Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
471 746,00 UAH
UA-2018-04-10-001733-a 533be234f14045bebdc2f4a2e6750d93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОСТМО "Фтизіатрія"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinobltubdicp
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2018 22:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2018 22:56
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2018 22:56
Очікувана вартість: 471 746,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

21 квітня 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання надати роз'яснення щодо вимоги п. 6 розділу 3 Тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2018 14:22
Дата відповіді: 16 квітня 2018 18:49
Доброго дня, шановні члени тендерного комітету. Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, передбачена вимога: якщо учасник пропонуватиме еквівалент, для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати висновок експерта, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Оскільки чинним законодавством передбачено встановлений перелік документів, які надаються при реєстрації та для реалізації засобів дизінфекції, висновок експерта не являється нормативним документом, та не видається уповноваженим Державним органом! Просимо надати роз'яснення, відповідно до вказаної вами вимоги, та враховуючи все вище зазначене роз'яснити, що мається на увазі під таким документом!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги п. 6 розділу 3 Тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2018 16:57
Дата відповіді: 16 квітня 2018 18:52
Також просимо визначити, який уповноважений експерт повинен надати відповідний висновок. Також звергаємо вашу увагу, що жодним нормативно-правовим документом на законодавчому рівні не затверджено, який заклад має право надавати висновки щодо еквівалентності засобів. Тому вимога щодо надання висновку експерта є неправомірна, тому просимо виключити дану вимогу з п.6 розділу 3 Тенденої документації. Враховуючі, що тендерна документація містить особливі вимоги, які відповідають лише заявленим дезінфікуючі засоби, що обмежує участь потенційних учасників та унеможливлює запропонувати еквівалент. Тому наполегливо просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Органами, які можуть надавати висновками щодо еквівалентності є «Інститут гігієни і медичної екології ім..О.М.Марзєєва» або «Київський інститут праці». Однак просимо звертати увагу на зміни які будуть внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-10-001733-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 11 квітня 2018 17:26
щодо усунення дискримінаційних вимог
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Документація повинна містити: « інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"»
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 1 (надалі - МТВ) прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати «еквівалентний» товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
А саме:
По лоту №1 додатку 1 Документації технічні характеристики дезінфікуючого засобу Вернедор-преміум (або еквівалент) містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин та чітка визначена кількість діючих речовин, що надає перевагу лише заявленому на торги товару та можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон.
Також слід зазначити, що температурна зберігання засобу Вернедор –Преміум повинна складати
від -35ºС до +30ºС. Даний температурний режим відповідає лише заявленому на торги дезінфікуючому засобу та не дає можливості запропонувати еквівалент. Нижче наведено таблицю еквівалентів, які відповідають за сферою застосування та антимікробною дією але не мають інший температурний режим:

№ з/п Назва засобу згідно тендерної документації, виробник, Температурний режим зберігання згідно методичних вказівок Еквівалент Еквівалент
1. Вернедор-Преміум
від -40°С до +35°С Фермісепт
Виробник: ТОВ «Бланідас», Україна
Температура зберігання:
Від 0°С до +30°С Аніозим ДД1
Виробник:
ТОВ «Дезант» (Україна)
Температура зберігання: +5 до+35°С

Слід зазначити, що дезінфікуючі засоби зберігаються у приміщенні лікарні де має бути опалення, температура яких не знижується нижче 0 градусів. Тому дана вимога технічної специфікації не може бути визначальною при закупівлі дезінфікуючих засобі.
Також слід зауважити, що після розморожування дані засоби не можуть бути придатні до використання оскільки діюча речовина міняє свою хімічну властивість і вже не може проводити належним чином дезінфекцію. Оскільки навіть вода міняє свою фізико-хімічний склад після розморожування.
Виходячи з наведеного вище можна зробити висновок, що запропонувати еквівалент, який відповідав вимогам тендерної документації неможливо.
Тому просимо внести зміни у технічні характеристики до лоту №1 додатку 1 Документації та усунути дискримінаційні вимоги.


По лоту №2 Додатку 1 Згідно вимог до технічних характеристик засобу Санідез (або еквівалент) прописані таким чином, що відповідають лише єдиному засобу це Санідез та не є основними критеріями для дезінфікуючих засобів, зокрема:
- Препарат на основі трихлорізоцианурової кислоти (не менше 53%) у вигляді саморозчинних таблеток вагою 2г. Масова доля миючих компонентів (карбонату натрію та бікарбонату натрію) у дезінфекційному засобі повинна складати не менше 35%.Вміст активного хлору не менше 50%.
- Кількість в упаковці – 500 шт.
- Температура розкладання – не менше 220°С.
- -Розрахунок розведення препарату повинен бути прописаний в регламенті , виходячи з того, що вага таблетки – 2г. Фасування-банка- (500 табл)1кг.

Вищезазначені характеристики відповідають лише єдиному зареєстрованому в Україні дезінфікуючому засобу це - Санідез. Звертаємо вашу увагу, що в Україні є ще засоби які містять еквівалентний склад та є еквівалентами за сферою застосування та антимікробною властивістю, зокрема: Дезінфікуючий засіб Санітаб 350таб та Дезінфікуючій засіб ДезТаб нью, 1 кг (333 табкток). Дані засоби не відповідають лише трьом показникам (Кількість в упаковці – 500 шт, Температура розкладання – не менше 220°С, Розрахунок розведення препарату повинен бути прописаний в регламенті , виходячи з того, що вага таблетки – 2г. Фасування-банка- (500 табл)1кг), тобто характеристикам, які не є визначальними при проведенні дезінфекції.
Визначивши вищезазначені технічні характеристик ви позбавляєте потенційних учасників запропонувати еквіваленти, тим саме надаєте перевагу лише єдиному виробнику.
Тому просимо внести зміни у вимоги технічних характеристик та усунути дискримінаційні вимогу, які перешкоджають запропонувати еквівалент.


По лоту №2 Додатку 1 Згідно вимог до технічних характеристик засобу Манорм (або еквівалент) містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин та чітка визначена кількість діючих речовин, а асме:
Склад засобу: ізопропіловийспирт- 60%, алкілдиметилбензиламоній хлорид-0,044%, октилдецилдиметиламоній хлорид-0,033%, диоктилдиметиламоній хлорид-0,014%, дидецилдиметиламоній хлорид-0,019%, вода, функціональні добавки (гліцерин, пантенол).
Можливість використання засобу в усіх типах лікувально-профілактичних закладів.
Обов’язково наявність добавок – гліцерину та пантенолу по догляду за шкірою рук.
Обов’язково наявність 5 діючих речовин.
Дана вимога відповідає лише заявленому на торги товару та обмежує коло потенційних учасників та не дає можливості запропонувати еквівалент, оскільки, основними речовинами антисептичного засобу для гігієни рук має бути із застосуванням різних спиртових (понад 65,0 %) (п. 9.11 розділу ІХ Інструкції ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНИХ ГНІЙНО-ЗАПАЛЬНИХ ІНФЕКЦІЙ, СПРИЧИНЕНИХ МІКРООРГАНІЗМАМИ, РЕЗИСТЕНТНИМИ ДО ДІЇ АНТИМІКРОБНИХ ПРЕПАРАТІВ затвердженої Наказом МОЗ України № 236 від 04.04.2012р.), тобто інші речовини є допоміжними і не впливають на антимікробну активність засобу.
Також слід зазначити, що ізопропіловий спирт складається з (2-пропанол, пропан-2-ол, ізопропанол, диметилкарбіно), тобто засоби які містять у складі вищезазначені складові мають рівнозначну антимікробну дію. Згідно аналізу ринку антисептичних засобів було визначено, що еквіваленті засоби не мають у складі ізопропілового спирту, натомість мають суміш спиртів нижче наведено перелік еквівалентів, які не мають рівнозначну антимікробну дію та сферу застосування

№ з/п Найменування засіб виробник складові Кількість діючих речовин
1. Стерилліум класик пур «BODE Chemie GmbH & Co.», Німеччина 2-пропанол – 45г, 1-пропанол-30г, мецетронія етилсульфату – 0,2г (на 100г розчину).
Допоміжні речовини: спирт миристиловий, гліцерин (85%), ароматизатор, барвник, вода. 2
2. Кутасепт Ф,
«BODE Chemie GmbH & Co.», Німеччина 2-пропанол – 63,0 г; хлорид бензалконія – 0,025 г, вода. 1
5. Квікцид, ТОВ «ІНТЕР КЕМІКАЛ ГРУПП», Україна 1-пропанол – 40%, 2-пропанол – 35%, алкілдиметилбензиламоніум хлорид – 0,15%, необхідні функціональні добавки до 100,0%. 3
6. Люмакс- Профі Максі, ТОВ Біотехнології, Україна спирт ізопропиловий — 52,0 ± 5,0%, спирт пропіловый — 18,0 ± 1,8%, хлоргексидина біглюконат — 0,5 ± 0,05 % ( діючі речовини) , функціональні компоненти, в тому числі компоненти догляду за шкірою (допоміжні речовини) 3
7. Мікрасепт, ТОВ «Бланідас», Україна Пропанол -1 (N – пропанол) – 40%, пропанол-2 (ізопропанол) – 35%, алкілдиметилбензиламоніум хлорид – 0,15% (діючі речовини); комплекс догляду за шкірою, запашка, дистильована вода до 100% 3

Виходячи з наведеного вище вимога, що засіб повинен містити не менше 5 діючих речовин є дискримінаційною, оскільки еквіваленти що існують на рику дезінфікуючих засобів мають не більше трьох діючих речовин, всі решта їде як допоміжні.
Тому просимо внести зміни у вимоги технічних характеристик та усунути дискримінаційні вимогу, які перешкоджають запропонувати еквівалент.

При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у Технічних характеристиках з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів та миючих засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у Технічних характеристиках Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації.
Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в тендерній документації необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам!
Незважаючи, що МТВ містить вираз «або еквівалент» , технічні характеристики містять перелік особливих характеристик, які відповідають лише засобам виробництва певного виробника, який в минулому році залякав вас своїми безпідставними вимогами з метою реалізувати свою продукцію. Виникає питання, що змінилося в цьому році, вони готують вам технічне завдання та прописують МТВ таким чином, щоб уникнути конкуренції?

Ще раз зауважую, що медико – технічні вимоги, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.

Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.

Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження, розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2018 18:34
Шановний Скаржнику!
Медико-технічне завдання в документації складене згідно положень Розділу IV, статті 22 п.3 Закону про публічні закупівлі, а саме зазначено: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти не можливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "абоеквівалент". Замовник склав вимоги до закуповуємої продукції згідно чинного Законодавства.
Всі вимоги медико-технічного завдання складені з урахуванням специфіки профілю медичної установи та специфіки умов зберігання дезінфікуючих засобів.
Щодо вимог до умов зберігання : від -35°С до +30°С. Замовник зберігає засоби в неопалювальних приміщеннях. Дезінфікуючі засоби закуповуються на рік і будуть використовуватись і в листопаді, і в грудні 2018 року, коли температура повітря може знижуватися значно нижче 0°С. Зазначаємо, що повинен бути запас по температурі зберігання, що гарантує стійкість дезінфікуючого засобу до значних перепадів температури та збереження його властивостей.
Щодо твердження, що Замовником виписані ,мовляв, «дискримінаційні» вимоги, де вказані відсоткові співвідношення активно-діючих речовин. Зазначаємо, що саме засоби з такими відсотковими співвідношеннями активно-діючих речовин були успішно випробувані в умовах специфіки медичного закладу, відзначена антимікробна активність дезінфектантів до стійких штамів мікроорганізмів, відсутні алергічні реакції у персоналу та пацієнтів.
Щодо твердження, що Замовником виписані, мовляв, «дискримінаційні» вимоги щодо засобу «Санідез», де вказано,що «Санідез» повинен мати масу таблетки -2г, температура розкладання засобу- 225°С. Вимоги щодо певної маси засобу продиктовані тим, що в установі в місцях приготування робочих розчинів знаходяться інструкції щодо використання дезінфектантів саме з такими зазначеними характеристиками і персонал лікарні проінструктований та навчений для приготування робочих розчинів з зазначеними характеристиками. Вимога щодо температури розкладання засобу «Санідез» -225°С продиктована наступним: деякі об`єкти, які будуть оброблятися зазначеним засобом мають високу температуру, тому Замовник повинен бути впевнений, що дезінфектант нанесений на поверхню нагрітого приладу не розкладеться на агресивні речовини та збереже свою антимікробну активність.
Щодо твердження, що зазначеним в документації характеристикам дезінфікуючих засобів неможливо підібрати еквіваленти. Ми категорично не згодні з цим твердженням. Уважно вивчайте ринок дезінфектантів!
Щодо невірного трактування Скаржником положень Наказу №236 МОЗ України. Вірне трактування: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засібна основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на двігрупи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо вказаний в документації засіб не відповідав Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!

Зважаючи на вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.
Номер вимоги: UA-2018-04-10-001733-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 квітня 2018 17:01
щодо неправомірних вимог тендерної документації
Згідно п. 6 розділу 3 Документації визначено, якщо учасник пропонуватиме еквівалент, для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати висновок експерта, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару, що є предметом закупівлі, зазначеному у документації дана вимога є неправомірно, оскільі, жодним нормативно-правовим документом на законодавчому рівні не визначено уповноваженого органу, який має право надавати висновки щодо еквівалентності дезінфікуючих засобів. Враховуючі, що тендерна документація містить особливі вимоги, які відповідають лише заявленим дезінфікуючі засоби, що обмежує участь потенційних учасників та унеможливлює запропонувати еквівалент. Тому наполегливо просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження, розпорядника коштів та Державної аудиторської служби України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2018 18:59
Доброго дня! Органами, які можуть надавати висновками щодо еквівалентності є «Інститут гігієни і медичної екології ім..О.М.Марзєєва» або «Київський інститут праці». Однак просимо звертати увагу на зміни які будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-04-10-001733-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 травня 2018 13:37
щодо неправомірного відхилення
Шановний! Яким саме вимогам не відповідає запропонований еквівалент? Якщо Замовник не мав на меті розглядати еквіваленти, то такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 15:48
Шановний дописувач!
На Ваше запитання саме яким вимогам не відповідає запропонований еквівалент повідомляємо наступне:
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. У Додатку №1 до тендерної документації цієї процедури закупівлі наведені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі (надалі — МТВ). У протоколах засідання тендерного комітету докладно у табличній формі наведений перелік невідповідностей запропонованої вами продукції МТВ.
Щодо вашого твердження “Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання” маємо зазначити таке.
Як вже зазначалося вище, зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону випливає, що учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
У пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: “Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником”.
Враховуючи вищенаведене під час вибору продукції, що пропонується до закупівлі, учасники повинні керуватися МТВ, а не критеріями, визначеними на власний розсуд.
У МТВ до предмету закупівлі Замовником вказано саме такі вимоги до продукції які забезпечують безпечні умови праці медичного персоналу та безпечного перебування пацієнтів, які для нас є важливими. На меті закупівлі є не тільки економія бюджетних коштів а також запобігання професійним захворюванням персоналу, який має тісний контакт з кров’ю та медичним інструментарієм, обробляє та дезінфікує поверхні, використовує дезінфікуючі засоби при прибиранні приміщень та кабінетів, дотримуючись кратності прибирання та дезінфекції відповідно до норм сан-епідрежиму.
Дійсно, так як ви стверджуєте, зазначені Замовником в документації засоби не є унікальними і на ринку безліч еквівалентів. Однак на участь у закупівлі подані засоби і такі які не є еквівалентами.
Розглянувши Вашу скаргу, ми прийшли до висновку, що Ви намагаєтеся нас залякати і шантажувати, і більше того, порушуєте норми діючого законодавства, безпідставно звинувачуючи у корупції і лобіюванні чужих інтересів. Ваше посилання, щодо лобіювання під певного виробника, або компанію виробників, та висловлювання про ніби то дискримінаційні підходи до інших учасників не має підстав. Жодне з положень Закону України «Про публічні закупівлі» нами не порушено. Замовник, відповідно до ст.. 3,5 вищезазначеного Закону, створив відкритий прозорий, та вільний доступ для всіх учасників. Щодо дискримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь-якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якго потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. Тому Ваші вимоги є ні що інше, як лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку.
Зважаючи на вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.

Документи подані скаржником

11 квітня 2018 17:26
Вінниця Фтизіатрія.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 920,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2018 13:33
Закінчення: 02 травня 2018 14:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 measures.name.symbol
Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-10-001733-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 квітня 2018 17:01
щодо неправомірних вимог тендерної документації
Згідно п. 6 розділу 3 Документації визначено, якщо учасник пропонуватиме еквівалент, для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати висновок експерта, що підтверджує еквівалентність запропонованого товару, що є предметом закупівлі, зазначеному у документації дана вимога є неправомірно, оскільі, жодним нормативно-правовим документом на законодавчому рівні не визначено уповноваженого органу, який має право надавати висновки щодо еквівалентності дезінфікуючих засобів. Враховуючі, що тендерна документація містить особливі вимоги, які відповідають лише заявленим дезінфікуючі засоби, що обмежує участь потенційних учасників та унеможливлює запропонувати еквівалент. Тому наполегливо просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження, розпорядника коштів та Державної аудиторської служби України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2018 18:59
Доброго дня! Органами, які можуть надавати висновками щодо еквівалентності є «Інститут гігієни і медичної екології ім..О.М.Марзєєва» або «Київський інститут праці». Однак просимо звертати увагу на зміни які будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 2 130,00
UAH з ПДВ
2 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТР" 3 840,00
UAH з ПДВ
3 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" 3 900,00
UAH з ПДВ
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 10:40
ЦП Лот1.pdf
25 квітня 2018 10:40
Інша інформація.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 14:50
Документи п.5 р.3 - Лот 1.pdf
10 травня 2018 14:50
Документи ст. 17 - Лот 1.pdf
27 квітня 2018 10:48
4. Інформація - ст. 17.pdf
27 квітня 2018 10:48
2. Повноваження.pdf
27 квітня 2018 10:48
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "НТР"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 2 130,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 19:40
ТОВ "НТР"
#32961013
Переможець 3 840,00
UAH з ПДВ
09 травня 2018 16:36

Документи

08 травня 2018 19:40
Електронний підпис
08 травня 2018 19:12
img514.pdf

Документи

09 травня 2018 16:36
Електронний підпис
09 травня 2018 16:11
img527.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТР"
#32961013
3 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2018 16:36
Електронний підпис
09 травня 2018 16:11
img527.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 13:56
img175.pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 16:18
img089.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 16:11
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 09:32
Лот 1.pdf укладений
25 травня 2018 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст. 36 Закону України "Про публічні Закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 205
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 205
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 608,00
UAH з ПДВ