Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437)
Очікувана вартість
22 027 780,83 UAH
UA-2018-04-06-001429-a 8ed043f4916f41c0b92db7af6fa26080
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одесская обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 26 квітня 2018 11:16
Очікувана вартість: 22 027 780,83 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 055,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одесская обл., Ізмаїл, Набережна Лукі Капікраяна, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 14:25
Перелік змін+.doc
17 квітня 2018 14:25
ТД ремонт морвокзалу+.docx
16 квітня 2018 15:53
ОГОЛОШЕННЯ про проведення+.doc
17 квітня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 14:25
Перелік змін+.doc
17 квітня 2018 08:51
Перелік змін+.doc
16 квітня 2018 15:53
Перелік змін.doc
17 квітня 2018 14:25
ТД ремонт морвокзалу+.docx
16 квітня 2018 15:53
ТД ремонт морвокзалу+.docx
06 квітня 2018 14:26
ТД ремонт морвокзалу.docx
16 квітня 2018 15:53
ОГОЛОШЕННЯ про проведення+.doc
06 квітня 2018 14:26
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови розрахунків
Дата подання: 11 квітня 2018 10:26
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:44
Відповідно до п. 4.2. Проекту договору до закупівлі: Розрахунки за виконані Роботи здійснюються щомісячно на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом до 60 (шістдесяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Підрядником оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтверджуючих фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва. Тобто Замовник може здійснити оплату, як на перший, так i на 60-й банківський день відповідно до умов договору та ТД. Але оголошення закупівлі відбувається при затвердженні та наявності фінансування, зважаючи на це, на підставі чого Замовник зазначає затягування строків розрахунків за надані послуги на більше ніж 2 календарних місяця, якщо виконані роботи прийняті Замовником та відповідні до них акти виконаних робіт підписані з обох сторін. Такі умови розрахунків за вимогами Замовника впливають на конкуренцію між Учасниками, так як примушують потенційного Підрядника, враховуючи вказанi Замовником термiни розрахунків за виконані роботи, за свій власний рахунок здійснювати виплати податків, зборів, та обов'язкових платежів, а також Разом з цим може виникнути ситуація, коли Підрядник не зможе виконати свої податкові зобов'язання перед Замовником в частині регістрації податкових накладних, що призведе до штрафних санкцій зі сторони Податкової служби до Підрядника. Також у разi здійснення оплати Замовником на рахунок пiдрядника в зазначений термін Підрядник також буде вимушений за власний рахунок здійснювати виконання робіт за договором у той час коли Замовник має фінансування та кошти на платежі Підряднику за договором. Просимо надати роз`яснення щодо підстав, згідно яких розрахунок за виконані роботи здійсняється до 60 банківських днів. Просимо внести зміни в Проект Договору у п.4.2. щодо умов розрахунків та встановити загальноприйнятий термін розрахунків за надані послуги не більше 5 (п'яти) банківських днів. Наявні умови розрахунків, а саме строк розрахунків протягом 60 банківських днів являються дискримінаційними по відношенню до Учасників закупівлі, так як не сприяють конкуренції, а навпаки значно звужують коло Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію (Проект договору Додаток 4, п.4.2) - Розрахунки за виконані Роботи здійснюються щомісячно на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтверджуючих фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва.
Щодо авансування
Дата подання: 11 квітня 2018 10:27
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:44
Відповідно до п. 4.2. Проекту договору до закупівлі та в інших розділах Тендерної документації не вказано жодної інформації щодо можливості Підрядника отримати аванс на першочергову закупівлю матеріалів та своєчасного початку робіт. Зазначаємо, що обсяг робіт, які передбачені виконати предметом закупівлі потребують значних витрат. Відсутність авансу на початок робіт змушує потенційного Підрядника вкладати значні кошти на дотримання своїх зобов`язань, насамперед, у слідуванні графіку виконання робіт. Сумуючи відсутність авансу з умовами пункту 4.2. щодо строків розрахунків за виконані роботи, цілком можлива ситуація, коли перші кошти за виконані роботи Підрядник отримає більш ніж через три місяці після початку робіт. Увесь цей час Підрядник має виконувати роботи, утримувати будівельний майданчик, виплачувати зарплатню та закуповувати матеріалі за власний рахунок. Такі умови розрахунків являються дискримінаційними, так як значно звужують коло Учасників, оскільки досить мало будівельних підприємств мають можливість вкладати великі грошові суми в будівництво і очікувати їх повернення у вигляді розрахунків від Замовника на протязі декількох місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З ціллю захисту майнових інтересів, політикою підприємства авансування не передбачено.
Досвід субпідрядника
Дата подання: 11 квітня 2018 10:27
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:45
Пунктом 3 таблиці 3.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання Учасником документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт, а саме Актів виконаних робіт, які включають в себе роботи, перелічені в цьому пункті. Просимо роз`яснити, якщо Учасник не виконував деякі роботи з переліку, але, при цьому Учасник залучає субпідрядника, який має відповідний досвід виконання таких робіт – чи може Учасник в якості підтвердження надати акти виконаних робіт Субпідрядника із зазначенням тих робіт, досвід яких не має сам Учасник? Чи буде це відповідати кваліфікаційним вимогам Замовника та чи не призведе це до відхиленням пропозиції Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо Учасник не має досвіду виконання деяких робіт з переліку, передбаченого кваліфікаційними вимогами, він може надати підтверджуючі документи (акти виконаних робіт) від субпідрядника, який має відповідний досвід виконання таких робіт та пов’язаний із учасником договірними відносинами.
Щодо ліцензії
Дата подання: 11 квітня 2018 10:27
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:48
Пунктом 12 п.п. 3.5. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання Учасником копій ліцензії та дозволів, необхідних для виконання робіт підвищеної небезпеки. В цьому переліку не зазначено жодної інформації щодо необхідності надати Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка видається Державною службою з надзвичайних ситуацій України, а саме на монтаж систем пожежогасіння та оповіщення про пожежу, пожежної сигналізації, управління евакуацією людей, тощо. Зазначаємо, що відповідно до Розділу 9 Технічного завдання передбачається виконання робіт протипожежного призначення. Виконання цих робіт можливе тільки при наявності ліцензії ДСНС, проте у Тендерній документації не зазначені вимоги щодо надання такої ліцензії Учасником. Просимо внести зміни до Тендерної документації, та вказати про необхідність мати таку Ліцензію та надати її копію у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо Учасник не має досвіду виконання деяких робіт з переліку, передбаченого кваліфікаційними вимогами, він може надати підтверджуючі документи (акти виконаних робіт) від субпідрядника, який має відповідний досвід виконання таких робіт та пов’язаний із учасником договірними відносинами.
На запитання 4 Згідно постанови КМУ № 852 від 23.10.2016 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (CC 2, CC 3) виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт .
У пп.12 п. 3.5 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагається копія ліцензії Державної Архітектурно- Будівельної Інспекції України щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками, на виконання робіт, з переліком робіт, які зазначені у Технічному завданні (розділ 2, Додатку 1 ТД).
Договірна ціна
Дата подання: 11 квітня 2018 10:28
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:48
Відповідно до п.2 Розділу 5 Тендерної документації Підтвердженням ціни тендерної пропозиції є складена та підписана Учасником договірна ціна, яка надається Переможцем закупівлі. Просимо надати роз`яснення, який вид Договірної ціни має складати Учасник – тверду або динамічну?
Відповідь: Вид договірної ціни –динамічна.
Щодо погодження розцінок
Дата подання: 11 квітня 2018 10:28
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:49
Відповідно до п.2 Розділу 5 Тендерної документації Підтвердженням ціни тендерної пропозиції є складена та підписана Учасником договірна ціна, яка надається Переможцем закупівлі разом з відповідними розрахунками. Просимо надати роз`яснення щодо процедури погодження розцінок (якщо така має місце бути) із Замовником. Питання виникає на підставі того, що деякі роботи, зазначені в Технічному завданні, можуть бути розцінені відразу кількома нормативними показниками, які передбачені програмним комплексом для складання кошторисів. Разом з цим, на деякі роботи прямі розцінки в програмному комплексі взагалі відсутні. Просимо надати роз`яснення, яким чином можливо Учаснику погодити відповідні розцінки на роботи, щоби вони відповідали вимогам Замовника та не призвели до відхилення пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На стадії складання ціни тендерної пропозиції Учасник обирає розцінки на роботи, в тому числі і які відсутні у кошторисних збірниках (може прийняти застосовано), виходячи з досвіду виконання аналогічних робіт, але згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
На стадії підписання Договору з Переможцем розцінки погоджуються з Замовником.
Коефіціент
Дата подання: 11 квітня 2018 10:28
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:52
Просимо надати роз`яснення, чи доцільно використовувати деякі підвищуючи коефіцієнти при складанні кошторису, наприклад, виконання робіт на діючому підприємстві
Відповідь: Допускається використання підвищуючих коефіцієнтів умов виконання робіт передбачених ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:29
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:53
Просимо надати інформацію про відстань до звалища від об’єкту виконання робіт для коректного врахування витрат на транспортування будівельного сміття
Відповідь: Згідно п. 421 Технічного завдання ТД передбачено перевезення сміття на відстань до 10 км
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:29
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:54
Просимо надати роз`яснення щодо пунктів 1,2 та 9 Технічного завдання, а саме, вказати який саме метал передбачено використовувати для виготовлення металевих конструкцій, габаритні розміри цих конструкцій, а також надати характеристики композитних панелей, та матеріалу, з якого вони мають бути виготовлені.
Відповідь: Щодо пунктів 1, 2 Технічного завдання, для виготовлення металевих конструкцій парапетів, згідно проекту, використовуються:
Профіль кутовий 50х50х4 (ГОСТ 8639-82),
прокат квадратний сталевий 100х100 (ГОСТ 2591-88),
швелер № 20 (ГОСТ 8240-97).
Для розцінки монтажу та виготовлення металевих конструкцій габаритні розміри конструкції не мають значення.
У п. 9 Технічного завдання вказано улаштування покрівель рулонних з матеріалів, що наплавляються, із застосуванням газопламеневих пальників, в один шар з єврорубероїду.
Характеристика композитних панелей- Алюмінієві композитні панелі торгової марки «Алюфас», товщиною 4 мм.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:31
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:55
Просимо надати роз`яснення щодо пункту 16 Технічного завдання, а саме, що мається на увазі під «середнім» ремонтом, який комплекс робіт він включає, та де саме знаходиться огорожа (її конструктивні особливості, розмір, тощо).
Відповідь: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачена розцінка РН18-70-2 «Середній ремонт металевих огорож». До складу робіт належить виправлення на місці погнутих елементів, скріплення деталей електрозварюванням, вирізання окремих непридатних деталей, заготовлення та установлення нових деталей. Розмір ремонтованої поверхні вказано у п.16., розділу2, Додатку 1 тендерної документації
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:33
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:56
Просимо надати роз`яснення щодо пункту 3 Технічного завдання, для чого саме передбачена робота з встановлення кріплень та розтяжки тросу. Просимо вказати длину тросу у метрах для коректного врахування роботи в кошторисі.
Відповідь: Довжина одного тросу складає 16м. Трос із нержавіючої сталі діаметром 12 мм.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:33
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:57
Просимо надати габаритні розміри дверного металевого блоку відповідно до п.28 Технічного завдання, так як, вказана кількість у тонах не дає можливість коректно розрахувати вартість виробу
Відповідь: Проектом передбачено встановлення сертифікованого протипожежного металевого люку ІІ типу з мінімальною межею вогнестійкості ЕІ30 у перекритті, виготовленого підприємством яке має сертифікат, ліцензію та інші дозвільні документи на території України. Розмір металевого люку 800 х 600 мм.
Бетонні роботи
Дата подання: 11 квітня 2018 10:34
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:58
Просимо надати роз`яснення щодо всіх робіт в Технічному завданні, якими передбачається використання бетону – просимо вказати його марку
Відповідь: Для виконання бетонних робіт використовувати:
- Улаштування підстильного шару бетонного (п.38) - суміші бетонні готові, важкі, клас бетону В7,5 (крупність заповнювача 20-40мм) - 6,2 м3;
- Улаштування бетонних основ по периметру (п.37), улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів (п.173), влаштування залізобетонних фундаментів об’ємом до 5 м3 (п.183)- суміші бетонні готові, важкі, клас бетону В7,5 (крупність заповнювача більше 40мм) - 28,82 м3;
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу, установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видів покриттів (п.189)- суміші бетоні готові, клас бетону В 15 (крупність заповнювача більше 40мм)-16,39 м3;
- Улаштування розуклонки (п.117), улаштування підстильного шару бетонного (п.168) суміші бетоні готові, клас бетону В 15 (крупність заповнювача 20-40мм) -150,7 м3;
- Улаштування плит перекриття каналів (п. 397) суміші бетоні готові, клас бетону В 15 (крупність заповнювача більш 10-20мм)-1,1 м3 ;
Рекламна вивіска
Дата подання: 11 квітня 2018 10:34
Дата відповіді: 13 квітня 2018 13:59
Просимо надати роз`яснення щодо п.158 Технічного завдання, а саме роботи Монтаж рекламної вивіски зі світлодіодним підсвічуванням. Просимо вказати кількість літер, які необхідно виготовити для вивіски, матеріал, з якого вони мають бути виготовлені, габарітні розміри, наявність логотипа, тощо. Для коректного розрахунку вартості ця інформація необхідна, так як зазначена робота передбачає виготовлення виробів, вартість яких може дуже значно коливатися
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рекламна вивіска включає :
герб України ( висота 4,0 м та ширина 3,0 м) – 2 шт.
надпис «ІЗМАЇЛ» (висота літер 1,0 м ) -2 шт
надпис « МОРСЬКИЙ ВОКЗАЛ» (висота літер 0,8 м) – 2шт.
надпис « IZMAIL» висота літер 0,6 м – 2 шт
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:34
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:00
Просимо надати роз`яснення щодо розділів Вентиляція та Кондиціонуваннь – які саме передбачається встановити кондиціонері (теплова потужність, тип, канальний, інвертор ний, тощо), щодо перерізу проводів (п. 253), а також вказати які саме прилади планується встановлювати (п. 247).
Відповідь: Згідно проектної документації передбачено: кондиціонування приміщень системами MULTI–V фірми LG з встановленням одного зовнішнього блоку ARNU080LTE4 та внутрішніх блоків ARNU07GSBL2 в кількості 13 шт. і ARNU12GSBL2 в кількості 6 шт.
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 11 квітня 2018 10:46
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:01
Просимо надати уточнення щодо пунктів 97 та 100, а саме, надати більш детальні характеристики та вимоги до матеріалів. Просимо вказати який саме розчин HAMER передбачено використовувати для виконання робіт з фарбування поверхонь, та вказати детальні характеристика фасадних систем Alufas.
Відповідь: Алюмінієві композитні панелі торгової марки «Алюфас», товщиною 4 мм, складається з двох шарів алюмінію товщиною 0,5 мм кожний, клас горючості – Г1.
Емаль Хамер з молотковим ефектом використовується для захисту та декоративного оздоблення металевих виробів-огорож, перил, дверей та інш. виробів. ТУ У 20.3-37168270-041:2015
Щодо земляних робіт
Дата подання: 11 квітня 2018 10:50
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:02
Просимо надати роз`яснення щодо робіт передбачених пунктами 180-183, а саме, уточнити з якою метою виконуються ці роботи (під що само планується виконати улаштування фундаментів), та які роботи будуть виконуватися після них.
Відповідь: Для улаштування ганків
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-06-001429-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС", Код ЄДРПОУ:20970338
Дата подання: 14 травня 2018 14:39
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем та про намір укласти з ТОВ "Приморргруп" відповідний договір
СКАРГА на рішення Замовника Замовником, на умовах та в порядку Закону України «Про публічні закупівлі», було оголошено відповідну процедуру закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437). 26 квітня 2018, за результатом проведеного аукціону, електронною системою закупівель було розкрито пропозиції Учасників процедури закупівлі. 05 травня 2018 Замовником було оприлюднено датований 04.05.2018 Протокол засідання Тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір, яким ТОВ «Приморгруп» вирішено визнати переможцем відповідної процедури закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір. При цьому тендерним комітетом зазначено що цінова пропозиція ТОВ «Приморгруп» є найбільш економічно вигідною, а тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. За результатами вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Приморгруп», зазначене рішення Замовника Скаржник вважає необгрунтованим та неправомірним, таким, що в повній мірі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», порушує принципи проведення публічних закупівель та права Скаржника як Учасника процедури. По-перше, відповідно до п. 7 ч. 3.5 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника» додатка ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, Учасник надає заповнений (у частині вимог до Учасника) та підписаний Проект договору відповідно до Додатку № 5 цієї Документації. Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації Проект договору подається у наведеному вигляді, Учасник не повинен відступати від даної форми. При цьому розділ 14 відповідного проекту договору визначено Замовником за наступним змістом: «14. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 14.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 14.1.1. Додаток № 1 –Договірна ціна з локальними кошторисами (надається при укладанні договору). 14.1.2. Додаток № 2 –Дефектний акт. 14.1.3. Додаток № 3 - Календарний графік виконання робіт. 14.1.4 Додаток № 4 –Коригування проекту «Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень будівлі морського вокзалу по вул. Набережна Лукі Капікраяна ,4 у м. Ізмаїл, Одеської обл.»» Таким чином, приймаючи до уваги, що Додаток № 1 (згідно примітки Замовника) складається при укладанні договору, Додаток № 2 фактично міститься в ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація (технічні вимоги), дотримання якої підтверджується Учасниками, а Додаток № 4 до укладання договору в наявності виключно у Замовника, Учасник на виконання вимог тендерної документації в зазначеній вище частині на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника, зобов’язаний надати підписані зі свого боку основний текст та Додаток № 3 до договору (як невід’ємна частина договору). В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації в частині складання, підпису та надання у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до договору виконано не було. По-друге, відповідно до ч. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме (в т.ч.) дозвільні документи на виконання робіт, які є предметом закупівлі (надати згідно з вимогами Замовника, наведеними пп. 12 п. 3.5. у Додатку № 3 цієї Тендерної документації). Відповідно до п. 12 ч. 3.5 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника» додатка ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме (в т.ч.) на роботи зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зварювальних, газополум’яних робіт. Дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п ) від 11.02.2016 ). В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації в частині необхідності надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зварювальних, газополум’яних робіт виконано не було. По-третє, відповідно до п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ч. 3.1. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, Учасник надає завірену копію документу на право власності/договору оренди, тощо щодо наявності у Учасника бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїла або Ізмаїльського району, але не дальше 10 км від об’єкту, що ремонтується. В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» надано лише документи щодо оренди складів, при цьому жодного підтвердження можливості забезпечення на таких об’єктах відстою та обслуговування машин і механізмів надано не було. Таким чином, вимоги тендерної документації і в цій частині тендерної документації ТОВ «Приморгруп» виконано не було. По-четверте, відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з (в т.ч.) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» не надано передбачених тендерною документацією документів на підтвердження повноважень особи, що подала та підписала відповідну тендерну пропозицію, таким чином не виконав вимоги тендерної документації в цій частині. З наведеного вище вбачаються числені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Приморгруп» відповідним вимогам тендерної документації, складеної Замовником. Відповідно до положень ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в т.ч. в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені порушення є очевидними та безспірними, такими, що суттєво впливають на якість та повноту пропозиції ТОВ «Приморгруп», та обумовлюють в т.ч. невідповідність такої пропозиції вимогам Замовника. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону, прошу: - скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем відповідної процедури закупівлі та про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір, згідно Протоколу засідання Тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір від 04.05.2018. Додатки: - документ про внесення плати за подання скарги; - документ на підтвердження повноважень підписанта скарги. Директор ПБП «КИНГС» ____________ Кінєв Г.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 травня 2018 11:53
Рішення від 16.05.2018 № 4610 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 травня 2018 11:52
рішення від 04.06.2018 № 5312.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 20:43
Номер скарги: UA-2018-04-06-001429-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Бєлицький Роман Миколайович, Код ЄДРПОУ:2678711198
Дата подання: 15 травня 2018 11:51
Скарга до АМКУ щодо необгрунтованого вибору переможця
Щодо закупівлі UA-2018-04-06-001429-a СКАРГА на рішення Замовника Я, ФОП Бєлицький Р.М., ознайомившись із відповідною інформацією в системі Prozorro «Публічні закупівлі», як учасник прийняв участь у процедурі закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437) (закупівля UA-2018-04-06-001429-a), замовником якої виступила Ізмаїльська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник). 05.05.2018 Замовником було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір, відповідно до якого ТОВ «Приморгруп» визнано переможцем закупівлі та заявлено про намір укласти з ним відповідний договір, тендерна пропозиція цього учасника визначена такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В свою чергу, вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Приморгруп», таке рішення Замовника я вважаю помилковим та прийнятим всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі та моїм інтересам як Учасника закупівлі, оскільки пропозиція ТОВ «Приморгруп» не може бути визнана такою, що відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації. Фактичні обставини, що підтверджують невідповідність пропозиції ТОВ «Приморгруп» вимогам Замовника та умовам тендерної документації: 1. Відповідно до ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі дозвільні документи на виконання робіт, які є предметом закупівлі. Одночасно відповідно до п. 12 ч. 3.5 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі на роботи щодо зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також щодо зварювальних і газополум’яних робіт. Згідно умов Тендерної документації, такі дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п ) від 11.02.2016 ). Однак ТОВ «Приморгруп» зазначені дозволи у складі тендерної пропозиції надані не були, чим грубо порушено вимоги Замовника та умови Тендерної документації. 2. Відповідно до п. 12 ч. 3.4 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючої на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з Переліком видів робіт). В свою чергу ТОВ «Приморгруп» як учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на розгляд замовника Ліцензію Серії АЕ № 639022, виданої Державною Архітектурно-будівельною інспекцією України, щодо провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, додатком до якої є перелік робіт, що стосується будівництва об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорій складності. В той же час, з 10 червня 2017 року, відповідно до Закону України від 17.01.2017 № 1817 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками». Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» (далі – Постанова № 256), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 401, затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (далі – Ліцензійні умови), та перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 2 Загальної частини Постанови № 256, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п. 3 Загальної частини Постанови № 256, Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати. Таким чином, не зважаючи на вимоги чинного законодавства України (з урахуванням зазначених вище змін) та умови тендерної документації, ТОВ «Приморгруп» як учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав наразі недійсний (неактуальний) додаток до відповідної ліцензії, оскільки класифікація робіт наразі здійснюється за класом наслідків (відповідальності), а не категорією складності, а сам перелік робіт (зміст) також змінено. В той же час обов’язок актуалізації відповідного переліку робіт для подальшого провадження відповідного виду господарської діяльності лежить на ТОВ «Приморгруп» як на ліцензіаті. 3. Відповідно до п. 7 ч. 3.5 додатка 2 до Тендерної документації, Учасник надає заповнений (у частині вимог до Учасника) та підписаний Проект договору відповідно до Додатку № 5 цієї Документації. Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації, Проект договору подається у наведеному вигляді, й Учасник не повинен відступати від наданої форми. При цьому Учасник на виконання вимог тендерної документації в зазначеній вище частині на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника, зобов’язаний надати підписані зі свого боку основний текст та Додаток № 3 до договору (невід’ємна частина договору), однак ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до договору виконано не було. 4. Відповідно до п. 1 ч. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації, Учасник має надати завірену копію документу на право власності/договору оренди, тощо щодо наявності у Учасника бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїла або Ізмаїльського району, але не дальше 10 км від об’єкту, що ремонтується. ТОВ «Приморгруп» у складі своєї пропозиції надані документи відносно оренди ним у третіх осіб складів, однак жодний з документів пропозиції не містить підтвердження можливості здійснення/забезпечення учасником відстою та обслуговування машин і механізмів на орендованих ним об’єктах, адже це передбачає наявність певних умов, обладнання та механізмів, та в тому числі вимагає погодження від орендодавця майна, оскільки пов’язане з більш інтенсивною експлуатацією території та навіть забрудненням залишками палива та мастил. Таким чином необхідно констатувати, що з наданих ТОВ «Приморгруп» документів не вбачається можливість здійснення/забезпечення ним відстою та обслуговування машин і механізмів на базі/складі у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі 10 км від об’єкту, що ремонтується, відтак вимоги ДКТ та Замовника в цій частині не можна вважати виконаними. 5. відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації: «пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. При цьому завантажені документи повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». Однак ТОВ «Приморгруп» вкотре не дотримано умов тендерної документації та не надано передбачених нею документів на підтвердження повноважень особи, що подала та підписала тендерну пропозицію. 6. Відповідно до п. 2 ч. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації, Учасник має надати на розгляд Замовника завірені копії посвідчень щодо проходження навчання з питань пожежної безпеки для посадових осіб Учасника (навчально-методичний центр життєдіяльності ДСНС або в іншому навчальному заході (центрі), який має освітянську ліцензію та узгоджену програму в ДСНС України). На підтвердження проходження навчання з питань пожежної безпеки своїх працівників ТОВ «Приморгруп» надав відповідні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань щодо трьох осіб - Коваленко О.В, Коровай О.Г. та Саджениця Р.В., а також про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму Левченко О.О., Журенко С.П. та Орлик В.С., однак: - Коваленко О.В., інженер з охорони праці (так заявлено в довідці ТОВ «Приморгруп» про наявність персоналу), проходив навчання в ТОВ «НВЦ «Професійна безпека», проте як посадова особа ДП «Савсервіс столиця», а не як посадова особа ТОВ «Приморгруп», якою він власне й не може бути, оскільки знаходиться поза штатом цієї компанії, що підтверджується доданим до пропозиції «Трудовим договором» від 10.01.2018 , пункт 5.1 якого чітко зазначає, що цей договір носить цивільно-правовий характер та на нього не розповсюджуються норми трудового законодавства. Окрім того відомості щодо затвердження/узгодження навчальних програм ТОВ «НВЦ «Професійна безпека» в ДСНС України на відповідному розділі офіційного веб-сайту цього відомства відсутні; - Коровай О.Г (головний інженер) та Саджениця Р.В. (майстер) в свою чергу пройшли відповідне навчання в ДП «ЧЕТЦ», однак відомості щодо затвердження/узгодження їх навчальних програм ДСНС України на відповідному розділі офіційного веб-сайту цього відомства відсутні; - Левченко О.О., Журенко С.П. та Орлик В.С. пройшли навчання з пожежно-технічного мінімуму, що не є навчанням з питань пожежної безпеки як того вимагає Замовник, та одночасно не є посадовими особами ТОВ «Приморгруп», оскільки знаходиться поза штатом цієї компанії, що підтверджується доданим до пропозиції «Трудовими договорами», пункт 5.1 яких чітко зазначає, що вони носять цивільно-правовий характер та на них не розповсюджуються норми трудового законодавства. Таким чином, Замовником при прийнятті рішення визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем закупівлі та оголошенні про намір укласти з ним відповідний договір грубо порушені вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині обов’язкового відхилення пропозицій, що не відповідають умовам тендерної документації (ст. 30 Закону), відповідно порушивши права інших учасників процедури закупівлі на об’єктивний, справедливий та неупереджений розгляд всіх пропозицій учасників. На підставі викладеного та керуючись приписами ст. 18 Закону, прошу зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем відповідної процедури закупівлі (UA-2018-04-06-001429-a) та про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір. До цієї заяви додаються: - підтвердження внесення плати за подання скарги; - підтвердження повноважень підписанта скарги. 14.05.2018 ____________________ ФОП Бєлицький Р.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2018 19:13
Рішення від 18.05.2018 № 4698.pdf
Дата публікації: 18 травня 2018 19:13
Рішення від 04.06.2018 № 5311.pdf
Дата публікації: 07 червня 2018 20:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету ІФ ДП «АМПУ»(Адміністрація Ізмаїльського МП) від 04.05.2018р. про визнання переможцем торгів із закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 – (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережна Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області (інв.№ 1/437) товариства з обмеженою відповідальністю «Приморгруп», код за ЄДРПОУ 39415797, адреса: 65039, Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 6А, тел. (0482) 32-11-80, (096)815-32-85. 2. Відхилити тендерну пропозицію відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Приморгруп», код за ЄДРПОУ 39415797, м. Одеса на підставі невідповідності її вимогам тендерної документації від 04.04.2018р. із змінами від 16.04.2018р. згідно рішення ПДАК АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2018 №5311- р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 15 червня 2018 12:52
Номер скарги: UA-2018-04-06-001429-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 01 липня 2018 19:51
Скарга щодо визначення переможця торгів
Скарга на рішення Ізмаїльської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» та визнання переможцем іншого учасника. Обгрунтування наведено у документації до скарги.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 21:27
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби
Дата: 18 липня 2018 15:14
Рішення від 04.07.2018№6545+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:27
рішення від 19.07.2018 №7272.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 13:17

Документи подані скаржником

15 травня 2018 11:50
скарга

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2018 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Приморгруп" 16 969 630,00
UAH
16 969 630,00
UAH
Документи
ТОВ Южспецмонтаж 18 356 472,92
UAH
18 000 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" 19 888 775,00
UAH
18 100 007,00
UAH
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 21 560 000,00
UAH
21 560 000,00
UAH
Документи
ПП Роднік 21 833 333,33
UAH
21 833 333,33
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕН ГРУП" 21 897 287,08
UAH
21 897 287,08
UAH
Документи
ФОП Бєлицький Роман Миколайович 22 010 319,00
UAH
22 010 319,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 15:26
довідка ГТУЮ 03.05.18.pdf
08 травня 2018 15:26
банківська гарантія.pdf
07 травня 2018 17:41
кошторис ч.2.pdf
07 травня 2018 17:40
кошторис ч.1.pdf
07 травня 2018 17:40
цінова пропозиція.pdf
07 травня 2018 17:40
документи ст 17.pdf
07 травня 2018 17:40
довідка ГУ ДФС.pdf
24 квітня 2018 21:31
Довідка Приват 24.04.2018.pdf
23 квітня 2018 23:58
пропозиція.pdf
23 квітня 2018 23:58
проект договору.pdf
23 квітня 2018 23:58
Ліцензія.pdf
23 квітня 2018 23:58
лист-відгук камбуз.pdf
23 квітня 2018 23:58
лист відгук №182.pdf
23 квітня 2018 23:58
кошторис ч.2.pdf
23 квітня 2018 23:58
кошторис ч.1.pdf
23 квітня 2018 23:58
копія статуту.pdf
23 квітня 2018 23:58
копія дозволу ЮСТ.pdf
23 квітня 2018 23:58
копія витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2018 23:58
Дозвіл Держпраці.pdf
23 квітня 2018 23:58
довідки.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 18:41
Cтатут.rar
24 квітня 2018 18:41
Пропозиція.pdf
24 квітня 2018 18:41
Пояснювальна записка.rar
24 квітня 2018 18:41
Копія паспорта та ІПН.pdf
24 квітня 2018 18:41
Копії дозвілів.pdf
24 квітня 2018 18:41
Копії довідок з банків.pdf
24 квітня 2018 18:41
Аналог.дог. Теремок.rar

Публічні документи

25 квітня 2018 02:04
Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2018 02:04
Ліцензія УБК.pdf
25 квітня 2018 02:04
Довідка з банку.pdf
25 квітня 2018 02:04
Форма письмової згоди.pdf
25 квітня 2018 02:04
Статут УБК.pdf
25 квітня 2018 02:04
Проект договору.pdf
25 квітня 2018 02:03
Довідка по статті 17.pdf
25 квітня 2018 02:03
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 16:28
Електронний підпис
25 червня 2018 16:25
Форма Пропозиція
25 червня 2018 16:25
Довідка п.5 ч.1 ст.17
25 червня 2018 16:25
Довідка
25 червня 2018 16:25
Довідка п.4 ч.1 ст.17
25 червня 2018 16:25
Довідка МВС України
25 червня 2018 16:25
Довідка ДФС
23 квітня 2018 16:25
Електронний підпис
23 квітня 2018 16:18
Субподрядчик Шериф Юг.rar
23 квітня 2018 16:18
субподрядчик СМУ ППА.rar
23 квітня 2018 16:18
Проект договору.pdf
23 квітня 2018 16:18
Посвідчення.pdf
23 квітня 2018 16:17
Календарний графік.pdf
23 квітня 2018 16:17
Довідка працівники.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 1 к Дог 1 ГБ2.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 2 к Дог 1 ГБ2.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 3 к Дог 1 ГБ2.pdf
23 квітня 2018 16:17
Договір 1 ГБ2.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма Дог 55 ВПУ КДАВТ.pdf
23 квітня 2018 16:17
Дог 55 ВПУ КДАВТ.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма к Дог УЖКГ.pdf
23 квітня 2018 16:17
Дог 625 УЖКГ.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 1 к Дог 5 УКБ.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 2 Дог 5 УКБ.pdf
23 квітня 2018 16:17
форма 3 Дог 5 УКБ.pdf
23 квітня 2018 16:17
Дог 5 УКБ.pdf
23 квітня 2018 16:17
Захист довкілля.pdf
23 квітня 2018 16:17
Лист згода.pdf
23 квітня 2018 16:17
Довідка Південний.pdf
23 квітня 2018 16:17
Довідка Аваль.pdf
23 квітня 2018 16:17
Ліцензія з додатком.pdf
23 квітня 2018 16:17
Дозвіл 198.15.51.pdf
23 квітня 2018 16:17
Дозвіл 197.15.51.pdf
23 квітня 2018 16:17
Статут.pdf
23 квітня 2018 16:17
Свідоцтво ПДВ копія.pdf
23 квітня 2018 16:17
Документ_ЄДР_1003642036.zip
23 квітня 2018 16:17
Витяг.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 15:05
ПС 04_17 от 13.06.17.pdf
24 квітня 2018 15:04
Дозвіл субпідрядника.pdf
24 квітня 2018 15:04
Договірна ціна.pdf
24 квітня 2018 15:04
Дефектний акт, графік.pdf
24 квітня 2018 15:03
Договірна ціна.pdf
24 квітня 2018 15:03
Дефектний акт, графік.pdf
24 квітня 2018 15:03
Дц. КБ2-3..pdf
24 квітня 2018 15:03
ДЦ. металоконструкциі.pdf
24 квітня 2018 15:03
Договір Благоустрій.pdf
24 квітня 2018 15:03
ДЦ. КБ2-3 благоустрій.pdf
24 квітня 2018 15:03
Договір ЗЕМЛЕБУД.pdf
24 квітня 2018 13:11
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2018 13:11
Статут.pdf
24 квітня 2018 13:11
Штатний розпис009.pdf
24 квітня 2018 13:11
Форма-пропозиція.pdf
24 квітня 2018 13:11
Стаття 17.pdf
24 квітня 2018 13:11
Протокол.pdf
24 квітня 2018 13:11
Ліцензія.pdf
24 квітня 2018 13:11
Код доступу.pdf
24 квітня 2018 13:11
Витяг.pdf
24 квітня 2018 13:11
Дозвіл Держпраці.pdf
24 квітня 2018 13:11
Довідка з МВС Укріїни.pdf
24 квітня 2018 13:11
Держстат.pdf
24 квітня 2018 13:11
Витяг ПДФ.pdf
24 квітня 2018 13:11
Гарантійний лист.pdf
24 квітня 2018 13:11
Відгук АТЛАНТ.pdf
24 квітня 2018 13:11
Відгук.pdf
24 квітня 2018 13:11
Виписка.pdf
24 квітня 2018 13:11
Відгук АТЛАНТ 2 .pdf
24 квітня 2018 13:09
Форма-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Приморгруп"

ТОВ Южспецмонтаж

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"

ТОВ Укрбудконстракшн

ПП Роднік

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕН ГРУП"

ФОП Бєлицький Роман Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Приморгруп"
#39415797
Рішення скасоване 16 969 630,00
UAH
15 червня 2018 12:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "Приморгруп"
#39415797
Відхилено 16 969 630,00
UAH
15 червня 2018 13:13
ТОВ Южспецмонтаж
#30542625
Відхилено 18 000 000,00
UAH
19 червня 2018 10:11
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
Відхилено 18 100 007,00
UAH
20 червня 2018 14:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
Відхилено 21 560 000,00
UAH
20 червня 2018 14:08
ПП Роднік
#30323216
Переможець 21 833 333,33
UAH
21 червня 2018 15:49

Документи

05 травня 2018 09:45
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" #20970338

№ рішення у справі

65/33-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Роднік
#30323216
21 833 333,33
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:25
Додаткова угода №2 до договору 87-В-ІЗФ-18 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:25
Повідомлення 2 про внесення змін до договору 87-В-ІЗФ-18 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:25
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 15:16
Повідомлення про внесення змін до договору 1 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 15:15
Додаткова угода №1 до договору 87-В-ІЗФ-18 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2018 15:15
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 13:45
87-В-ІЗФ-18 ПП Роднік.pdf укладений
27 липня 2018 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення належної якості виконання робіт та її поліпшення
Номер договору про закупівлю: 87-В-ІЗФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 87-В-ІЗФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4.2 та п.5.1 Договору та з огляду на складання Акту про початок виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень морського вокзалу по вул. Набережна Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської обл. ( інв. № 1/437)» від 05.09.2018р Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору
Номер договору про закупівлю: 87-В-ІЗФ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 87-В-ІЗФ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 26 199 999,99
UAH