Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «24450000-3 Агрохімічна продукція» (дезінфекційні засоби для гемодіалізу)
Очікувана вартість
270 100,00 UAH
UA-2018-04-06-001489-a 8f829045d8e44271b2e022c9d70e4616
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662850 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662850
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 24 квітня 2018 12:25
Очікувана вартість: 270 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Розчин для холодної дезінфекції та очищення апаратів для гемодіалізу в каністрах вагою 5 кг типу Споротал або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
95 штука
Розчин для гарячої хімічної дезінфекції та очищення апаратів для гемодіалізу в каністрах 5 л типу Цитростерил або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
1 штука
Розчин для холодної дезінфекції та очищення апаратів для гемодіалізу та систем водопідготовки в каністрах 10 л. типу Пурістерил або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2018 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 14:46
Додаток 1.docx
06 квітня 2018 14:46
тендерна документація.docx
06 квітня 2018 14:46
Додаток 5.docx
06 квітня 2018 14:46
Додаток 6.doc
06 квітня 2018 14:46
Додаток 4.docx
06 квітня 2018 14:46
Додаток 3.docx
06 квітня 2018 14:45
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 223 109,10
UAH з ПДВ
223 109,10
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" 223 214,95
UAH з ПДВ
223 214,95
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 223 109,10
UAH з ПДВ
03 травня 2018 14:08

Документи

03 травня 2018 14:08
Електронний підпис
03 травня 2018 14:07
протокол 3 розгл.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
223 109,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 14:08
Електронний підпис
03 травня 2018 14:07
протокол 3 розгл.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 15:43
Ренарт 53 зменш.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 17:00
ренарт 53.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:58
ренарт 53.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:58
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 16:29
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
14 травня 2018 09:06
договір Ренарт деззасоби.pdf укладений
14 травня 2018 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити загальну суму договору на 8479,37 грн. на підставі п.5 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» допускається узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-53/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-53/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.3 Договору №ЦЗ-53/2018 від 14.05.2018 року доповнити п.10.1 Договору наступним змістом: «Дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме з 01.01.2019 року до 31.03.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-53/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-53/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №ЦЗ-53/2018 від 14.05.2018 року на 42 297,30 грн. (Сорок дві тисячі двісті дев’яносто сім гривень 30 коп.) , що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2019 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2019 р. по 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-53/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-53/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону УКраїни "Про публічні закупівлі" відповідно до якого, істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобовязань сторонами у повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) сторони домовились зменшити суму договору на 2239,71 грн.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-53/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-53/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 254 687,32
UAH з ПДВ