Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Metamizole sodium, Glucose, Calcium gluconate, Levofloxacin, Magnesium sulfate, Metronidazole, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes, Fluconazole, Ciprofloxacin, Theophylline, Ondansetron
Очікувана вартість
1 709 723,00 UAH
UA-2018-04-11-000296-b ● 1912d3d2cfa84a38909de43eb3db12d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті Міністерство охорони здоров’я України"" |
Код ЄДРПОУ: | 01982212 |
Вебсайт: | http://ibbnavt.at.ua |
Місцезнаходження: | 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. ВІталія Шума, 4 |
Контактна особа: |
Юр’єва Тетяна Андріївна +380486824122 ibb-economist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2018 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 709 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 097,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 уп
Metamizole sodium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metamizole sodium
5000 од
Glucose
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
50 уп
Calcium gluconate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Calcium gluconate
150 од
Levofloxacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
500 уп
Magnesium sulfate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Magnesium sulfate
300 од
Metronidazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
50 од
Sodium bicarbonate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium bicarbonate
90000 од
Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
50 уп
Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
6000 од
Electrolytes in combination with other drugs
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes in combination with other drugs
4000 од
Electrolytes
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
3000 од
Electrolytes
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
150 од
Fluconazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
300 од
Ciprofloxacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciprofloxacin
300 уп
Theophylline
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Theophylline
150 уп
Ondansetron
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2018 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 14:12 |
___ТЕНД ДОКУМ_Раствори_2018.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-11-000296-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 13 квітня 2018 11:54
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (16 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Розгорнути
Згорнути
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2018 16:12
Детальна відповідь викладена у вкладенні до ВИМОГИ
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2018 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
1 706 634,50
UAH з ПДВ
|
1 706 634,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЦФАРМ" |
1 709 272,00
UAH з ПДВ
|
1 709 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
1 706 634,50
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 14:38
|
Додаткова угода 4 до дог.333 від 22.05.18.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 10:21
|
Дод уг 3 до дог. 333 від 22.05.18 ТОВ Мед.центр МТК.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 11:39
|
Дод уг 2____Дог 333____.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2018 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2018 11:22
|
Дод угода 1 ___дог 333___.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2018 09:38
|
Договір МТК __ 333__22.05.2018 | укладений |
23 травня 2018 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., пункту 10.6 Договору від 22.05.2018 року №333 уклали Додаткову угоду про зменшують обсяг закупівлі Договору |
Номер договору про закупівлю: | 333 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 333 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., пункту 10.6 Договору від 22.05.2018 року №333 уклали Додаткову угоду про зменшують обсяг закупівлі Договору |
Номер договору про закупівлю: | 333 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 333 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно ч. 5 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015 р. (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 333 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 333 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі, керуючись ч.5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015 р. (зі змінами) та п.п. 10.7. Договору про закупівлю №333 від 22.05.2018 р. (далі – Договір), сторони вносять наступні зміни та доповнення до діючого між ними Договору, про те, що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у 2018 році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Загальна сума цієї Додаткової угоди складає 298 425 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 333 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 333 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |