Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби ДК 021:2015 : 24450000-3 «Агрохімічна продукція»
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-04-06-001057-a ● d5bae3840bca4ca19254887e7b7dd160
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька центральна районна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01982502 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 |
Контактна особа: |
Олександр Шеншин +380432511182 vinrtmo65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2018 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2018 11:14 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Дезинфекційні засоби ДК 021:2015 : 24450000-3 «Агрохімічна продукція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2018 12:48 |
Ogoloshena_dezzasob_.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-06-001057-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 10 квітня 2018 13:20
Технічні вимоги до предмету закупівлі невиправдано обмежують конкуренцію, не допускають до участі у тендері еквівалентів дезінфікуючих засобів, які за хараетристиками, що є однаковими для процесу дезінфекції в закладах охорони здоров'я, технічне завдання також містить вимоги, що не відносяться до засобів, які зареєстровані у відповідності до порядку реєстрації дезінфікуючих засобів
Шановний Замовнику, Ви так вже постарались закласти в тендерну документацію обмеження, Це з якою метою? не думайте, що ніхто не розуміє - для дезінфекції в лікувальному закладі з метою недопущення виникнення і розповсюдження ВЛІ не важливі прописаний Вами аж до другого знака вміст речовин у %.
Ви самі можете дати відповідь чому засіб повинен вміщувати шість інградієнтів, а не 1 чи 2, чи 3, чи може іншу кількість. І чому саме у вказаних концентраціях %? «У складі засобу повинно бути не менше шести інгредієнтів, а саме: 12,0% - N-(3 амінопропіл)-N-додецилпропан-1,3-діаміна; не менше 7,0% алкілдиметилбензиламоній хлорида; не менше 4,5% октилдецилдиметиламоній хлорида; не менше 3,0%дидецилдиметиламоній хлорид; не менше 3,0% діоктилдиметиламоній хлорид; не менше 3,7% етиловий спирт»?
А знищення збудника туберкульозу в 0,05% концентрації, це що? Та це вирощування резістентних штамів збудників туберкульозу. Якби Ваше технічне завдання попало на стіл фахівці Фондів, які виділяють Україні кошти на боротьбу з туберкульозом, наша країна ці гроші ніколи не отрмала б, адже у нас є такі фахівці як Ви, які збираються знищувати збудників туберкульозу "практично святою водою"!
Вимога « Повинен мати мийні властивості не менше 85% без додавання мийних засобів.» Це в яких документах Ви знайшли дану вимогу. Так є ДСТУ з такою вимогою до мийних синтетичних засобів, яка не має ніякого відношення до дезінфектантів. А деззасіб, якщо він одночасно дозволений до застосування з метою очищення медичних виробів, повинен очищувати їх на 100%, і саме для цього (перевірки) здатності відмивати і роблять після ПСО проби по типу азопірамової.
А 30 днів Ви збираєтесь зберігати робочі розчини з якою метою – для того щоб виростити стійкі до цього деззасобу штами мікроорганізмів, щоб обсимінити ними приміщення лікувального закладу? Зробити завдяки такому розчину інкубатор для мікроорганізмів?
У Вас же із дезінфекцію виконує навчений персонал і може готувати робочого розчину стільки, скільки необхідно. Зауважимо, в країнаї ЄС робочі розчини деззасобів не використовуються ось так бездумно, безконтрольно багаторазово та ще й протягом місяця! Там мабуть мікроорганізми не такі як в Україні.
Вимоги ж до дезінфекційного засобу без спиртового- це ті характеристики, які згідно чинного законодавства можуть бути присутніми тільки у лікарського препарату але аж ніяк не такого, який зареєстрований за процедурою реєстрації дезінфікуючого засобу. «Можливість обробки ран, опіків, інфіковані потертості, тріщини, пошкоджені ділянки слизової порожнечі рота. Для полоскання рота при запаленні ясен(гінгівіт, пародонти, ангіні, хронічний тонзиліт). Для профілактики захворювань, що передаються статевим шляхом.
А Ваша вимога щодо знезараження питної води? Вам відомо що засоби для знезараження питної води не "дезінфікуючі", а саме "засоби для обробки води"? То ж і реєструються вони не за «визначеним порядком реєстрації дезінфікуючих засобів» і закуповуються зовсім за іншим кодом класифікатора!
Та й з антисептиком у Вас щось не зрозумыле. Якщо Ви плануєте закуповувати засіб для хірургічної/гігієнічної обробки рук – в нього входять складові по догляду , а це – як мінімум речовини з ліпідним складом, тобто на основі жирів. А Ви ними збираєтесь дезінфікувати ще й поверхні, інструменти і т.п. будете жири наносити на вироби?
Вимоги» Можливість дезінфекційї поверхонь технологічного обладнання інструментарію, інвентарю, тари на підприємства хлібопекарської, кондитерської, молочної, м’ясопереробної промисловості, на підприємствах виготовлення напоїв та рибної галузі.» Це до чого?
Ми переконані що у Вашому закладі є фахівці, які добре розуміються на процесах організації проведення дезінфекції саме в закладах охорони здоров’я і можуть чітко визначити характеристики дезінфікуючих засобів, які дійсно потрібні для вказаних цілей, є значущими для забезпечення належного санітарно-гігієнічного стану, протиепідемічної безпеки і не будуть носити ознаки дискримінаційного, обмежувального характеру тільки для тго щоб закупити дезінфекційні засоби ТОВ «Гігієна Медстерил» та спільних з цією компанією підприємств. Причому, дезінфікуючі засоби походженням із Російської Федерації, хоча на сьогодні державою Україна прийнято курс на мінімізацію економічних зв’язкыв ыз цыэю державою.
Застосування деззасобів у таких неймовірно низьких концентраціях, застосування деззасобів без належної перевірки як засобу із метою застосування саме в області лікарських препаратів може призвести до погіршення епідемічної ситуації, та погіршення здоров`я пацієнтів.
Крім цього Ви пишете в документації:
«* Примітка. Ця вимога є додатком до медико-технічних вимог та обов’язковою до виконання.
Відповідно до ст. 30 п.п 1,4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: учасник торгів подав пропозицію, яка не відповідає технічним вимогам, Замовника. Така пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена».
Тільки от чомусь Ви не зауважили що саме цей законодавчий документ забороняє порушувати принципи проведення закупівель за державні кошти. Ви ж прописавши таке технічне завдання порушили усі ці принципи.
Вимагаємо від Замовника переглянути технічне завдання до дезінфікуючих засобів, як таке що носить ознаки дискримінації по відношенню до інших учасників ринку деззасобів, адже із таким конкретно-обмежувальним прописом складових, не допускається навіть розгляд еквівалентів, обмежується, причому штучно, без будь яких підстав чесна конкуренція, що веде до недотримання принципу економії та ефективності, застосування за прописаними характеристиками деззасобів несе загрозу інфекційній безпеці закладу і здоров`ю пацієнтів.
Розгорнути
Згорнути
Ви самі можете дати відповідь чому засіб повинен вміщувати шість інградієнтів, а не 1 чи 2, чи 3, чи може іншу кількість. І чому саме у вказаних концентраціях %? «У складі засобу повинно бути не менше шести інгредієнтів, а саме: 12,0% - N-(3 амінопропіл)-N-додецилпропан-1,3-діаміна; не менше 7,0% алкілдиметилбензиламоній хлорида; не менше 4,5% октилдецилдиметиламоній хлорида; не менше 3,0%дидецилдиметиламоній хлорид; не менше 3,0% діоктилдиметиламоній хлорид; не менше 3,7% етиловий спирт»?
А знищення збудника туберкульозу в 0,05% концентрації, це що? Та це вирощування резістентних штамів збудників туберкульозу. Якби Ваше технічне завдання попало на стіл фахівці Фондів, які виділяють Україні кошти на боротьбу з туберкульозом, наша країна ці гроші ніколи не отрмала б, адже у нас є такі фахівці як Ви, які збираються знищувати збудників туберкульозу "практично святою водою"!
Вимога « Повинен мати мийні властивості не менше 85% без додавання мийних засобів.» Це в яких документах Ви знайшли дану вимогу. Так є ДСТУ з такою вимогою до мийних синтетичних засобів, яка не має ніякого відношення до дезінфектантів. А деззасіб, якщо він одночасно дозволений до застосування з метою очищення медичних виробів, повинен очищувати їх на 100%, і саме для цього (перевірки) здатності відмивати і роблять після ПСО проби по типу азопірамової.
А 30 днів Ви збираєтесь зберігати робочі розчини з якою метою – для того щоб виростити стійкі до цього деззасобу штами мікроорганізмів, щоб обсимінити ними приміщення лікувального закладу? Зробити завдяки такому розчину інкубатор для мікроорганізмів?
У Вас же із дезінфекцію виконує навчений персонал і може готувати робочого розчину стільки, скільки необхідно. Зауважимо, в країнаї ЄС робочі розчини деззасобів не використовуються ось так бездумно, безконтрольно багаторазово та ще й протягом місяця! Там мабуть мікроорганізми не такі як в Україні.
Вимоги ж до дезінфекційного засобу без спиртового- це ті характеристики, які згідно чинного законодавства можуть бути присутніми тільки у лікарського препарату але аж ніяк не такого, який зареєстрований за процедурою реєстрації дезінфікуючого засобу. «Можливість обробки ран, опіків, інфіковані потертості, тріщини, пошкоджені ділянки слизової порожнечі рота. Для полоскання рота при запаленні ясен(гінгівіт, пародонти, ангіні, хронічний тонзиліт). Для профілактики захворювань, що передаються статевим шляхом.
А Ваша вимога щодо знезараження питної води? Вам відомо що засоби для знезараження питної води не "дезінфікуючі", а саме "засоби для обробки води"? То ж і реєструються вони не за «визначеним порядком реєстрації дезінфікуючих засобів» і закуповуються зовсім за іншим кодом класифікатора!
Та й з антисептиком у Вас щось не зрозумыле. Якщо Ви плануєте закуповувати засіб для хірургічної/гігієнічної обробки рук – в нього входять складові по догляду , а це – як мінімум речовини з ліпідним складом, тобто на основі жирів. А Ви ними збираєтесь дезінфікувати ще й поверхні, інструменти і т.п. будете жири наносити на вироби?
Вимоги» Можливість дезінфекційї поверхонь технологічного обладнання інструментарію, інвентарю, тари на підприємства хлібопекарської, кондитерської, молочної, м’ясопереробної промисловості, на підприємствах виготовлення напоїв та рибної галузі.» Це до чого?
Ми переконані що у Вашому закладі є фахівці, які добре розуміються на процесах організації проведення дезінфекції саме в закладах охорони здоров’я і можуть чітко визначити характеристики дезінфікуючих засобів, які дійсно потрібні для вказаних цілей, є значущими для забезпечення належного санітарно-гігієнічного стану, протиепідемічної безпеки і не будуть носити ознаки дискримінаційного, обмежувального характеру тільки для тго щоб закупити дезінфекційні засоби ТОВ «Гігієна Медстерил» та спільних з цією компанією підприємств. Причому, дезінфікуючі засоби походженням із Російської Федерації, хоча на сьогодні державою Україна прийнято курс на мінімізацію економічних зв’язкыв ыз цыэю державою.
Застосування деззасобів у таких неймовірно низьких концентраціях, застосування деззасобів без належної перевірки як засобу із метою застосування саме в області лікарських препаратів може призвести до погіршення епідемічної ситуації, та погіршення здоров`я пацієнтів.
Крім цього Ви пишете в документації:
«* Примітка. Ця вимога є додатком до медико-технічних вимог та обов’язковою до виконання.
Відповідно до ст. 30 п.п 1,4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: учасник торгів подав пропозицію, яка не відповідає технічним вимогам, Замовника. Така пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена».
Тільки от чомусь Ви не зауважили що саме цей законодавчий документ забороняє порушувати принципи проведення закупівель за державні кошти. Ви ж прописавши таке технічне завдання порушили усі ці принципи.
Вимагаємо від Замовника переглянути технічне завдання до дезінфікуючих засобів, як таке що носить ознаки дискримінації по відношенню до інших учасників ринку деззасобів, адже із таким конкретно-обмежувальним прописом складових, не допускається навіть розгляд еквівалентів, обмежується, причому штучно, без будь яких підстав чесна конкуренція, що веде до недотримання принципу економії та ефективності, застосування за прописаними характеристиками деззасобів несе загрозу інфекційній безпеці закладу і здоров`ю пацієнтів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2018 13:48
З метою недопущення закупівлі фальсифікату та неякісного товару, Замовник , керуючись вимогами п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35, чітко визначив у тендерній документації деззасоби, які на думку Замовника є якісними та економічно вигідними. Зазначені засоби, опробовані в лікарні та повністю відповідають вимогам щодо недопущення розповсюдження інфекційних хвороб.
По-друге, відповідно до п.6.2. вищезгаданого наказу, Замовник в тендерній документації. визначив засоби, які надають закладу максимальну економію та ефективність, а для інших учасників надає недискримінаційні умови.
По-третє, засоби, які визначені в тендерній документації, досліджені та зареєстровані, встановленим чином в Україні та є засобами трьох українських виробників.
Четверте, прописані в тендерній документації вимоги Замовника, щодо режимів та експозиції при їх використанні, чітко визначені в Методичних вказівках, які затверджені органом, якому надано право реєструвати деззасоби.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України
По-друге, відповідно до п.6.2. вищезгаданого наказу, Замовник в тендерній документації. визначив засоби, які надають закладу максимальну економію та ефективність, а для інших учасників надає недискримінаційні умови.
По-третє, засоби, які визначені в тендерній документації, досліджені та зареєстровані, встановленим чином в Україні та є засобами трьох українських виробників.
Четверте, прописані в тендерній документації вимоги Замовника, щодо режимів та експозиції при їх використанні, чітко визначені в Методичних вказівках, які затверджені органом, якому надано право реєструвати деззасоби.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України
Номер вимоги: UA-2018-04-06-001057-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТР", Код ЄДРПОУ:32961013
Дата подання: 24 квітня 2018 14:03
Вимога!
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить про корупційну змову представників Замовника з заздалегідь обраним у переможці учасником. Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Стосовно "перекрученого" трактування Наказу №236 МОЗ України. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Стсовно твердження, що запропоновані нами засоби в рази дорожче, а ніж ті, що вказані в документації по режимам обробки інструменту та поверхонь. Шановний, як раз запропоновані нами засоби в РАЗИ!!! економічніші за ті, що вказані в документації. За допомогою представників Державної аудиторської служби України та представників Департаменту охорони здоров"я ми допоможемо вам зробити потрібні розрахунки та переконати в зворотньому. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Стсовно твердження, що запропоновані нами засоби в рази дорожче, а ніж ті, що вказані в документації по режимам обробки інструменту та поверхонь. Шановний, як раз запропоновані нами засоби в РАЗИ!!! економічніші за ті, що вказані в документації. За допомогою представників Державної аудиторської служби України та представників Департаменту охорони здоров"я ми допоможемо вам зробити потрібні розрахунки та переконати в зворотньому. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 12:27
З метою недопущення закупівлі фальсифікату та неякісного товару, Замовник , керуючись вимогами п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35, чітко визначив у тендерній документації деззасоби, які на думку Замовника є якісними та економічно вигідними. Зазначені засоби, опробовані в лікарні та повністю відповідають вимогам щодо недопущення розповсюдження інфекційних хвороб.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2018 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
35 820,00
UAH з ПДВ
|
24 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТР" |
41 816,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кирилюк Анатолій Семенович |
49 918,00
UAH з ПДВ
|
49 918,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2828302417 |
Рішення скасоване |
24 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 10:41
|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2828302417 |
Відхилено |
24 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 10:43
|
ТОВ "НТР" #32961013 |
Відхилено |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 10:43
|
ФОП Кирилюк Анатолій Семенович #2163416496 |
Переможець |
49 918,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Dogovir_dezzasob.pdf | укладений |
10 травня 2018 11:06
|