Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільно-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місці дошкільного віку) в с.Кам янка Глибоцького району Чернівецької області
Очікувана вартість
47 111 886,00 UAH
UA-2018-04-10-000295-b d65abca12cb24e74b9e3074d21c6889a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2018 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 квітня 2018 12:23
Очікувана вартість: 47 111 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з добудовою корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільно-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місці дошкільного віку) в с.Камянка Глибоцького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60427, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район с.Камянка, вул.Синюка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2018 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 15:02
Додаток 6 до ТД - Кам янка.rar
10 квітня 2018 15:02
Тендерна документація Кам янка 2018.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-10-000295-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЄВРО-ІНВЕСТ БУД", Код ЄДРПОУ:39220725
Дата подання: 05 травня 2018 21:18
Оскарження процедури закупівлі
Рішенням уповноваженої особи Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації (Протокол №2 від 27.04.2018р) на закупівлю робіт: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи-«Реконструкція з добудовою корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільного-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місць дошкільного віку) в с. Кам’янка Глибоцького р-ну Чернівецької обл.» (далі-Об’єкт) визнано переможцем відкритих торгів учасника – СТОВ «Надія», ціна за результатами аукціону складає–46 865 971,20 грн. з ПДВ. Ця ціна є найвищою серед поданих пропозицій і значно перевищує можливо допустиму вартість будівельних робіт відповідно до затвердженої проектно–кошторисної документації. Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації завантажено в систему ProZorro зведений кошторисний розрахунок вартості вищезазначеного об’єкту на суму 47 111 886 гривень, яка відповідає очікуваній вартості по предмету закупівлі. Зведеним кошторисним розрахунком включено Главу 10 «Утримання служби замовника»; Главу 12 «Проектно – вишукувальні роботи та авторський нагляд». Вказані Глави не мають жодного відношення до підрядної організації, і є ПРЯМИМ обов’язком замовника на укладання окремих договорів на здійснення технічного нагляду та авторського нагляду відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 11 липня 2007р.N903 «Про авторський та тех. нагляд під час будівництва об'єкта архітектури». Форма і зміст зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту чітко регламентована. Відповідно до Додатку К ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено примірну номенклатуру зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Крім того, частиною 5.8. розділу 5 вищезазначеного стандарту деталізовано специфіку розподілу коштів по Главах зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкту та окремі витрати, які визначаються після підсумку Глав1-12 зведеного кошторисного розрахунку. З метою неупередженого контролю за якістю, обсягом та вартістю робіт Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації, як Замовник, мало б ЗАРЕЗЕРВУВАТИ кошти згідно вищезазначених Глав, а не включати неправомірно в очікувану вартість будівельних робіт. Вважаємо за необхідне проінформувати, що кошти в межах Глави12 зведеного кошторисного розрахунку мали б бути вже освоєні відповідно до правильно організованого будівельного процесу (проектні роботи та експертиза ПКД фінансуються до оголошення тендеру), а це 1 277,945 тис. грн.. (з ПДВ). і відповідно вилучені із очікуваної вартості. Крім того, підсумок по Главі 10 складає 1 095,984 тис. грн. (з ПДВ) і є відповідно до пункту22ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» окремими видами робіт, що включаються до кошторисної вартості об’єкту і потребують окремого договірного врегулювання. Таким чином, замовник неправомірно зайво включив у очікувану вартість закупівлі 2 373, 929 тис. грн.(з ПДВ). Обсяг будівельних робіт, які підлягають виконанню відповідно до кошторису завантаженого замовником, не може перевищувати 44 737,957 тис.грн. Пропозиція переможця тендеру - СТОВ "НАДІЯ" складає 46 865, 97120 тис. грн. (з ПДВ). Вказане суперечить чинним будівельним нормам, бюджетному та тендерному законодавству. Помилка замовника при визначені очікуваної вартості закупівлі призвела до маніпуляцій з боку підрядних організацій, які неправомірно врахували на свої потреби кошти на які, відповідно до опублікованої документації вони не можуть претендувати. ТОВ «"ЄВРО-ІНВЕСТ БУД" відповідно до вимоги частини 2ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій) повідомлено Замовника, щодо порушення вимог чинного законодавства та зроблено спробу опублікувати вимогу про усунення невідповідностей в тендерній документації, однак в зв’язку з технічними проблемами на майданчику вимога в систему не потрапила. Для підтвердження зазначеного, змушені були завантажити 20.04.2018р. замість тендерної пропозиції вимогу щодо приведення у відповідність документів. (Період оскарження вимог тендерної документації до 21.04.2018р.) Головною ідеєю вказаного, було повторно довести до відома замовника неправомірність його дій. Однак, замовник з власних суб’єктивних причин прийняв рішення продовжувати порушувати чинне законодавство, і акцептував пропозицію СТОВ"НАДІЯ", з неприпустимо завищеною вартістю підрядних робіт, поставивши під сумнів відкритість і неупередженість проведення тендеру. Крім того, варто наголосити на допущені багатьох невідповідностей в тендерній документації, (про що також наголошувалось у вимозі направленій на електронну пошту замовника та завантажену в систему ProZorro замість пропозиції) до прикладу терміни передбачені п.1 розділу 4 не відповідали інформації опублікованій в системі Прозоро, в технічному завданні не конкретизовані окремі параметри матеріалів, які пропонуються до застосування, до прикладу: Розділ 2. Улаштування подушки під фундамент. Робота по улаштуванні стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм: технічним завданням не вказано діаметр та кількість необхідної арматурної сталі; Розділ 4. Улаштування залізобетонного поясу. Робота по улаштуванню поясів в опалубці: технічним завданням не вказано діаметр та кількість необхідної арматурної сталі; Та багато іншого (вказано в прикріпленому файлі) Замість формування єдиного технічного завдання, яке міститиме вичерпний перелік робіт, які закуповуються в обсязі, що відповідає проектним рішенням замовник вирішив надати локальні кошториси, які місцями суперечать інформації відображеній під назвою «Технічне завдання». Вважаємо за доцільне для належної підготовки тендерної пропозиції публікувати графічну частину документації, а не кошторисну (в якій відображені конкретні розцінки, ціни та матеріали, які провокують дискримінацію виробників аналогічних матеріалів). Крім того, кваліфікаційний критерій «досвід виконання аналогічного договору» Замовником викладено на власний розсуд чим порушено вимоги частини 2ст.16 ЗУ«Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог Замовника необхідно надати 2 договори. Кваліфікаційний критерій «наявність матеріально технічної бази» витлумачений як необхідність мати у власності ОКРЕМІ машини і механізми в чітко визначеній кількості, що також не передбачено чинним законодавством і є прямою дискримінаційною вимогою. Здається, що вимоги прописані під конкретну підрядну організацію з власними потужностями і можливостями. Зазначені порушення ТОВ"ЄВРО-ІНВЕСТ БУД" намагався довести до замовника, однак наші зауваження були залишені без розгляду. Аналізуючи подану пропозицію СТОВ"НАДІЯ" відмітимо, що окрім невідповідності допустимому ціновому показнику є ще низка невідповідностей пропозиції до вимог тендерної документації замовника, а саме: - термін дії ліцензії учасника (додається), яка завантажена на портал закінчується 24.05.2018р.., тобто підприємство на момент виконання робіт не матиме змогу їх виконувати. Субпідрядні організації згідно довідки, залучатися не будуть. - відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено «Усі документи подаються у кольоровому сканованому вигляді та мають бути у вигляді сканованих копій оригіналів….»«Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду.» Учасником надано скановані копії з копій Технічних паспортів (додаються) нерозбірливого змісту на вимогу п.1.2Додатку №1 до Тендерної документації; - відповідно п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено що Учасник має надати календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р.№2) Однак, СТОВ «Надія» в складі своєї пропозиції надано Графік, який не відповідає затвердженій наказом формі. Натомість Учасник СТОВ «Надія» в частині «перелік видів робіт» прописує : «спортзал», «школа», «дитячий садок», що є неприпустимим.Свідомо упускає графу «Виконавці робіт», «Одиниця виміру», «Кількість», тощо. Запропонований графік не відповідає вимогам замовника (додається). ПРОШУ: - Зобов’язати Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації відхилити пропозицію СТОВ "НАДІЯ" як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації, а ціна пропозиції перевищує ліміт коштів визначений зведеним кошторисним розрахунком вартості на 2 373, 929 тис. грн.. по Об’єкту. - Зобов’язати Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації відмінити торги відповідно до частини 1ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом) або ж визнати торги такими, що не відбулися відповідно до частини 2ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», (ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі) про предмету закупівлі:ДК021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Об’єкту - Зобов’язати Упр-ня освіти Глибоцької р-ної держ. адміністрації не допускати при оголошенні повторного тендеру на закупівлю робіт по об’єкту наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують чесну конкуренцію (вт.ч.частини2ст.16 ЗУ«Про публічні закупівлі»-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не аналогічних договорів; наявність матеріально -технічної бази, а не конкретних машин; прописувати вимоги до пропозиції чітко і однозначно; підготувати технічне завдання, яке міститиме вичерпний перелік робіт, які закуповуються в обсязі, що відповідає проектним рішенням.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 18:38
Рішення від 10.05.2018 № 4364.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 18:37
Інформація про перенесення UA-2018-04-10-000295-b.pdf
Дата публікації: 25 травня 2018 18:54
Рішення від 29.05.2018 № 5038.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 18:18

Документи подані скаржником

05 травня 2018 21:18
календарний графік.pdf
05 травня 2018 21:18
ліцензія з додатками.pdf
05 травня 2018 21:18
Платіжне доручення.pdf
05 травня 2018 21:18
Техпаспорта.pdf
05 травня 2018 21:18
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛИБОЦЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 47 107 503,60
UAH з ПДВ
43 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО-ІНВЕСТ БУД" 45 000 000,00
UAH з ПДВ
45 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Надія" 46 865 971,20
UAH з ПДВ
46 865 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2018 15:48
розрахунки.pdf
24 квітня 2018 15:48
пояснювальна записка.pdf
24 квітня 2018 15:48
машини і механізми.pdf
24 квітня 2018 15:48
загальновиробничі.pdf
24 квітня 2018 15:48
локальні кошториси.rar
24 квітня 2018 15:48
договірна ціна.pdf
24 квітня 2018 15:48
відомість ресурсів.pdf
24 квітня 2018 15:48
документи.rar
24 квітня 2018 15:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 20:08
Вимога.doc

Публічні документи

27 квітня 2018 13:49
Електронний підпис
27 квітня 2018 13:47
довідка мвс
27 квітня 2018 13:47
довідка ДПІ
27 квітня 2018 13:37
Електронний підпис
27 квітня 2018 13:28
локальні кошториси
27 квітня 2018 13:28
договірна ціна
27 квітня 2018 13:28
цінова пропозиція
25 квітня 2018 13:44
Електронний підпис
25 квітня 2018 13:41
скановані.rar
23 квітня 2018 13:39
Електронний підпис
23 квітня 2018 13:33
реєстр.pdf
23 квітня 2018 13:33
розрахук зарплати.pdf
23 квітня 2018 13:33
розрахунки.pdf
23 квітня 2018 13:33
розрахунки 2.pdf
23 квітня 2018 13:33
Пояснювальна записка.pdf
23 квітня 2018 13:33
Машини і механізми.pdf
23 квітня 2018 13:33
Локальні кошториси.rar
23 квітня 2018 13:33
календарний план.pdf
23 квітня 2018 13:33
загальновиробничі.pdf
23 квітня 2018 13:33
договірна ціна.pdf
23 квітня 2018 13:33
Відомість ресурсів.pdf
23 квітня 2018 13:33
скановані.rar
23 квітня 2018 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2018 13:33
досвід.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛИБОЦЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ "ЄВРО-ІНВЕСТ БУД"

ТОВ "Надія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛИБОЦЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#30496349
Відхилено 43 800 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 11:18
ТОВ "ЄВРО-ІНВЕСТ БУД"
#39220725
Відхилено 45 000 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 11:21
ТОВ "Надія"
#30686931
Переможець 46 865 971,20
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 15:58

Документи

27 квітня 2018 11:18
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2018 11:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Надія"
#30686931
46 865 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 14:59
додаткова угода укладений
11 грудня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:58
Додаткова угода 387 від 10.12.2019 року.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 17:53
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 17:30
Додаткова угода 162 від 25.06.2019 р.pdf зміни до договору
25 червня 2019 16:40
Додаткова угода 217.pdf зміни до договору
05 липня 2018 18:00
Додаткова угода 206 від 19.06.2018.pdf зміни до договору
19 червня 2018 17:52
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 17:44
Договір 193.pdf укладений
13 червня 2018 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключені кошти на утримання технічного нагляду, кошти на виготовлення проектно вишукувальних робіт та авторський нагляд
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розпорядження ОДА №589-р від 20.06.2018р "Про використання коштів виділених з державного фонду регіонального розвитку "
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення заробітної плати на 19,4%, та підвищення ціни на каменів керамічних
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку із змінами в нормах ДБН
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 387
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 009 986,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 168 331,00 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з змінами норм ДБН, збільшенням додаткових робіт та проведення нової процедури закупівель