Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Очікувана вартість
5 904 593,60 UAH
UA-2018-04-10-001108-c ● e2c796f1afb8441fab67884808aab51d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Демченко Леонід Леонідович 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2018 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2018 14:58 |
Очікувана вартість: | 5 904 593,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 952,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29522 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ЦПКіВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2018 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2018 14:49 |
зміни.docx | |
12 квітня 2018 14:49 |
ТД.doc | |
10 квітня 2018 17:29 |
проект договору.doc |
12 квітня 2018 14:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2018 14:49 |
зміни.docx
|
|||
12 квітня 2018 14:49 |
ТД.doc
|
|||
10 квітня 2018 17:29 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-10-001108-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 08 травня 2018 18:11
оскарження
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання переможцем відкритих торгів: «Нове будівництво огорожі навколо ЦПКіВ ім. Горького (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів), що оголошена Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради за номером UA-2018-04-10-001108-с,
Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, в зв’язку з порушенням вказаним підприємством вимог абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі –Закон), а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Всупереч вказаній вимозі Закону, Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, не засвідчило пропозицію, що була надана ним при участі у вказаній закупівлі, накладанням електронно-цифрового підпису (стаття 6 Закону Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг": «Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа»).
Пропозиція, надана ПП "Велес+", з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", підлягає відхиленню відповідно до статті 30 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, в зв’язку з порушенням вказаним підприємством вимог абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі –Закон), а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Всупереч вказаній вимозі Закону, Приватне підприємство "Велес+", код ЄДРПОУ 32102440, не засвідчило пропозицію, що була надана ним при участі у вказаній закупівлі, накладанням електронно-цифрового підпису (стаття 6 Закону Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг": «Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа»).
Пропозиція, надана ПП "Велес+", з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", підлягає відхиленню відповідно до статті 30 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2018 17:50
Директору ТОВ «БК Пегас»
Покотило М.М.
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року.
Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.
Розгорнути
Згорнути
Покотило М.М.
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року.
Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.
Директору ТОВ «БК Пегас»
Покотило М.М.
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року.
Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.
Покотило М.М.
Тендерний комітет департаменту комунального господарства та благоустрою розглянув вашу вимогу № UA-2018-04-10-001108-c.b1 від 08.05.2018 року.
Повідомляємо наступне, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (надалі Закон № 922) не уточнено, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-15 (надалі Закон № 851-15) при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Згідно з Законом № 851-15 ЕЦП може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Основне ж призначення ЕЦП – це ідентифікація клієнта тобто учасника.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, не може бути відхилена на підставі відсутності ЕЦП виходячи з положень статті 30 Закону № 922.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК Пегас" |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
5 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Велес+" |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" |
5 904 500,00
UAH з ПДВ
|
5 904 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК Пегас" #41394855 |
Відхилено |
5 199 990,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 17:25
|
Приватне підприємство "Велес+" #32102440 |
Переможець |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2018 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 11:45
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2018 09:13
|
доп. угода.PDF | зміни до договору |
16 травня 2018 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2018 17:13
|
договір.PDF | укладений |
15 травня 2018 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з зміною фінансування на 2018 рік та домовленістю сторін: 1.Викласти пункт 3.2. договору в наступній редакції: «3.2.Загальна сума договору визначена згідно додатку до Договору та складає 5 200 000,00грн. (п’ять мільйонів двісті тисяч гривень 00коп.) в тому числі ПДВ 866 666,67грн. (вісімсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67коп.) в 2018 році 4 347 456,01грн. (чотири мільйони триста сорок сім тисяч чотириста п’ятдесят шість гривень 01коп. в тому числі ПДВ 724 576,00грн. в 2019 році 852 543,99грн. (вісімсот п’ятдесят дві тисячі п’ятсот сорок три гривні 99коп.) в тому числі ПДВ 142 090,67грн.». |
Номер договору про закупівлю: | №156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №669 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |