Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з організації заходів (Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Очікувана вартість
4 150 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001622-c da5a2ad05d354f78b0980ed7124d7d08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдай Сергій Володимирович

080969556271 MIP2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство інформаційної політики України
Код ЄДРПОУ: 39601044
Вебсайт: http://mip.gov.ua/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 15
Контактна особа: Гайдай Сергій Володимирович
080969556271
MIP2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 07:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:02
Очікувана вартість: 4 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,36 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації заходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги з організації заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2018 19:09
Електронний підпис
11 квітня 2018 19:07
!ТД для організації _2018_2с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГОНОВА І ПАРТНЕРИ" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВЧУК ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГОНОВА І ПАРТНЕРИ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВЧУК ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГОНОВА І ПАРТНЕРИ"
#40926916
Переможець 4 000 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 18:27

Документи

02 травня 2018 18:27
Електронний підпис
02 травня 2018 18:25
180502152913_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГОНОВА І ПАРТНЕРИ"
#40926916
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2018 18:27
Електронний підпис
02 травня 2018 18:25
180502152913_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 18:25
8П180514-2_14.05.2018.pdf укладений
15 травня 2018 18:24
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 10:40
протокол.pdf зміни до договору
22 травня 2018 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою внесення уточнень та приведення у відповідність інформації, що була оприлюднена у звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-04-11-001622-c п.п.11,12, 20. викласти в редакції: 1) «11. Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) 4 000 000,00 UAH без ПДВ». 2) «12. Ціна пропозиції учасника після закінчення аукціону 4 000 000,00 UAH без ПДВ». 3) «20. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 4 000 000,00 UAH без ПДВ». У зв’язку з відсутністю інших програмних функцій щодо редагування інформації про закупівлю окрім функції «повідомлення про внесення змін до договору», а так само з урахуванням тієї обставини, що звіт про результати проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель автоматично, оприлюднити додатково даний протокол в розділі «повідомлення про внесення змін до договору», вказавши в описі у відповідному полі електронної системи закупівель, що така інформація не є фактично повідомленням про внесення змін до договору в розумінні ст. 10 Закону. Інформацію, визначену пунктами 11, 12 та 20 звіту відповідно читати в редакції, що визначені пунктом 1 резолютивної частини даного протоколу.
Номер договору про закупівлю: 8П180514-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8П180514-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 000 000,00
UAH