Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради).
Очікувана вартість
202 300,00 UAH
UA-2018-04-10-000085-a ● f19fd41f1b884d7883118519e9d60fcb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ольга Олександрівна +380645228031 tender36@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2018 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2018 10:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 10:40 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 15:54 |
Очікувана вартість: | 202 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 011,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31794 метр квадратний
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Вілєсова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 травня 2018
—
06 червня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2018 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2018 16:51 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди об`єктів, підпорядкованих відділу освіти (1).doc | |
24 квітня 2018 16:51 |
Зміни архетиктрні послуги виготовлення паспартів.PDF | |
17 квітня 2018 08:58 |
Зміни Архітектурні послуги виготовлення паспортів.PDF | |
17 квітня 2018 08:58 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди об`єктів, підпорядкованих відділу освіти.doc | |
13 квітня 2018 09:56 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди обєктів, підпорядкованих відділу освіти.doc | |
13 квітня 2018 09:56 |
зміни до ТД архітектурні послуги виготовлення паспортів.PDF | |
10 квітня 2018 09:24 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди обєктів, підпорядкованих відділу освіти.doc | |
10 квітня 2018 09:24 |
проект договору на виготовлення паспортів.doc |
24 квітня 2018 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 квітня 2018 16:51 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди об`єктів, підпорядкованих відділу освіти (1).doc
|
|||||||||
24 квітня 2018 16:51 |
Зміни архетиктрні послуги виготовлення паспартів.PDF
|
|||||||||
17 квітня 2018 08:58 |
Зміни Архітектурні послуги виготовлення паспортів.PDF
|
|||||||||
17 квітня 2018 08:58 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди об`єктів, підпорядкованих відділу освіти.doc
|
|||||||||
13 квітня 2018 09:56 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди обєктів, підпорядкованих відділу освіти.doc
|
|||||||||
13 квітня 2018 09:56 |
зміни до ТД архітектурні послуги виготовлення паспортів.PDF
|
|||||||||
10 квітня 2018 09:24 |
ТД виготовлення технічних паспортів на споруди обєктів, підпорядкованих відділу освіти.doc
|
|||||||||
10 квітня 2018 09:24 |
проект договору на виготовлення паспортів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет договору
Дата подання: 21 квітня 2018 21:53
Дата відповіді: 23 квітня 2018 10:21
Уточніть, будь-ласка, Вам потрібен паспорт БТІ чи паспорт технічного стану? Якщо Вам потрібна технічна інвентаризація, то до неї не входить "складання висновку про технчний стан будинку, запис дефектів і ремонтів у паспорт". Наперед вдячні за відповідь
Відповідь: Потрібен паспорт БТІ.
Щодо способу надання документів переможцем торгів.
Дата подання: 22 квітня 2018 20:24
Дата відповіді: 23 квітня 2018 08:27
Прошу надати чітку та аргументовану відповідь, яким саме чином переможець процедури закупівлі повинен надати документи замовнику: шляхом розміщення сканованих копій документів в електронній системі закупівель чи шляхом направлення документів в паперовій формі на адресу замовника?
Відповідь: Всі документи, які вказані у тендерній документації, учасник повинен завантажити до початку аукціону. Які документи ви маєте на увазі, що повинен завантажити переможець?
Що означає скорочення "в/м"?
Дата подання: 22 квітня 2018 20:30
Дата відповіді: 23 квітня 2018 10:24
В Додатку 5 до Тендерної документації наведено форму "Пропозиція". В даній формі наведено таблицю, в якій учасникам необхідно вказати адресу, кількість технічних паспортів, ціну та загальну вартість послуги. В четвертій колонці таблиці зазначено наступне: "Ціна за 1 технічний паспорт на в/м, грн.*, з ПДВ". Прошу надати роз'яснення, як розшифровується скорочення "в/м"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "в/м" розшифровується як "відповідний метраж"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000085-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство", Код ЄДРПОУ:37864153
Дата подання: 10 травня 2018 13:56
Вимога про скасування неправомірного рішення Замовника
Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у ЦБД: UA-2018-04-10-000085-a. Предмет закупівлі: За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради).
«04» травня 2018 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь три учасники. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (далі – Скаржник) із ціною пропозиції 39 999,00 грн. Наступними після тендерної пропозиції Скаржника є тендерні пропозиції наступних учасників:
-ФОП Циганок Іван Олександрович – ціна пропозиції 40 000,00 грн.
-ФОП Зімін Олександр Михайлович – ціна пропозиції 198 000,00 грн.
«10» травня 2018 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 109 від 10.05.2018 р. засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол № 109).
Згідно даного Протоколу № 109 Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Скаржник, ознайомившись з Протоколом, прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
В Протоколі № 109 Замовником зазначено наступне:
«Голова тендерного комітету повідомив членам комітету, що при розгляді тендерної пропозиції встановлено, що тендерна документація, яка була надана ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» на участь в електронних торгах на закупівлю ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) не в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а саме:
-розділ 3 «Інструкція з підготовки ТП», п. 1 «Зміст і спосіб подання ТП» підрозділ «Інші документи, які необхідно подати у складі ТП, завірені відповідальною особою та печаткою (за наявності) після проведення аукціону, Учасник-переможець не надав (не прикріпив) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, згідно Додатку 5;
-відповідно Додатку 6 Учасник не надав проект договору.».
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з ненаданням Учасником-переможцем оновленої цінової пропозиції за результатами аукціону повідомляю наступне:
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації дійсно міститься вимога наступного змісту:
«Після проведення аукціону, учасник-переможець повинен надати (прикріпити) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, згідно Додатку 5.».
Однак, у Скаржника не було підстав після проведення аукціону надавати (прикріпляти) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно Додатку 5, у зв’язку з тим, що Замовник НЕ ВИЗНАВАВ СКАРЖНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Крім того, в цьому ж пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне: «Не допускається додаткове завантаження файлів учасником після електронного аукціону в період розгляду пропозицій.».
Отже, зазначена в Протоколі № 109 підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованою, неправомірною, такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
2. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з ненаданням проекту договору відповідно до Додатку 6 повідомляю наступне:
В Тендерній документації відсутня вимога про необхідність надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерних пропозицій проекту договору відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації. Саме тому, Скаржником не надано в складі його тендерної пропозиції проект договору.
Більш того, Скаржник за власною ініціативою надав у складі тендерної пропозиції Лист-згоду з умовами проекту договору, які викладені в Додатку 6 до Тендерної документації вих. № 576 від 26.04.2018 р. (назва файлу: «Лист (проект договору)»).
Отже, зазначена в Протоколі № 109 підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованою, неправомірною, такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, Скаржник подав Замовнику тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім умовам Тендерної документації та чинного законодавства України.
Прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
У тому разі, якби Замовник не відхилив тендерну пропозицію Скаржника, переможцем процедури закупівлі було б визнано саме Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» у процедурі закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) № у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a.
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) № у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a.
3. Завершити процедуру закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) (№ у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги Скаржник буде вимушений звернутися із відповідними скаргами до наступних правозахисних, контролюючих та правоохоронних органів:
-Антимонопольного комітету України;
-Національного антикорупційного бюро України;
-Міністерства освіти України;
-Управління державної служби боротьби з економічною злочинністю управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області;
-Рахункової палати України;
-Державної аудиторської служби України;
-Державної казначейської служби України.
Розгорнути
Згорнути
«04» травня 2018 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь три учасники. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (далі – Скаржник) із ціною пропозиції 39 999,00 грн. Наступними після тендерної пропозиції Скаржника є тендерні пропозиції наступних учасників:
-ФОП Циганок Іван Олександрович – ціна пропозиції 40 000,00 грн.
-ФОП Зімін Олександр Михайлович – ціна пропозиції 198 000,00 грн.
«10» травня 2018 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 109 від 10.05.2018 р. засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол № 109).
Згідно даного Протоколу № 109 Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Скаржник, ознайомившись з Протоколом, прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
В Протоколі № 109 Замовником зазначено наступне:
«Голова тендерного комітету повідомив членам комітету, що при розгляді тендерної пропозиції встановлено, що тендерна документація, яка була надана ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» на участь в електронних торгах на закупівлю ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) не в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а саме:
-розділ 3 «Інструкція з підготовки ТП», п. 1 «Зміст і спосіб подання ТП» підрозділ «Інші документи, які необхідно подати у складі ТП, завірені відповідальною особою та печаткою (за наявності) після проведення аукціону, Учасник-переможець не надав (не прикріпив) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, згідно Додатку 5;
-відповідно Додатку 6 Учасник не надав проект договору.».
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з ненаданням Учасником-переможцем оновленої цінової пропозиції за результатами аукціону повідомляю наступне:
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації дійсно міститься вимога наступного змісту:
«Після проведення аукціону, учасник-переможець повинен надати (прикріпити) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, згідно Додатку 5.».
Однак, у Скаржника не було підстав після проведення аукціону надавати (прикріпляти) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно Додатку 5, у зв’язку з тим, що Замовник НЕ ВИЗНАВАВ СКАРЖНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Крім того, в цьому ж пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне: «Не допускається додаткове завантаження файлів учасником після електронного аукціону в період розгляду пропозицій.».
Отже, зазначена в Протоколі № 109 підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованою, неправомірною, такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
2. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з ненаданням проекту договору відповідно до Додатку 6 повідомляю наступне:
В Тендерній документації відсутня вимога про необхідність надання учасниками процедури закупівлі в складі тендерних пропозицій проекту договору відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації. Саме тому, Скаржником не надано в складі його тендерної пропозиції проект договору.
Більш того, Скаржник за власною ініціативою надав у складі тендерної пропозиції Лист-згоду з умовами проекту договору, які викладені в Додатку 6 до Тендерної документації вих. № 576 від 26.04.2018 р. (назва файлу: «Лист (проект договору)»).
Отже, зазначена в Протоколі № 109 підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованою, неправомірною, такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, Скаржник подав Замовнику тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім умовам Тендерної документації та чинного законодавства України.
Прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
У тому разі, якби Замовник не відхилив тендерну пропозицію Скаржника, переможцем процедури закупівлі було б визнано саме Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» у процедурі закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) № у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a.
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) № у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a.
3. Завершити процедуру закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) (№ у Prozorro: UA-2018-04-10-000085-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги Скаржник буде вимушений звернутися із відповідними скаргами до наступних правозахисних, контролюючих та правоохоронних органів:
-Антимонопольного комітету України;
-Національного антикорупційного бюро України;
-Міністерства освіти України;
-Управління державної служби боротьби з економічною злочинністю управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області;
-Рахункової палати України;
-Державної аудиторської служби України;
-Державної казначейської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2018 09:45
Шановний Учасник! Так, Ви можете звернутися відповідно до ст.18 Закону до наведених у Вашій вимозі органів. Але, 1. Вимога розділу 3 «Інструкція з підготовки ТП», п.1 «Зміст і спосіб подання ТП» підрозділ «Інші документи, які необхідно подати у складі ТП, завірені відповідальною особою та печаткою (за наявності) – після проведення аукціону, Учасник – переможець повинен надати (прикріпити) оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, згідно Додатку 5 встановлювалася на підставі ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично на основі критеріїв і методики оцінок зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій переможця аукціону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
2. Додаток 6 « Проект Договору» є неодмінною частиною тендерної документації, як і додатки 1,2,3,4,5,7, відповідно яких Вами надана інформація в тендерній пропозиції у повному обсязі.
Тендерним комітетом прийнято рішення не змінювати рішення за протоколом №109 від 10.05.2018 року.
2. Додаток 6 « Проект Договору» є неодмінною частиною тендерної документації, як і додатки 1,2,3,4,5,7, відповідно яких Вами надана інформація в тендерній пропозиції у повному обсязі.
Тендерним комітетом прийнято рішення не змінювати рішення за протоколом №109 від 10.05.2018 року.
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000085-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2094913210
Дата подання: 15 травня 2018 11:03
Оскарження відхилення пропозиції
Оскарження відхилення пропозиції. Підстави для оскарження завантажені окремим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2018 09:18
Шановний Учасник! Ст.795 ч.1Цівільного Кодексу Кураїни, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні,прив'язує початок дії договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) до підписання договору відповідного письмового документа про передачу наймачеві об'єкту оренди. Скан-копія видаткових накладних є невід'ємною вимогою тендерної документації, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, тендерний комітет не буде змінювати сого рішення за протоколом №114 від 14.05.2018 року і відміняє торги відповідно ст.31 ч.1 п.6 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000085-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2094913210
Дата подання: 16 травня 2018 15:52
Оскарження відхилення пропозиції
5.05.2018р. за №15-05 ФОП Зімін О.М. направив Вам вимогу на перегляд рішення Протоколу засідання тендерного комітету №114 від 14.05.2018р про відхилення його тендерної пропозийії,а саме:Замовник аукціону Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради № UA-2018-04-10-000085-a на закупівлю ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) , згідно Протоколу засідання тендерного комітету №114 від 14.05.208р. ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович на підставі того, що тендерна документація, надана учасником , не в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а саме:
- відсутня скан-копія видаткової накладної до Договору оренди приміщення.
ФОП Зімін Олександр Михайлович не може погодитись с таким рішенням тому, що в складі тендерної документацїї наданий Договір оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р. До Договору додається Акт прийому-передачі нежитлового приміщення від 20.10.2017р , який є підставою для користування приміщенням згідно умов Договору від 20.10.2017р. Документи, які надані Учасником ФОП Зімін О.М., стосовно оренди приміщення повністю відповідають вимогам Цивільного Кодексу України Стаття 795. Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм:
- передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що дійсно в Тендерній документації Замовника п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , зазначено «довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору, якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання , офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, скан-копіями видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та власного або орендованого обладнання (атестації на здійснення метрологічних робіт (вимірювань), ліцензійних продуктів для створення робочих документів, проектної документації, кошторисної документації, обладнання, повірених засобів вимірювання), але скан-копії видаткових накладних можуть підтверджувати наявність закупленого обладнання , а право на користуванням приміщенням надає Акт прийому-передачі , який наданий учасником ФОП Зімін О.М. в складі тендерної документації як додаток до Договору оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р., що повністю відповідає вимогам ЦКУ та вимогам Замовника «завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів».
На що отримав відповідь:Ст.795 ч.1 Цівільного Кодексу Кураїни, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні, прив'язує початок дії договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) до підписання договору відповідного письмового документа про передачу наймачеві об'єкту оренди. Скан-копія видаткових накладних є невід'ємною вимогою тендерної документації, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, тендерний комітет не буде змінювати сого рішення .
ФОП Зімін О.М. не може погодитись на вашу відповідь саме тому, що Цивільний Кодекс України, який регулює відносини в частині оренди нежитлових приміщень не передбачає передачу приміщення в оренду по видатковим накладним ,а конкретно зазначає, що передача здійснюється по Акту прийому-передачі. В своєї відповіді Замовник посилається на правомірність своєї відповіді на підставі ст.22 ч.3 Закону про публічні закупівлі , яка визначає, що : 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Цей пункт підкреслює, що "відповідно до законодавства". Враховуючи неправомірність вимоги Замовника просимо Вас відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради №114 від 14.05.208р. в частині відхилення пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович , в іншому разі залишаємо за собою право звернутись в інші органи оскарження та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- відсутня скан-копія видаткової накладної до Договору оренди приміщення.
ФОП Зімін Олександр Михайлович не може погодитись с таким рішенням тому, що в складі тендерної документацїї наданий Договір оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р. До Договору додається Акт прийому-передачі нежитлового приміщення від 20.10.2017р , який є підставою для користування приміщенням згідно умов Договору від 20.10.2017р. Документи, які надані Учасником ФОП Зімін О.М., стосовно оренди приміщення повністю відповідають вимогам Цивільного Кодексу України Стаття 795. Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм:
- передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що дійсно в Тендерній документації Замовника п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , зазначено «довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору, якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання , офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, скан-копіями видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та власного або орендованого обладнання (атестації на здійснення метрологічних робіт (вимірювань), ліцензійних продуктів для створення робочих документів, проектної документації, кошторисної документації, обладнання, повірених засобів вимірювання), але скан-копії видаткових накладних можуть підтверджувати наявність закупленого обладнання , а право на користуванням приміщенням надає Акт прийому-передачі , який наданий учасником ФОП Зімін О.М. в складі тендерної документації як додаток до Договору оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р., що повністю відповідає вимогам ЦКУ та вимогам Замовника «завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів».
На що отримав відповідь:Ст.795 ч.1 Цівільного Кодексу Кураїни, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні, прив'язує початок дії договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) до підписання договору відповідного письмового документа про передачу наймачеві об'єкту оренди. Скан-копія видаткових накладних є невід'ємною вимогою тендерної документації, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, тендерний комітет не буде змінювати сого рішення .
ФОП Зімін О.М. не може погодитись на вашу відповідь саме тому, що Цивільний Кодекс України, який регулює відносини в частині оренди нежитлових приміщень не передбачає передачу приміщення в оренду по видатковим накладним ,а конкретно зазначає, що передача здійснюється по Акту прийому-передачі. В своєї відповіді Замовник посилається на правомірність своєї відповіді на підставі ст.22 ч.3 Закону про публічні закупівлі , яка визначає, що : 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Цей пункт підкреслює, що "відповідно до законодавства". Враховуючи неправомірність вимоги Замовника просимо Вас відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради №114 від 14.05.208р. в частині відхилення пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович , в іншому разі залишаємо за собою право звернутись в інші органи оскарження та АМКУ.
Скасована
Дата: 16 травня 2018 16:01
Причина: Будуть виправлені помилки і завантажено знову
Номер вимоги: UA-2018-04-10-000085-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2094913210
Дата подання: 16 травня 2018 16:05
Оскарження відхилення пропозиції
5.05.2018р. за №15-05 ФОП Зімін О.М. направив Вам вимогу на перегляд рішення Протоколу засідання тендерного комітету №114 від 14.05.2018р про відхилення його тендерної пропозийії,а саме:Замовник аукціону Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради № UA-2018-04-10-000085-a на закупівлю ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення технічних паспортів на будівлі загальноосвітніх навчальних закладів та дитячих дошкільних навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Сєвєродонецької міської ради) , згідно Протоколу засідання тендерного комітету №114 від 14.05.208р. ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович на підставі того, що тендерна документація, надана учасником , не в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а саме:
- відсутня скан-копія видаткової накладної до Договору оренди приміщення.
ФОП Зімін Олександр Михайлович не може погодитись с таким рішенням тому, що в складі тендерної документацїї наданий Договір оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р. До Договору додається Акт прийому-передачі нежитлового приміщення від 20.10.2017р , який є підставою для користування приміщенням згідно умов Договору від 20.10.2017р. Документи, які надані Учасником ФОП Зімін О.М., стосовно оренди приміщення повністю відповідають вимогам Цивільного Кодексу України Стаття 795. Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм:
- передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що дійсно в Тендерній документації Замовника п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , зазначено «довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору, якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання , офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, скан-копіями видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та власного або орендованого обладнання (атестації на здійснення метрологічних робіт (вимірювань), ліцензійних продуктів для створення робочих документів, проектної документації, кошторисної документації, обладнання, повірених засобів вимірювання), але скан-копії видаткових накладних можуть підтверджувати наявність закупленого обладнання , а право на користуванням приміщенням надає Акт прийому-передачі , який наданий учасником ФОП Зімін О.М. в складі тендерної документації як додаток до Договору оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р., що повністю відповідає вимогам ЦКУ та вимогам Замовника «завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів».
На що отримав відповідь:Ст.795 ч.1 Цівільного Кодексу України, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні, прив'язує початок дії договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) до підписання договору відповідного письмового документа про передачу наймачеві об'єкту оренди. Скан-копія видаткових накладних є невід'ємною вимогою тендерної документації, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, тендерний комітет не буде змінювати сого рішення .
ФОП Зімін О.М. не може погодитись на вашу відповідь саме тому, що Цивільний Кодекс України, який регулює відносини в частині оренди нежитлових приміщень не передбачає передачу приміщення в оренду по видатковим накладним ,а конкретно зазначає, що передача здійснюється по Акту прийому-передачі. В своєї відповіді Замовник посилається на правомірність своєї відповіді на підставі ст.22 ч.3 Закону про публічні закупівлі , яка визначає, що : 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Цей пункт підкреслює, що "відповідно до законодавства". Враховуючи неправомірність вимоги Замовника просимо Вас відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради №114 від 14.05.208р. в частині відхилення пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович , в іншому разі залишаємо за собою право звернутись в інші органи оскарження та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- відсутня скан-копія видаткової накладної до Договору оренди приміщення.
ФОП Зімін Олександр Михайлович не може погодитись с таким рішенням тому, що в складі тендерної документацїї наданий Договір оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р. До Договору додається Акт прийому-передачі нежитлового приміщення від 20.10.2017р , який є підставою для користування приміщенням згідно умов Договору від 20.10.2017р. Документи, які надані Учасником ФОП Зімін О.М., стосовно оренди приміщення повністю відповідають вимогам Цивільного Кодексу України Стаття 795. Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм:
- передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що дійсно в Тендерній документації Замовника п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , зазначено «довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору, якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання , офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, скан-копіями видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та власного або орендованого обладнання (атестації на здійснення метрологічних робіт (вимірювань), ліцензійних продуктів для створення робочих документів, проектної документації, кошторисної документації, обладнання, повірених засобів вимірювання), але скан-копії видаткових накладних можуть підтверджувати наявність закупленого обладнання , а право на користуванням приміщенням надає Акт прийому-передачі , який наданий учасником ФОП Зімін О.М. в складі тендерної документації як додаток до Договору оренди нежитлового приміщення від 20.10.2017р., що повністю відповідає вимогам ЦКУ та вимогам Замовника «завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів».
На що отримав відповідь:Ст.795 ч.1 Цівільного Кодексу України, на яку Ви посилаєтесь у своєму зверненні, прив'язує початок дії договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) до підписання договору відповідного письмового документа про передачу наймачеві об'єкту оренди. Скан-копія видаткових накладних є невід'ємною вимогою тендерної документації, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, тендерний комітет не буде змінювати сого рішення .
ФОП Зімін О.М. не може погодитись на вашу відповідь саме тому, що Цивільний Кодекс України, який регулює відносини в частині оренди нежитлових приміщень не передбачає передачу приміщення в оренду по видатковим накладним ,а конкретно зазначає, що передача здійснюється по Акту прийому-передачі. В своєї відповіді Замовник посилається на правомірність своєї відповіді на підставі ст.22 ч.3 Закону про публічні закупівлі , яка визначає, що : 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Цей пункт підкреслює, що "відповідно до законодавства". Враховуючи неправомірність вимоги Замовника просимо Вас відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Сєвєродонецької міської ради №114 від 14.05.208р. в частині відхилення пропозиції ФОП Зімін Олександр Михайлович , в іншому разі залишаємо за собою право звернутись в інші органи оскарження та АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 16:22
Тендерний комітет не буде змінювати свого рішення за протоколом №114 від 14.05.2018 року і відміняє торги відповідно ст.31 ч.1 п.6 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви маєте право звернутися до органу оскарження відповідно до ст.18 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2018 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство" |
69 000,79
UAH з ПДВ
|
39 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЦИГАНОК ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
127 190,40
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство" #37864153 |
Відхилено |
39 999,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 11:25
|
ФОП ЦИГАНОК ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #1916904550 |
Відхилено |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2018 15:41
|
ФОП "ЗІМІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" #2094913210 |
Відхилено |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 08:18
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 травня 2018 08:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі