Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current average repair public roads of national importance R-39 Brody - Ternopil km 0+000 - km 6+660, km 7+660 - km 10+595, km 20+475 - km 20+980, km 22+546 - km 25+361, km 25+730 - km 26+340, km 26+795 - km 28+350 Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 15:04 |
Очікувана вартість: | 157 851 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 789 257,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3157029 UAH |
Publication date: | 11 квітня 2018 18:23 |
Enquiries until: | 17 червня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 157 851 488 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 789 257 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2018 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 16:04 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ 19.06.2018.pdf | |
19 червня 2018 16:04 |
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 19.06.2018р..pdf | |
19 червня 2018 16:04 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль 19.06.2018.pdf | |
08 червня 2018 18:22 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf | |
08 червня 2018 18:22 |
Зміни до ТД Броди-Тернопіль..pdf | |
08 червня 2018 18:16 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ..pdf | |
25 травня 2018 16:12 |
Зміни до ТД Броди-Тернопіль 25.05.2018р..pdf | |
25 травня 2018 16:12 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль від 25.05.2018.pdf | |
11 травня 2018 18:07 |
Проект договору.pdf | |
11 травня 2018 18:06 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ БРОДИ-ТЕРНОПІЛЬ.pdf | |
11 травня 2018 18:06 |
Зміни до ТД Броди-Тернопіль.pdf | |
11 травня 2018 18:06 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf | |
11 квітня 2018 18:23 |
Проект договору.pdf | |
11 квітня 2018 18:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Броди - Тернопіль.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одночасно зазначаємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимоги стосовно асфальтобетонного заводу, зазначені замовником у тендерній документації в Додатку №1, також зазначаємо, що необхідно враховувати що відстань від асфальтобетонного заводу до місця надання послуг (виконання робіт) повинна бути такою, щоб при транспортуванні асфальтобетонної суміші, дана суміш не встигала охолонути нижче мінімальної допустимої температури на початку ущільнення, відповідно до ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний" п. 5.4. табл. 12 - температура нагрівання складових при виробництві та ущільнені асфальтобетонної суміші.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 травня 2018 21:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000007 ● bc51f5a8e5984929ba0f9253383d22de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-11-001599-c 11.04.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-02 10:49:10
Про надання пояснення
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-11-001599-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення щодо відсутності вимог, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922 в тендерній документації?
2. Відповідно до пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Також в тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі; не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону; невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 922, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу пояснити, чому у тендерну документації Замовником включені вимоги, що суперечать нормам статті 25 та 28 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 17:23:44
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-11-001599-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення виявлених порушень: «Порушення зазначене у висновку не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області» проведена, договірні зобов’язання виконуються, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення»
2019-08-21 15:37:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Переможець |
157 520 490,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 14:52
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2018 16:24
|
Договір.pdf | укладений |
15 серпня 2018 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для надання послуг, Сторони Договору погоджують продовжити виконання зобов'язань Підрядника щодо надання послуг та продовжити строк дії даного Договору до 31.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 103-08/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 103-08/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |