Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Подарунок (сидушка універсальна) для збору – походу «Козацькими шляхами»
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-04-11-001211-c ● a2da91da273c41edb7b457a264166128
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19137032 |
Вебсайт: | http://ssm.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2 |
Контактна особа: |
Перетятько Юлія Вікторівна 380444561599 julya4561599@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 16:30 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2018 11:51 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Подарунок (сидушка універсальна) для збору – походу «Козацькими шляхами». Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Подарунок (сидушка універсальна) для збору – походу «Козацькими шляхами». Згідно документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Київ, вул. Довженка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 квітня 2018
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2018 15:33 |
Документація на сидушку КШ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-11-001211-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАМАНЮК ДАР'Я МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3073806982
Дата подання: 23 квітня 2018 11:41
Кваліфікація
Під час оголошення закупівлі не було вказано жодних технічних характеристик, окрім того, що сидушка повинна бути фольгованою та з резинкою. Ми телефонували до Замовника, щоб уточнити технічні характеристики, на що нам дали відповідь, що "Розміри різні, повинні підходити для дітей від 6 до 14 років". На будь-які наші питання з приводу товщини, розмірів, щільності та інших характерристик, нам була дана одна і та ж відповідь: "Розміри різні, повинні підходити для дітей від 6 до 14 років". Ми виграли аукціон і зв'яалися з Замовником, щоб дізнатися, які саме розміри їм потрібні, яка кількість типорозмірів і куди відправляти зразки. Нам знову точної відповіді ніхто не дав. Сказали, що відправляйте зразки, а ми подивимось. І тільки на наступний день, коли ми вже відправили зразки, на мсказали, що усі 500 сидушок повинні бути 285*395 мм, товщиною 16 мм. Ми погодилися зробити за таку ціну такі сидушки. Та на наступний день нам почали розхказувати, що там повинна бути гарна щільність. Ми погодилися. АЛЕ, Замовник відмовився приймати наші зразки! І дискваліфікував нас через те, що ми не підтвердили кваліфікацію. Ми забрали зразки. Упаковку не пошкоджено. У якому вигляді ми відправляли товар, у такому вигляді він до нас і прийшов. Склалося враження, що нас хотіли змусити відмовитися від цієї закупівлі. З вищезаначенного, а також зважаючи на те, що наступного учасника дискваліфікували через 25 хвилин з початку його кваліфікації, ми маємо право вважати, що Замовник оголошував закупівлю із заздалегідь відомим переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2018 12:17
Київський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді повідомляє Вам, що відповідно до Документації та Положення від 20 грудня 2016р. №75 Учасник з найбільш вигідною пропозицією на стадії кваліфікації, яка діє 3 дні, повинен надати зразки запропонованого товару. Учасник з найбільш вигідною пропозицією на стадії кваліфікації, повинен надати зразки запропонованого товару.
Враховуючи те, що ФОП ГАМАНЮК Д. М. після закінчення Аукціону 17.04.2018 о 12.24 було за телефоновано та запропоновано надіслати зразок товару на адресу: м. Київ, вул.Довженка, 2 (ст. метро Шулявка), про що було наголошено. Зразок товару Вами було надіслано на іншу адресу, про що Ви самостійно нам повідомили 20.04.2018р., а також було надіслано смс повідомлення з відділення Нової пошти. Всі терміни розгляду зразку товару закінчено.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи те, що ФОП ГАМАНЮК Д. М. після закінчення Аукціону 17.04.2018 о 12.24 було за телефоновано та запропоновано надіслати зразок товару на адресу: м. Київ, вул.Довженка, 2 (ст. метро Шулявка), про що було наголошено. Зразок товару Вами було надіслано на іншу адресу, про що Ви самостійно нам повідомили 20.04.2018р., а також було надіслано смс повідомлення з відділення Нової пошти. Всі терміни розгляду зразку товару закінчено.
Київський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді повідомляє Вам, що відповідно до Документації та Положення від 20 грудня 2016р. №75 Учасник з найбільш вигідною пропозицією на стадії кваліфікації, яка діє 3 дні, повинен надати зразки запропонованого товару. Учасник з найбільш вигідною пропозицією на стадії кваліфікації, повинен надати зразки запропонованого товару.
Враховуючи те, що ФОП ГАМАНЮК Д. М. після закінчення Аукціону 17.04.2018 о 12.24 було за телефоновано та запропоновано надіслати зразок товару на адресу: м. Київ, вул.Довженка, 2 (ст. метро Шулявка), про що було наголошено. Зразок товару Вами було надіслано на іншу адресу, про що Ви самостійно нам повідомили 20.04.2018р., а також було надіслано смс повідомлення з відділення Нової пошти. Всі терміни розгляду зразку товару закінчено.
Враховуючи те, що ФОП ГАМАНЮК Д. М. після закінчення Аукціону 17.04.2018 о 12.24 було за телефоновано та запропоновано надіслати зразок товару на адресу: м. Київ, вул.Довженка, 2 (ст. метро Шулявка), про що було наголошено. Зразок товару Вами було надіслано на іншу адресу, про що Ви самостійно нам повідомили 20.04.2018р., а також було надіслано смс повідомлення з відділення Нової пошти. Всі терміни розгляду зразку товару закінчено.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-001211-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Середа Ольга Олексіївна, Код ЄДРПОУ:3313612382
Дата подання: 20 квітня 2018 17:30
Скарга на необгрунтовану дискваліфікацію
В тендерній документації вказано "На стадії кваліфікації Учасник з найбільш вигідною пропозицією повинен надати зразки запропонованого товару.". Дане формуляювання передбачає, що зразки повинен надати той учасник, який перебуває на розгляді в даний момент (До речі, відсутність чітких термінів надання зразків у формулюванні залишає можливість маніпуляції результатами тендеру). ФОП Середа О. О. за результатом аукціону перебував на 2 місці після учасника ФОП Гаманюк і мав статус "В черзі". Статус "На розгляді" було отримано 20.04.2018 року в 15:37 - тільки після цього замовник має вимагати отримання зразка і при цьому давати певний час на доставку його (зразка) для перевірки якості. Проте, замовник через 24 хвилини після зміни статуса на "на розгляді" змінив його на "дискваліфіковано", аргументуючи відмову відсутністю зразку, хоча доставити його за 24 хвилини неможливо... Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію і розглянути зразок, який ФОП Середа зможе передати замовнику на насупний робочий день (понеділок 23.04). І тільки після цього виносити рішення про виизнання учасника переможцем або дискваліфікацію. В іншому випадку, у нас є всі підстави вважати, що представник замоника діє в інтересах одного з наступних учасників, які за резултатами аукціону запропонували більш високі ціни на закупівлю
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 25 квітня 2018 12:39
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 12:38
Вимогу задоволено. Враховуючи короткі терміни поставки надати зразок протягом 24 год., а саме до 26.04.2018р. до 13:00
Вимогу задоволено. Враховуючи короткі терміни поставки надати зразок протягом 24 год., а саме до 26.04.2018р. до 13:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАМАНЮК ДАР'Я МИКОЛАЇВНА |
11 500,00
UAH з ПДВ
|
11 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Середа Ольга Олексіївна |
16 750,00
UAH з ПДВ
|
13 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
15 028,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Виничук |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
16 327,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАМАНЮК ДАР'Я МИКОЛАЇВНА #3073806982 |
Відхилено |
11 500,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 15:37
|
ФОП Середа Ольга Олексіївна #3313612382 |
Рішення скасоване |
13 225,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 12:39
|
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович #3158712132 |
Рішення скасоване |
15 028,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 12:39
|
ФОП Середа Ольга Олексіївна #3313612382 |
Відхилено |
13 225,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:57
|
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович #3158712132 |
Переможець |
15 028,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Жиріков сидушка 15028.pdf | укладений |
03 травня 2018 17:39
|