Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розвиток системи електронного документообігу в облдержадміністрації, облраді, райдержадміністраціях, райрадах та сільських і селищних радах Одеської області
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001501-a 030a173e8cb24ae686a22a138c430426
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Тиндюк

+380958423922 atindyuk@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр"
Код ЄДРПОУ: 25053256
Вебсайт: http://iac.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., м. Одеса, проспект Шевченка, 4
Контактна особа: Андрій Тиндюк
+380958423922
atindyuk@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності (пп. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»), та в тому числі забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами яка може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням (пп. 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Комунальне підприємство "Обласний інформаційно-аналітичний центр" є виконавцем робіт і завдань регіональної програми інформатизації Одеської області. Одеська обласна державна адміністрація є її державним замовником. В Одеській обласній державній адміністрації з 2007 року використовується програмне забезпечення «Автоматизована система документообігу «ДОК ПРОФТМ СТЕП 2.0.» яка зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології.
Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» (далі – ДОК ПРОФ 3) це продовження розвитку системи ДОКПРОФ, що включає в себе найкраще з минулих розробок та інноваційні рішення.
Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ» з 2011 року використовується Одеською обласною державною адміністрацією для опрацювання звернень громадян, що пов’язане з обробкою персональних даних.
Згідно статті 24 Закону України «Про захист персональних даних» «Володільці, розпорядники персональних даних та треті особи зобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних».
Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» отримало експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу як програмно-технічне ядро комплексної системи захисту інформації в ІТС класу «2» та класу «3» з рівнем гарантії Г-2 для обробки відкритої, конфіденційної службової та таємної інформації.
ДОК ПРОФ 3 сертифіковане Державним агентством з питань електронного урядування України на роботу з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД). Виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» належать ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (Рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»).

Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
- Рішення Одеської обласної ради від 21 грудня 2017 року № 649-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2018 рік»;
- Рішення Одеської обласної ради від 23 грудня 2016 року № 281-VII «Про затвердження обласної програми надання фінансової підтримки комунальним підприємствам (установам, організаціям) спільної власності територіальних громад Одеської області, які забезпечують діяльність обласної ради та обласної державної адміністрації, на 2017-2019 роки»;
- договори від 17 грудня 2007 року № Т522Т3573, від 03 грудня 2008 року № Т522Т3667 та від 23 листопада 2011 року № Т522Т24112011 на закупівлю КП «Обласний інформаційно-аналітичний центр» програмного забезпечення «Автоматизована система документообігу «ДОК ПРОФТМ СТЕП 2.0.», від 26.07.2017 року № ДКП-2017 на закупівлю примірників програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3».
- копія рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»;
- копія експертного висновку з рівнем гарантії Г-2 комплексу засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3».
- копія сертифікату ДП «Державний центр інформаційних ресурсів України» щодо успішного проведення тестування системи електронного документообігу «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 15:43
Оскарження наміру укласти договір: 22 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Впровадження системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОКПРОФ 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, м. Одеса, пр-т Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Тендерна документація

11 квітня 2018 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ»
#37471425
Переможець 3 350 000,00
UAH
11 квітня 2018 15:43

Документи

11 квітня 2018 15:43
Електронний підпис
11 квітня 2018 15:42
Протокол_4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 15:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ»
#37471425
3 350 000,00
UAH
Документи

Документи

11 квітня 2018 15:43
Електронний підпис
11 квітня 2018 15:42
Протокол_4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 10:11
дкп-2018.pdf укладений
23 квітня 2018 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 350 000,00
UAH