Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 — 44310000-6 Вироби з дроту (Канати сталеві)
Очікувана вартість
1 234 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001798-a dc35a8b960564a6fbc64fd8d656b03be
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Касьян

+380615362581 engineer@bmtport.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Бердянський морський торговельний порт
Код ЄДРПОУ: 01125761
Вебсайт: http://bmtport.com.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7
Контактна особа: Олена Касьян
+380615362581
engineer@bmtport.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 08:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 14:16
Очікувана вартість: 1 234 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товарів - 2018 рік, відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 метр погонний
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Горького, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основих умов договру
Дата подання: 16 квітня 2018 10:33
Дата відповіді: 17 квітня 2018 16:00
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.3. У разі невідповідності Товару вищевказаним вимогам, Постачальник зобов'язується провести заміну неякісного Товару протягом 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 4.3. Датою здійснення оплати вважається дата надходження грошових коштів на відповідний поточний рахунок Постачальника.5.4. Перехід права власності від Постачальника до Покупця на Товар відбувається в момент переходу ризиків по вказаному Товару згідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.5.7. При виявленні дефектів Товару, невідповідності кількості, якості, комплектності, асортименту, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов'язковим.7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожен день прострочення.7.4. За поставку Товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості неякісного Товару, при цьому власними силами і за свій рахунок робить заміну неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.6. Виключити.7.7. При порушенні Постачальником порядку заповнення податкової накладної/розрахунку коригування, при наявності помилок в обов'язкових реквізитах податкової накладної/розрахунку коригування, Продавець зобов'язаний виправити помилки законодавчо встановленим способом протягом 15 календарних діб з дати отримання письмової вимоги Покупця. При відсутності виправлення помилок, Покупець звертається із заявою до відповідних податкових органів. Якщо помилки не будуть виправлені у законодавчо встановлені строки (ст. 120-1.4 ПКУ), Постачальник відшкодовує Покупцю всі збитки, завдані внаслідок таких помилок.7.8. Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення тендерного комітету:
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII внесення змін до тендерної документації є правом замовника. Проект договору було розроблено підрозділами підприємства, з урахуванням вимог законодавства та для захисту інтересів державного підприємства ДП “БМТП”.
Внести у зміни до пункту 7.2 проекту договору та викласти цей пункт у новій редакції.
Нова редакція -
7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення платежу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-001798-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 11 травня 2018 17:51
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Згідно п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства недостатньо аргументованим. Додатково повідомляємо, що Генеральний директор Лавриненко С.Г. та начальник відділу технічного контролю Лук’яненко Г.П. не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Просимо Вас переглянути рішення про дискваліфікацію нашого підприємства – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур», та скасувати протокол від 10.05.2018 № 175.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 13:05
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону в пункті 2.5 додатку №1 тендерної документації був зазначений спосіб підтвердження відповідності учасників установленим статтею 17 Закону вимогам згідно із законодавством.
Учасником не виконано умови п. 2.5. додатку №1 тендерної документації.
Це не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Додатково повідомлена Учасником у вимозі інформація про те, що Генеральний директор Лавриненко С.Г. та начальник відділу технічного контролю Лук’яненко Г.П. не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку, була надана не в складі тендерної пропозиції Учасника. Ця додаткова інформація не може бути використана при розгляді тендерної пропозиції, так як замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Пропозиція ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур" не відповідає умовам тендерної документації. Немає підстав для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПрАТ ВО "Стальканат-Сілур", зазначеного в протоколі розгляду №175 від 10.05.2018р.

Документи подані скаржником

11 травня 2018 17:51
РАЗЯСНЕНИЯ.doc

Документи

15 травня 2018 13:05
Протокол 176 14.05.18.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 1 001 000,00
UAH
898 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЮЖМЕТИЗ 1 041 600,00
UAH
899 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 1 223 590,00
UAH
1 223 590,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 10:10
Електронний підпис
26 квітня 2018 17:13
Електронний підпис
26 квітня 2018 17:12
УСТАВ ст.15-27 копия.pdf
26 квітня 2018 17:12
УСТАВ ст.1-14 копия.pdf
26 квітня 2018 17:12
ТЕХ.ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
26 квітня 2018 17:12
СЕРТИФИКАТ ЯКОСТИ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 квітня 2018 17:12
Опись УСТАВ на 18.05.16.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОГОВОР ОЛЬВИЯ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОГОВОР ЛЬВИВВУГИЛЛЯ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА ПИДПИСАНТИ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА НЕ САНКЦИИ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА АНТИКОРУПЦИЯ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА СТ. 50.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА НЕ ЕДР.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА ДОВКИЛЛЯ.pdf
26 квітня 2018 17:12
ДОВИДКА БЕНИФИЦИАР.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 16:57
Підтвердження.pdf
26 квітня 2018 14:04
Кваліфікаційні.pdf
26 квітня 2018 14:04
Протоколи.наказ.pdf
26 квітня 2018 14:04
Статут.pdf
26 квітня 2018 14:04
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВ ЮЖМЕТИЗ

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮЖМЕТИЗ
#31768611
Очікує рішення 899 000,00
UAH
10 травня 2018 15:26
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Відхилено 898 000,00
UAH
10 травня 2018 15:26

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 травня 2018 15:38
Коментар щодо відміни: Підстава відміни торгів - абз.2 ч.1 ст.31 Закону “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Документи:
25 травня 2018 15:38
Електронний підпис
25 травня 2018 15:37
Протокол №197 25.05.18.PDF