Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ10
Очікувана вартість
186 960,00 UAH
UA-2018-04-10-000023-a c115fa96f51648c2b6f21a481c8118d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пирогова Христина

(032)-226-15-67 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Пирогова Христина
(032)-226-15-67
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2018 08:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 26 квітня 2018 14:40
Очікувана вартість: 186 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 869,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Поршень некомплектний нижній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58021, Україна, Вінницька обл., Чернівці, вул. Білоруська 25 ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Поршень некомплектний верхній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58021, Україна, Вінницька обл., Чернівці, вул. Білоруська 25 ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2018 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 08:35
4128076434 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ10).docx
10 квітня 2018 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 08:35
4128076434 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ10).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-10-000023-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38560924
Дата подання: 11 квітня 2018 11:02
Просимо переглянути вартість
Цим листом доводимо до відома, що протягом минулого року значно підвищилась собівартість запчастин до тягового рухомого складу:
- Вартість основних матеріалів для виробництва, питома вага яких в собівартості складає до 55%, зросла на 25-50%, що збільшило загальну собівартість продукції на 50%;
- Виросли затрати на енергоносії, питома вага яких в собівартості складає до 20%, підвищився тариф на природний газ та прогнозується подальше їх підвищення у 2018 році, що збільшило загальну собівартість до 6%;
- Зросли транспортно-заготівельні витрати, а також витрати по доставці готової продукції, питома вага яких в собівартості становить до 5%;
- Збільшився розмір мінімальної заробітної плати;
- Значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, податки та збори за оренду землі, що збільшило загальновиробничі накладні витрати;
- Крім того офіційний індекс інфляції за 2017 рік складає 113,7%.
Враховуючи вище викладені факти, наше підприємство не має змоги прийняти участь у відкритих торгах згідно оголошення № UA-2018-04-10-000023-a на закупівлю запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ10 у зв’язку із заниженою очікуваною вартістю продукції.
З метою проведення торгів та своєчасних поставок запчастин, просимо Вас збільшити очікувану вартість:
- Поршень некомплектний нижній Д100.04.001-5 (Д100-04-001-58) на 36%;
- Поршень некомплектний верхній Д100.04.002-7 (Д100-04-002-58) на 36%.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 15:31
Доброго дня. Очікувану вартість предмета закупівлі того чи іншого товару замовник визначає виходячи з норм внутрішніх розпорядчих документів ПАТ"Укрзалізниця".
Враховуючи вищевикладене, на даний момент замовник не вбачає підстав для внесення змін очікуваної вартості закупівлі. Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

11 квітня 2018 11:02
0215.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2018 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕЙВІМ" 186 720,00
UAH з ПДВ
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 184 800,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕС-ПОІНТ" 186 960,00
UAH з ПДВ
186 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 15:14
ТУ.pdf
25 квітня 2018 15:14
iso.pdf
25 квітня 2018 15:14
чертеж поршня (2).pdf
25 квітня 2018 15:14
чертеж поршня (1).pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка про товар.pdf
25 квітня 2018 15:14
гарантійний лист.pdf
25 квітня 2018 15:14
ПДВ.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка ч.2 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 15:14
довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 11:06
Довідка_МВС.pdf
03 травня 2018 11:06
Довідка_корупція.pdf
03 травня 2018 11:06
Довідка_ДФС.pdf
25 квітня 2018 15:34
Креслення.pdf
25 квітня 2018 15:34
Про захист довкілля.pdf
25 квітня 2018 15:34
Метрологія.pdf
25 квітня 2018 15:34
Додаток 7 _Декларація_.pdf
25 квітня 2018 15:34
Про рахунки.pdf
25 квітня 2018 15:34
Про працівників.pdf
25 квітня 2018 15:34
Про підприємство.pdf
25 квітня 2018 15:34
Про _4-ОПП.pdf
25 квітня 2018 15:34
Гарантійний лист.pdf
25 квітня 2018 15:34
Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2018 15:34
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВК"ЕЙВІМ"

ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕС-ПОІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕЙВІМ"
#41086173
Відхилено 163 200,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 09:07
ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41069886
Переможець 179 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 09:10

Документи

02 травня 2018 09:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41069886
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:34
ДУ-1 (3) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:34
1_ДУ-1.pdf укладений
29 грудня 2018 19:34
Електронний підпис укладений
22 травня 2018 13:32
ПВП.doc укладений
22 травня 2018 13:31
Договір.pdf укладений
22 травня 2018 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-18529/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НХ-18529/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 214 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 800,00 UAH)