Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Диски CD-R з конвертом
Очікувана вартість
315 400,00 UAH
UA-2018-04-06-001125-a 444ab430554748039adb03224a2b1c76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Олександрович

+380432524667 sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: http://court.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Сидоренко Олександр Олександрович
+380432524667
sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2018 13:12
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2018 13:12
Початок аукціону: 25 квітня 2018 12:37
Очікувана вартість: 315 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 577,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 шт
Диски CD-R з конвертом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 13:07
Тендерна документація диски.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение
Дата подання: 10 квітня 2018 11:40
Дата відповіді: 10 квітня 2018 12:12
Добрый день, уточните пожалуйста график поставок и объемы. Возможна ли разовая поставка на протяжении месяца после подписания договора????
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до додатку № 4 Тендерної документації поставка товару здійснюється одноразово у повному об'ємі, учасник здійснює поставку Товару протягом десяти календарних днів з дати підписання договору, за умови наявності фінансування замовника на зазначені цілі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-06-001125-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 травня 2018 10:05
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-04-06-001125-a (Диски CD-R з конвертом), який проходив 25.04.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Акцентр" у складі своєї пропозиції надає документи, що не відповідають вимогам передбачених Тендерною документацією Замовника, а саме:
1. Учасником ТОВ "Акцентр" 26.04.2018 року о 17:39 завантажив файл «тендерна_пропозиція_оновленна.pdf», де зазначено змінені Найменування товару від тих, що були подані у файлі «тендерна_пропозиція.pdf», який завантажено 24.04.2018 року о 13:01, тобто учасником змінено запропонований товар, а також Тендерна пропозиція, що зазначена у файлі «тендерна_пропозиція_оновленна.pdf» виконана з порушенням форми тендерної пропозиції зазначеної у Додатку №3 Тендерної документаці;
2. У Тендерній пропозиції, яка надана після аукціону, учасник одним з найменувань товару зазначає «Nanotex CD-R 700 Mb 52x bulk 50». Повідомляємо, що згідно вимог п. 6 Розділу ІІІ Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації). Таким чином учасник мав надати підтвердження, щодо відповідності запропонованого товару «Nanotex CD-R 700 Mb 52x bulk 50» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №2 до тендерної документації), проте учасником дану вимогу не виконано, що є порушенням.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Акцентр" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 3 Розділу V Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2018 15:33
ТОВ «Український папір»
04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2б


Щодо звернення до замовника за роз’ясненнями

Тендерним комітетом територіального управління розглянуто ваше звернення щодо можливої невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АКЦЕНТР» тендерній документації з приводу чого повідомляємо таке.
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник у день визначення переможця приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. У зв’язку з чим 02 травня 2018 року замовником оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір на підставі протоколу тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «АКЦЕНТР» від 02 травня 2018 року.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зі змісту звернення вбачається, що основною вимогою звернення є оскарження результатів визначення переможця та вимога відхилити пропозицію ТОВ «АКЦЕНТР», а не надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Відповідно до статті 2 та 18 Закону визначено порядок та уповноважений орган з розгляду скарг на процедури закупівель.
Відтак, тендерний комітет не вправі розгляд скарги на процедури закупівель.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Також відповідно до вимог тендерної документації учасником було завантажено в електронну систему оновлену тендерну пропозицію із приведеною ціною у відповідності до результатів електронного аукціону, а також додатково було зазначено конкретне найменування запропонованого товару, а саме CD-R диски з конвертом Nanotex CD-R 700 Mb 52x bulk 50 у кількості 70000 штук на загальну суму 273000,00 гривень.
Відтак, у зв’язку із наявністю усієї необхідної інформації, що вимагалась замовником, а також відповідність запропонованого товару технічній специфікації, тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам замовника та визнання ТОВ «АКЦЕНТР» переможцем.


Голова тендерного комітету Олег КИСЛИЦЯ
Номер вимоги: UA-2018-04-06-001125-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 травня 2018 10:46
Невідповідність.
В оновленній тендерній пропозиції від ТОВ Акцентр фігурує бренд дисків Nanotex .
Учасником було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , в якому жодного слова нема про диски Nanotex .
Про технічні вимоги було надано тільки довідку від клієнта, в якій немає жодного слова про Nanotex.
В усій тендерній документації ТОВ Акцентр немає жодного документа в якому міститься інформація стосовно дисків Nanotex.
Зважаючи на це , просимо відхилити пропозицію ТОВ Акцентр як таку що не відповідає умовам тендерної документації , а саме : не надано жодного документу який підтвреджує відповідність дисків Nanotex технічним та якісним вимогам предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 16:38
ТОВ «Український папір»
04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2б


Щодо звернення до замовника за роз’ясненнями

Тендерним комітетом територіального управління розглянуто ваше звернення щодо можливої невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АКЦЕНТР» тендерній документації з приводу чого повторно повідомляємо таке.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зі змісту звернення вбачається, що основною вимогою звернення є оскарження результатів визначення переможця та вимога відхилити пропозицію ТОВ «АКЦЕНТР», а не надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, тобто учасник підтвердив, що CD-R диски, запропоновані учасником, будуть повністю відповідати технічним вимогам передбачених замовником у тендерній документації, а їх назва не впливає на технічні характеристики товару. Також відповідно до вимог тендерної документації учасником було завантажено в електронну систему оновлену тендерну пропозицію із приведеною ціною у відповідності до результатів електронного аукціону, а також було зазначено конкретне найменування запропонованого товару CD-R диски з конвертом Nanotex CD-R 700 Mb 52x bulk 50 у кількості 70000 штук на загальну суму 273000,00 гривень, що тільки підтвердило відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовника.
У висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що надав учасник зазначено виробника та перелік продукції, що виготовляється і проходила експертизу, серед яких вказано диски оптичні CD-R.
Відтак, у зв’язку із наявністю усієї необхідної інформації, що вимагалась замовником, а також відповідність запропонованого товару технічній специфікації, тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам замовника та визнання ТОВ «АКЦЕНТР» переможцем.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 2 та 18 Закону визначено порядок та уповноважений орган з розгляду скарг на процедури закупівель.


Голова тендерного комітету Олег КИСЛИЦЯ

Документи

07 травня 2018 15:33
IMG_20180507_0001.pdf

Документи

11 травня 2018 16:38
IMG_20180511_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКЦЕНТР" 289 800,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР" 289 800,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс 285 600,00
UAH з ПДВ
275 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 285 600,00
UAH з ПДВ
285 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2018 10:15
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

03 травня 2018 12:31
довідка_ст_17.pdf
03 травня 2018 12:31
довідка_мвс.pdf
03 травня 2018 12:31
довідка_дфс.pdf
26 квітня 2018 17:43
Електронний підпис
24 квітня 2018 13:02
Електронний підпис
24 квітня 2018 13:01
тендерна_пропозиція.pdf
24 квітня 2018 13:01
статут.pdf
24 квітня 2018 13:01
протокол засновників.pdf
24 квітня 2018 13:01
паспорт.pdf
24 квітня 2018 13:01
код.pdf
24 квітня 2018 13:01
довідка_ст_17.pdf
24 квітня 2018 13:01
довідка_працівники.pdf
24 квітня 2018 13:01
довідка_право_підпису.pdf
24 квітня 2018 13:01
довідка_виробник.pdf
24 квітня 2018 13:01
витяг_пдв.pdf
24 квітня 2018 13:01
витяг_єдрпоу.pdf
24 квітня 2018 13:01
висновок_сес.pdf

Публічні документи

23 квітня 2018 16:08
Електронний підпис
23 квітня 2018 16:06
Документи.rar
23 квітня 2018 16:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 12:41
Сертифікат 43787.pdf
24 квітня 2018 12:41
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2018 12:41
Витяг з ЄДР.pdf
24 квітня 2018 12:41
Держрегістрація.pdf
24 квітня 2018 12:41
Наказ про призначення.pdf
24 квітня 2018 12:41
Протокол.pdf
24 квітня 2018 12:41
Статут БМС копія.pdf
24 квітня 2018 12:41
Проект договору.pdf
24 квітня 2018 12:41
Інформація про товар.pdf
24 квітня 2018 12:41
Технічна специфікація.pdf
24 квітня 2018 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 08:42
технічна спец.pdf
24 квітня 2018 08:42
тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2018 08:42
довідка ст17.pdf
24 квітня 2018 08:41
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
24 квітня 2018 08:41
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
24 квітня 2018 08:41
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "АКЦЕНТР"

ТОВ "УКРАЇНСЬКIЙ ПАПIР"

ТОВ БМС-Лайн Сервіс

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 252 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2018 10:43
ТОВ "АКЦЕНТР"
#37489982
Переможець 273 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 15:04

Документи

26 квітня 2018 10:43
Електронний підпис

Документи

02 травня 2018 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКЦЕНТР"
#37489982
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2018 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:34
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 13:01
IMG_20180515_0003.pdf укладений
15 травня 2018 12:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 273 000,00
UAH з ПДВ