Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
675 359,00 UAH
UA-2018-04-06-001257-a ● 7a5b5019a985405bbf9b4d42571c8e3f
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Новомосковська центральна міська лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987273 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40 |
Контактна особа: |
Наталія Суха +380962324190 kucgb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2018 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2018 15:31 |
Очікувана вартість: | 675 359,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2018 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2018 13:41 |
Додаток 4.doc | |
06 квітня 2018 13:41 |
Додаток 2.doc | |
06 квітня 2018 13:41 |
Додаток 1.docx | |
06 квітня 2018 13:41 |
Технічна специфікація.doc | |
06 квітня 2018 13:41 |
ТД Дезінфікуючі засоби.doc | |
06 квітня 2018 13:41 |
Додаток 3.docx | |
06 квітня 2018 13:41 |
Додаток 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 10 квітня 2018 16:40
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:57
Шановний Замовнику, в чому полягає відмінність трьох однакових за складом хлорвмісних засобів ( дихлорізоціанурова кислота не менше 99%) в їх назві? Тож ніякої різниці в цих засобах не має, окрім назви. При 99% ДХІК, , засіб повинен володіти гарними миючими властивостями, це як? 1% може володіти гарними миючими властивостями, То ж можливо було б підібрати засоби з іншим складом, де є хочаб 20-30% допоміжних речовин,які б і виконували роль миючих властивостей?. Та ще хочеться зрозуміти, навіщо Вам такий великий відсоток хлору( У вас же не ТУБлікарня), якщо більшість хлорвмісних засобів містять 50% активного хлору, теж економічні у використанні та мають миючі властивості. Жоден із заявлених засобів не володіють гарними миючими властивостями, тож потребують додоткових затрат ще й на миючі засоби. Тож подумайте ,навіщо 3однакових за складом засоби, та чи варто вказувати саме на склад ,а не на активно-діючі речовини( активний хлор). Якщо переконали , то внесіть зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше уточнення до процедури відкритих торгів від 10.04.2018 року щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
При складанні тендерної документації та визначенні переліку дезінфікуючих засобів замовник керувався нагальною потребою закладу та попереднім досвідом використання дезінфікуючих засобів.
При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник керувався методичними вказівками щодо застосування засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України. До того ж у медико-технічних вимогах замовник зазначив вміст активного хлору у кожному засобі.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням напряму та специфіки роботи відділень та режиму проведення прибирання та обробки, враховуючи також і застосування засобів під час прання білизни у пральні закладу.
В умовах закладу надається медична допомога хворим на туберкульоз (як в умовах туберкульозного відділення, так і протитуберкульозних кабінетів – дитячого та дорослого); хворим з гнійними інфекціями (в тому числі оперативні втручання); хворим на інфекційні хвороби (в інфекційному відділенні та центрі з профілактики та боротьби зі СНІДом).
В зазначених відділеннях має дотримуватись суворий санітарно-протиепідемічний режим. Тому при визначенні переліку засобів замовник обрав засоби, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та гарні дезінфікуючі властивості.
За результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища, а також безпосереднього обстеження розчинів дезінфікуючих засобів на контамінацію, обрані замовником засоби проявили себе як такі, що забезпечують дотримання санітарно-протиепідемічного режиму у відділеннях та підрозділах закладу.
Замовник вдячний за запитання та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі.
При складанні тендерної документації та визначенні переліку дезінфікуючих засобів замовник керувався нагальною потребою закладу та попереднім досвідом використання дезінфікуючих засобів.
При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник керувався методичними вказівками щодо застосування засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України. До того ж у медико-технічних вимогах замовник зазначив вміст активного хлору у кожному засобі.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням напряму та специфіки роботи відділень та режиму проведення прибирання та обробки, враховуючи також і застосування засобів під час прання білизни у пральні закладу.
В умовах закладу надається медична допомога хворим на туберкульоз (як в умовах туберкульозного відділення, так і протитуберкульозних кабінетів – дитячого та дорослого); хворим з гнійними інфекціями (в тому числі оперативні втручання); хворим на інфекційні хвороби (в інфекційному відділенні та центрі з профілактики та боротьби зі СНІДом).
В зазначених відділеннях має дотримуватись суворий санітарно-протиепідемічний режим. Тому при визначенні переліку засобів замовник обрав засоби, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та гарні дезінфікуючі властивості.
За результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища, а також безпосереднього обстеження розчинів дезінфікуючих засобів на контамінацію, обрані замовником засоби проявили себе як такі, що забезпечують дотримання санітарно-протиепідемічного режиму у відділеннях та підрозділах закладу.
Замовник вдячний за запитання та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-06-001257-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 10 квітня 2018 17:01
порушення Закону, дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, посилаючись на Закон Про публічні закупівлі,"... Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тож чи знаєте Ви еквіваленти з таким конкретним складом:. Готовий до застосування засіб у формі рідини на основі спирту етилового – 67,5 -70,0%, спирту ізопропілового – 1,0-2,5% та 2-феноксіетанолу – до 2,5%. Не містить ароматизаторів, віддушок та барвників. НІ!!!!Їх не має! Це склад саме засобу Вінсепт, отже конкретний склад не дає можливості запропонувати любий інший засіб з таким же складом, а це вже не відповідність . Отже вказані конкретні склади в засобах Вінсепт Екстра, Вінсепт рідина, Біомой та відсоткове обмеження діючих речовин у засобі Сурфаніос лемон фреш, Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ. Не існує двох однакових за складом засобів, тож не можливо і надати еквіваленти за складом, а от за призначенням, спектром дії, безпечністю ,економічністю - так. То ж для дотримання Законута його принципів:1. добросовісна конкуренція серед учасників;2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4.недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;6. запобігання корупційним діям і зловживанням- внесіть зміни : відаліть конкретний склад. Всі ці факти свідчать про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим Учасником та навмисно скорочують коло небажаних учасників.
Розгорнути
Згорнути
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4.недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;6. запобігання корупційним діям і зловживанням- внесіть зміни : відаліть конкретний склад. Всі ці факти свідчать про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим Учасником та навмисно скорочують коло небажаних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 14:29
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу про усунення порушення від 10.04.2018 року щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
При складанні тендерної документації та визначенні переліку дезінфікуючих засобів замовник керувався нагальною потребою закладу та попереднім досвідом використання дезінфікуючих засобів.
При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник керувався методичними вказівками щодо застосування кожного із засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням напряму та специфіки роботи відділень та режиму проведення прибирання та обробки. При визначенні переліку засобів замовник обрав засоби, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та гарні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом використання обраних засобів та результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища, а також безпосереднього обстеження розчинів дезінфікуючих засобів на контамінацію.
При обранні засобу для обробки медичного обладнання замовник керувався паспортом та посібником з експлуатації обладнання, врахувавши рекомендації щодо сумісності матеріалів обладнання та дезінфікуючого засобу.
Дезінфікуючі засоби із зазначеними медико-технічними характеристиками при попередньому використанні не викликали алергічних реакцій, як у медичних працівників, так і у пацієнтів та відвідувачів закладу, не спричиняли корозії виробів медичного призначення та медичного обладнання.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, у технічній специфікації наявний вираз «або еквівалент» щодо кожного окремого найменування.
Таким чином, замовником дотримані вимоги чинного законодавства.
На Вашу вимогу про усунення порушення від 10.04.2018 року щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
При складанні тендерної документації та визначенні переліку дезінфікуючих засобів замовник керувався нагальною потребою закладу та попереднім досвідом використання дезінфікуючих засобів.
При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник керувався методичними вказівками щодо застосування кожного із засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням напряму та специфіки роботи відділень та режиму проведення прибирання та обробки. При визначенні переліку засобів замовник обрав засоби, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та гарні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом використання обраних засобів та результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища, а також безпосереднього обстеження розчинів дезінфікуючих засобів на контамінацію.
При обранні засобу для обробки медичного обладнання замовник керувався паспортом та посібником з експлуатації обладнання, врахувавши рекомендації щодо сумісності матеріалів обладнання та дезінфікуючого засобу.
Дезінфікуючі засоби із зазначеними медико-технічними характеристиками при попередньому використанні не викликали алергічних реакцій, як у медичних працівників, так і у пацієнтів та відвідувачів закладу, не спричиняли корозії виробів медичного призначення та медичного обладнання.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, у технічній специфікації наявний вираз «або еквівалент» щодо кожного окремого найменування.
Таким чином, замовником дотримані вимоги чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-04-06-001257-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 травня 2018 19:37
Вимога
В доданому файлі
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-06-001257-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 02 травня 2018 12:06
Дата подання: 02 травня 2018 12:06
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 04.05.2018 № 4190.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 16:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
257 040,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 11:24
|
ТОВ "Дезцентр плюс" #36295719 |
Переможець |
667 060,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2018 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2018 10:32
|
Протокол №7 зміни до договору.doc | зміни до договору |
17 травня 2018 10:32
|
Договір №95 (зі змінами).PDF | зміни до договору |
17 травня 2018 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2018 13:13
|
Договір №95.PDF | укладений |
14 травня 2018 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №95 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |