Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне обслуговування споживачів Замовника, щодо послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії, постачання гарячої води
Очікувана вартість
80 708 652,46 UAH
UA-2018-04-06-001394-c dd62f152c2744cd48bfe5d3262c3c179
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я

+380445591333 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Скрипник Дар'я
+380445591333
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено:  забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства «Керуючі компанії за обслуговування житлового фонду районів м. Києва»);  здійснювати прийом споживачів житлово-комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг;  проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг;  забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги. Відповідно до п. 3 розділу 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII від 10.12.2015 р. житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб до 04.04.2016 року повинні передати їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад». КП «Київтеплоенерго» з 27.04.2018 має здійснювати розрахунки за надані послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води (далі – послуги Замовника), що є житлово-комунальними послугами у розумінні Закону України «Про житлово-комунальні послуги». У зв’язку з відсутністю матеріально-технічної бази та достатньої кількості штатних працівників в структурі КП «Київтеплоенерго» виникає необхідність укладення договору з підрядною організацією щодо надання послуг з абонентського обслуговування споживачів КП «Київтеплоенерго» – мешканців багатоповерхових будинків, у відокремлених точках обслуговування (контакт-центрах), що розповсюджені по місту з метою надання якісного сервісу в безпосередній близькості (кроковій досяжності) від будинків споживачів. Організація процесу обслуговування споживачів КП «Київтеплоенерго» потребує комплексного підходу до здійснення адміністрування особових рахунків споживачів послуг. Основними критеріями до вибору контрагенту для надання таких послуг є ряд критеріїв (умов) яким повинен відповідати контрагент, зокрема: 5.1.1. наявність розгалуженої системи відділень для прийому споживачів – не менше 72 точок прийому на м. Київ: Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження №1244») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням №1244 комунальному концерну «Центр комунального сервісу» (далі - Концерн) доручено:  забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (у т.ч. з виконавцем послуг послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води в місті Києві є КП «Київтеплоенерго»);  здійснювати прийом споживачів житлово-комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, КП «Київтеплоенерго»);  проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, КП «Київтеплоенерго»);  забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги. Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має відділення по всьому місту Києву та 72 точки прийому. Сучасні сервісні центри працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00; субота з 09:00 до 16:00; неділя – вихідний; без перерви на обід. Центри ведуть прийом споживачів за концепцію єдиного підходу до оформлення офісного простору, оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним WI-FI. З метою покращення обслуговування мешканців міста Концерн має інструменти за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово-комунальні послуги:  в режимі он-лайн - через сайт комунального концерну http://cks.kiev.ua/;  банківською карткою через POS-термінали;  готівкою - через платіжні термінали. На даний час встановлено 73 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста. Також встановлено 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. Станом на сьогодні, в рамках створення єдиної міської абонентської служби за принципом «єдиного вікна» на базі сервісних центрів Концерну для комплексного обслуговування споживачів у галузі надання житлово-комунальних послуг у місті Києві, споживачі можуть в одному місці отримувати якісну консультацію, укласти договори на житлово-комунальні послуги, у т.ч. на послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, уточнити тариф, врегулювати заборгованість. Для якісного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи у Концерну наявний інформаційний портал в мережі Інтернет за допомогою яких може бути забезпечено оперативне розміщення актуальних матеріалів інформаційного характеру щодо послуг КП «Київтеплоенерго», проведення дистанційної роботи зі споживачами за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Концерну в мережі Інтернет. Також для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в Концерні наявний функціонуючий (повністю обладнаний) відділ дистанційного обслуговування (контакт центр) та спеціалісти із відповідною кваліфікацією та досвідом роботи у сфері житлово-комунального господарства та послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, по всьому місту Києву. В рамках проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи Концерн має можливість оперативного розміщення у сервісних центрах Концерну, по всьому місту Києву, актуальної інформації КП «Київтеплоенерго» у вигляді об’яв, інформаційних та довідкових матеріалів. Для якісного надання послуг з актуалізації баз даних споживачів послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води у Концерні наявні співробітники відповідної кваліфікації для проведення роботи по актуалізації інформації щодо змін кількості споживачів внаслідок міграції та природних процесів, зміни права власності та відчуження майна (відкриття/закриття особових рахунків) послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, а також проведення роботи з обліку пільгових категорій споживачів. Концерн має розгалужену мережу сервісних центрів, по всьому місту Києву, у яких, зокрема, може бути організована робота з актуалізації інформації зазначеної вище інформації щодо споживачів та організований прийом від споживачів показників квартирних приладів обліку тепла/водопостачання. 5.1.2 можливість проведення роботи з прийому абонентів КП «Київтеплоенерго», інформаційно-роз’яснювальної роботи та роботи, спрямованої на підвищення платіжної дисципліни абонентів, в тому числі:  Розміщення актуальної інформації КП «Київтеплоенерго» у точках прийому споживачів;  Проведення роз’яснювальної роботи щодо необхідності погашення заборгованості, та шляхів їх врегулювання;  Прийом від споживачів первинних документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування в т.ч. пакету документів для укладання договору;  Проведення звіряння взаєморозрахунків між споживачем та КП «Київтеплоенерго» з наданням Акта звірки за період;  Прийом споживачів з питань проведення перерахунків за надані послуги;  Надання споживачам роз’яснень з питань нарахувань та оплати за надані КП «Київтеплоенерго» послуги;  Прийом заявок на опломбування приладів обліку;  Отримання від споживачів показників квартирних приладів обліку тепла/водопостачання;  Внесення інформації до бази даних Замовника, співробітниками достатнього рівня кваліфікації по алгоритмам затвердженим Замовником (за вимогою);  Організація прийому платежів та розноски по особовим рахункам;  Щомісячне формування та друк Рахунків по кожному особовому рахунку Споживача;  Забезпечення доставки Рахунків Споживачам за їх адресами;  Організація робот з підвищення нарахування надходжень. 5.1.3 можливість здійснення комплексного обліку та контролю споживання послуг наданих КП «Київтеплоенерго» споживачам, в тому числі:  Технічний аудит квартирних лічильників із зняттям контрольних показників з періодичністю, визначеною КП «Київтеплоенерго» або за замовленням;  Вжиття необхідних заходів щодо пошуку та усунення можливих необлічених втрат (витоків) у внутрішньобудинкових системах тепло/водопостачання, за дорученням КП «Київтеплоенерго»;  Розподіл різниці між будинковим обсягом води/тепла та показниками приладів обліку по квартирам, які не мають квартирних приладів обліку;  Надання комплексу програмного забезпечення для проведення обліку особових рахунків, нарахувань, сплат за послуги водопостачання та водовідведення, технічних параметрів абонентів – мешканців багатоповерхових будинків та інших споживачів у багатоповерхових будинках (нежитлові приміщення, власні потреби балансоутримувача), ведення договірної роботи, позовної роботи, метрологічного обліку з елементами CRM-системи за технічними вимогами Замовника. 5.1.4 наявність працівників (наявність працівників відповідної кваліфікації із досвідом роботи), в тому числі контакт-центру – виділеної та передбаченої у штатному розписі контрагента група працівників, що займається обробкою телефонних та письмових звернень споживачів та надання усної та письмової інформації, роз’яснень споживачам щодо проведених ними оплат за надані КП «Київтеплоенерго» послуги, які мають достатню кваліфікацію для проведення бухгалтерських операцій. 5.1.5 наявність матеріально-технічної бази для забезпечення прийому споживачів (наявність техніки), в тому числі програмного забезпечення білінгової підсистеми з відповідним функціоналом. Зазначеним вище критеріям (умовам) відповідає комунальний концерн «Центр комунального сервісу», як об’єднання комунальних підприємств, на базі якого відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (далі – «Розпорядження №1244») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг (в тому числі послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води) за принципом «єдиного вікна». 5.2. Відповідно до п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» у разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку води плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормативами (нормами) споживання: послуг Замовника - з розрахунку на одну особу та на ведення особистого підсобного господарства. Отже, для здійснення нарахувань за послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води в таких випадках одним із ключових моментів є наявність у Виконавця послуг відомостей про кількість осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (квартирі). Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (далі – Концерн) уповноважений Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (лист № 074/06/2-552 від 17.03.2017 р.) на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва (погоджено створення облікових записів для надання прав доступу до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва). Для реалізації зазначених повноважень між Концерном та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» було укладено Договір про надання послуг з підключення та забезпечення доступу для користування інформаційною системою «Реєстр територіальної громади міста Києва» № 4071 від 01.08.2017 р. Згідно вищенаведеного, на теперішній час Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва» має змогу формувати актуальну базу споживачів послуг Замовника, по всьому місту Києву. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення, має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить КП «Київтеплоенерго» надавати споживачам, по місту Києву, послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води та отримувати оплату за ці послуги. Враховуючи вищенаведене, можна стверджувати, що не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, що матиме негативні наслідки для господарської діяльності КП «Київтеплоенерго» та життєдіяльності міста. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що Концерн є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів житлово-комунальних послуг, є уповноваженим Департаментом з питань реєстрації на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва, та визначений єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організовує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має відділення по всьому місту Києву), КП «Київтеплоенерго» у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, який би охоплював всю територію міста Києва одночасно, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг у зв’язку із відсутністю конкуренції 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу»; Рішення Київської міської ради від 09.10.2014 року № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва»; Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 року № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу»; Копія листа Департаменту з питань реєстрації № 074/06/2-552 від 17.03.2017 р.; Витяг з договору № 4071 від 01.08.2017 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 18:01
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Комплексне обслуговування споживачів Замовника, щодо послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії, постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

06 квітня 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
Переможець 80 708 652,46
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 18:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
80 708 652,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 08:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 18:26
Додаткова угода ЦКС (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 18:26
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 18:08
Договір №56_ЦКС.pdf укладений
10 травня 2018 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі частини п'ятої статті 36 Закону України "Про піублічні закупівлі" продовжити термін дії договору до 10.05.2019, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 67 471 626,88
UAH (в тому числі ПДВ 11 245 271,15 UAH)