Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ДГПКО (25-200), вугілля кам'яне ДГКО (25-80), брикети торф’яні
Очікувана вартість
3 503 100,00 UAH
UA-2018-04-06-001523-a 3756edcc67884e5999628e5a6417ffb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Василівна Піддубна

+380473922779 chorvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147049
Місцезнаходження: 19900, Україна , Черкаська обл., смт. Чорнобай, вул. Центральна,154
Контактна особа: Раїса Василівна Піддубна
+380473922779
chorvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 08:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 15:29
Очікувана вартість: 3 503 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
745 тони
вугілля кам'яне ДГПКО (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, підпорядковані Замовнику навчальні заклади (згідно переліку, визначеного тендерною документацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
62 тони
вугілля кам'яне ДГКО (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, підпорядковані Замовнику навчальні заклади (згідно переліку, визначеного тендерною документацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
15 тони
брикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, підпорядковані Замовнику навчальні заклади (згідно переліку, визначеного тендерною документацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 14:59
ПД НОВА РЕДАКЦІЯ 23.05.pdf
24 травня 2018 14:59
Перелік змін 23.05.docx
24 травня 2018 14:59
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 23.05.pdf
16 травня 2018 15:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 травня 2018 15:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 травня 2018 15:48
Перелік змін.docx
06 квітня 2018 15:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
06 квітня 2018 15:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 травня 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 14:59
ПД НОВА РЕДАКЦІЯ 23.05.pdf
24 травня 2018 14:59
Перелік змін 23.05.docx
24 травня 2018 14:59
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 23.05.pdf
16 травня 2018 15:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
16 травня 2018 15:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 травня 2018 15:48
Перелік змін.docx
06 квітня 2018 15:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
06 квітня 2018 15:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовником встановлені дискримінаційні умови які обмежують коло потенційних учасників
Дата подання: 10 квітня 2018 13:53
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:44
Повідомляємо що Замовником встановлені дискримінаційні умови які обмежують коло потенційних учасників. Замовником вказано наступне: Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Далі по тексту ТД йде перелік маси документів які готувати буде лише заздалегідь обраний переможець. Мотивуючи своє рішення що вимоги надати масу документів Замовник посилається на спори які розглядалися раніше в АМКУ, але ніякого відношення до Замовника дані рішення органу оскарження !не мають! в тендерній документації Замовник пояснює що: Окрім зазначеного вище, законність встановлення вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів узгоджується з позицією Органу оскарження згідно рішення за ідентифікатором закупівлі UA-2017-05- 26-001582-b від 11.07.2017 року № 4574, за яким Скаржнику відмовлено в задоволені його Скарги з аналогічного питання. Також вагомим фактором щодо кількості та формування вимог до подання аналогічних Договорів є позиція Органу Оскарження за процедурою закупівлі згідно ідентифікатора UA-2018-02-12-001191-b. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до основних принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та при брати незаконнні обмеження. В випадку ігнорування даних вимог буде подана скарга в орган оскарження при АМКУ та до служби моніторингу держ.закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з переліку, визначеного згідно ст. 16 Закону, та спосіб їх документального підтвердження. Щодо поставленого Вами запитання повідомляємо, що Вами не зазначеного жодного конкретного пункту тендерної документації та або документу, що вимагається для подання учасником у складі тендерної пропозиції, а так само документально не підтверджено неможливості подання того чи іншого документу у складі тендерної пропозиції. Отже, в цій частині Ваше звернення позбавлене будь-якого змісту, та згідно нього не може бути надано жодних грунтовних пояснень. Окрім цього, зміст тендерної документації не містить інформації, вказаної Вами, а саме: «Окрім зазначеного вище, законність встановлення вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів узгоджується з позицією Органу оскарження згідно рішення за ідентифікатором закупівлі UA-2017-05- 26-001582-b від 11.07.2017 року № 4574, за яким Скаржнику відмовлено в задоволені його Скарги з аналогічного питання. Також вагомим фактором щодо кількості та формування вимог до подання аналогічних Договорів є позиція Органу Оскарження за процедурою закупівлі згідно ідентифікатора UA-2018-02-12-001191-b.». Отже, з приводу зазначеного просимо більш ретельно вивчати зміст тендерної документації та не ставити беззмістовні запитання в електронній системі закупівель, що не підкріплені фактичними даними згідно конкретної закупівлі. Довідково повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому, згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-06-001523-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 19 квітня 2018 17:42
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2018 21:25
рішення від 23.04.2018 № 3783 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 21:25
Рішення від 10.05.2018 № 4410.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2018 15:00

Документи подані скаржником

19 квітня 2018 17:42
скарга.docx
19 квітня 2018 17:42
ПД.pdf
19 квітня 2018 17:42
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000 3 495 830,00
UAH з ПДВ
3 495 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНС-ДНIПРО ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 3 501 100,00
UAH з ПДВ
3 501 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 11:18
Електронний підпис
12 червня 2018 11:15
Документи ст.17.pdf
31 травня 2018 20:44
Електронний підпис
31 травня 2018 18:52
Електронний підпис
24 травня 2018 14:17
Електронний підпис
22 травня 2018 17:26
Електронний підпис
23 квітня 2018 18:37
Електронний підпис
23 квітня 2018 18:33
Інші документи.pdf
23 квітня 2018 18:33
Технічна частина.pdf
23 квітня 2018 18:33
Кваліфікаційна част. 1.pdf

Публічні документи

28 травня 2018 08:43
Електронний підпис
24 травня 2018 14:27
Електронний підпис
16 травня 2018 21:31
Електронний підпис
16 травня 2018 21:31
Електронний підпис
16 травня 2018 09:02
Електронний підпис
17 квітня 2018 17:19
Електронний підпис
17 квітня 2018 17:18
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП сев-сервіс 2000

ПП "АЛЬЯНС-ДНIПРО ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Переможець 3 495 830,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 10:13

Документи

11 червня 2018 10:13
Електронний підпис
11 червня 2018 10:12
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
3 495 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2018 10:13
Електронний підпис
11 червня 2018 10:12
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 21:51
ДУ №2 вугілля.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 21:50
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 13:45
ДУ ВУГІЛЛЯ.pdf зміни до договору
02 січня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 15:00
Договір ВУГІЛЛЯ 2018 року.pdf укладений
02 липня 2018 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2/20%
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 194 996,00
UAH з ПДВ