Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання обладнання для дошкільного навчального закладу
Очікувана вартість
711 900,00 UAH
UA-2018-04-11-000406-a 2bebe3740fdc452687eab571b364f877
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Ткаченко

+380952547329
+380952547329
+380952547329
osvita.buchgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Радянська, будинок 39
Контактна особа: Марина Миколаївна Ткаченко
+380952547329,+380952547329,+380952547329
osvita.buchgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 10:36
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 10:36
Початок аукціону: 02 травня 2018 11:57
Очікувана вартість: 711 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 559,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
придбання обладнання для дошкільного навчального закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Велика Ковалівка,14 (ДНЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2018 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 10:39
Тендерна документація електричні прилади 11.04.2018 .doc
11 квітня 2018 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 10:39
Тендерна документація електричні прилади 11.04.2018 .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-000406-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3093017900
Дата подання: 08 травня 2018 18:09
ВИМОГА
02.05.2018 р. відбувся аукціон на закупівлю ДК 021:2015, код 39710000-2 Електричні побутові прилади (обладнання для дошкільного навчального закладу), що проводить Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради. Закупівля Номер у UA-2018-04-11-000406-a ● 2bebe3740fdc452687eab571b364f877.
Детально ознайомившись з Рішенням про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель від 08.05.2018 р. , виявлено, що дане рішення Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, є не законне та має бути скасоване, з наступних причин:
Учасник ФОП Мухін Павло Сергійовичу, не надав документів:
1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»:
п.9 Рішення: В зв’язку з тим, що учасником процедури закупівлі були надані в пропозиції оригінали виконання аналогічних договорів, тому відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не впливає на зміст пропозиції вважається формальною помилкою.
Відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів не можливо вважати формальною помилкою згідно тендерної документації Замовника, а саме Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
Також згідно тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасники мали подати у складі тендерної пропозиції
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
- Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 2-х..
Копії аналогічних договорів мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
ФОП Мухін П. С. не надав довідки про виконання аналогічних договорів, чим не підтвердив кваліфікаційний критерій. Копії аналогічних договорів надані учасником не мають повного та суттєвого підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» без наявності довідки.
2. Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі – учасник надав документ Банк.довідка.jpg, який не є поточним рахунком (а корпоративним картковим) та не посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі.
3. Інформація про наявність поточного рахунку може бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок – учасник не надав документ виданий банківською установою.
4. Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в п. 4 тендерній документації Результати торгів та укладання договору про закупівлю, завірений підписом та печаткою Учасника. - учасник не надав такий документ.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Мухіна Павла Сергійовича, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам тендерної документації.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ФОП Мухін Павло Сергійович, визнання зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі порушують, права оскарження, зокрема на перемогу у Процедурі закупівлі, об’єктивний та не упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Волошиної Анни Анатоліївни та інших учасників.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель з конкурсних торгів Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради про визначення Переможця від 08.05.2018 р. та відхилити тендерну пропозицію Учасник торгів ФОП Мухін Павло Сергійович, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі невиконання даної вимоги у 3-денний термін з моменту її розміщення на порталі, ми будемо змушені звернутися до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 20:00
Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення відповідної процедури закупівлі з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації.
Більш детальні пояснення розміщенні в завантаженому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000406-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2972020439
Дата подання: 22 червня 2018 11:55
Вимога
Вимога про відміну торгів в зв'язку з порушеннями в документації переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2018 17:03
Підстави щодо відміни торгів відсутні.

Документи подані скаржником

08 травня 2018 18:08
Вимога Волошина.pdf

Документи

11 травня 2018 20:00
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

22 червня 2018 11:55
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-000406-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3093017900
Дата подання: 18 травня 2018 17:35
СКАРГА
скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 21:16
Рішення від 22.05.2018 № 4817 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:16
Рішення від 04.06.2018 № 5300.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога АМКУ виконана
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2018 13:36
Номер скарги: UA-2018-04-11-000406-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2972020439
Дата подання: 27 червня 2018 17:24
Скарга
Скарга на рішення замовника про визнання переможця 18.06.2018
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 21:38

Документи подані скаржником

18 травня 2018 12:42
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2018 13:07
Скарга.pdf

Документи подані замовником

26 липня 2018 13:36
скасування Мухіна.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2018 17:24
Скарга.pdf
27 червня 2018 17:24
1.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" 685 391,00
UAH з ПДВ
621 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РК Тандем" 652 735,00
UAH з ПДВ
624 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ спецтрейд 708 110,56
UAH з ПДВ
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна 694 000,00
UAH з ПДВ
684 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 12:09
довідка.jpg
02 травня 2018 13:25
Спецификация.pdf
26 квітня 2018 18:29
Проєкт договору.rar
26 квітня 2018 18:29
Лист-згода.jpg
26 квітня 2018 18:29
Довкілля.jpg
26 квітня 2018 18:29
Довідка.jpg
26 квітня 2018 18:29
гарант лист.jpg
26 квітня 2018 18:29
Додаток 3.jpg
26 квітня 2018 18:29
Додаток 3 (2).jpg
26 квітня 2018 18:29
Сертифікат шкаф2.jpg
26 квітня 2018 18:29
Сертифікат шкаф.jpg
26 квітня 2018 18:29
Сертифікат МІМ.jpg
26 квітня 2018 18:29
серт мок.JPG
26 квітня 2018 18:29
деларація екг.jpg
26 квітня 2018 18:29
Декларация плиты.jpg
26 квітня 2018 18:29
ФОП некоррупц.jpg
26 квітня 2018 18:29
ФОП небанкрут.jpg
26 квітня 2018 18:29
ФОП не засудж.jpg
26 квітня 2018 18:29
ФОП заборг.jpg
26 квітня 2018 18:29
ФОП антіконкурентн.jpg
26 квітня 2018 18:29
Тендерна пропозиція.jpg
26 квітня 2018 18:29
НЕкоррупц Мухін.jpg
26 квітня 2018 18:29
комерційна пропозиція.jpg
26 квітня 2018 18:29
аналогічні поставки1.jpg
26 квітня 2018 18:29
аналогічні поставки.jpg
26 квітня 2018 18:29
працівники.jpg
26 квітня 2018 18:29
Банк. довідка.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 656.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 343.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 342.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 079.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 078.jpg
26 квітня 2018 18:29
123 077.jpg
26 квітня 2018 18:29
1 524.jpg

Публічні документи

13 червня 2018 17:00
Тендерна пропозиція.jpg
13 червня 2018 16:15
проэкт договору.pdf
13 червня 2018 16:15
про несуд 001.jpg
13 червня 2018 16:15
Гарант лист 001.jpg
13 червня 2018 16:15
аналогічні поставки016.pdf
13 червня 2018 16:15
2018-06-13 інф1.rar
13 червня 2018 16:15
2018-06-13 Витяг1.rar
13 червня 2018 16:15
РК Тандем.rar
26 квітня 2018 17:54
Тендерна пропозиція.jpg
26 квітня 2018 17:54
Коммерч пропозиція.jpg
26 квітня 2018 17:54
Торгмаш.pdf
26 квітня 2018 17:54
sertif.jpg
26 квітня 2018 17:54
Інші договора3.jpg
26 квітня 2018 17:54
Тандем реєстр коррупц.jpg
26 квітня 2018 17:54
Тандем про некоррупц.jpg
26 квітня 2018 17:54
Тандем про конкуренц.jpg
26 квітня 2018 17:54
Інші договора Тандем.jpg
26 квітня 2018 17:54
інші договори.jpg
26 квітня 2018 17:54
інші договори 1.jpg

Публічні документи

20 квітня 2018 16:40
Стаття 17.pdf
20 квітня 2018 16:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 квітня 2018 16:40
Наказ, протокол.pdf
20 квітня 2018 16:40
Лист згода.pdf
20 квітня 2018 16:40
Договір.pdf
20 квітня 2018 16:40
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2018 16:40
Гарантія.pdf
20 квітня 2018 16:40
Технічні вимоги.pdf
20 квітня 2018 16:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2018 17:18
Довідка МВСУ.pdf
19 червня 2018 15:10
Довідка МВСУ.pdf
27 квітня 2018 09:57
Довідка працівники.pdf
25 квітня 2018 15:48
Сертифікати.pdf
25 квітня 2018 15:48
Паспорт Код.pdf
25 квітня 2018 15:48
Проект договору.pdf
25 квітня 2018 15:48
ВитягВиписка Волошина.pdf
25 квітня 2018 15:48
Довідка про ПДВ.pdf
25 квітня 2018 15:48
Відомість з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2018 15:48
Довідка працівники.pdf
25 квітня 2018 15:47
Технічна пропозиція.pdf
25 квітня 2018 15:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "РК Тандем"

ТзОВ спецтрейд

Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2972020439
Рішення скасоване 621 430,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 13:58
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2972020439
Відхилено 621 430,00
UAH з ПДВ
12 червня 2018 17:29
ТОВ "РК Тандем"
#37065990
Відхилено 624 900,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 17:01
ТзОВ спецтрейд
#32051538
Відхилено 625 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 17:02
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна
#3093017900
Переможець 684 500,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 17:10

Документи

08 травня 2018 11:57
Електронний підпис

Документи

12 червня 2018 17:29
Електронний підпис
12 червня 2018 17:27
Відмова Мухін.pdf

Документи

14 червня 2018 17:01
Електронний підпис
14 червня 2018 16:56
відміна Тандем.pdf

Документи

14 червня 2018 17:02
Електронний підпис
14 червня 2018 17:02
відміна Спецтрейд.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна
#3093017900
684 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 20:11
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2018 11:42
дог.№ 81 від 26.07.2018 .pdf зміни до договору
07 серпня 2018 11:41
дод.угода № 1 до дог. № 81.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 11:41
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 13:58
договір № 81 від 26.07.2018.pdf укладений
26 липня 2018 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлені технічні помилки які були допущені під час підписання, які не впливають на виконання зобов'язань,зміну ціни.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 684 500,00
UAH з ПДВ