Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 — 44310000-6 Вироби з дроту (Канати сталеві)
Очікувана вартість
1 234 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001798-a ● dc35a8b960564a6fbc64fd8d656b03be
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Бердянський морський торговельний порт |
Код ЄДРПОУ: | 01125761 |
Вебсайт: | http://bmtport.com.ua |
Місцезнаходження: | 71112, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7 |
Контактна особа: |
Олена Касьян +380615362581 engineer@bmtport.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 234 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,81% |
Інформація про предмет закупівлі
Строк поставки товарів - 2018 рік, відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 метр погонний
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71112, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Горького, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2018 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2018 16:01 |
Додаток №4 -Проект договору -зі змінами від 17.04.18.doc | |
17 квітня 2018 16:01 |
Перелік змін до тендерної документації - Протокол №145 17.04.18.PDF | |
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №3- Для переможця торгів.doc | |
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №2- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc | |
11 квітня 2018 16:24 |
Тендерна документація.doc | |
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №1-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.doc |
17 квітня 2018 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2018 16:01 |
Додаток №4 -Проект договору -зі змінами від 17.04.18.doc
|
|||
17 квітня 2018 16:01 |
Перелік змін до тендерної документації - Протокол №145 17.04.18.PDF
|
|||
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №3- Для переможця торгів.doc
|
|||
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №2- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc
|
|||
11 квітня 2018 16:24 |
Тендерна документація.doc
|
|||
11 квітня 2018 16:24 |
Додаток №1-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основих умов договру
Дата подання: 16 квітня 2018 10:33
Дата відповіді: 17 квітня 2018 16:00
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.3. У разі невідповідності Товару вищевказаним вимогам, Постачальник зобов'язується провести заміну неякісного Товару протягом 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 4.3. Датою здійснення оплати вважається дата надходження грошових коштів на відповідний поточний рахунок Постачальника.5.4. Перехід права власності від Постачальника до Покупця на Товар відбувається в момент переходу ризиків по вказаному Товару згідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.5.7. При виявленні дефектів Товару, невідповідності кількості, якості, комплектності, асортименту, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов'язковим.7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожен день прострочення.7.4. За поставку Товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості неякісного Товару, при цьому власними силами і за свій рахунок робить заміну неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.6. Виключити.7.7. При порушенні Постачальником порядку заповнення податкової накладної/розрахунку коригування, при наявності помилок в обов'язкових реквізитах податкової накладної/розрахунку коригування, Продавець зобов'язаний виправити помилки законодавчо встановленим способом протягом 15 календарних діб з дати отримання письмової вимоги Покупця. При відсутності виправлення помилок, Покупець звертається із заявою до відповідних податкових органів. Якщо помилки не будуть виправлені у законодавчо встановлені строки (ст. 120-1.4 ПКУ), Постачальник відшкодовує Покупцю всі збитки, завдані внаслідок таких помилок.7.8. Виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішення тендерного комітету:
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII внесення змін до тендерної документації є правом замовника. Проект договору було розроблено підрозділами підприємства, з урахуванням вимог законодавства та для захисту інтересів державного підприємства ДП “БМТП”.
Внести у зміни до пункту 7.2 проекту договору та викласти цей пункт у новій редакції.
Нова редакція -
7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення платежу.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII внесення змін до тендерної документації є правом замовника. Проект договору було розроблено підрозділами підприємства, з урахуванням вимог законодавства та для захисту інтересів державного підприємства ДП “БМТП”.
Внести у зміни до пункту 7.2 проекту договору та викласти цей пункт у новій редакції.
Нова редакція -
7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення платежу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-11-001798-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 11 травня 2018 17:51
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Згідно п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства недостатньо аргументованим. Додатково повідомляємо, що Генеральний директор Лавриненко С.Г. та начальник відділу технічного контролю Лук’яненко Г.П. не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Просимо Вас переглянути рішення про дискваліфікацію нашого підприємства – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур», та скасувати протокол від 10.05.2018 № 175.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 13:05
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону в пункті 2.5 додатку №1 тендерної документації був зазначений спосіб підтвердження відповідності учасників установленим статтею 17 Закону вимогам згідно із законодавством.
Учасником не виконано умови п. 2.5. додатку №1 тендерної документації.
Це не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомлена Учасником у вимозі інформація про те, що Генеральний директор Лавриненко С.Г. та начальник відділу технічного контролю Лук’яненко Г.П. не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку, була надана не в складі тендерної пропозиції Учасника. Ця додаткова інформація не може бути використана при розгляді тендерної пропозиції, так як замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Пропозиція ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур" не відповідає умовам тендерної документації. Немає підстав для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур", зазначеного в протоколі розгляду №175 від 10.05.2018р.
Учасником не виконано умови п. 2.5. додатку №1 тендерної документації.
Це не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомлена Учасником у вимозі інформація про те, що Генеральний директор Лавриненко С.Г. та начальник відділу технічного контролю Лук’яненко Г.П. не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку, була надана не в складі тендерної пропозиції Учасника. Ця додаткова інформація не може бути використана при розгляді тендерної пропозиції, так як замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Пропозиція ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур" не відповідає умовам тендерної документації. Немає підстав для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур", зазначеного в протоколі розгляду №175 від 10.05.2018р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" |
1 001 000,00
UAH
|
898 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ЮЖМЕТИЗ |
1 041 600,00
UAH
|
899 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Квінта" |
1 223 590,00
UAH
|
1 223 590,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮЖМЕТИЗ #31768611 |
Очікує рішення |
899 000,00
UAH
|
10 травня 2018 15:26
|
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" #26209430 |
Відхилено |
898 000,00
UAH
|
10 травня 2018 15:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 травня 2018 15:38 |
Коментар щодо відміни: | Підстава відміни торгів - абз.2 ч.1 ст.31 Закону “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, відсутності подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
25 травня 2018 15:38
|
Електронний підпис |
25 травня 2018 15:37
|
Протокол №197 25.05.18.PDF |