Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмний комплекс "Прозоре будівництво" та публічний портал CoST
Software complex "Transparent construction" and the public portal CoST
Очікувана вартість
9 500 000,00 UAH
UA-2018-04-11-000273-c c413d19ca007472da69309a3bc2fc72b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазін Павло Васильович

+380443514866 Karmazinpavlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Перемоги 14
Контактна особа: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Додаткові контактні особи: Сасін Віктор Володимирович
+380443514703
viktor.sasin@mtu.gov.ua
Кармазін Павло Васильович
+380443514866
karmazin@mtu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of infrastructure of Ukraine
National ID: 37472062
Contact point: Danylov Oleksander Olaksandrovych
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Additional contacts: Сасін Віктор Володимирович
+380443514703
viktor.sasin@mtu.gov.ua
Кармазін Павло Васильович
+380443514866
karmazin@mtu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 13:30
Очікувана вартість: 9 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 11 квітня 2018 10:28
Enquiries until: 06 травня 2018 11:00
Complaints submission until: до 12 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 травня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 9 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 95 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмний комплекс "Прозоре будівництво" та публічний портал CoST
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Перемоги, 14
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Software complex "Transparent construction" and the public portal CoST
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 16:56
SCAN0013.PDF
08 травня 2018 16:33
Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.docx
11 квітня 2018 14:27
Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.docx
11 квітня 2018 10:28
Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.docx
17 квітня 2018 11:18
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 квітня 2018 10:28
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 квітня 2018 10:28
Додаток 5 ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ.docx
11 квітня 2018 10:28
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
11 квітня 2018 10:28
Додаток 2 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
11 квітня 2018 10:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Прозоре_будівництво.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень до тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2018 14:02
Дата відповіді: 24 квітня 2018 16:32
Керуючись частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати наступні роз'яснення та уточнення до Додатку № 4 тендерної документації (Проект договору). 1. У проекті договору відсутні положення, якими регулюється порядок закриття наданих послуг за договором за етапами послуг, при цьому в п.п. 4.2 та 5.3 проекту Договору є посилання на акт наданих послуг за етапом послуг передбачено. Прохання включити до проекту договору відповідні положення, оскільки після проведення закупівлі та укладення договору такі зміни внести буде неможливо, а порядок закриття послуг та відповідно розрахунків за послуги буде не врегульовано. Як варіант, пропонуємо в розділ 5 проекту договору додати наступні пункти, якими вищезазначене питання можливо врегулювати: «1. Протягом трьох банківських днів після закінчення строку надання Послуг Виконавець передає Замовнику Акт в двох примірниках, які підписані Виконавцем, та результати наданих Послуг, передбачені Календарним планом за Договором (Додаток 2 до цього Договору). Передача Акту та результатів наданих Послуг здійснюється супровідним листом з відповідною вхідною/вихідною реєстрацією. 2. Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання від Виконавця Акту повинен підписати наданий Акт або направити Виконавцю письмову мотивовану відмову від його підписання із зазначенням переліку недоліків та строків їх усунення. 3. У випадку, якщо Замовник у зазначений Договором строк не поверне Виконавцю підписаний Акт або в цей же строк не надасть Виконавцю письмової вмотивованої відмови від приймання наданих Послуг, то Послуги, зазначені в такому Акті, вважаються прийнятими, і Замовник зобов'язаний їх оплатити у повному обсязі відповідно до умов цього Договору протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання відповідного Акту». 2. Теоретично можливо, що при наданні послуг з розробки програмного забезпечення Виконавцем будуть використовуватися ліцензії на допоміжні програмні продукти, які можливо будуть необхідні для розробки програмного забезпечення. При цьому, в проекті договору не урегульоване питання строку технічного супроводу (гарантійного обслуговування) таких сторонніх ліцензій. У зв’язку із цим, для уникнення спорів сторін договору в майбутньому, пропонуємо, наприклад у розділ 5 проекту договору також додати пункт-уточнення наступного змісту: «Технічний супровід будь-якої сторонньої програмної продукції, яка можливо буде використовуватися Виконавцем для належного надання Послуг за цим Договором, повинна бути забезпечена виробником зазначеної програмної продукції на умовах виробника, але не менше ніж протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі такої програмної продукції/ліцензії на програмну продукцію». 3. В пункті 6.1.3 проекту договору до тендерної документації не визначені строки виконання зобов’язання Замовником, пропонуємо додати ці строки для уникнення непорозумінь сторін у майбутньому. Наприклад, конкретизувати строки – 3 (три) робочих дні. 4. В проекті договору не визначені порядок та строки узгодження Замовником технічних документів, що надаватимуться Виконавцем Замовнику згідно етапів Календарного плану. У зв’язку із чим, як варіант, пропонуємо доповнити відповідним підпунктом наступного змісту пункт 6.1 проекту договору: «Узгоджувати технічні документи, надані Виконавцем згідно етапам Календарного плану цього Договору, протягом 5 (п’яти) календарних днів, або надавати у цей же строк письмову вмотивовану відмову від узгодження технічних документів з переліком необхідних доопрацювань.». 5. В проекті договору відсутні положення щодо призначення відповідальних осіб за виконання Договору, в зв’язку із чим у сторін договору в майбутньому можуть виникати складності в комунікаціях. Тому, наприклад, пропонуємо у обов’язки сторін (як Замовника, так і Виконавця) в пункти 6.1 та 6.3 проекту договору, включити наступні підпункти відповідно: «Протягом 2 (двох) робочих днів з дати підписання Сторонами цього Договору призначити відповідальних осіб (фахівців) Замовника за узгодження технічних документів та надання інформації Виконавцю.». «Протягом 2 (двох) робочих днів з дати підписання Сторонами цього Договору призначити відповідальних осіб (фахівців) Виконавця за узгодження технічних документів та надання інформації Замовнику.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 19.04.2018 повідомляємо наступне.
1. Відповідно до частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з частиною першою статті 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
За приписами статті 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Статтею 853 ЦК України передбачене зобов’язання замовника прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові.
Відповідно до частини четвертої статті 882 ЦК України передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.
2. Пунктом 5.4 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачений гарантійний строк (технічний супровід) на програмний комплекс, строк якого становить 12 місяців, який розповсюджується на програмні продукти, використані для розробки.
Відповідно до статті 36 Закону учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
3. Законодавством не передбачені строки надання замовником інформації підряднику.
4. Відповідно до статті 846 ЦК України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Якщо у договорі підряду не встановлені строки виконання роботи, підрядник зобов'язаний виконати роботу, а замовник має право вимагати її виконання у розумні строки, відповідно до суті зобов'язання, характеру та обсягів роботи та звичаїв ділового обороту.
Календарним планом (додаток 2 до проекту договору) передбачений граничний строк закінчення етапу виконання робіт, за результатом якого сторонами має бути укладений відповідний документ або має бути наданий відповідний електронний носій. Такий строк не може бути перевищений підрядником.
Термін «технічний документ» законодавством не визначений.
5. Пунктом 2.3. розділу 1 тендерної документації передбачено визначення посадової особи Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з технічних питань з учасниками.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 27 квітня 2018 16:28
Дата відповіді: 08 травня 2018 16:38
Просимо роз’яснити (уточнити) «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015:72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Програмний комплекс «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST), а саме: Просимо уточнити ролі «Генпідрядник, Інженер-консультант, Інженер технічного нагляду» - які дії з об’єктами вони будуть виконувати в системі (створення, редагування, переміщення, видалення). Блок «Основний проект» 1. У частині процесів взаємодії з генеральними підрядникам – чи може генпідрядник вносити / пропонувати зміни до запропонованих документів (договір підряду на капітальне будівництво / кап. Ремонт / реконструкцію / середньо поточній ремонт; календарний план робіт; ресурсна відомість; інші документи, передбачені чинним законодавством ). Який процес узгодження таких змін? 2. У вимогах зазначено «створення ІНСТРУМЕНТІВ управління проектами та реагування в режимі реального часу». Які саме інструменти управління і реагування необхідні (просимо надати список та короткий опис). 3. Що мається на увазі у вимогі «Додавання файлів креслень з можливістю Подальшого їх перегляду засоби СПЗ AutoCAD» - такий документ буде вивантажено з системи, потім збережений на локальному ПК (де встановлено ПЗ AutoCAD) і переглянутий як файл з локального ПК? 4. Що мається на увазі у вимогі «- заощаджувати годину на нарадах чи виїздах на об'єкти, використовуючи наявні ресурси ефективніше, Адже Система серед інших аналітичних Даних передбачатиме и звичайні щоденні фото- або відео звіті» - зберігання і відображення фото- і відео звітів і їх відтворення базовими інструментами браузера? 5. Що мається на увазі у вимогі «платформа повинна Забезпечувати можливість взаємодії з засобами відео-, фото- та орто-фотофіксації» - як саме система повинна взаємодіяти із засобами відео-, фото- і орто-фотофіксація? Ці прилади повинні бути безпосередньо підключені до Системи або повинна бути вирішене завдання зберігання і відображення результатів відео-, фото- і орто-фотофіксаціі (звітів)? 6. Що мається на увазі у вимогі «повинна Забезпечувати інтеграцію з Microsoft Office 2010 та вищє» - які конкретно сценарії взаємодії (що необхідно робити і для чого) і з якими модулями «Microsoft Office 2010 та вищє»? 7. Є вимога «Забезпечувати роботу з периферійнім обладнанням» - вкажіть перелік таких периферійних пристроїв їх типів, можливих варіантів підключення і сценаріїв взаємодії. 8. Є вимога «можливість налагодження обміну даними з будь-Якими процесинговими центрами» - з якими процесинговими центрами необхідно інтегруватися, які сценарії і завдання таких інтеграцій, який обсяг даних планується обробляти, яке пікове навантаження передбачається? 9. Є вимога «У Системі повинна бути передбачена інтеграція з рекомендованими Мінрегіонрозвітком України кошторисно програмами та Приєднання файлів (вмісту) креслень з можливістю Подальшого їх перегляду засоби СПЗ AutoCAD (в рамках забезпечення функціональності підсистем «Управління Проектною документацією »та« Звіти про Хід Виконання робіт »)» - тут мається на увазі обмін виключно файлами-креслень (які можуть бути переглянуті в ПО AutoCAD)? Якщо необхідно обробляти інші типи файлів, будь ласка, вкажіть які типи і які сценарії роботи з такими файлами? 10. Є вимога до підсистеми «Огляд проектів» «Підсистема повинна підтримувати функціонал фотофіксації поточного стану об'єкту будівництва, відео нагляду за станом об'єкту будівництва, а також підтримувати можливість відео-, фото- та орто-фотофіксації з визначеною періодичністю (за потреби при спостереженні за лінійними об'єктами будівництва) »- a. чи потрібна реалізація фотофіксація і відео нагляду в режимі реального часу (web-камери) або завантаження і зберігання звітів? b. що мається на увазі під «підтримувати можливість відео-, фото- та орто-фотофіксації з визначеною періодичністю» - це безпосереднє виконання відео-, фото- та орто-фотофіксації і взаємодія з відповідним обладнання або автоматичне формування завдань на виконання відео-, фото- та орто-фотофіксації з необхідною періодичністю і зберігання звітів? 11. У вимогах до звітів «звіт про закінчення робіт на проекті та акт про виконання робіт на проекті» зазначено, що ці звіти повинні бути двомовними (українською та англійською мовами) - дані для формування звіту на іншій мові будуть вводитися користувачами вручну? 12. Є вимога «імпорт файлів із попередньо специфікованою структурою (структура має визначатися на етапі розробки ескізного проекту), які були сформовані за допомогою рекомендованих Мінрегіонрозвитку кошторисних програмних комплексів на кожній із стадії (стадії затвердження проектної документації, стадії формування договору, стадії взаєморозрахунків)» - будь ласка уточніть список / кількість: a. таких програмних комплексів b. документів c. перелік форматів таких документів 13. Є вимога «Система має підтримувати можливість формування офіційної звітності Замовника та Підрядника, яка подається до контролюючих органів та інших органів виконавчої влади.» До якого додається список з 6 звітів: a. Які конкретно звіти повинен формувати Замовник? b. Які конкретно звіти повинен формувати Підрядник? 14. Є вимога «облік даних з управління документацією по проекту (збереження документів користувачів у Системі, імпорт файлів формату *.dbf, які сформовані у кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонрозвитком України)» - мається на увазі тільки зберігання та ведення реєстру таких документів? 15. Є вимога «Функція обліку даних про креслення повинна забезпечувати можливість Замовнику, Підряднику або Інженеру відстежувати зміни в проектній та технологічній документації (див. рис. 8 у Додатку)» - мається на увазі ведення тільки реєстру документів з історією змін 16. Є вимога «громадяни також повинні мати можливість … ставити запитання щодо окремих будівельних проектів та отримувати вчасні відповіді через соціальні мережі»: a. Просимо надати перелік соціальних мереж? b. Яким чином планується надавати відповідь на запитання у соціальних мережах при відсутності інформації про обліковий запис громадянина в соціальних мережах? 17. Є вимога «можливість ознайомитися із Статусом платежів – історія оплат від замовника генпідряднику, а також від генпідрядника субпідрядникам.» - яким чином планується надати доступ Системі до цієї інформації? 18. В п 4.3.6. «Вимоги до метрологічного забезпечення» - які саме виміри повинні виконуватися безпосередньо в Системі? 19. Відповідно до пункту 4.2.7 Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що побудови різних варіантів вибірки об’єктів за запитами (всі об’єкти, що мають затримку у фінансуванні, або перевищують термін виконання, всі об’єкти, що стосуються водного господарства або перебувають в безпосередній близькості до потенційно небезпечних зон тощо). Просимо надати відповідь, чи постачаються Замовником дані про Об’єкти водного господарства та Потенційно-небезпечні зони та інші об’єкти, на основі яких необхідно виконувати просторову вибірку та аналіз об’єктів. 20. Відповідно до пункту 4.2.7 Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що аналіз описових та просторових даних для управління даними, наприклад перерахунок систем координат, геокодування, побудова запитів на топологічну узгодженість, тощо. 21. Просимо надати відповідь, на основі яких даних повинно здійснюватися геокодування? На основі цифрових адресних реєстрів (наданих замовником) чи публічних веб-сервісів (по аналогії з Google Maps Geocoding API). 22. Відповідно до пункту 4.2.7 Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що масштаби карти повинні дозволяти здійснювати як загальний огляд території України в цілому (рис.4.3) так і перехід до детальної карти області та району (рис. 4.4.), де розташовані об’єкти будівництва з автоматичною генералізацією об’єктів карти відповідно до вибраного Користувачем масштабу вікна відображення. 23. Просимо прийнято до відома, що можливість деталізованого відображення певної території залежить від якості та масштабу картографічного матеріалу. А також просимо надати відповідь, який картографічний матеріал буде використовуватися як основа для нанесення об’єктів в «Конструкторі веб-карт»? Картографічна основа надається замовником чи в якості картографічної основи можуть використовуватися публічні картографічні сервіси по аналогії з Google Maps, OpenStreetMap та інші. 24. Відповідно до пункту 4.2.8 Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, що окрім перегляду інформації громадяни також повинні мати можливість оцінити проекти відносно власного місцеположення, відповідності генплану території, проходження громадських слухань, дотримання норм будівництва в частині охоронних зон, надсилати власні коментарі на публічний сайт, ставити запитання щодо окремих будівельних проектів та отримувати вчасні відповіді через соціальні мережі. 25. Просимо надати відповідь: 1. Яка оцінка об’єктів повинна виконуватися на основі місцеположення користувача? 2. Чи постачаються Замовником дані про генплани територій, результати громадських слухань, охоронні зони та інші дані на основі яких громадянам пропонуватиметься оцінка проектів. 26. Вимоги до функціоналу системи передбачають використання програмного забезпечення, яке відноситься до різних категорій програмних продуктів і при цьому терміни реалізації проекту стислі. Очевидно, що для реалізації проекту в такі терміни можливе лише при використанні готових модулів спеціалізованих продуктів, інтегрованих в єдину систему. Кваліфікаційні вимоги до персоналу регламентують наявність в компанії профільних фахівців в різних сферах. З огляду на все викладене вище, просимо передбачити можливість створення консорціуму компаній для реалізації рішення згідно з тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «На Ваші запитання від 27.04.2018 повідомляємо наступне.

Щодо питання першого.

У підпунктах 3.2.3 та 3.2.4 Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації) (далі – Технічні вимоги) зазначено, що після визначення переможця тендеру на проведення будівництва необхідно погодити та підписати основні документи будівництва, які регулюють відносини між Замовником та Виконавцем (договір підряду на капітальне будівництво/кап. ремонт/реконструкцію/середньопоточний ремонт, календарний план робіт; ресурсна відомість та інші документи), також у даному розділі зазначено, що Виконавець (ген. підрядник) змінює стан документів на «Погоджено». Таким чином, у ген. підрядника є право на виконання дій з редагування основних документів. Слід зазначити, що договір, календарний план робіт та ресурсна відомість є документами, які виносяться на тендер, тож після проведення тендеру такі документи не підлягають змінам. У календарному плані окрім термінів щодо тривалості робіт мають з’явитися дати початку та закінчення кожного етапу робіт. Також ген. підрядник на основі календарного плану та ресурсної відомості розробляє графік робіт, який погоджує з Замовником. У Системі передбачено такі статуси як «Погодження», «Погоджено» та «Підписано» для зазначених вище документів. У статус «Підписано» документи переводить користувач, який представляє Замовника (працівник служби автомобільних доріг (далі - САД) або державного агентства автомобільних доріг України (далі - Укравтодору).

Щодо питання другого.
У пункті 2.1 Технічних вимог зазначено, що одне з призначень системи «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST (далі – Система) - це «створення інструментів управління проектами та реагування в режимі реального часу», тож саме Система має бути вказаним інструментом, адже відповідно до функціональності підсистем «Управління ходом виконання робіт», «Звіти про хід виконання робіт» передбачено щоденне внесення Виконавцем та погодження з Інженером технічного нагляду та/або незалежним інженером-консультантом даних щодо виконання проекту, які є доступними для перегляду Замовником (САД, Укравтодор) та спостерігачами, окрім того, дані, які призначені для оприлюднення, публікуються на публічному порталі CoST. Процес реагування Міністерством інфраструктури України (далі - Мінінфраструктури) також детально описаний у вказаному документі.
Щодо питання третього.
Мається на увазі можливість прикріплення файлів креслень до відповідних електронних карток Системи. Такі файли креслень розробляються за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (AutoCA). Таким чином, прикріплений файл можна буде переглянути лише за наявності на робочому місті користувача зазначених спеціалізованих програм.
Щодо питання четвертого.
Вказане речення міститься не у вимогах, а у перевагах впровадження Системи для різних ролей користувачів (зацікавлених осіб, у даному випадку Замовнику та Мінінфраструктури) і звучить наступним чином: «Заощаджувати час на нарадах чи виїздах на об’єкти, використовуючи наявні ресурси ефективніше, адже Система серед інших аналітичних даних передбачатиме і звичайні щоденні фото- або відеозвіти». Замовник має можливість ознайомитись з даними фото- або відео-звітів, завантаженими до Системи Виконавцем робіт та погодженими або не погодженими (якщо наявні певні зауваження) з інженером технічного нагляду та/або незалежним Інженером-консультантом, що, як сказано вище, надає змогу використовувати час ефективніше та реагувати оперативно.
Щодо питання п’ятого.
У Технічних вимогах зазначено, що «платформа повинна забезпечувати можливість взаємодії з засобами відео-, фото- та ортофотофіксації та імпорту/збереження/обліку відповідних даних у Системі». Вказане твердження має на увазі імпорт даних із засобів відео-, фото- та ортофотофіксації за допомогою розробленого API та збереження цих даних у Системі і подальший перегляд у хронологічному порядку (за датою зйомки або датою завантаження, як буде вирішено на стадії розробки Системи).
Щодо питання шостого.
Вказану вимогу висунуто до платформи, на якій будуватиметься Система. Вимога передбачає підтримку наступних можливостей:
- завантаження файлів, які створенні у програмах Microsoft Office 2010 та вище для подальшого збереження їх у Системі у якості вкладення;
- вивантаження файлів з Системи до програм Microsoft Office 2010 та вище, наприклад, при формуванні друкованих форм засобами Системи;
- автоматичне відкриття файлів відповідних форматів у режимі перегляду.
Щодо питання сьомого.
Вказану вимогу висунуто до платформи, на якій будуватиметься Система, а не до самої Системи. Має бути передбачено можливість інтеграції з периферійним обладнанням, таким як принтери, сканери та інше. Конкретизований перелік периферійних пристроїв та сценарії взаємодії з ними будуть визначені на етапі виконання проекту.
Щодо питання восьмого.
Зазначена вимога стосується платформи, а не Системи, і висунута для підтримки платформою можливості при подальшому розширенні та тиражуванні Системи перенесення та зберігання даних Системи у Дата-Центри.
Щодо питання дев’ятого.
У підпункті 4.2.3 «Звіти про хід робіт» та підпункті 4.2.5 «Управління проектною документацією» Технічних вимог вказані такі дії, як приєднання файлів креслень до відповідних електронних карток Системи. Таким чином, маються на увазі лише файли креслень та функціонал приєднання їх до карток Системи.
Щодо питання десятого.
Фотофіксація та відеонагляд проводяться у режимі реального часу. Передача даних по API до Системи, що розробляється, може відбуватися як у режимі реального часу, так і періодично в залежності від налаштувань засобів відео-, фото- та ортофотофіксації. Параметри налаштувань засобів спостереження за об’єктами будуть узгоджені на етапі виконання проекту.
Щодо питання одинадцятого.
На малюнках 4, 9, 10 Технічних вимог наведені приклади друкованих/звітних форм, які мають формуватися засобами Системи. Вказані звітні форми використовуються при виконанні проектів за кошти МФО, тому дані звіти є двомовними (український та англійський варіант подачі інформації). У Системі має бути передбачено ведення електронних карток основних довідників Системи двома мовами (наприклад, довідник організацій, довідник персон, довідник видів робіт), що надасть змогу автоматично формувати зазначені вище звіти.
Щодо питання дванадцятого.
Перелік таких файлів буде узгоджуватись Замовником на етапі виконання проекту.
Щодо питання тринадцятого.
Відповідно до нормативних документів, Підрядник формує та узгоджує з Замовником наступний перелік з вказаних звітів, а саме:
- Форма №1 «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період»
- Форма №2 «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період»
- Форма №3 «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт»
- Форма №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»
- Форма №КБ-2в «Приймання виконаних будівельних робіт».

Також, дві форми з вказаних звітів формує Замовник, а саме САД:
- форма №1-ДГ та №Д-1 згідно Наказу Мінінфраструктури від 27.03.2013 № 196».

Щодо питання чотирнадцятого.
Так, на даному етапі реалізації Системи йдеться мова про збереження та ведення реєстру вказаних документів.
Щодо питання п’ятнадцятого.
Так, на даному етапі реалізації Системи ця функція передбачає ведення обліку даних про креслення (можливо у формі реєстру та детальних карток по кожному запису цього реєстру), історії змін цих даних, та вкладення необхідних додаткових файлів стосовно змін.
Щодо питання шістнадцятого.
Ці питання будуть узгоджуватись під час виконання проекту.
Щодо питання сімнадцятого.
Інформація про історію платежів повинна бути або імпортована з відповідних фінансових систем до програмного комплексу «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST, або внесена безпосередньо через інтерфейси Системи до бази даних програмного комплексу.
Щодо питання вісімнадцятого.
У програмному комплексі «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST не передбачено здійснення вимірів.
Щодо питання дев’ятнадцятого.
У підпункті 4.2.7 Технічних вимог наведено вимоги щодо функціональних можливостей підсистеми «Конструктор Веб-карт» про надання інструментів для отримання певної інформації користувачам публічного порталу. Питання того, яка саме інформація, з яких джерел буде відображена та доступна користувачам, буде вирішено Замовником на етапі виконання проекту.
Щодо питання двадцятого та двадцять першого.
У своїй тендерній пропозиції Учасник повинен запропонувати таку форму реалізації вимог Замовника стосовно підсистеми «Конструктор веб-карт», яка задовольнятиме Технічні вимоги. Для геокодування можуть використовуватися стандартні інструменти геокодування - «локатори» (зазвичай, надаються та встановлюється в картографічному програмному забезпеченні), які виконують пошук об'єктів за адресою, псевдонімам, тобто загально відомим адресам, назвам і т.д., так і власні «локатори», які можуть включати в себе такі параметри як види геометрії даних (точки, лінії, полігони), дані атрибутів проекту будівництва або додаткових об'єктів на карті фотофіксації та ін., які необхідно геокодувати (наприклад, терміни, виконавець, назва проекту, номер дороги, координати пікетів, види робіт та інші атрибути, які відповідають об'єкту), та які будуть погоджені та затверджені в процесі виконання проекту.
Щодо питання двадцять другого та двадцять третього.
Картографічна основа може бути поставлена Учасником разом з Системою, що розробляється, та містити картографічну інформацію із загальнодоступних сервісів картографічної платформи або геоданні з KML (KML - стандартний формат, який використовується для спільного використання географічних даних, в тому числі у Google), при необхідності конвертувавши дані у необхідні формати карти, що пропонуватиметься Замовником.
Щодо питання двадцять четвертого та двадцять п’ятого.
1. Відповідно до умов Технічних вимог, Користувач публічного порталу повинен мати змогу оцінити відстань, на якій знаходиться об’єкт (згідно відображеного проекту), від місцезнаходження користувача, або розрахувати площу території, наприклад охоронної зони, яка була зайнята будівництвом.
2. Це питання буде узгоджуватись на етапі виконання проекту.
Щодо питання двадцять шостого.
Тендерною документацією не передбачене створення консорціуму компаній для реалізації проекту програмного комплексу «Прозоре будівництво» та публічного порталу CoST.».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-000273-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черданцев Євгеній Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3021621379
Дата подання: 20 квітня 2018 09:13
Щодо порушення Закону
Шановний Замовнику!
Ви закупаєте Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення.
Прототипування є одним із етапів розробки програмного забезпечення. Тому у учасника не може бути на етапі проведення закупівлі розробленого прототипу. Вимога про надання довідки, яка містить інформацію про URL для доступу до прототипу з демонстраційною версією є незаконною - порушує статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Така вимога звужує коло учасників лише до того учасника, який уже розробляв систему
"Прозоре будівництво" та публічний портал CoST. З огляду на те, що технічне завдання було розроблено ТОВ «ECOMM Co» на замовлення ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна», то припустимо, що прототип наявний лише в учасника, який пов'язаний з ТОВ «ECOMM Co»
З урахуванням наведного, вимагаємо, негайно внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї вимоги про надання доступу до прототипу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2018 16:39
На Вашу вимогу від 20.04.2018 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Прототипування – це створення ескізу, чорнового варіанту майбутнього програмного комплексу, який містить базову функціональність та призначений для перевірки придатності запропонованих концепцій, архітектурних та/або технологічних рішень, а також подання системи Замовнику для оцінювання на ранніх стадіях її життєвого циклу. За результатами аналізу прототипу Замовник приймає рішення щодо подальшої розробки.
Прототипування не потребує великих витрат часу або матеріальних ресурсів. Прототип – це схематичне представлення вмісту системи, призначене для презентації замовникові ідеї майбутнього функціоналу.
Беручи до уваги, що умова тендерної документації про надання учасниками закупівлі довідки з інформацією про URL для доступу до прототипу з демонстраційною версією не порушує законодавство, в тому числі статтю 5 Закону, її не можна вважати дискримінаційною, оскільки вона теоретично та практично може бути виконана будь-яким учасником, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення, Ваша вимога стосовно внесення змін до тендерної документації та виключення з неї вимог до учасників про надання доступу до прототипу не може бути задоволена Замовником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-000273-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:39834377
Дата подання: 06 травня 2018 19:26
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
Під час підготовки тендерної документації виявлено чисельні дискримінаційні порушення, які впливають на можливість прийняти участь потенційним учасникам у даній закупівлі. За результатами розгляду скарги, просимо зобов’язати замовника усунути відповідні порушення.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.05.2018 № 4341.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 11:54
Номер скарги: UA-2018-04-11-000273-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:39834377
Дата подання: 11 травня 2018 22:35
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
11 квітня 2018 року Міністерство інфраструктури України (Далі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю послуг з розробки пакетів програмного забезпечення ДК 021:2015: 72210000-0 (Програмний комплекс «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST). Детально ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і нормам законодавства України, обмежують конкуренцію, зокрема унеможливлюють участь нашого ТОВ «АІМГ» у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 16.05.2018 № 4595.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 23:39
Номер скарги: UA-2018-04-11-000273-c.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ПРОГРАМА", Код ЄДРПОУ:40324902
Дата подання: 07 червня 2018 19:22
Скарга на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ПРОГРАМА», код ЄДРПОУ 40324902 (надалі за текстом – ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року). Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги. ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» і норми Закону України «Про публічні закупівлі». Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2018 19:31
Рішення від 11.06.2018 № 5518 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 19:31
Рішення від 25.06.2018 № 6243.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 21:14
Номер скарги: UA-2018-04-11-000273-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТУМ", Код ЄДРПОУ:38590681
Дата подання: 05 червня 2018 20:03
Скарга на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Астум», код ЄДРПОУ 38590681 (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року). Підстави для відхилення тендерної пропозиції Підприємства зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги. Підприємство не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси Підприємства і норми Закону України «Про публічні закупівлі». Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 червня 2018 14:25
Рішення від 07.06.2018 № 5443 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:25
Рішення від 11.06.2018 № 5513.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 19:23
Про перенесення розгляду скарги UA-2018-04-11-000273-cb4.pdf
Дата публікації: 22 червня 2018 18:26
Рішення від 25.06.2018 № 6218.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 21:15
Номер скарги: UA-2018-04-11-000273-c.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТУМ", Код ЄДРПОУ:38590681
Дата подання: 05 червня 2018 20:03
Скарга на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Астум», код ЄДРПОУ 38590681 (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року). Підстави для відхилення тендерної пропозиції Підприємства зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги. Підприємство не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси Підприємства і норми Закону України «Про публічні закупівлі». Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 07.06.2018 № 5444.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:26

Документи подані скаржником

06 травня 2018 19:26
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

10 травня 2018 11:54
Рішення від 08.05.2018 № 4341.pdf

Документи Органу Оскарження

16 травня 2018 23:39
Рішення від 16.05.2018 № 4595.pdf

Документи подані скаржником

07 червня 2018 19:22
ВИТЯГ ЄДР.pdf
07 червня 2018 19:22
ДОВIДКА URL.pdf
07 червня 2018 19:22
ДОДАТОК 8.pdf
07 червня 2018 19:22
ДОДАТОК 9.pdf
07 червня 2018 19:22
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
07 червня 2018 19:22
ПРОТОКОЛ 37.PDF
07 червня 2018 19:22
ПРОТОКОЛ_1.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

08 червня 2018 14:26
Рішення від 07.06.2018 № 5444.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 червня 2018
UA-2018-04-11-000273-cc413d19ca007472da69309a3bc2fc72b
Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Перемоги 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ПРОГРАМА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТУМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 13:22
Електронний підпис
17 липня 2018 13:16
Довідка 5.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 4.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 3.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 2.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 1.1
17 липня 2018 13:07
Довідка 5.1
16 травня 2018 10:47
Електронний підпис
16 травня 2018 10:47
Електронний підпис
16 травня 2018 10:43
Додаток___1.pdf
16 травня 2018 10:29
Електронний підпис
16 травня 2018 10:29
Електронний підпис
16 травня 2018 10:27
Додаток___1.pdf
16 травня 2018 09:57
Електронний підпис
16 травня 2018 09:57
Електронний підпис
16 травня 2018 09:53
Додаток___1.pdf
15 травня 2018 23:53
Електронний підпис
15 травня 2018 23:53
Електронний підпис
15 травня 2018 23:49
Банківська_ліцензія.pdf
15 травня 2018 23:49
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2018 23:49
Банківська_Гарантія.pdf
15 травня 2018 23:49
Договір та зміни.pdf
15 травня 2018 23:49
Додаток 3.pdf
15 травня 2018 23:49
ДОДАТОК___1.pdf
07 травня 2018 23:26
Електронний підпис
07 травня 2018 23:26
Електронний підпис
07 травня 2018 23:16
Пропозиція.pdf
07 травня 2018 23:16
Банківська Ліцензія.zip
07 травня 2018 23:16
Договір та зміни.pdf
07 травня 2018 23:16
Додаток 3.pdf
07 травня 2018 23:16
Додаток-1.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 23:57
Електронний підпис
15 травня 2018 23:56
Довідка про МТБ_Астум.pdf
15 травня 2018 23:56
Проект договору_Астум.pdf
15 травня 2018 23:56
Астум 8293-1 p7s.7z
15 травня 2018 23:56
Астум 8293-1 medoc.7z

Публічні документи

16 травня 2018 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
16 травня 2018 10:17
Статут 2017.compressed.pdf
16 травня 2018 10:17
Відповідність вимогам.pdf
16 травня 2018 10:17
Проект договору.pdf
16 травня 2018 10:17
ПДВ завірено.pdf
16 травня 2018 10:17
МТБ.pdf
16 травня 2018 10:17
Експертний висновок.pdf
16 травня 2018 10:17
Авторське право.pdf
16 травня 2018 10:17
licenziya 17148.7z
16 травня 2018 10:17
changes_17148.7z
16 травня 2018 10:17
bank_guarantee_17148.7z
16 травня 2018 10:17
17 ст. 50.pdf
16 травня 2018 10:17
17 не притягнуто.pdf
16 травня 2018 10:17
Довідка працівники.pdf
16 травня 2018 10:17
17 не засуджено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП

ТОВ "ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ПРОГРАМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТУМ"

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП 9 400 000,00
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 9 490 800,00
UAH з ПДВ
9 490 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 13:22
Електронний підпис
17 липня 2018 13:16
Довідка 5.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 4.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 3.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 2.1
17 липня 2018 13:16
Довідка 1.1
17 липня 2018 13:07
Довідка 5.1
16 травня 2018 10:47
Електронний підпис
16 травня 2018 10:47
Електронний підпис
16 травня 2018 10:43
Додаток___1.pdf
16 травня 2018 10:29
Електронний підпис
16 травня 2018 10:29
Електронний підпис
16 травня 2018 10:27
Додаток___1.pdf
16 травня 2018 09:57
Електронний підпис
16 травня 2018 09:57
Електронний підпис
16 травня 2018 09:53
Додаток___1.pdf
15 травня 2018 23:53
Електронний підпис
15 травня 2018 23:53
Електронний підпис
15 травня 2018 23:49
Банківська_ліцензія.pdf
15 травня 2018 23:49
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2018 23:49
Банківська_Гарантія.pdf
15 травня 2018 23:49
Договір та зміни.pdf
15 травня 2018 23:49
Додаток 3.pdf
15 травня 2018 23:49
ДОДАТОК___1.pdf
07 травня 2018 23:26
Електронний підпис
07 травня 2018 23:26
Електронний підпис
07 травня 2018 23:16
Пропозиція.pdf
07 травня 2018 23:16
Банківська Ліцензія.zip
07 травня 2018 23:16
Договір та зміни.pdf
07 травня 2018 23:16
Додаток 3.pdf
07 травня 2018 23:16
Додаток-1.pdf

Публічні документи

16 травня 2018 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
16 травня 2018 10:17
Статут 2017.compressed.pdf
16 травня 2018 10:17
Відповідність вимогам.pdf
16 травня 2018 10:17
Проект договору.pdf
16 травня 2018 10:17
ПДВ завірено.pdf
16 травня 2018 10:17
МТБ.pdf
16 травня 2018 10:17
Експертний висновок.pdf
16 травня 2018 10:17
Авторське право.pdf
16 травня 2018 10:17
licenziya 17148.7z
16 травня 2018 10:17
changes_17148.7z
16 травня 2018 10:17
bank_guarantee_17148.7z
16 травня 2018 10:17
17 ст. 50.pdf
16 травня 2018 10:17
17 не притягнуто.pdf
16 травня 2018 10:17
Довідка працівники.pdf
16 травня 2018 10:17
17 не засуджено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП
#39834377
Переможець 9 400 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРТ ІНВЕСТМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП
#39834377
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 серпня 2018 15:35
Коментар щодо відміни: Частина перша статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"