Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance R-39 Brody - Ternopil km 0+000 - km 6+660, km 7+660 - km 10+595, km 20+475 - km 20+980, km 22+546 - km 25+361, km 25+730 - km 26+340, km 26+795 - km 28+350 Lviv region
Очікувана вартість
157 851 488,00 UAH
UA-2018-04-11-001599-c 27c415ef8b9a481e993522ffda81bec6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 09:30
Початок аукціону: 19 липня 2018 15:04
Очікувана вартість: 157 851 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 789 257,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3157029 UAH
Publication date: 11 квітня 2018 18:23
Enquiries until: 17 червня 2018 09:30
Complaints submission until: до 23 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 червня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 157 851 488 UAH including VAT
Minimal lowering step: 789 257 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance R-39 Brody - Ternopil km 0+000 - km 6+660, km 7+660 - km 10+595, km 20+475 - km 20+980, km 22+546 - km 25+361, km 25+730 - km 26+340, km 26+795 - km 28+350 Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 16:04
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ 19.06.2018.pdf
19 червня 2018 16:04
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 19.06.2018р..pdf
19 червня 2018 16:04
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль 19.06.2018.pdf
08 червня 2018 18:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
08 червня 2018 18:22
Зміни до ТД Броди-Тернопіль..pdf
08 червня 2018 18:16
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ..pdf
25 травня 2018 16:12
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 25.05.2018р..pdf
25 травня 2018 16:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль від 25.05.2018.pdf
11 травня 2018 18:07
Проект договору.pdf
11 травня 2018 18:06
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ.pdf
11 травня 2018 18:06
Зміни до ТД Броди-Тернопіль.pdf
11 травня 2018 18:06
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
11 квітня 2018 18:23
Проект договору.pdf
11 квітня 2018 18:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
19 червня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 16:04
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ 19.06.2018.pdf
19 червня 2018 16:04
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 19.06.2018р..pdf
19 червня 2018 16:04
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль 19.06.2018.pdf
08 червня 2018 18:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
08 червня 2018 18:16
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
08 червня 2018 18:22
Зміни до ТД Броди-Тернопіль..pdf
08 червня 2018 18:16
Зміни до ТД Броди-Тернопіль..pdf
08 червня 2018 18:16
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ..pdf
25 травня 2018 16:12
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 25.05.2018р..pdf
25 травня 2018 16:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль від 25.05.2018.pdf
11 травня 2018 18:07
Проект договору.pdf
11 травня 2018 18:06
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ.pdf
11 травня 2018 18:06
Зміни до ТД Броди-Тернопіль.pdf
11 травня 2018 18:06
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf
11 квітня 2018 18:23
Проект договору.pdf
11 квітня 2018 18:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 квітня 2018 17:09
Дата відповіді: 19 квітня 2018 14:20
Доброго дня! у Вашій Документації є вимога про наявність асфальтного заводу, та підтвердження досвіду формами КБ-3 та КБ-2В - цей завод має бути лише на території України, чи ви допускаєте можливість входження на ринок іноземного Учасника з досвідом і технікою за кордоном (де немає документів КБ-3 та КБ-2В і підтвердження може бути надано іншими документами), і перевезення заводу та техніки після перемоги у тендері??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (формами КБ-3 та КБ-2В) повідомляємо, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Одночасно зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимоги стосовно асфальтобетонного заводу, зазначені замовником у тендерній документації в Додатку №1, також зазначаємо, що необхідно враховувати що відстань від асфальтобетонного заводу до місця надання послуг (виконання робіт) повинна бути такою, щоб при транспортуванні асфальтобетонної суміші, дана суміш не встигала охолонути нижче мінімальної допустимої температури на початку ущільнення, відповідно до ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний" п. 5.4. табл. 12 - температура нагрівання складових при виробництві та ущільнені асфальтобетонної суміші.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-001599-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 09 травня 2018 21:58
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (більш детально у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2018 20:30
Рішення від 11.05.2018 № 4447+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:30
рішення від 30.05.2018 № 5109.pdf
Дата публікації: 04 червня 2018 21:23

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000007 ● bc51f5a8e5984929ba0f9253383d22de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-11-001599-c 11.04.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-02 10:49:10

Про надання пояснення

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-11-001599-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення щодо відсутності вимог, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922 в тендерній документації?

2. Відповідно до пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Також в тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі; не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону; невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 922, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу пояснити, чому у тендерну документації Замовником включені вимоги, що суперечать нормам статті 25 та 28 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 17:23:44

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-11-001599-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення виявлених порушень: «Порушення зазначене у висновку не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області» проведена, договірні зобов’язання виконуються, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення»

2019-08-21 15:37:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2018
UA-2018-04-11-001599-c27c415ef8b9a481e993522ffda81bec6
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 липня 2018 17:40
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 09:10
Електронний підпис
27 червня 2018 09:06
Онур 8614-2 p7s.7z
27 червня 2018 09:06
Онур 8614-2 medoc.7z
26 червня 2018 16:53
pidtverdzhennia_dod1_t3_LSU2_2017.pdf
26 червня 2018 16:53
pidtverdzhennia_dod1_t3_LSU1_2017.pdf
26 червня 2018 16:53
СТАТУТ.pdf
26 червня 2018 16:53
Онур 8614-1 p7s.7z
26 червня 2018 16:53
Онур 8614 p7s.7z
26 червня 2018 16:53
Онур 8614 medoc.7z
26 червня 2018 16:53
Онур 8614 -1 medoc.7z
26 червня 2018 16:53
накази_2006.pdf
26 червня 2018 16:53
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 червня 2018 16:53
Витяг_1806.pdf
26 червня 2018 16:53
41_povnovazhennia.pdf
26 червня 2018 16:53
41_dod2-7.sub.pdf
26 червня 2018 16:53
41_dod1.pdf

Документи

13 липня 2018 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 08:16
Електронний підпис
27 червня 2018 08:15
6. Банківська гарантія.7z
26 червня 2018 20:29
Електронний підпис
26 червня 2018 20:27
6. Банківська гарантія.7z
26 червня 2018 20:27
3. Наявність досвіду.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Документи

13 липня 2018 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2018 17:17
документи переможця
27 липня 2018 15:34
документи переможця
27 червня 2018 01:19
Електронний підпис
27 червня 2018 01:19
Електронний підпис
27 червня 2018 01:18
Проект договору.pdf
27 червня 2018 01:18
Письмове погодження.pdf
27 червня 2018 01:18
Лiцензiя банк Восток.zip
27 червня 2018 01:18
Інформаційні довідки.pdf
27 червня 2018 01:18
Договір 70К часть 2.pdf
27 червня 2018 01:18
Договір 70К часть 1.pdf
27 червня 2018 01:18
Дефекиний акт.pdf
27 червня 2018 01:18
Гарантійні листи.pdf
27 червня 2018 01:18
Вимоги.pdf
27 червня 2018 01:18
Банк Восток.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 157 520 490,00
UAH з ПДВ
157 520 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 157 851 488,00
UAH з ПДВ
157 851 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 17:17
документи переможця
27 липня 2018 15:34
документи переможця
27 червня 2018 01:19
Електронний підпис
27 червня 2018 01:19
Електронний підпис
27 червня 2018 01:18
Проект договору.pdf
27 червня 2018 01:18
Письмове погодження.pdf
27 червня 2018 01:18
Лiцензiя банк Восток.zip
27 червня 2018 01:18
Інформаційні довідки.pdf
27 червня 2018 01:18
Договір 70К часть 2.pdf
27 червня 2018 01:18
Договір 70К часть 1.pdf
27 червня 2018 01:18
Дефекиний акт.pdf
27 червня 2018 01:18
Гарантійні листи.pdf
27 червня 2018 01:18
Вимоги.pdf
27 червня 2018 01:18
Банк Восток.zip

Публічні документи

27 червня 2018 08:16
Електронний підпис
27 червня 2018 08:15
6. Банківська гарантія.7z
26 червня 2018 20:29
Електронний підпис
26 червня 2018 20:27
6. Банківська гарантія.7z
26 червня 2018 20:27
3. Наявність досвіду.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч5.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч4.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч3.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч2.pdf
26 червня 2018 20:27
2.1. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Переможець 157 520 490,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 12:22

Документи

27 липня 2018 12:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
157 520 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 12:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:52
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
22 грудня 2018 14:52
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 16:24
Договір.pdf укладений
15 серпня 2018 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для надання послуг, Сторони Договору погоджують продовжити виконання зобов'язань Підрядника щодо надання послуг та продовжити строк дії даного Договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 103-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 103-08/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 162 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 527 000,00 UAH)