Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, лот 2 – 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові, лот 3 – 33141200-2 Катетери, Лот 4 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, лот 5 – 33141400-4 Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички, лот 6 – Калоприймачі, сечоприймачі, катетери, Лот 7 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, Лот 8 – 33141620-2 Медичні комплекти)
Очікувана вартість
2 148 600,00 UAH
UA-2018-04-06-000301-a 83799f02951046bbb63ca1557e211021
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Болібок

+380668056211
+380645702712
+380980272066
bilmed.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26447320
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., М.СЄВЄРОДОНЕЦЬК , ВУЛ. ЄГОРОВА БУД. 2Б
Контактна особа: Сергій Болібок
+380668056211,+380645702712,+380980272066
bilmed.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 148 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Докладніше у тендерній докумнентації. Назва відповідного класифікатора: Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.

Тендерна документація

19 квітня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 15:34
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 19042018 ЗМІНА 3 .doc
19 квітня 2018 15:34
Зміни 3 до ТД ШПРИЦІ 1904 2018.doc
19 квітня 2018 15:34
Додаток 4 ЗМІНА 3.doc
11 квітня 2018 15:23
Зміни 2 до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
11 квітня 2018 11:21
Зміни до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 1.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 2.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 3.doc
19 квітня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 15:34
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 19042018 ЗМІНА 3 .doc
11 квітня 2018 15:23
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 11042018 ЗМІНА 2 .doc
11 квітня 2018 11:21
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 06042018 ЗМІНА .doc
06 квітня 2018 10:03
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 06042018 окончат .doc
19 квітня 2018 15:34
Зміни 3 до ТД ШПРИЦІ 1904 2018.doc
19 квітня 2018 15:34
Додаток 4 ЗМІНА 3.doc
11 квітня 2018 15:23
Додаток 4 ЗМІНА 2.doc
11 квітня 2018 11:21
Додаток 4 ЗМІНА.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 4.doc
11 квітня 2018 15:23
Зміни 2 до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
11 квітня 2018 11:21
Зміни до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 1.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 2.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 06 квітня 2018 12:10
Дата відповіді: 06 квітня 2018 13:05
лот № 7, позиція № 5 не вказана кількість
Відповідь: Дякуємо за уважність, технічна помилка. № 20 шт. Буде внесено зміни до ТД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:05
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:17
Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:06
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:18

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:05
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:17
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:06
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:18
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (33141400-4 Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички)
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю "12 одиниця" слід розуміти "12 найменувань", що визначено у додатку 4 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 462 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 620,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2018 14:14
Закінчення: 02 травня 2018 14:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 од
Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, 2Б, вул. Сметаніна, 5
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ 373 842,00
UAH з ПДВ
373 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 396 000,00
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 298 045,29
UAH з ПДВ
298 045,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 15:45
Довідка МВС Назімов.pdf
10 травня 2018 15:45
Довідка ДПІ Назімов.pdf
26 квітня 2018 20:08
Електронний підпис
26 квітня 2018 20:07
Довідка_по_ст._17.PDF
26 квітня 2018 20:07
Тендерна_пропозиція.PDF
26 квітня 2018 20:07
Декларація_лезо.PDF
26 квітня 2018 20:07
Проект_договору.PDF
26 квітня 2018 20:07
Паспорт копія.PDF
26 квітня 2018 20:07
лист_про_санкції.PDF
26 квітня 2018 20:07
Код ІНН .PDF
26 квітня 2018 20:07
Доручення.PDF
26 квітня 2018 20:07
Довідка_про_учасника.PDF
26 квітня 2018 20:07
Довідка_про_ПДВ.PDF
26 квітня 2018 20:07
Довідка_про_ліцензію.PDF
26 квітня 2018 20:07
Довідка_про_довкілля.PDF
26 квітня 2018 20:07
Виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 21:26
17_паспорт.pdf
26 квітня 2018 21:26
15_Виписка з ЄДР.pdf
26 квітня 2018 21:26
16_ІПН.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 18:13
Ст.17.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 5.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 2.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 1.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстр.pdf
26 квітня 2018 18:13
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 18:13
Кваліфікаційні.pdf
26 квітня 2018 18:13
Інші.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Відхилено 298 045,29
UAH з ПДВ
07 травня 2018 13:46
ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ
#2569210351
Переможець 373 842,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ
#2569210351
373 842,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 15:44
ДУ 3 70-2220.pdf укладений
06 березня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 14:39
ДУ 1 70-2220.doc зміни до договору
02 січня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 11:09
70-2220.pdf укладений
24 травня 2018 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 70-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 70-2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 448 429,50
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв`язку з проведенням реорганізаційних заходів в УОЗ, пов’язаних з реформуванням галузі охорони здоров’я, зміна замовника та припинення подальшого фінансування, що унеможливлює закупівлю товару, необхідно розірвати договір