ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, лот 2 – 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові, лот 3 – 33141200-2 Катетери, Лот 4 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, лот 5 – 33141400-4 Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички, лот 6 – Калоприймачі, сечоприймачі, катетери, Лот 7 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, Лот 8 – 33141620-2 Медичні комплекти)
Очікувана вартість
2 148 600,00 UAH
UA-2018-04-06-000301-a 83799f02951046bbb63ca1557e211021
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26447320
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна, Луганська обл., М.СЄВЄРОДОНЕЦЬК , ВУЛ. ЄГОРОВА БУД. 2Б
Контактна особа замовника: Сергій Болібок
+380668056211,+380645702712,+380980272066
bilmed.s@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 148 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Докладніше у тендерній докумнентації. Назва відповідного класифікатора: Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.

Документація

Тендерна документація

19 квітня 2018 15:35
Електронний цифровий підпис
11 квітня 2018 15:23
Електронний цифровий підпис
11 квітня 2018 11:21
Електронний цифровий підпис
06 квітня 2018 10:04
Електронний цифровий підпис
19 квітня 2018 15:34
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 19042018 ЗМІНА 3 .doc
11 квітня 2018 15:23
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 11042018 ЗМІНА 2 .doc
11 квітня 2018 11:21
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 06042018 ЗМІНА .doc
06 квітня 2018 10:03
Тендерна документація ШПРИЦІ ПЕРЕВЬЯЗКА КАЛОПРИЙМАЧИ 06042018 окончат .doc
19 квітня 2018 15:34
Зміни 3 до ТД ШПРИЦІ 1904 2018.doc
19 квітня 2018 15:34
Додаток 4 ЗМІНА 3.doc
11 квітня 2018 15:23
Додаток 4 ЗМІНА 2.doc
11 квітня 2018 11:21
Додаток 4 ЗМІНА.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 4.doc
11 квітня 2018 15:23
Зміни 2 до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
11 квітня 2018 11:21
Зміни до ТД ШПРИЦІ до кінця 2018.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 1.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 2.doc
06 квітня 2018 10:03
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 06 квітня 2018 12:10
Дата відповіді: 06 квітня 2018 13:05
лот № 7, позиція № 5 не вказана кількість
Відповідь: Дякуємо за уважність, технічна помилка. № 20 шт. Буде внесено зміни до ТД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:05
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:17
Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:06
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:18

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:05
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:17
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:06
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:18
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
Опис предмету закупівлі: Під кількістю "25 одиниця" слід розуміти "25 найменувань", що визначено у додатку 4 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 910 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 02 травня 2018 12:25
Закінчення: 02 травня 2018 12:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 од.
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Доставка: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця єгорова, 2Б, вул. Сметаніна, 5
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:05
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:17
Номер скарги: UA-2018-04-06-000301-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС", Код ЄДРПОУ:38737679
Дата подання: 17 травня 2018 15:06
СКАРГА
СКАРГА ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», що прийняло участь у відкритих торгах щодо закупівлі: «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-06-000301-a та ознайомившись з його результатами виявило порушення своїх законних прав та інтересів, а також законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради (далі – Замовник), а тому не може погодитись з прийнятим Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовника від 07.05.2018 року (далі – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Причиною, що на думку Комітету стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» є те, що пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. А саме: на деяких довідках учасника складених в довільній формі та поданих у складі тендерної пропозиції відсутні дати документів. Але, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) та Тендерної документації Замовника, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки в даному випадку мають місце допущені з боку учасника формальні та несуттєві помилки, що ніяк не вплинули на зміст пропозиції. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». До того ж, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено, що він не відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Зокрема, Замовником у документації наведені приклади таких формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Серед них – технічні помилки у вигляді відсутності реквізитів у Довідках складених Учасниками в довільній формі та наданих у складі тендерної пропозиції. Тут одразу ж слід підкреслити, що дата відноситься саме до реквізитів документу та є їх складовою частиною. Тим не менш, і всупереч Закону і власній тендерній документації, Тендерний комітет Замовника дійшов все ж таки до висновку, що такі формальні помилки є достатньою підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, якою є пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС». Але, в такому разі, вбачаються незрозумілими дії та висновки того ж Тендерного комітету стосовно вже іншого учасника, а саме, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА", якого Протоколом засідання тендерного комітету від 08.05.2018 року було обрано переможцем даної закупівлі. Що стосується цього Учасника, то в даному випадку Тендерний комітет діяв зовсім за іншими, діаметрально протилежними принципами та критеріями оцінки. А саме, Тендерний комітет не порахував суттєвими помилками, що є підставою для відхилення взагалі відсутність у складі тендерної пропозиції переможця деяких документів, що вимагались Замовником. Так, переможцем, ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" не було надано Гарантійний лист від Учасника, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін; не надано у складі тендерної пропозиції посилання на дату та номер реєстраційного посвідчення (свідоцтва) або декларації про відповідність кожного виробу медичного призначення (додаток 4 до тендерної документації) тощо. Тому, з огляду на вищезазначене, є всі підстави вважати, що в даному випадку мають місце подвійні стандарти та дискримінація окремих учасників з боку Тендерного комітету Замовника. Крім того, законодавством України, зокрема Законом «Про публічні закупівлі» та Законом «Про захист економічної конкуренції» не передбачена можливість втручання в процес державних закупівель з боку інших держ.органів, зокрема СБУ, у вигляді листів та рекомендацій щодо обмеження кола учасників закупівель. Про що також є посилання у Протоколі Тендерного комітету Замовника. Внаслідок таких дій з боку Комітету, що призвели до відхилення пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» по лоту № 1, переможцем став учасник, пропозиція якого є суттєво дорожчою. Перевитрати державних коштів, розпорядником яких в даному випадку виступає Замовник, таким чином склали майже 120 тис. гривень. І це при тому, що в розрізі виробників, запропонована Переможцем продукція багато в чому аналогічна тій, що запропонована ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС», але при цьому дорожча на 20%. Такі дії з боку Комітету стають тим більше незрозумілими та підозрілими, якщо враховувати і той важливий момент, що єдиним критерієм оцінки, за яким здійснюється оцінка тендерних пропозицій є ЦІНА, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Таким чином, внаслідок упереджених та дискримінаційних дій Замовника, відбулось порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевикладене, своїми, вочевидь необґрунтованими та упередженими діями, Замовник позбавляє можливості ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» стати переможцем даної процедури торгів, що може бути наслідком змови між Замовником та тим учасником, пропозиція якого наразі визнана найкращою. Таким чином, подальша закупівля у ТОВ "ТВП МЕДТЕХНІКА" продукції буде грубим порушенням законодавства України з боку Управління охорони здоров’я Сєверодонецької міської ради. У зв’язку з цим, з метою усунення з боку Замовника виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне та вимагаємо від Замовника відміни закупівлі № UA-2018-04-06-000301-a (Лот 1) або визнання її такою, що не відбулася. Невжиття запропонованих нами заходів буде розцінено нами як дії, що містять у собі елемент змови та корупційного правопорушення та мають на меті вивести в переможці конкретного учасника. В такому випадку ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до уповноваженого органу, що здійснює нагляд та контроль за дотриманням з боку замовників законодавства у сфері державних закупівель. Крім того, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» вимушене буде ініціювати початок моніторингу даної закупівлі з боку органів державного фінансового контролю. Додатково, вважаємо за необхідне нагадати норму статті 42 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої за порушення вимог цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 19:18

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:05
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:17
рішення від 21.05.2018 №4784.pdf

Документи подані скаржником

17 травня 2018 15:06
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 19:18
рішення від 21.05.2018 №4783.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 756 408,03
UAH з ПДВ
756 408,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПР.МЕДТЕХНIКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 720 485,65
UAH з ПДВ
720 485,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" 600 998,88
UAH з ПДВ
600 998,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 18:13
Ст.17.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 5.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 2.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстраційні_Лот 1.pdf
26 квітня 2018 18:13
Реєстр.pdf
26 квітня 2018 18:13
Проект договору.pdf
26 квітня 2018 18:13
Кваліфікаційні.pdf
26 квітня 2018 18:13
Інші.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 15:42
Довідка МВС .pdf
26 квітня 2018 19:42
sign.p7s
26 квітня 2018 19:41
Регістрація ЛОТ 1.rar
26 квітня 2018 19:41
Гарантійні листи ЛОТ 1.rar
26 квітня 2018 19:41
Кваліфікація.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
Відхилено 600 998,88
UAH з ПДВ
07 травня 2018 11:37
ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПР.МЕДТЕХНIКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40130011
Переможець 720 485,65
UAH з ПДВ
08 травня 2018 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08.05.2018 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПР.МЕДТЕХНIКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40130011
720 485,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 12:08
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 травня 2018 10:18
68-2220.pdf укладений
24 травня 2018 10:15

Актуальні тендери

До пошуку