Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини для оперативних та для інших видів транспортних засобів (зимовий сезон))
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-04-10-001486-a 8c7fffb3046f4123b4bc31e888fa4055
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Добруцька

+380445205120 dobrutskaso@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Світлана Добруцька
+380445205120
dobrutskaso@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 23 квітня 2018 13:46
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 лот
Аавтомобільні шини для оперативних та для інших видів транспортних засобів (зимовий сезон))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе),160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2018
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2018 16:44
ОГОЛОШЕННЯ.docx
10 квітня 2018 16:44
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-10-001486-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАЛФОРТ", Код ЄДРПОУ:40745411
Дата подання: 24 квітня 2018 11:42
Дискваліфікувати Учасника
Учасником ТОВ "Альтернатива -2018 " подана пропозиція, яка не відповідає умовам Закупівлі, а саме:
позиції №4 та №5 у ціновій пропозиції учасника ТОВ "Альтернатива -2018" запропоновано автошини бренду Strial та Nokian. Замовник у документації конкурсних торгів чітко зазначив, що шини повинні бути торговельних марок Michelin та Goodyear і не вказав на можливість пропозиції еквіваленту. Відповідно до п.6.4. Наказу №35 від 13.04.2016 року "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель", у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Таким чином, Замовник не вказав можливість запропонувати еквівалент, а отже учасниками повинні бути запропоновані шини відповідних торгівельних марок та виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 15:07
Доброго дня! Відповідно до п.10 Розділу 23 Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ „Ощадбанк”, затвердженого постановою правління публічного акціонерного товариства „Державний ощадний банк України” від 11 червня 2014 року №368, розгляд пропозицій, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі комітетом з конкурсних торгів відбувається протягом 20 робочих днів.
Дякуємо за Вашу пильність, Ваші зауваження обов'язково будуть враховані при розгляді пропозицій учасників комітетом з конкурсних торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА 2018" 204 836,00
UAH з ПДВ
204 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЛФОРТ" 265 800,00
UAH з ПДВ
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 254 881,68
UAH з ПДВ
250 248,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 18:20
Витяг з ЄДР.pdf
19 квітня 2018 18:20
Довідка з банку..pdf
19 квітня 2018 18:20
Витяг з реєстра ПДВ.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 16:28
Статут.pdf
20 квітня 2018 16:28
Довідка зі статистики.pdf
20 квітня 2018 16:28
Витяг 01.03.pdf
20 квітня 2018 16:28
Виписка з ЄДР.pdf
20 квітня 2018 16:28
технічне завдання (1).pdf
20 квітня 2018 16:28
цінова пропозиція (1).pdf
20 квітня 2018 12:02
КК.pdf
20 квітня 2018 12:02
ВВ_17 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА 2018"

ТОВ "ТАЛФОРТ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА 2018"
#41922577
Відхилено 204 836,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 14:09
ТОВ "ТАЛФОРТ"
#40745411
Відхилено 249 500,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 13:57
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""
#04947995
Переможець 250 248,96
UAH з ПДВ
21 травня 2018 15:27

Документи

Документи

05 травня 2018 13:57
відхилення_Талфорт.PDF

Документи

21 травня 2018 15:26
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""
#04947995
250 248,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 15:26
Акцепт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про ВД.PDF укладений
01 листопада 2018 16:57
Інформація про зміну істотних умов договору.PDF зміни до договору
10 липня 2018 15:52
Договір.PDF укладений
06 червня 2018 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено строк поставки товару
Номер договору про закупівлю: 05/06/18-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/06/18-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 250 248,96
UAH з ПДВ