Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму(витратні матеріали для перитонеального діалізу)
Functional support(consumables for peritoneal dialysis)
Очікувана вартість
43 030 280,00 UAH
UA-2018-04-06-001751-a d93b3191a55a405f9c1aa6eabf655105
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бабалик О.В.
+380487500152
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital"
National ID: 01998526
Contact point: Bayazitov Nicholas Rashitovich
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Additional contacts: Babalik Olena
+380487500152

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 11:42
Очікувана вартість: 43 030 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 151,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 квітня 2018 16:01
Enquiries until: 27 квітня 2018 17:00
Complaints submission until: до 03 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 43 030 280 UAH including VAT
Minimal lowering step: 215 151 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192000 шт
Розчин для перитонеального діалізу із вмістом глюкози по 2000 мл. розчину у мішках подвійних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

A solution for peritoneal dialysis containing glucose   2000 ml. solution in double bags
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
100000 шт
Ковпачок дезінфекційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

The cap is disinfectant
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
140 шт
Перехідна трубка (продовжувач катетера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Transition tube (Catheter extension)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
15 шт
Адаптер до катетера для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Catheter adapter for peritoneal dialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018
15 шт
Катетер для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Catheter for peritoneal dialysis
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2018 16:03
Електронний підпис
06 квітня 2018 16:01
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 26 квітня 2018 12:12
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:36
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діавіта» (код ЄДРПОУ – 39246308, надалі – Учасник) є офіційним дистриб‘ютором провідного виробника медичних виробів та лікарських засобів для гемодіалізу і перитонеального діалізу Baxter Healthcare (США), здійснює імпорт товару в Україну виключно за прямим контрактом з виробником, що унеможливлює закупівлю товару замовниками за завищеними цінами та попереджає можливу розтрату бюджетних коштів. ТОВ «Діавіта» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів по закупівлі Комунальною установою «Одеська обласна клінічна лікарня» (надалі – Замовник) наступного товару: «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (витратні матеріали для перитонеального діалізу) – 5 найменувань» відповідно до оголошення UA-2018-04-06-001751-a, розміщеному на веб-порталі ДП «ПРОЗОРРО» 06.04.2018 року. Ознайомившись з тендерною документацією (надалі – ТД) на зазначені торги, Учасник вважає за необхідне зазначити наступне. Лікування амбулаторним перитонеальним діалізом має пожиттєвий і безальтернативний характер для більшості пацієнтів з хронічною хворобою нирок Vпд стадії та полягає в одночасному застосуванні систем для перитонеального діалізу з розчинами з глюкозою з системами для перитонеального діалізу з безглюкозними розчинами (тривалої дії та із вмістом амінокислот). Вважаємо за доцільне висунути окрему вимогу до предмету закупівлі щодо документального підтвердження та надання гарантій саме виробника (а не дистриб’ютора) глюкозовміщуючих розчинів стосовно безумовної сумісності систем таких розчинів з системами з розчинами тривалої дії та із вмістом амінокислот. Надання таких гарантій убезпечить пацієнтів від непередбачуваних наслідків при проведенні лікування перитонеальним діалізом із застосуванням як глюкозовміщуючих розчинів, так і спеціальних розчинів тривалої дії та із вмістом амінокислот. Процедура амбулаторного перитонеального діалізу – перитонеальній обмін – виконується пацієнтом у домашніх умовах без контролю медичного персоналу і полягає одночасно з заміною перитонеального розчину в черевній порожнині заміну дезінфікуючого ковпачка. Всі етапи процедури перитонеального обміну пацієнт виконує з максимальними вимогами щодо правил асептики та антисептики. При цьому основна увага акцентована саме на дезінфекції рук та місці з’єднання перехідної трубки (подовжувача катетера) з системою з перитонеальним розчином та дезінфікуючим ковпачком. У зв’язку з наявністю на ринку України декількох модифікацій дезінфекційних ковпачків різних Виробників з різною конфігурацією, а також те, що відповідно до вимог уніфікованого клінічного протоколу «Підготовка хворих до перитонеального діалізу та його ініціація», затвердженого Наказом № 89 від 11.02.2016 року МОЗ України, чітко визначено як алгоритм застосування дезінфекційного ковпачка, так і ресурсне забезпечення щодо його застосування, де не передбачено використання стерильних рукавичок (лише ретельна обробка рук дезінфектантом) та не передбачена наявність будь-яких додаткових складових до самого ковпачка (ущільнювачів, кришечок тощо), вважаємо за необхідне висунути окрему вимогу щодо предмета закупівлі на предмет комплектності систем з розчинами для перитонеального діалізу із дезінфікуючими ковпачками, використання яких під час перитонеального обміну не вимагає застосування стерильних рукавичок. Зважаючи на те, що саме на рівні використання дезінфекційного ковпачка при його фікасації/дефіксації (щонайменше 1460 процедур на рік у кожного пацієнта) на перехідній трубці (подовжувачі катетера) з частотою до 80-85% відбувається інфікування черевної порожнини з подальшим розвитком перитоніту, який становить пряму загрозу життю пацієнта на перитонеальному діалізі, просимо Замовника відповідально поставитись до поставлених питань і запобігти можливим тяжким наслідкам при лікуванні перитонеальним діалізом шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Окремо звертаємо увагу Замовника щодо особливостей документального підтвердження Виробником повноважень для участі у процедурі державної закупівлі. Оскільки витратні матеріали для перитонеального діалізу постачаються в Україну в порядку імпорту, вважаємо за доцільне відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати від учасників документального підтвердження від Виробника не тільки на участь у конкретній процедурі закупівлі, а й надання підтверджуючих документів щодо закупівлі учасником товару безпосередньо у Виробника, імпорту в Україну безпосередньо від Виробника. Такі вимоги унеможливлять ризики придбання Замовником товару за завищеною ціною і попередять розтрату бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, стосовно Вашого питання, пояснюємо , що закупівля проводиться згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» ,тобто зазначені вимоги у тендерній документації ніяким чином не порушують принципи здійснення закупівель , сама тендерна документація була складена відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій викладені усі необхідні вимоги, що не змінюються з року в рік та є обов’язковими до виконання стосовно предмету закупівлі. Тобто Учасник виконуючи вимоги тендерної документації , тим саме гарантує постачання безпечного діючого якісного товару медичного призначення для забезпечення ефективного лікування пацієнтів хворих на ниркову недостатність.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-06-001751-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 18 травня 2018 16:04
про порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель
невідповідність тендерноі пропозиціі Учасника вимогам тендерноі документаціі Замовника, незаконні діі Замовника стосовно допуску Учасника до аукціону
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2018 12:01
Рішення від 22.05.2018 № 4845.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 12:01
Рішення від 11.06.2018 № 5544.pdf
Дата публікації: 14 червня 2018 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення № 5544-р/пк – пз від 11.06.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , тендерним комітетом КУ "ООКЛ" прийнято рішення про не допущення до аукціону ТОВ "Лінк -Медитал" відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата виконання рішення замовником: 15 червня 2018 10:49

Документи подані скаржником

18 травня 2018 16:03
Документ про оплату
18 травня 2018 16:03
Додатки до скарги
08 червня 2018 17:27
Доповнення до скарги

Документи подані замовником

30 травня 2018 09:47
почяснення
30 травня 2018 09:47
додаткові пояснення
15 червня 2018 10:41
протокол

Документи Органу Оскарження

23 травня 2018 12:01
Рішення від 22.05.2018 № 4845.pdf
14 червня 2018 18:51
Рішення від 11.06.2018 № 5544.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2018
UA-2018-04-06-001751-ad93b3191a55a405f9c1aa6eabf655105
Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДІАВІТА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Відхилено
Документи

Документи

15 травня 2018 16:31
Електронний підпис

Публічні документи

07 травня 2018 11:35
Електронний підпис
07 травня 2018 11:33
Технічна частина.pdf
07 травня 2018 11:33
Комерційна частина.pdf

Документи

15 травня 2018 16:32
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2018 14:26
Документи_переможця
07 травня 2018 14:13
інші документи.pdf
07 травня 2018 13:49
інші документи.pdf
07 травня 2018 13:49
проект договору.pdf
07 травня 2018 13:49
технічна частина.pdf
07 травня 2018 13:49
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

07 травня 2018 13:49
паспорти уповноважених осіб.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспортні дані є конфіденційною інформацією

Документи

15 травня 2018 16:34
запит
15 травня 2018 16:34
Відповідь
15 травня 2018 16:34
Електронний підпис

Документи

15 червня 2018 10:53
протокол
15 червня 2018 11:00
Електронний підпис

Публічні документи

07 травня 2018 11:35
Електронний підпис
07 травня 2018 11:33
Технічна частина.pdf
07 травня 2018 11:33
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лінк-Медитал"

ТОВ Ренарт

ТОВ ДІАВІТА

ТОВ "Лінк-Медитал"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 42 961 148,37
UAH з ПДВ
31 014 101,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІАВІТА 36 113 543,35
UAH з ПДВ
32 863 863,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2018 14:26
Документи_переможця
07 травня 2018 14:13
інші документи.pdf
07 травня 2018 13:49
інші документи.pdf
07 травня 2018 13:49
проект договору.pdf
07 травня 2018 13:49
технічна частина.pdf
07 травня 2018 13:49
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

07 травня 2018 13:49
паспорти уповноважених осіб.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспортні дані є конфіденційною інформацією

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ ДІАВІТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 31 014 101,97
UAH з ПДВ
21 червня 2018 16:06

Документи

21 червня 2018 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
31 014 101,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2018 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2018 12:43
підписаний контракт укладений
03 липня 2018 12:42
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 10:42
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 15:44
Додаткова 6.pdf зміни до договору
26 березня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:36
Додаткова 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:32
Додаткова 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 16:01
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 15:59
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 15:55
Додаткова 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 15:54
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 11:06
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2018 13:07
Додаткова 1.pdf зміни до договору
03 липня 2018 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5. ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомляємо Вас, що нами було виявлено технічний збій у системі. Під час розміщення в систему додаткової угоди 3 до договору 124/7 від 03.07.2018 року , нами були виявлені проблеми в роботі системи. А саме, 13.07.2018 року було опубліковано зміни, додаткова угода 2 від 12.07.2018 року, до вище зазначеного договору, але станом на 26.12.2018 року на сайті є вся необхідна інформація по додатковій угоді 2, а файлу завантаженого 13.07.2018 року в систему в форматі pdf не видно. Підтвердженням оприлюднення додаткової угоди 2 від 12.07.2018 року є оплати по даному договору, здійснені державною казначейською службою, де у призначенні платежу посилаються на додаткову угоду 2 від 12.07.2018 року. Просимо Вас вжити всі необхідні заходи, щодо усунення технічного збою. Повторно надсилаємо Вам додаткову угоду 2 від 12.07.2018 для її розміщення.
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5, ч.4, ст. 36 ЗУ "Про Публічні закупівлі" та відповідно до п.1, ч.4, ст.36 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оформленні звіту про виконання договору , інформація не зберігається, якщо сума виконання договору не співпадає з сумою договору. Звісно сума не співпадає, оскільки зазначена лише сума договору за 2018 рік, а сума виконання включає в себе і 2019 рік - 20% від суми договору за 2018 рік . Коли публікується додаткова угода (20%), технічно відсутня можливість змінити суму договору. Уся інформація відображається у прикріпленних файлах (договір, додаткові угоди). Тому для публікації звіту про виконання договору доводиться зрівнювати суми шляхом оприлюднення змін до договору , обираючи причину зміна сторонніх показників, щоб з’явилося поле в якому можна змінити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 124/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 124/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 19 530 434,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 277 692,00 UAH)