Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі та фрукти (капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірок свіжий, помідор свіжий (томат), лимон, апельсин, яблуко, банан, мандарин) для навчальних закладів Вінницького району
Очікувана вартість
1 053 400,00 UAH
UA-2018-04-11-000452-b e51328b550e5415ea2f27acf4103cc0b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Олег Валентинович

+380678411649 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Тимчук Олег Валентинович
+380678411649
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 16:02
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 16:02
Початок аукціону: 02 травня 2018 14:12
Очікувана вартість: 1 053 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 534,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4641 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4641 кг
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6190 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3774 кг
огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3714 кг
помідор свіжий (томат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5100 кг
капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5128 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2090 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
709 кг
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2930 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2816 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2018 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 15:58
Проект договору.doc
11 квітня 2018 15:58
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 04 травня 2018 10:15
вимога щодо усунення порушення
Просимо скасувати рішення щодо визначення тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни - переможцем даної закупівлі, так як тендерна пропозиція даного учасника містить ряд невідповідностей:
1. У довідці про виконання аналогічних договорів зазначено 5 аналогічних договорів, а відгуків ФОП Продан Олена Сергіївна у складі своєї тендерної пропозиції надала лише два. При тому, хочу звернути увагу замовника, що надані листи-відгуки не є офіційними документами, так як не містять вихідного номера та складені не на фірмовому бланку замовника. Відповідно до ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» (вимагалося «….позитивного листа-відгука за підписом керівника організації з якою укладено АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР, КОТРИЙ НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА Є ЗАЗНАЧЕНИМИ В ДОВІДЦІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ…») та додатку 4 тендерної документації відгук має бути наданий до кожного аналогічного договору, що зазначений у довідці. При тому надані відгуки не містять реквізитів договорів, а саме на який договір надається відгук. Тому, Відділ освіти Вінницької районної державної адміністрації, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни повинен був звернути увагу щодо наданих відгуків, так як дана невідповідність тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни є підставою для відхилення її пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
1. А також, звертаю увагу замовника, що відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації (прикінцева вимога*), цитую «Якщо учасник не є платником ПДВ, ціна та вартість тендерної пропозиції вказуються без урахування ПДВ, про що учасником зазначається У ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, ЯКА НАДАЄТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та завантажується разом з іншими файлами тендерної пропозиції». Дана довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Продан Олени Сергіївни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Продан Олени Сергіївни відсутнє пояснення щодо ненадання статуту. А ненадання документу або пояснення щодо його відсутності являється не виконанням вимоги тендерної документації, що спричиняє застосування ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надано від 05.09.2013р, який містить застарілу інформацію щодо учасника закупівлі.
Виходячи із вищезазначено, просимо повторно переглянути тендерну пропозицію ФОП Продан Олени Сергіївни та зробити об’єктивну її оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 15:53
Щодо наявності документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати: довідку про виконання аналогічного договору; копію аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору; позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником та є зазначеними в довідці про виконання аналогічного договору.
Як слідує з вказаних вимог тендерної документації, учасником має бути надано довідку про виконання лише одного аналогічного договору; копію лише одного аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору та лише один позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником та є зазначеними в довідці про виконання аналогічного договору
Аналізуючи зміст тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Продан Олени Сергіївни встановлено, що нею надано: довідку про добросовісне виконання аналогічних договорів; аналогічні договори, котрі, у тому числі, зазначенні в довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів та надано відгуки за підписом керівника організації з якою укладено аналогічні договори та котрі зазначені в довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів.
Тобто, учасником – фізичною особою-підприємцем Продан Оленою Сергіївною, фактично, відповідно до умов тендерної документації надано довідку про виконання аналогічного договору; копію аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору; позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником та є зазначеними в довідці про виконання аналогічного договору.

Щодо ненадання статуту учасником.
Враховуючи організаційну форму учасника, є зрозумілим, що підприємницьку діяльність фізична особа-підприємець Продан Олена Сергіївна здійснює без наявності статуту.


Щодо платника ПДВ.
Вивчаючи документи тендерної пропозиції учасника, зокрема, заповнену форму «Тендерна пропозиція», а також наданий ним підписаний проект договору з додатком, стає зрозумілим, що учасник – фізична особа-підприємець Продан Олена Сергіївна не є платником ПДВ. Відомості, щодо сплати ПДВ, котрі відображені у вказаних документах, фактично є їх довільною формою, котра вимагалась тендерною документацією.



Щодо витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене, замовником самостійно перевіряється інформація, котра міститься у відкритих єдиних державних реєстрах.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 04 травня 2018 14:24
Заперечення на вимогу щодо усунення порушення
04.05.2018, 10:15. ФОП Облапенко В.І. звернувся до Замовника з вимогою скасувати рішення щодо визначення тендерної пропозиції Продан О.С. переможцем в процедурі закупівлі UA-2018-04-11-000452-b.
Надаю своє заперечення щодо зазначеної вимоги.

1. ФОП Облапенко В.І. вказує, що «Відповідно до ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» (вимагалося «….позитивного листа-відгука за підписом керівника організації з якою укладено АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР, КОТРИЙ НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА Є ЗАЗНАЧЕНИМИ В ДОВІДЦІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ…») та додатку 4 тендерної документації відгук має бути наданий до кожного аналогічного договору, що зазначений у довідці. При тому надані відгуки не містять реквізитів договорів, а саме на який договір надається відгук.»
Проте, в пункті 3 Додатку 4 Тендерної документації зазначено: «позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником та є зазначеними в довідці про виконання аналогічного договору»

Тобто Замовник і не вимагав щоб «наданий відгук був до кожного аналогічного договору», а також щоб «відгуки містили реквізити договорів, а саме на який договір надається відгук».

2. ФОП Облапенко В.І. вказує, що «У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Продан Олени Сергіївни відсутнє пояснення щодо ненадання статуту. А ненадання документу або пояснення щодо його відсутності являється не виконанням вимоги тендерної документації, що спричиняє застосування ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».»
п.4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції»

Враховуючи те, що такий документ як «статут» стосується юридичних осіб, а ФОП Продан О.С. є фізичною особою-підприємцем – він не подається учасником в складі тендерної пропозиції.

3.ФОП Облапенко В.І. вказує, що «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надано від 05.09.2013р, який містить застарілу інформацію щодо учасника закупівлі.»

Дана теза взагалі абсурдна, адже ні тендерна документація, ні ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить такого визначення та такої підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ФОП Облапенко В.І. не відповідає вимогам Замовника, оскільки:
1. Згідно п.6 Тендерної документації Замовника:
«Учасником при поданні тендерної пропозиції, в аналогічний спосіб, разом з іншими документами надається:
інформація в довільній формі про те, що запропонований товар відповідає заходам із захисту довкілля…»

ФОП Облапенко В.І. не надано в складі тендерної пропозиції інформації про те, що запропонований товар відповідає заходам із захисту довкілля.

2. ФОП Облапенко В.І. надав неправдиву та таку, що вводить в оману інформацію, яка містить неправдиві відомості про господарську діяльність, а саме про те, що у ФОП Облапенко В.І. нібито працює водієм-експедитором Шугайло Віктор Леонідович («Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації»).
Проте, така особа не є працівником у ФОП Облапенко В.І. (дану інформацію Замовник може сам перевірити у відповідності до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2018 12:00
Враховуючи те, що згідно закону України "Про публічні закупівлі" у випадку, якщо замовником прийнято рішення про намір укласти договір та визначено переможця,відповідно, наступну тендерну пропозицію з переліку участників, що вважається найбільш економічно вигідною, замовник не розглядає.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 04 травня 2018 20:37
Вимога щодо усунення порушення повторно
Шановний замовник Відділ освіти Вінницької районної державної адміністрації!
1. Вимогою тендерної документації було наступне : «позитивний лист-відгук за підписом керівника організації з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником ТА Є ЗАЗНАЧЕНИМИ В ДОВІДЦІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ». ФОП Продан Олена Сергіївна зазначає у довідці 5 аналогічних договорів. Отож, учасник повинен надати до кожного договору позитивний лист-відгук, так як вимога ТД звучала «….ТА Є ЗАЗНАЧЕНИМИ В ДОВІДЦІ…». Як замовник визначав до якого договору наданий відгук, адже зміст в обох відгуках ідентичний без зазначення реквізитів договору (ів)??? Чи є надані відгуки офіційними документами??? Чи дійсно видавалися відгуки???Чому на відгуках відсутні реквізити офіційного листа? Тендерний комітет Відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації перевіряв надану інформацію? Чи скористався при розгляді тендерної пропозиції замовник положенням ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (якщо так, то прошу надати підтвердження)?Адже надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, призводить до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
2. Відповідно до вимог ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, цитую «Ненадання учасником ДОКУМЕНТІВ ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ ТА ВИМАГАЮТЬСЯ ЦІЄЮ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, або ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЇХ ВІДСУТНІСТЬ В ДОКУМЕНТООБІГУ УЧАСНИКА, ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, є підставою для відхилення відповідної тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації». У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Продан Олени Сергіївни відсутня ДОВІДКА В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, що учасник ФОП Продан Олена Сергіївна не є платником ПДВ, тому ціна та вартість тендерної пропозиції вказуються без урахування ПДВ. Отож при розгляді тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни, тендерним комітетом була здійснена необ’єктивна оцінка, адже усі учасники закупівлі повинні бути на рівних умовах. Своїми діями замовник порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не дотримання принципів закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Не надання документу, що вимагався тендерною документацією - це невідповідність вимогам тендерної документації. Замовник самостійно встановлював вимоги тендерної документації, тому повинен дотримуватися їх в першу чергу. Не надання документу не відноситься до формальних помилок.
Пояснення замовника щодо вищевказаної невідповідності «Вивчаючи документи тендерної пропозиції учасника, зокрема, заповнену форму «Тендерна пропозиція», а також наданий ним підписаний проект договору з додатком, стає зрозумілим, що учасник – фізична особа-підприємець Продан Олена Сергіївна не є платником ПДВ. Відомості, щодо сплати ПДВ, котрі відображені у вказаних документах, фактично є їх довільною формою, котра вимагалась тендерною документацією» не є аргументованим. А якби учасник не надав наприклад документ «тендерну пропозицію» чи проект договору, при цьому надавши довідку що він погоджується з усіма вимогами тендерної документації разом з усіма її додатками, а ціну він вказав в електронній системі шляхом заповнення поля при подачі своєї пропозиції, то тоді замовник (якому з іншого документу стало зрозуміло) також визначив учасник переможцем торгів аргументуючи це тим, що учасник надав погодження з усіма вимогами???
Дуже дивно, що ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код: 2600320856, шляхом надання вимоги до замовника, стає на захист його конкурента по закупівлі ФОП Продан Олени Сергіївни. Зазначаючи свої заперечення щодо поданої вимоги ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ» до Відділу освіти Вінницької районної державної адміністраціі. Іншими словами ФОП Сандульський Ігор Петрович виконує функції тендерного комітету відділу освіти. А чи не є це змова між учасниками ФОП Сандульського Ігоря Петровича та ФОП Продан Олени Сергіївни???чи не зайшли вони на закупівлю парою?
До відома, ФОП Сандульського Ігоря Петровича, повідомляю, що у папці «документи 3» тендерної пропозиції ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" міститься документ під назвою «довкілля», що за своїм змістом підтверджує дотримання учасником заходів із захисту довкілля при поставці товару.
Щодо довідки про наявність працівників.
Замовник вимагав цитую «довідка, що містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАТИМУТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ». Звертаю увагу, що замовником не передбачено надання інформацію про найманих працівників учасника. ФОП Облапенко В.І. працює з водієм-експедитором Шугайлом Віктором Леонідовичем по трудовому договору за потреби. Отож, ФОП Облапенко В.І. підтвердив кваліфікаційний критерій згідно вимог замовника в повній мірі.
Виходячи із вищезазначеного, прошу провести об’єктивну оцінку тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни та усунути усі порушення відповідно до вимог чинного законодавства.
До того звертаю увагу тендерного комітету, що згідно ст.164-14 здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2018 16:34
Відповідно до ч.1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються у тому числі за такими принципами:
- максимальна економія та ефективність . Таким чином , враховуючи вищевикладені доводи замовника щодо зазначених Вами питаннь , відповідна закупівля відповідає потребам в забезпеченні навчальних закладів овочами та фруктами (капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірок свіжий, помідор свіжий (томат), лимон, апельсин, яблуко, банан, мандарин)
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 07 травня 2018 21:50
Порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Шановний замовник!Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» при здійсненні процедур закупівлі ВИ зобовязанні дотримуватись усім принципів здійснення закупівель, а саме (стаття 3 Закону):
 добросовісна конкуренція серед учасників;
 максимальна економія та ефективність;
 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
 недискримінація учасників;
 об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
 запобігання корупційним діям і зловживанням.
А Ви в своїй попередній відповіді стверджуєте, що дотримуєтеся принципу «максимальна економія та ефективність». А як щодо дотримання усім інших принципів?????Чому проведена необ’єктивна оцінка тендерної пропозиції ФОП Продан Олена Сергіївна???

До того ж, до функцій тендерного комітету відносяться наступні (ч.3 стаття 11 Закону):
 планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
 здійснює вибір процедури закупівлі;
 проводить процедури закупівель;
 ЗАБЕЗПЕЧУЄ РІВНІ УМОВИ ДЛЯ ВСІХ УЧАСНИКІВ, ОБ’ЄКТИВНИЙ ТА ЧЕСНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ;
 забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
 забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
 здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Отож, замовником уже вдруге порушено норму закону, а саме «ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ РІВНИХ УМОВИ ДЛЯ ВСІХ УЧАСНИКІВ, ОБ’ЄКТИВНИЙ ТА ЧЕСНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ».
Також повідомляю, що у разі, якщо тендерний комітет не проведе об’єктивну оцінку тендерної пропозиції ФОП Продан Олени Сергіївни, то звертаю Вашу увагу, що ФОП ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ буде слідкувати за подальшою долею даної закупівлі, а саме укладення договору про закупівлі, в т.ч. укладання додаткових угод та динаміку підняття ціни, адже демпінгувати під час аукціону - це одне, а от як виконати договірні зобов’язання по цінах аукціону протягом року…..!?Дане питання залишається відкритим…
Прошу надати аргументовану відповідь щодо необ’єктивності прийнятих рішень замовником.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2018 17:20
Добрий день ! Шановний учасник, дякуємо Вам за допомогу тендерному комітету.
Проте, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
На наш погляд, вищевказаною нормою, закладено ризик недотримання одного з принципів здіснення закупівель, передбачених частиною 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: принципу максимальної економії та ефективності.
В теперішній час, у випадку укладення договору за результатами процедури закупівлі, не можливо спрогнозувати, чи буде застосовано згадну норму, передбачену пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 17 травня 2018 12:08
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Порушення ст.ст. 2, 3, 5, 11 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2018 11:57
Добрий день !

Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аналізуючи вищевказані норми, можна зробити висновок, що обставини, які склалися при закупівлі Відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації (далі – замовник) предмету: ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі та фрукти (капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірок свіжий, помідор свіжий (томат), лимон, апельсин, яблуко, банан, мандарин) для навчальних закладів Вінницького району (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000452-b) та обставини, які передбачені зазначеними нормами Закону не взаємовідповідають. Отже, підстав для звернень фізичною особою-підприємцем Сандульським Ігорем Петровичем до замовника з вимогою по процедурі закупівлі немає в наявності.
Тим не менш, Відділ освіти Вінницької районної державної адміністрації надає відповіді на них, а саме:
– з наданих учасником фізичною особою-підприємцем Облапенком В.І. документів, слідує, що вони містять інформацію в довільній формі про те, що запропонований ним товар відповідає заходам із захисту довкілля;
– з наданих учасником фізичною особою-підприємцем Облапенком В.І. документів, слідує, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, зокрема, в частині вимоги до мови, якою вона має бути подана;
– з наданих учасником фізичною особою-підприємцем Облапенком В.І. документів, слідує, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, зокрема, в частині вимоги відносно надання відомостей про кваліфікацію та досвід працівників, які здійснюватимуть виконання договору про закупівлю.

З повагою, замовник.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000452-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 22 травня 2018 14:59
Скарга
Вимога щодо усунення порушень в процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2018 12:02
Фізична особа – підприємець Сандульський Ігор Петрович



Шановний Ігоре Петровичу !

Ваше звернення від 22.05.2018 року № 2/о розглянуто, у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
На наш погляд, тендерна пропозиція фізичної особи – підприємця Облапенка В.І. відповідає умовам тендерної документації, про що ми вказали у відповіді на Ваше попереднє звернення.
Одночасно, звертаємо увагу, на визначений частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип максимальної економії та ефективності.
Як слідує, з розгляду тендерних пропозицій учасників, ціна тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Облапенка В.І. за результатами електронного аукціону складає 739990 гривень, в той час, як тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Сандульського І. П. за результатами електронного аукціону складає 1036876 гривень.
Отже, в даному випадку, тендерна пропозиція фізичної особи – підприємця Облапенка В.І. є більш економічно вигідною порівняно з тендерною пропозицією Сандульського І.П.

З повагою, замовник.

Документи подані скаржником

22 травня 2018 14:59
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-000452-b.b7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Сандульський Ігор Петрович, Код ЄДРПОУ:2600320856
Дата подання: 25 травня 2018 17:24
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Порушення ст.3, ст.5, п.3 ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 19:52
Рішення від 31.05.2018 № 5142 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 19:52
Рішення від 15.06.2018 № 5831.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 17:23

Документи подані скаржником

25 травня 2018 17:24
Платіжне доручення 13.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Продан Олена Сергіївна 899 640,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" 838 258,00
UAH з ПДВ
739 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сандульський Ігор Петрович 1 036 876,00
UAH з ПДВ
1 036 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ганчевський Максим Григорович" 1 053 373,50
UAH з ПДВ
1 053 373,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИРОВЕТНИК ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 1 053 400,00
UAH з ПДВ
1 053 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 16:57
Електронний підпис
26 квітня 2018 09:27
Довідки.FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
паспорт код.FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
Витяг з ЄДР.FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
Виписка з ЄДР.FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
Додаток 2 .FR12.pdf
26 квітня 2018 09:27
Додаток 1 .FR12.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 17:13
Електронний підпис
18 травня 2018 17:11
Справка.jpg
18 травня 2018 10:09
Електронний підпис
18 травня 2018 08:55
переможець.rar
15 травня 2018 15:56
Електронний підпис
15 травня 2018 12:03
Оновлена цінова.pdf
20 квітня 2018 13:44
Електронний підпис
19 квітня 2018 23:59
документи 3.rar
19 квітня 2018 23:59
документи 2.rar
19 квітня 2018 23:59
документи 1.rar

Публічні документи

25 квітня 2018 22:40
Копія паспорта та коду.pdf
25 квітня 2018 22:40
Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2018 22:40
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Продан Олена Сергіївна

ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"

ФОП Сандульський Ігор Петрович

ФОП "Ганчевський Максим Григорович"

ФОП "СИРОВЕТНИК ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Продан Олена Сергіївна
#2709311502
Рішення скасоване 590 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 16:08
ФОП Продан Олена Сергіївна
#2709311502
Відхилено 590 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 16:22
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3261508232
Переможець 739 990,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:37

Документи

03 травня 2018 17:32
Електронний підпис

Документи

14 травня 2018 16:22
Електронний підпис
14 травня 2018 16:17
протокол відхилення

Документи

15 травня 2018 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3261508232
739 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 15:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 червня 2018 13:03
Коментар щодо відміни: скасовано рішення
Документи:
22 червня 2018 13:03
протокол відміни