповідно елементи благоустрою, які, можливо, будуть по трасі водоводу. Тому у Технічному завданню вказані споруди. На стадії оголошення тендеру у Замовника немає інформації про трасу проходження водоводу, тому немає інформації про елементи благоустрою.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-002013-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 22 червня 2018 18:03
Скарга про порушення
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (надалі-Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за ЦБД №UA-2018-04-11-002013-a на закупівлю «ДК 021:2015:73300000-5 – проектування та виконання НДДКР» (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь). Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 05.05.2018р. Очікувана вартість закупівлі – 5 334 071,90 грн з ПДВ. Торги оголошені одним лотом. Аукціон відбувся 07.06.2018 р.
Всього в аукціоні прийняло участь сім учасників, а саме:
1. ТОВ «Донецький інститут води»
2. ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства»
3. ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (надалі – Переможець)
4. ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» (надалі – Скаржник)
5. ТОВ «СМАРТ СТРОЙ»
6. ТОВ «УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ»
7. ТОВ «Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ»

Згідно протоколу засідання тендерного комітету №38 від 05 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, пропозиція учасника ТОВ «Донецький інститут води» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Також згідно протоколу засідання тендерного комітету №53 від 12 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, пропозиція учасника ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» також була відхилена, як така, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №64 від 19 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, переможцем було визнано Приватне Підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» та прийнята пропозиція даного учасника.
Детально вивчивши тендерну пропозицію ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» на закупівлю у ЦБД №UA-2018-04-11-002013-a на закупівлю «ДК 021:2015:73300000-5 – проектування та виконання НДДКР» (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь), ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» (надалі – Скаржник), повідомляє про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель.
Тендерною документацією на закупівлю «ДК 021:2015:73300000-5 – проектування та виконання НДДКР» (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь) оголошену за номером у ЦБД №UA-2018-04-11-002013-a (надалі – ТД), встановлені наступні вимоги, ззокрема:
1. П.п 6.3, Тендерної документації встановлена наступна вимога до учасника торгів:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (надається інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів та документи, які підтверджують факт їх належного виконання)»
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» надані копії договорів на ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ РОБІТ №100517 від 10.05.2017 та №010316 від 01.03.2016 між ФОП Плужник Микола Андрійович (код 1954305778) котрий виступав в якості Замовника, та Приватним підприємством «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС». Проаналізувавши діяльність ФОП Плужник М.А. (код 1954305778) через систему Prozorro та ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (www.dzo.com.ua), встановили наступне:
- в 2017 році дійсно був проведений тендер, замовником якого був Виконавчий комітет Христинівської сільської ради села Христинівка, – «Виготовлення робочого проекту «Будівництво водогону в селі Христинівка, Христинівського району, Черкаської області» за ЦБД № UA-2017-06-07-000589-b з ціновою пропозицією 149 999,87 грн, в якому прийняв участь один учасник, та якого визнано переможцем – ФОП Плужник М.А. з ціновою пропозицією на 149 999,87 грн. Звертаємо увагу на те що договір по даному аукціону, згідно з системою Prozorro, між Замовником – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради та Виконавцем – ФОП Плужник М.А. (код 1954305778), був підписаний 06 червня 2017 року, за №2291-2017
- за 2016 рік інформації в системі Prozorro про розробку робочого проекту по будівництву водогону в селі Велика Севастянівка, Христинівського району, Черкаської області – не знайдено.
Враховуюче вище викладене, постає питання – при умові підписання ФОП Плужник (код 1954305778) договору №2291-2017 06 червня 2017 року на виготовлення робочого проекту по будівництву водогону в селі Христинівка, Христинівського району, Черкаської області, договір на виконання тих самих (проектних) робіт між ФОП Плужник та ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» (договір №100517 від 10.05.2017, що надається як документальне підтвердження виконання аналогічних договорів) був підписаний 10 травня 2017 – тобто майже за місяць до того, як Виконавець – ФОП Плужник підписав договір з Замовником даних робіт – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради села Христинівка, і Акт приймання-передачі виконаних робіт №1 між ФОП Плужник та ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС», згідно якого ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» виконав роботи з розробки робочого проекту «Будівництво водогону в селі Христинівка Христинівського району, Черкаської області», був підписаний 06 чевня 2017, тобто в тий же день, що і договір між Замовником – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради села Христинівка та Виконавцем – ФОП Плужник М.А.
Вбачаємо в даних діях ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» фальсифікацію інформації по наявності документально підтверджених аналогічних договорів, також згідно наданих договорів ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС», а саме п 3.1. договорів № №100517 від 10.05.2017 та №010316 від 01.03.2016 – Замовник підписує Акт приймання-передачі робіт в момент одержання результатів проектних робіт З ПОЗИТИВНИМ ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ. Вказаних експертних висновків ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» надано не було, що є порушенням п.п. 6.3, а саме відсутністю фактів належного виконання аналогічних договорів.

2. П.п 6.1, Тендерної документації встановлена наступна вимога до учасника торгів:

«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надається інформаційна довідка за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень а також дані про основне обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі та відповідні підтверджуючи документи)»

Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не надана інформація щодо наявності програмного забезпечення, ліцензій, сертифікатів, на використання продуктів програмного забезпечення для розроблення проектної, кошторисної чи проектно-кошторисної документації.

Отже з огляду на вище викладене, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не підтверджено та надано сфальсифіковану інформацію, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, також не надана інформація, щодо наявності програмного забезпечення, ліцензій, сертифікатів, на використання продуктів програмного забезпечення для розроблення проектної, кошторисної чи проектно-кошторисної документації, яка вимагалась Замовником, в результаті чтого, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.

Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до п.2. ст.32 Закону, «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права па оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення па веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.»
Частиною 9 ст.8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для іх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті. що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до ст.30 Закону, керуючись ст. 18 Закону.
Просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» та визнали пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, про що прийняли відповідне протокольне рішення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-04-11-002013-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 08 серпня 2018 13:55
Скарга
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (надалі-Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за ЦБД №UA-2018-04-11-002013-a на закупівлю «ДК 021:2015:73300000-5 – проектування та виконання НДДКР» (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь). Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 05.05.2018р. Очікувана вартість закупівлі – 5 334 071,90 грн з ПДВ. Торги оголошені одним лотом. Аукціон відбувся 07.06.2018 р.
Всього в аукціоні прийняло участь сім учасників, а саме:
1. ТОВ «Донецький інститут води»
2. ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства»
3. ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»
4. ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» (надалі – Скаржник)
5. ТОВ «СМАРТ СТРОЙ»
6. ТОВ «УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ»
7. ТОВ «Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ»

Згідно протоколу засідання тендерного комітету №101 від 02 серпня 2018, опублікованого в системі Prozorro, пропозиція учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації.
Член тендерного комітету Слюсаренко О.В. проінформував тендерний комітет, що при розгляді пропозиції ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», яке запропонувало ціну по закупівлі 4 195 000,00 грн. (приведена 4 195 000,00 грн), було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 додатку 2 тендерної документації учасник, повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше двох), виконання робіт. На підтвердження інформації, зазначеної учасником в таблиці, учасник повинен надати копії зазначених ним аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання (акти здачі- приймання виконаних робіт) та оригінали позитивних листів-відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Учасником ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів. Дана довідка містить інформацію про 2 договори. В складі тендерної пропозиції учасником надано копії цих договорів та листів - відгуків. При цьому надані договори не містять усіх додатків до договору, що є їх невід’ємною частиною.
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 додатку 2 тендерної документації ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, також надано копії зазначених аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання: акти здачі-приймання виконаних робіт, оригінали позитивних листів-відгуків, які видані суб’єктами господарювання, з якими було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, ціни договору та інформації про належне виконання договору. Додатки які не були надані до договорів не спотворюють та ніяким чином не впливають на суттєвість поданої інформації, щодо підтвердження виконання робіт, їх якості, строків та належного їх виконання.

2. Відповідно до пункту 2 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити документи, наведені у додатку 3, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією. Учасником надано довідку яка не містить всіх перелічених документів додатку 3.
Відповідно до пункту 2 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» НАДАЛО у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» переможцем товариство зобов’язується розмістити всі документи, наведені у додатку 3, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.
3. Відповідно до пункту 7 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати у тендерній пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до Додатку № 5 та підтвердити згоду на його виконання (надається учасником в окремому файлі у вигляді «відомості обсягів робіт», що має містити також підтвердження згоди на його виконання). Учасником відповідний документ не надано.
Відповідно до пункту 7 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» НАДАЛО у тендерній пропозиції перелік та обсяг робіт в окремому файлі у вигляді «відомості обсягів робіт». Також наголошуємо про відсутність Додатку №5 в Тендерній Документації в новій редакції, від 26 квітня 2018 року.

4. Відповідно до пункту 5 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше, ніж 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), про що зазначається учасником в окремому гарантійному листі. Учасником ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» відповідний документ не надано.
Відповідно до пункту 5 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» НАДАЛО окремий Лист-гарантію щодо дії строку тендерної пропозиції, в якому зазначено дію тендерної пропозиції протягом 90 днів.

Отже з огляду на вище викладене, ЗАМОВНИК не уважно вивчив надані документи, або цілеспрямовано компрометує ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна», в результаті чого, тендерна пропозиція ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» була визнана такою, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації.

Частиною 9 ст.8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті. що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до ст.30 Закону, керуючись ст. 18 Закону.
Просимо скасувати дію протоколу засідання тендерного комітету №101 від 02 серпня 2018, провести повторну оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна» та визнати пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації, про що прийняти відповідне протокольне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 18:59
проведено повторний розгляд пропозиції

Документи подані скаржником

22 червня 2018 18:03
Скарга

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 13:55
Скарга

Документи

09 серпня 2018 18:59
протокол 105.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-002013-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 27 червня 2018 19:50
Скарга про незаконні дії Замовника
СКАРГА про незаконні дії Замовника при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь) На веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене Оголошення в системі Prozorro з ідентифікатором UA-2018-04-11-002013-a про проведення Департаментом житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації (далі – Замовник) відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:73300000-5 – Проектування та виконання НДДКР (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь). Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 05.05.2018. Очікувана вартість закупівлі – 5 334 071,90 грн з ПДВ. Торги оголошені одним лотом. Аукціон відбувся 07.06.2018 Усього в аукціоні прийняло участь сім учасників, а саме: 1. ТОВ «Донецький інститут води»; 2. ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства»; 3. ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (надалі – Переможець); 4. ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (надалі – Скаржник); 5. ТОВ «СМАРТ СТРОЙ»; 6. ТОВ «УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ»; 7. ТОВ «Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ». Згідно протоколу засідання тендерного комітету №38 від 05 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, пропозиція учасника ТОВ «Донецький інститут води» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Також згідно протоколу засідання тендерного комітету №53 від 12 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, пропозиція учасника ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» також була відхилена, як така, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Згідно протоколу засідання тендерного комітету №64 від 19 червня 2018, опублікованого в системі Prozorro, переможцем було визнано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» та прийнята пропозиція даного учасника. Детально вивчивши тендерну пропозицію ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» на закупівлю UA-2018-04-11-002013-a ДК 021:2015:73300000-5 – Проектування та виконання НДДКР (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь), ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Скаржник), повідомляє про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015:73300000-5 – Проектування та виконання НДДКР (Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Новоселівка Д=1200мм, м.Маріуполь) оголошену за номером у ЦБД №UA-2018-04-11-002013-a (надалі – ТД), встановлені наступні вимоги, зокрема: 1. Пунктом 6.3 Тендерної документації встановлена наступна вимога до учасника торгів: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (надається інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів та документи, які підтверджують факт їх належного виконання)». Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» надані копії договорів на ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ РОБІТ №100517 від 10.05.2017 та №010316 від 01.03.2016 між ФОП Плужник Микола Андрійович (код 1954305778) котрий виступав в якості Замовника, та Приватним підприємством «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС». Проаналізувавши діяльність ФОП Плужник М.А. (код 1954305778) через систему Prozorro та ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (www.dzo.com.ua), встановили наступне: - в 2017 році дійсно був проведений тендер, замовником якого був Виконавчий комітет Христинівської сільської ради села Христинівка, – «Виготовлення робочого проекту «Будівництво водогону в селі Христинівка, Христинівського району, Черкаської області» за ЦБД № UA-2017-06-07-000589-b з ціновою пропозицією 149 999,87 грн, в якому прийняв участь один учасник, та якого визнано переможцем – ФОП Плужник М.А. з ціновою пропозицією на 149 999,87 грн. Звертаємо увагу на те що договір по даному аукціону, згідно з системою Prozorro, між Замовником – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради та Виконавцем – ФОП Плужник М.А. (код 1954305778), був підписаний 06 червня 2017 року, за №2291-2017 - за 2016 рік інформації в системі Prozorro про розробку робочого проекту по будівництву водогону в селі Велика Севастянівка, Христинівського району, Черкаської області – не знайдено. Враховуюче вище викладене, постає питання – при умові підписання ФОП Плужник (код 1954305778) договору №2291-2017 06 червня 2017 року на виготовлення робочого проекту по будівництву водогону в селі Христинівка, Христинівського району, Черкаської області, договір на виконання тих самих (проектних) робіт між ФОП Плужник та ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» (договір №100517 від 10.05.2017, що надається як документальне підтвердження виконання аналогічних договорів) був підписаний 10 травня 2017 – тобто майже за місяць до того, як Виконавець – ФОП Плужник підписав договір з Замовником даних робіт – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради села Христинівка, і Акт приймання-передачі виконаних робіт №1 між ФОП Плужник та ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС», згідно якого ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» виконав роботи з розробки робочого проекту «Будівництво водогону в селі Христинівка Христинівського району, Черкаської області», був підписаний 06 червня 2017, тобто того ж дня, що і договір між Замовником – Виконавчим комітетом Христинівської сільської ради села Христинівка та Виконавцем – ФОП Плужник М.А. Вбачаємо в даних діях ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» фальсифікацію інформації по наявність документально підтверджених аналогічних договорів, також згідно наданих договорів ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС», а саме п 3.1. договорів № №100517 від 10.05.2017 та №010316 від 01.03.2016 – Замовник підписує Акт приймання-передачі робіт в момент одержання результатів проектних робіт З ПОЗИТИВНИМ ЕКСПЕРТНИМ ВИСНОВКОМ. Вказаних експертних висновків ПП «РЕМВОДОПЛАСТ ПЛЮС» надано не було, що є порушенням п.п. 6.3, а саме відсутністю фактів належного виконання аналогічних договорів. 2. Пунктом 6.1 Тендерної документації встановлена наступна вимога до учасника торгів: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надається інформаційна довідка за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень а також дані про основне обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі та відповідні підтверджуючи документи)». Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не надано інформацію щодо наявності програмного забезпечення, ліцензій, сертифікатів, на використання продуктів програмного забезпечення для розроблення проектної, кошторисної чи проектно-кошторисної документації. Отже, з огляду на вищевикладене, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не підтверджено та надано сфальсифіковану інформацію, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, також не надана інформація, щодо наявності програмного забезпечення, ліцензій, сертифікатів, на використання продуктів програмного забезпечення для розроблення проектної, кошторисної чи проектно-кошторисної документації, яка вимагалась Замовником, в результаті чого, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, Закон про публічні закупівлі), а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись статті 18 Закону, а також відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 2 статті 32 Закону, «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права па оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення па веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Частиною 9 статті 8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для іх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті. що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Перевірити пропозиції конкурсних торгів ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» на відповідність вимогам Замовника визначеним у тендерній документації та вимогам діючого законодавства. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол засідання тендерного комітету №64 від 19 червня 2018 про визнання переможцем торгів ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС». 5. Зобов’язати Замовника скасувати Повідомлення про намір укласти договір у закупівлі UA-2018-04-11-002013-a з ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС». 6. У випадку відповідності пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» зобов’язати Замовника допустити пропозицію ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» до оцінки. 7. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону. 8. Прийняти відповідне протокольне рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. Додатки: 1. Квитанція про оплату за подання скарги, 1 арк. 2. Копія договору№2291-2017 06 червня 2017, на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.07.2018 № 6531.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:09
Номер скарги: UA-2018-04-11-002013-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Донецький інститут води", Код ЄДРПОУ:37671633
Дата подання: 29 червня 2018 18:13
Оскарження визначення переможця
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є, зокрема, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 1. На підставі протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 05.06.2018 № 38 тендерну пропозицію ТОВ «Донецький інститут води» відхилено на підставі зауважень, які ми вважаємо упередженими та неаргументованими. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» та визнати його переможцем закупівлі за наступних підстав. 1.1. Підстава для відхилення: «Відповідно до підпункту 3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію ліцензії на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства. Учасником ТОВ «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції надано ліцензію на будівельні та монтажні роботи, до якої додано перелік робіт. Даний перелік не містить робіт, які передбачені предметом закупівлі – проектування та виконання НДДКР. Також учасником не надано жодних пояснень щодо відсутності в тендерній пропозиції ліцензії на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі». Пояснення: Постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» визначено перелік видів робіт, які підлягають ліцензуванню. До цього переліку не входять роботи з проектування, оскільки сьогодні виконавці цих робіт проходять професійну атестацію – сертифікацію. Всі необхідні персональні сертифікати виконавців надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» (файл «3. Довідка про працівників.pdf»). Підпункт 3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації ми розуміємо, як необхідність надати всі наявні ліцензії підприємства для підтвердження кваліфікації. Тому у складі пропозиції надано ліцензію на створення об’єктів архітектури з переліком робіт відповідно до законодавства. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому тендерною документацією не вимагалось надання пояснень з питань правових норм. Коментування та роз’яснення законодавства – не є повноваженнями суб’єктів підприємницької діяльності. 1.2. Підстава для відхилення: «Відповідно до пункту 7 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учаснику необхідно надати лист-гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля, передбачених по предмету закупівлі. Учасником ТОВ «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції надано лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля, при цьому вказаний лист не містить жодного заходу по захисту довкілля.». Пояснення: Аргументація Замовника є упередженою. У складі тендерної пропозиції надано лист від 25.04.2018 № 21/7 (файл «21. Гарантія на захист довкілля.pdf»), яким передбачена гарантія на дотримання заходів із захисту довкілля відповідно до вимог екологічного та природоохоронного законодавства, згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про відходи», Водного, Земельного, Лісового кодексів України. Зазначена гарантія передбачає виконання всіх без винятку вимог, передбачених природоохоронним законодавством. Перелічені у листі нормативні акти містять вичерпний перелік заходів із захисту довкілля. Стандарти діловодства у разі використання норм законодавства дозволяють використовувати посилення на них, без копіювання змісту законів у листі. 1.3. Підстава для відхилення: «Відповідно до пункту 7 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати у тендерній пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до Додатку № 5 та підтвердити згоду на його виконання (надається учасником в окремому файлі у вигляді «відомості обсягів робіт», що має містити також підтвердження згоди на його виконання). Учасником ТОВ «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції надано лист, яким учасник зазначає, що не надає відомість обсягів робіт, оскільки вона не передбачена законом. Слід зазначити, що Замовником не вимагалась відомість обсягів робіт відповідно до вимог якогось конкретного нормативного акту, вимагався документ з відповідною назвою, та який має містити перелік та обсяг робіт відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Таким чином, учасником ТОВ «Донецький інститут води» не виконано вимоги цього пункту тендерної документації, а саме не надано документ, якій містить перелік та обсяги робіт.» Пояснення: Аргументація Замовника не є зрозумілою. Відомість обсягів робіт на проектні роботи не передбачена законодавством та будівельними стандартами України, а використовується виключно при виконанні будівельно-монтажних робіт. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В проектних роботах перелік та обсяги робіт визначаються виключно завданням на проектування, яке є обов’язковою складовою тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надано лист від 25.04.2018 № 22 (файл «22. Відомість обсягів робіт.pdf»), яким підтверджено згоду на перелік та обсяг робіт відповідно до Додатку № 5 тендерної документації, підтверджено згоду на його виконання у повному обсязі та додано відповідні пояснення. Також у складі пропозиції надано лист від 25.04.2018 № 18/7 (файл «18. Згода з технічними вимогами.pdf»), яким додатково підтверджена гарантія на виконання переліку та обсягів робіт у відповідності до завдання на проектування у повному обсязі. 1.4. Підстава для відхилення: «Відповідно до пункту 2 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи, встановлені в Додатку 3 (для переможця). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем, він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки, встановлені чинним законодавством та у порядку, визначеному даною тендерною документацією. Учасником ТОВ «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію щодо розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель документів, передбачених пунктом 2 розділу 3 тендерної документації. При цьому пункт 2 розділу 3 тендерної документації передбачає лише документ лист-гарантія, а необхідні документи містяться в Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, учасником ТОВ «Донецький інститут води» не надано листа-гарантії щодо розміщення, у випадку визначення його переможцем, документів, які передбачені Додатком 3 тендерної документації.» Пояснення: Аргументація Замовника є упередженою. У складі тендерної пропозиції надано лист від 25.04.2018 № 24/7, яким гарантується «розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки, встановлені чинним законодавством, та у порядку визначеному тендерною документацією, документів, передбачених пунктом 2 розділу 3 тендерної документації». Пункт 2 розділу 3 тендерної документації містить зокрема відсилання на Додаток 3 тендерної документації. Таким чином, гарантія на виконання вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації включає виконання вимог на надання документів, визначених Додатком 3 до тендерної документації. Додатково, лист ТОВ «Донецький інститут води» від 25.04.2018 № 24/7 містить фразу «у порядку визначеному тендерною документацією». Таким чином, надана гарантія враховує надання необхідних документів за всією тендерною документацію, зокрема на документи, визначені Додатком 3 до тендерної документації. 1.5. Підстава для відхилення: «Відповідно до пункту 3 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі страхової гарантії. При цьому вимоги до страхової гарантії читко визначені даним пунктом тендерної документації, зокрема текст страхової гарантії не може містити умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо). Учасником ТОВ «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції надано страхову гарантію №100-181-01347 від 20.04.2018…» Повний текст зауважень замовника до страхової гарантії викладено на сторінках 3, 4 протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 05.06.2018 № 38, що додається. Пояснення: В аргументації Замовника некоректно процитовано вимоги тендерної документації, без контексту. В тендерній документації є конкретика і повний текст виглядає наступним чином: гарантія не повинна містити «- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані Страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою Страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності». Вимога стосується не будь-яких збитків, а саме збитків, які визнані страхувальником добровільно або встановлені рішенням суду. В страховій гарантії ПрАТ СК «Престиж» від 20.04.2018 № 100-181-01347 та у відповідному договорі страхування фінансових ризиків, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води», нема умови, при якій страховик може відмовити у виплаті страхової суми, є чітко прописані дії гаранта, а саме: «Відповідно до п. 11.4.3 Правил, у разі настання страхових ризиків, передбачених цією Гарантією та п. 3.1.10 Правил добровільного страхування фінансових ризиків № 18 від 27.08.2012р., Гарант зобов’язується здійснити виплату страхового відшкодування Вигодонабувачу протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Вигодонабувача. Сума виплати не може бути меншою за Гарантійну суму за цією Гарантією. Виплата здійснюється за умови одночасного письмового підтвердження Вигодонабувачем, що Страхувальник відмовляється виконувати свої зобов’язання, а саме: - відкликання тендерної пропозиції Страхувальником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання Страхувальником, якщо він став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання Страхувальником, якщо він став переможцем процедури торгів, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти такий договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання Страхувальником, якщо він став переможцем торгів, у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, пунктом 3.1.10 зазначених Правил добровільного страхування фінансових ризиків передбачається додатковий перелік ймовірних ризиків. Таким чином жодні зауваження замовника з цього питання не впливають на зміст гарантії по суті та виконання гарантом своїх зобов’язань за тендерною документацією замовника. Підкреслюємо, що конкретика з питань страхових ризиків та обов’язки гаранта з виплати страхового відшкодування викладені і в Страховій гарантії, і в Договорі страхування фінансових ризиків, як того вимагає тендерна документація Замовника. На підставі Правил добровільного страхування фінансових ризиків ПрАТ «СК «Престиж» від 27.08.2012 № 18 Нацкомфінпослуг України видано безстрокову ліцензію від 13.12.2012 серії АЕ № 190484, що підтверджує відповідність зазначених Правил законодавству України. Страхові гарантії, видані ПрАТ СК «Престиж» за аналогічною формою та змістом, є тендерним забезпеченням виконання зобов’язань учасників тендерних закупівель багатьох крупних державних підприємств країни, всі вимоги страхових гарантій успішно виконуються відповідно до законодавства. 2. На підставі протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 19.06.2018 № 64 ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» визнано переможцем зазначеної закупівлі. Аналіз тендерної пропозиції учасника свідчить про невідповідність умовам тендерної документації. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» переможцем зазначеної закупівлі за наступних підстав. 2.1. Відповідно до пункту 6 розділу 1 тендерної документації замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надається інформаційна довідка за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень а також дані про основне обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі та відповідні підтверджуючи документи (згідно додатку 2). ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» у довідці від 05.05.2018 № 05/05-2018/02/02 про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт гарантовано, що вказаного в довідці обладнання достатньо для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі. Проте предмет закупівлі вимагає зокрема наявність обладнання для виконання інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувальних робіт (п. 9 завдання на проектування). Для цього необхідно мати бурові машини, тахеометри, лабораторне обладнання, інші геодезичні та геологічні прилади. Відповідне обладнання відсутнє. Також розділ 3 вказаної довідки «Обладнання, автотранспорт, комп’ютери, спеціалізоване програмне забезпечення, техніка та приміщення субпідрядника (у разі залучення)» не містить інформації щодо залучення необхідної матеріально-технічної бази у субпідрядника. Таким чином, учасником не підтверджено наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання робіт. Продовження - у повному тексті скарги, у файлі: 2018-06-27 скарга 1.pdf
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 20:24
рішення від 04.07.2018 № 6508 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 20:24
Рішення від 19.07.2018 № 7246.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМК виконано
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2018 09:33

Документи подані скаржником

27 червня 2018 19:50
Договір
27 червня 2018 19:50
квитанція
27 червня 2018 19:50
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

29 червня 2018 18:13
2018-06-27 скарга 1.pdf
29 червня 2018 18:13
2017-06-06 договір.jpg
29 червня 2018 18:13
2018-06-05 протокол 38.pdf
29 червня 2018 18:13
2018-06-19 протокол 64.pdf
29 червня 2018 18:13
2018-06-27 сплата 1.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2018 09:33
протокол 98.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 1 881 000 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 4 050 243,06
UAH з ПДВ
4 050 243,06
UAH з ПДВ
1.0526315789 3 847 730.91 Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 4 497 000,00
UAH з ПДВ
3 684 210,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 3 499 999.50 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ" 4 250 374,28
UAH з ПДВ
4 250 374,28
UAH з ПДВ
1 4 250 374.28 Документи
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" 5 098 525,20
UAH з ПДВ
4 195 000,00
UAH з ПДВ
1 4 195 000 Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 5 334 071,90
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
1 5 000 000 Документи
УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 5 330 000,00
UAH з ПДВ
5 276 659,20
UAH з ПДВ
1 5 276 659.20 Документи

Публічні документи

10 травня 2018 21:15
Електронний підпис
10 травня 2018 21:14
Розрахунок ціни.pdf
10 травня 2018 21:14
Договір.pdf
05 травня 2018 01:47
Електронний підпис
05 травня 2018 01:45
Свидетельство ФУ.rar
05 травня 2018 01:45
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
05 травня 2018 01:45
Договір 100-181-01347.rar
05 травня 2018 01:45
Гарантія 100-181-01347.rar
05 травня 2018 01:45
20. Паспорт керівника.pdf
05 травня 2018 01:45
15. Умови договору.pdf
05 травня 2018 01:45
9. Довідка банку.pdf
05 травня 2018 01:45
8. Баланс.pdf
05 травня 2018 01:45
7. Ліцензія, дозвіл.pdf
05 травня 2018 01:45
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 травня 2018 01:45
5. Статут.pdf
05 травня 2018 01:45
4. Довідка про досвід.pdf
05 травня 2018 01:45
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 17:47
Електронний підпис
20 червня 2018 13:01
Електронний підпис
14 червня 2018 11:53
Електронний підпис
13 червня 2018 13:55
Електронний підпис
13 червня 2018 13:40
03 - Договір підряду.pdf
13 червня 2018 13:40
02 - Договірна ціна.pdf
05 травня 2018 13:33
Електронний підпис
05 травня 2018 13:32
Частина 1 із 6 зм1.pdf
05 травня 2018 13:16
Електронний підпис
05 травня 2018 13:15
Частина 6 із 6.pdf
05 травня 2018 13:15
Частина 5 із 6.pdf
05 травня 2018 13:15
Частина 4 із 6.pdf
05 травня 2018 13:15
Частина 3 із 6.pdf
05 травня 2018 13:14
Частина 2 із 6.pdf
05 травня 2018 13:14
Частина 1 із 6.pdf
05 травня 2018 13:14
Справки из Банка.pdf
05 травня 2018 13:14
Гарантия Новселівка.rar

Публічні документи

02 травня 2018 14:31
Електронний підпис
02 травня 2018 14:30
Гарантія_217.rar
02 травня 2018 14:30
Правила.rar
02 травня 2018 14:30
Свідоцтво.rar
02 травня 2018 14:30
Ліцензія.rar
01 травня 2018 19:12
Відгук_Полонне місто.pdf
01 травня 2018 19:12
80-11-15. Іллічівськ.rar
01 травня 2018 19:12
55-11-12. Фастів.rar
01 травня 2018 19:12
49-10-15. Полонне.rar
01 травня 2018 19:12
Паспорт ОІ.pdf
01 травня 2018 19:12
Паспорт В.А..pdf
01 травня 2018 19:12
Дипломи працівників.pdf
01 травня 2018 19:12
Фінансові документи.rar
01 травня 2018 19:12
Статут.pdf
01 травня 2018 19:12
довідка ЄДРПОУ.pdf
01 травня 2018 19:12
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 16:32
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:00
кошториси
01 серпня 2018 16:00
цінова пропозиція
05 травня 2018 12:31
Електронний підпис
05 травня 2018 12:21
обладнання.rar
05 травня 2018 12:21
довідки з банків.rar
05 травня 2018 12:20
субпідрядник.rar
05 травня 2018 12:20
працівники.PDF
05 травня 2018 12:20
директор 2.PDF
05 травня 2018 12:20
аналогічні договори.rar
05 травня 2018 12:20
директор 1.PDF
05 травня 2018 12:20
Пропозиція.rar
05 травня 2018 12:20
страхова гарантія.rar

Публічні документи

05 травня 2018 13:45
Статут.pdf
05 травня 2018 13:45
Новоселівка.PDF

Публічні документи

02 травня 2018 17:01
Електронний підпис
02 травня 2018 17:00
Бух.звіт 2017, 2011,2009.pdf
02 травня 2018 17:00
Договір_100-181-01367.rar
02 травня 2018 17:00
Статут.pdf
02 травня 2018 17:00
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2018 17:00
Свидетельство ФУ.rar
02 травня 2018 17:00
журнал обліку ОЗ.pdf
02 травня 2018 17:00
Завдання.pdf
02 травня 2018 17:00
лист про персон.дані.pdf
02 травня 2018 17:00
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
02 травня 2018 17:00
щодо ліцензії.pdf
02 травня 2018 17:00
Відгук_ЦГЗК.pdf
02 травня 2018 17:00
Довідка по ст17.pdf
02 травня 2018 17:00
Гарантія_100-181-01367.rar
02 травня 2018 17:00
довідка про досвід.pdf
02 травня 2018 17:00
Згода на договір.pdf
02 травня 2018 17:00
довідка про відомості.pdf
02 травня 2018 17:00
Відгук_ПівнГЗК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ"

ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Рішення скасоване 1 980 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 09:26
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Рішення скасоване 3 684 210,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 09:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Рішення скасоване 4 050 243,06
UAH з ПДВ
31 липня 2018 09:26
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 1 980 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 09:28
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Відхилено 3 684 210,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 09:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 4 050 243,06
UAH з ПДВ
31 липня 2018 10:30
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"
#38293320
Відхилено 4 195 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 11:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ"
#39854550
Відхилено 4 250 374,28
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 19:02
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Відхилено 5 000 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 19:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ЕКСПЕРТИЗИ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#30268475
Відхилено 5 276 659,20
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 19:05

Документи

06 червня 2018 12:52
Електронний підпис
06 червня 2018 12:52
Протокол 38(1)_copy.pdf
15 травня 2018 15:09
Електронний підпис
15 травня 2018 15:08
протокол 21.pdf

Документи

13 червня 2018 10:17
Електронний підпис
13 червня 2018 10:17
протокол 53.pdf

Документи

20 червня 2018 10:27
Електронний підпис
20 червня 2018 10:22
протокол 64.pdf

Документи

31 липня 2018 09:28
Електронний підпис
31 липня 2018 09:27
Протокол 38(1)_copy.pdf

Документи

31 липня 2018 09:30
Електронний підпис
31 липня 2018 09:29
протокол 53.pdf

Документи

31 липня 2018 10:30
Електронний підпис
31 липня 2018 09:32
протокол 98.PDF

Документи

03 серпня 2018 11:37
Електронний підпис
03 серпня 2018 11:37
протокол 101.pdf

Документи

09 серпня 2018 19:02
Електронний підпис
09 серпня 2018 19:00
протокол 105.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 серпня 2018 19:03
Електронний підпис
09 серпня 2018 19:02
протокол 105.pdf

Документи

09 серпня 2018 19:05
Електронний підпис
09 серпня 2018 19:04
протокол 105.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
09 серпня 2018 19:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі