Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання обладнання для дошкільного навчального закладу
Очікувана вартість
711 900,00 UAH
UA-2018-04-11-000406-a ● 2bebe3740fdc452687eab571b364f877
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142342 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Радянська, будинок 39 |
Контактна особа: |
Марина Миколаївна Ткаченко +380952547329,+380952547329,+380952547329 osvita.buchgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2018 10:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 10:36 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 711 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 559,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
придбання обладнання для дошкільного навчального закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Велика Ковалівка,14 (ДНЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2018 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 10:39 |
Тендерна документація електричні прилади 11.04.2018 .doc |
11 квітня 2018 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2018 10:39 |
Тендерна документація електричні прилади 11.04.2018 .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000406-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3093017900
Дата подання: 08 травня 2018 18:09
ВИМОГА
02.05.2018 р. відбувся аукціон на закупівлю ДК 021:2015, код 39710000-2 Електричні побутові прилади (обладнання для дошкільного навчального закладу), що проводить Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради. Закупівля Номер у UA-2018-04-11-000406-a ● 2bebe3740fdc452687eab571b364f877.
Детально ознайомившись з Рішенням про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель від 08.05.2018 р. , виявлено, що дане рішення Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, є не законне та має бути скасоване, з наступних причин:
Учасник ФОП Мухін Павло Сергійовичу, не надав документів:
1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»:
п.9 Рішення: В зв’язку з тим, що учасником процедури закупівлі були надані в пропозиції оригінали виконання аналогічних договорів, тому відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не впливає на зміст пропозиції вважається формальною помилкою.
Відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів не можливо вважати формальною помилкою згідно тендерної документації Замовника, а саме Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
Також згідно тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасники мали подати у складі тендерної пропозиції
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
- Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 2-х..
Копії аналогічних договорів мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
ФОП Мухін П. С. не надав довідки про виконання аналогічних договорів, чим не підтвердив кваліфікаційний критерій. Копії аналогічних договорів надані учасником не мають повного та суттєвого підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» без наявності довідки.
2. Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі – учасник надав документ Банк.довідка.jpg, який не є поточним рахунком (а корпоративним картковим) та не посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі.
3. Інформація про наявність поточного рахунку може бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок – учасник не надав документ виданий банківською установою.
4. Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в п. 4 тендерній документації Результати торгів та укладання договору про закупівлю, завірений підписом та печаткою Учасника. - учасник не надав такий документ.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Мухіна Павла Сергійовича, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам тендерної документації.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ФОП Мухін Павло Сергійович, визнання зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі порушують, права оскарження, зокрема на перемогу у Процедурі закупівлі, об’єктивний та не упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Волошиної Анни Анатоліївни та інших учасників.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель з конкурсних торгів Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради про визначення Переможця від 08.05.2018 р. та відхилити тендерну пропозицію Учасник торгів ФОП Мухін Павло Сергійович, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі невиконання даної вимоги у 3-денний термін з моменту її розміщення на порталі, ми будемо змушені звернутися до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з Рішенням про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель від 08.05.2018 р. , виявлено, що дане рішення Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, є не законне та має бути скасоване, з наступних причин:
Учасник ФОП Мухін Павло Сергійовичу, не надав документів:
1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»:
п.9 Рішення: В зв’язку з тим, що учасником процедури закупівлі були надані в пропозиції оригінали виконання аналогічних договорів, тому відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не впливає на зміст пропозиції вважається формальною помилкою.
Відсутність довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів не можливо вважати формальною помилкою згідно тендерної документації Замовника, а саме Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, уразі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- інші механічні помилки.
Також згідно тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасники мали подати у складі тендерної пропозиції
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
- Копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками, не менше 2-х..
Копії аналогічних договорів мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
ФОП Мухін П. С. не надав довідки про виконання аналогічних договорів, чим не підтвердив кваліфікаційний критерій. Копії аналогічних договорів надані учасником не мають повного та суттєвого підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» без наявності довідки.
2. Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі – учасник надав документ Банк.довідка.jpg, який не є поточним рахунком (а корпоративним картковим) та не посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі.
3. Інформація про наявність поточного рахунку може бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок – учасник не надав документ виданий банківською установою.
4. Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в п. 4 тендерній документації Результати торгів та укладання договору про закупівлю, завірений підписом та печаткою Учасника. - учасник не надав такий документ.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Мухіна Павла Сергійовича, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам тендерної документації.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ФОП Мухін Павло Сергійович, визнання зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі порушують, права оскарження, зокрема на перемогу у Процедурі закупівлі, об’єктивний та не упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Волошиної Анни Анатоліївни та інших учасників.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель з конкурсних торгів Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради про визначення Переможця від 08.05.2018 р. та відхилити тендерну пропозицію Учасник торгів ФОП Мухін Павло Сергійович, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі невиконання даної вимоги у 3-денний термін з моменту її розміщення на порталі, ми будемо змушені звернутися до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 20:00
Підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення відповідної процедури закупівлі з урахуванням тих вимог, що передбачені Законом та умовами тендерної документації.
Більш детальні пояснення розміщенні в завантаженому файлі.
Більш детальні пояснення розміщенні в завантаженому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000406-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2972020439
Дата подання: 22 червня 2018 11:55
Вимога
Вимога про відміну торгів в зв'язку з порушеннями в документації переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2018 17:03
Підстави щодо відміни торгів відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-11-000406-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3093017900
Дата подання: 18 травня 2018 17:35
Дата подання: 18 травня 2018 17:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 21:16
Рішення від 22.05.2018 № 4817 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2018 № 5300.pdf
Дата публікації: 05 червня 2018 18:06
Рішення від 04.06.2018 № 5300.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога АМКУ виконана
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2018 13:36
Номер скарги: UA-2018-04-11-000406-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2972020439
Дата подання: 27 червня 2018 17:24
Дата подання: 27 червня 2018 17:24
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 21:38
рішення від 04.07.2018 № 6529 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:08
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.06.2018 № UA-2018-04-11-000406-a.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 20:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2018 № 7244.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 14:47
Рішення від 19.07.2018 № 7244.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 20:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" |
685 391,00
UAH з ПДВ
|
621 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РК Тандем" |
652 735,00
UAH з ПДВ
|
624 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ спецтрейд |
708 110,56
UAH з ПДВ
|
625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна |
694 000,00
UAH з ПДВ
|
684 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" #2972020439 |
Рішення скасоване |
621 430,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 13:58
|
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" #2972020439 |
Відхилено |
621 430,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2018 17:29
|
ТОВ "РК Тандем" #37065990 |
Відхилено |
624 900,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 17:01
|
ТзОВ спецтрейд #32051538 |
Відхилено |
625 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 17:02
|
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна #3093017900 |
Переможець |
684 500,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 20:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2018 11:42
|
дог.№ 81 від 26.07.2018 .pdf | зміни до договору |
07 серпня 2018 11:41
|
дод.угода № 1 до дог. № 81.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2018 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2018 13:58
|
договір № 81 від 26.07.2018.pdf | укладений |
26 липня 2018 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлені технічні помилки які були допущені під час підписання, які не впливають на виконання зобов'язань,зміну ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 81 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |