Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Очікувана вартість
3 959 557,00 UAH
UA-2018-04-10-000953-c ● 9e0262f4fd2849a4908f6b76f5eeac18
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38731918 |
Вебсайт: | http://www.zdn.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Запоріжжя, 69035, Запорізька область, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69035, Запорізька область, вул. Незалежної України, 72-а |
Контактна особа: |
Оксана Швачко 0612247028 ecozp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2018 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2018 12:25 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2018 12:25 |
Очікувана вартість: | 3 959 557,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман-Азовське море
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2018 15:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ІІ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000953-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 04 травня 2018 13:32
Щодо неправомірної дискваліфікації
Протоколом № 24 засідання тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної держаної адміністрації від 03.05.2018 року було відхилено пропозицію учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432). Замовник зазначає підставу, що нібито: «згідно додатку 7 до тендерної документації вимагається зазначити перелік техніки, яку планується орендувати, зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем та яка буде залучена для виконання робіт. У поданій учасником формі згідно додатку 7 учасник не надав документального підтвердження по техніці, які планується орендувати (договір оренди, договір про наміри та\або ін.»
Однак, з таким висновком Замовника не можливо погодитись, оскільки твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації.
Частиною 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до додатку 7 Замовник зазначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У п. 1. Додатку №7, Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Довідка повинна містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та подається у сканованому вигляді, засвідчена Учасником у встановленому порядку відповідно до норм чинного законодавства.
У довідці, учасник зазначає: 1)найменування обладнання, машин і механізмів, 2) кількість--щодо власної техніки;
- щодо техніки, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем
-щодо техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.
У п.2 Додатку №7,Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору.
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У п. 3 Додатку №7, Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору до довідки додаються:
- договір, щодо виконання схожих робіт, передбачених при будівництві/реконструкції об’єкту та які на момент проведення торгів виконані та прийняті в повному обсязі. Учасник подає копію аналогічного договору (з усіма додатками до нього), копію останньої довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), в яких відображені види робіт, які є аналогічними відповідно до тендерної документації;
Враховуючи вимоги визначені у тендерній документації, а саме додатком 7, учасники повинні були надавати документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям встановлених п. 2 та п. 3 додатком 7, оскільки замовником визначено перелік таких документів (додаткові документи до довідок).
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники зазначають дані про найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, тобто замовником вимагалось надати лише інформацію про обладнання та матеріальну-технічну базу. Ні у додатку 7 до тендерної документації, а ні у самій тендерній документації не визначено перелік документів (окрім довідки), що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Тобто, учасники не повинні були надавати будь-які додаткові документи на підтвердження відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази (окрім довідки), оскільки така вимога не передбачена тендерною документацією.
Крім того, у Протоколі № 24 від 03.05.2018 року визначено, що «учасник не надав документального підтвердження по техніці, які планується орендувати (договір оренди, договір про наміри та\або ін.».
Однак, замовником визначена чітка вимога, що техніка повинна бути саме орендована:
«Техніка, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем»
Враховуючи вищевикладене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) чим саме порушив права учасника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; недискримінацію; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, Замовником були визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відносно матеріально-технічної бази, учасники повинні надати довідку з відповідною інформацією. По працівникам довідку та документи, що підтверджують працевлаштування та на підтвердження виконання аналогічного договору –довідку, копію договору, копія КБ-3 та копію КБ-2В.
Учасником ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) надані всі зазначені тендерною документацію документи, що підтверджує його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та відповідно відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) є прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
У протоколі № 24 від 03.05.2018 року, Замовником викладені вигадані підставі для відхилення пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК».
При вивченні протоколу № 24 від 03.05.2018 року, склалось враження про некомпетентність тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації, адже вимоги, що викладеній у тендерній документації різняться з вимогами, що викладені замовником у протоколі відхилення. Пропозицію учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» відхилили за ненадання документів, які не вимагались тендерною документацією.
Шановний Замовник, чому у тендерній документації не визначено, що учасники повинні мати екстрасенсорні здібності та повинні здогадуватись, що документи, які не вимагаються замовником необхідно надавати, адже це реально може стати підставою для дискваліфікації.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Запорізької державної обласної адміністрації з питання щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» структурним підрозділом - Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації. Крім того, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України.
Відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1. надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).
2. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» прийняте на підставі протоколу № 24 від 03.05.2018 року та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути
Згорнути
Однак, з таким висновком Замовника не можливо погодитись, оскільки твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації.
Частиною 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до додатку 7 Замовник зазначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У п. 1. Додатку №7, Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Довідка повинна містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю та подається у сканованому вигляді, засвідчена Учасником у встановленому порядку відповідно до норм чинного законодавства.
У довідці, учасник зазначає: 1)найменування обладнання, машин і механізмів, 2) кількість--щодо власної техніки;
- щодо техніки, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем
-щодо техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.
У п.2 Додатку №7,Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору.
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У п. 3 Додатку №7, Замовник зазначає, що учасники повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору до довідки додаються:
- договір, щодо виконання схожих робіт, передбачених при будівництві/реконструкції об’єкту та які на момент проведення торгів виконані та прийняті в повному обсязі. Учасник подає копію аналогічного договору (з усіма додатками до нього), копію останньої довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), в яких відображені види робіт, які є аналогічними відповідно до тендерної документації;
Враховуючи вимоги визначені у тендерній документації, а саме додатком 7, учасники повинні були надавати документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям встановлених п. 2 та п. 3 додатком 7, оскільки замовником визначено перелік таких документів (додаткові документи до довідок).
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники зазначають дані про найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, тобто замовником вимагалось надати лише інформацію про обладнання та матеріальну-технічну базу. Ні у додатку 7 до тендерної документації, а ні у самій тендерній документації не визначено перелік документів (окрім довідки), що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Тобто, учасники не повинні були надавати будь-які додаткові документи на підтвердження відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази (окрім довідки), оскільки така вимога не передбачена тендерною документацією.
Крім того, у Протоколі № 24 від 03.05.2018 року визначено, що «учасник не надав документального підтвердження по техніці, які планується орендувати (договір оренди, договір про наміри та\або ін.».
Однак, замовником визначена чітка вимога, що техніка повинна бути саме орендована:
«Техніка, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем»
Враховуючи вищевикладене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) чим саме порушив права учасника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; недискримінацію; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, Замовником були визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відносно матеріально-технічної бази, учасники повинні надати довідку з відповідною інформацією. По працівникам довідку та документи, що підтверджують працевлаштування та на підтвердження виконання аналогічного договору –довідку, копію договору, копія КБ-3 та копію КБ-2В.
Учасником ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) надані всі зазначені тендерною документацію документи, що підтверджує його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та відповідно відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432) є прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
У протоколі № 24 від 03.05.2018 року, Замовником викладені вигадані підставі для відхилення пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК».
При вивченні протоколу № 24 від 03.05.2018 року, склалось враження про некомпетентність тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації, адже вимоги, що викладеній у тендерній документації різняться з вимогами, що викладені замовником у протоколі відхилення. Пропозицію учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» відхилили за ненадання документів, які не вимагались тендерною документацією.
Шановний Замовник, чому у тендерній документації не визначено, що учасники повинні мати екстрасенсорні здібності та повинні здогадуватись, що документи, які не вимагаються замовником необхідно надавати, адже це реально може стати підставою для дискваліфікації.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Запорізької державної обласної адміністрації з питання щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» структурним підрозділом - Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації. Крім того, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України.
Відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1. надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).
2. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» прийняте на підставі протоколу № 24 від 03.05.2018 року та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2018 14:26
Голова тендерного комітету Соболь О.С. повідомив, що 04.05.2018 року на електронному майданчику https://newtend.com було опубліковано скаргу ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), у якій учасник торгів оскаржував Протокол 24 від 03.05.2018 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА.
У відповідь на скаргу ТОВ «ГАРННЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), можна повідомити наступне: під час дослідження документів учасника закупівель, було виявлено, що учасник готуючи документи, допустив невідповідність встановленим вимогам. Так у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник зазначив наявність договору про наявність техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортної організацією. У той же час учасник надав тільки перелік техніки, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем, і не надав підтвердження укладення такого договору, або договору про намір укласти такий договір. Тендерний комітет розглянувши надані дані, зауважив, що у разі укладення договору з учасником торгів ТОВ «ГАРННЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432) відсутність техніки для виконання робіт, може значним чином ускладнити оперативне виконання робіт, чим буде завдано значної шкоди екології.
Враховуючи вищезазначене, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону тендерний комітет прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), як учасника закупівлі: «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація) UA-2018-04-10-000953-c.
Вважаємо, що підстави для скасування рішення тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА від 03.05.2018 ухваленого протоколом № 24 відсутні. Повторне проведення оцінки не доцільно. Запропоновано проголосувати.
У відповідь на скаргу ТОВ «ГАРННЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), можна повідомити наступне: під час дослідження документів учасника закупівель, було виявлено, що учасник готуючи документи, допустив невідповідність встановленим вимогам. Так у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник зазначив наявність договору про наявність техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортної організацією. У той же час учасник надав тільки перелік техніки, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем, і не надав підтвердження укладення такого договору, або договору про намір укласти такий договір. Тендерний комітет розглянувши надані дані, зауважив, що у разі укладення договору з учасником торгів ТОВ «ГАРННЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432) відсутність техніки для виконання робіт, може значним чином ускладнити оперативне виконання робіт, чим буде завдано значної шкоди екології.
Враховуючи вищезазначене, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону тендерний комітет прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), як учасника закупівлі: «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація) UA-2018-04-10-000953-c.
Вважаємо, що підстави для скасування рішення тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА від 03.05.2018 ухваленого протоколом № 24 відсутні. Повторне проведення оцінки не доцільно. Запропоновано проголосувати.
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000953-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 08 травня 2018 16:30
Щодо неправомірної дискваліфікації
Протоколом № 25 засідання тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної держаної адміністрації від 08.05.2018 року було відмовлено у задоволені рішення учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (код ЄДРПОУ 41052432). Замовник зазначає підставу, що нібито під час дослідження документів учасника закупівель, було виявлено, що учасник готуючи документи, допустив невідповідність встановленим вимогам. Так у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник зазначив наявність договору про наявність техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортної організацією. У той же час учасник надав тільки перелік техніки, яку планується орендувати (якщо планується), зокрема на підставі укладеного договору з орендодавцем, і не надав підтвердження укладення такого договору, або договору про намір укласти такий договір. Тендерний комітет розглянувши надані дані, зауважив, що у разі укладення договору з учасником торгів ТОВ «ГАРННЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432) відсутність техніки для виконання робіт, може значним чином ускладнити оперативне виконання робіт, чим буде завдано значної шкоди екології.
Однак, звертаємо увагу ЗАМОВНИКА на умови тендерної документації, яку власне і складав Замовник.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1 пп.5) визначено, що:
«5) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток № 3).
Окремо зазначити наявність транспорту для доставки техніки на об’єкт або надати копію договору з власником такого транспорту;»
Тобто, про наявність транспорту для доставки техніки на об’єкт необхідно надати інформацію або надати договір.
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» зазначив наявність договору про наявність техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортної організацією.
Так, для виконання робіт передбачених технічним завданням, необхідне обладнання для перевезення техніки, машин на об’єкт та необхідних матеріалів. Для виконання зазначеного, учасником буде залучено Трал (тягач з напівпричіпом) - марка MAN причеп KING GTL 60 на підставі договору № 73 про надання послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом у внутрішньому сполучені від 12.02.2018 року (надана завірена копія договору на власний розсуд учасника).
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники зазначають дані про найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, тобто замовником вимагалось надати лише інформацію про обладнання та матеріальну-технічну базу. Ні у додатку 7 до тендерної документації, а ні у самій тендерній документації не визначено перелік документів (окрім довідки), що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Тобто, учасники не повинні були надавати будь-які додаткові документи на підтвердження відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази (окрім довідки), оскільки така вимога не передбачена тендерною документацією.
Крім того, Учасником були поставлені конкретні запитання відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).»
Однак, Замовник, не надав відповіді, чим саме порушив ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, обґрунтування дискваліфікації ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» за протоколом №25 від 08.05.2018 року є незрозумілим. Що саме мав на увазі Замовник, зазначавши очевидну інформацію щодо визначення Учасником наявної техніки. На яких підставах тендерний комітет зробив висновок про відсутність техніки у ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» для виконання робіт.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» надав всі необхідні документи та інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Запорізької державної обласної адміністрації з питання щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» структурним підрозділом - Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації. Крім того, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України.
Відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1. надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).
2. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» прийняте на підставі протоколу № 24 від 03.05.2018 року та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути
Згорнути
Однак, звертаємо увагу ЗАМОВНИКА на умови тендерної документації, яку власне і складав Замовник.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1 пп.5) визначено, що:
«5) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток № 3).
Окремо зазначити наявність транспорту для доставки техніки на об’єкт або надати копію договору з власником такого транспорту;»
Тобто, про наявність транспорту для доставки техніки на об’єкт необхідно надати інформацію або надати договір.
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» зазначив наявність договору про наявність техніки, якою планується постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортної організацією.
Так, для виконання робіт передбачених технічним завданням, необхідне обладнання для перевезення техніки, машин на об’єкт та необхідних матеріалів. Для виконання зазначеного, учасником буде залучено Трал (тягач з напівпричіпом) - марка MAN причеп KING GTL 60 на підставі договору № 73 про надання послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом у внутрішньому сполучені від 12.02.2018 року (надана завірена копія договору на власний розсуд учасника).
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники зазначають дані про найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, тобто замовником вимагалось надати лише інформацію про обладнання та матеріальну-технічну базу. Ні у додатку 7 до тендерної документації, а ні у самій тендерній документації не визначено перелік документів (окрім довідки), що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази.
Тобто, учасники не повинні були надавати будь-які додаткові документи на підтвердження відповідність їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази (окрім довідки), оскільки така вимога не передбачена тендерною документацією.
Крім того, Учасником були поставлені конкретні запитання відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).»
Однак, Замовник, не надав відповіді, чим саме порушив ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, обґрунтування дискваліфікації ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» за протоколом №25 від 08.05.2018 року є незрозумілим. Що саме мав на увазі Замовник, зазначавши очевидну інформацію щодо визначення Учасником наявної техніки. На яких підставах тендерний комітет зробив висновок про відсутність техніки у ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» для виконання робіт.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» надав всі необхідні документи та інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції.
ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Запорізької державної обласної адміністрації з питання щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» структурним підрозділом - Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації. Крім того, ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» має намір звернутись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України.
Відповідно до ч.3.ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи наведене, вимагаємо:
1. надати додаткову аргументовану інформацію, стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» умовам тендерної документації, а саме:
- якими пунктами тендерної документації визначено перелік документів (окрім довідки), що повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному їх критерію – наявність обладнання та матеріально технічної бази;
- якими пунктами тендерної документації визначено порядок подачі таких документів (завірена копія, оригінал).
2. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» прийняте на підставі протоколу № 24 від 03.05.2018 року та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 13:19
Голова тендерного комітету Соболь О.С. повідомив, що 08.05.2018 року на електронному майданчику https://newtend.com було опубліковано скаргу ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), у якій учасник торгів оскаржує Протокол 24 від 03.05.2018 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА.
У відповідь на скаргу ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), можна повідомити наступне: факт, який оскаржує ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), а саме відхилення тендерної пропозиції учасника щодо участі у торгах «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація) UA-2018-04-10-000953-c, вже був оскаржений учасником на електронному майданчику закупівель https://newtend.com 08.05.2018. На подану скаргу учасник отримав відповідь замовника, яка була затверджена протоколом № 25 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА (далі – тендерний комітет ).
У даній скарзі учасник наводить претензії аналогічні минулій скарзі, на яку він отримав відповідь 08.05.2018. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет вбачає у скарзі поданої ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432) не спробу захисту своїх порушених прав, а безпідставне затягування часу, яке може негативно вплинути на реалізацію проекту «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море», і як наслідок суттєво погіршити стан екології в Запорізькій області.
Вважаємо, що підстави для скасування рішення тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА від 03.05.2018 ухваленого протоколом № 24 відсутні. Повторне проведення оцінки не доцільно.
У відповідь на скаргу ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), можна повідомити наступне: факт, який оскаржує ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432), а саме відхилення тендерної пропозиції учасника щодо участі у торгах «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація) UA-2018-04-10-000953-c, вже був оскаржений учасником на електронному майданчику закупівель https://newtend.com 08.05.2018. На подану скаргу учасник отримав відповідь замовника, яка була затверджена протоколом № 25 тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА (далі – тендерний комітет ).
У даній скарзі учасник наводить претензії аналогічні минулій скарзі, на яку він отримав відповідь 08.05.2018. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет вбачає у скарзі поданої ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (ЄДРПОУ 41052432) не спробу захисту своїх порушених прав, а безпідставне затягування часу, яке може негативно вплинути на реалізацію проекту «Проведення регламентних робіт по підтримці проектних габаритів з’єднувального каналу Молочний лиман – Азовське море», і як наслідок суттєво погіршити стан екології в Запорізькій області.
Вважаємо, що підстави для скасування рішення тендерного комітету Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької ОДА від 03.05.2018 ухваленого протоколом № 24 відсутні. Повторне проведення оцінки не доцільно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2018 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" |
3 548 444,40
UAH з ПДВ
|
3 548 444,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД БЬЮТІ" |
3 902 113,43
UAH з ПДВ
|
3 888 113,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 травня 2018 11:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі